Una xiqueta de 12 anys apunyala a un un home per a defendre a sa mare d’una agressió en Torrent

 

Este dimecres per la nit, cap a les 23.00 hores, en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), una xiqueta de 12 anys ha defés a sa mare d’una agressió provocada pel seu home que l’agarrava del coll. La xiqueta li ha clavat un ganivet al responsable, que tenia antecedents policials. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït en una casa familiar a on vivien la dona maltratada, els seus quatre fills i la seua parella, de 32 anys i nacionalitat búlgara, que havia protagonitzat altres situacions de violència de gènere. 

 

Quan els agents de la policia han arribat, han trobat al agressor amb un tall en l’axil·la i desangrant-se en terra. Un dels agents li ha taponat la ferida amb una tovallola fins que ha arribat l’equip mèdic en una ambulància del SAMU. 

 

Gran valentia de la xiqueta

La menor ha explicat als policies els fets amb tots els detalls, arribant ella inclús a gravar un audio en el que sa mare cridava de por. La xiqueta ha contat com havia ferit a l’home i a on havia deixat l’arma. Per suposat, els motius són defendre a sa mare. 

 

Moments després, la víctima s’ha presentat en dependències policials per a presentar una denúncia contra l’home, que és el pare d’un dels seus quatre fills. A demés, la dona ha exculpat en tot moment a la seua filla. 

 

La xiqueta, per la seua curta edat, no haurà d’afrontar cap responsabilitat penal, però ha mostrat una gran maduresa, valentia i compromís dient als agents que l’única culpable era ella. 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.