Una xiqueta de 12 anys apunyala a un un home per a defendre a sa mare d’una agressió en Torrent

 

Este dimecres per la nit, cap a les 23.00 hores, en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), una xiqueta de 12 anys ha defés a sa mare d’una agressió provocada pel seu home que l’agarrava del coll. La xiqueta li ha clavat un ganivet al responsable, que tenia antecedents policials. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït en una casa familiar a on vivien la dona maltratada, els seus quatre fills i la seua parella, de 32 anys i nacionalitat búlgara, que havia protagonitzat altres situacions de violència de gènere. 

 

Quan els agents de la policia han arribat, han trobat al agressor amb un tall en l’axil·la i desangrant-se en terra. Un dels agents li ha taponat la ferida amb una tovallola fins que ha arribat l’equip mèdic en una ambulància del SAMU. 

 

Gran valentia de la xiqueta

La menor ha explicat als policies els fets amb tots els detalls, arribant ella inclús a gravar un audio en el que sa mare cridava de por. La xiqueta ha contat com havia ferit a l’home i a on havia deixat l’arma. Per suposat, els motius són defendre a sa mare. 

 

Moments després, la víctima s’ha presentat en dependències policials per a presentar una denúncia contra l’home, que és el pare d’un dels seus quatre fills. A demés, la dona ha exculpat en tot moment a la seua filla. 

 

La xiqueta, per la seua curta edat, no haurà d’afrontar cap responsabilitat penal, però ha mostrat una gran maduresa, valentia i compromís dient als agents que l’única culpable era ella. 

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.