Una xiqueta de 12 anys apunyala a un un home per a defendre a sa mare d’una agressió en Torrent

 

Este dimecres per la nit, cap a les 23.00 hores, en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), una xiqueta de 12 anys ha defés a sa mare d’una agressió provocada pel seu home que l’agarrava del coll. La xiqueta li ha clavat un ganivet al responsable, que tenia antecedents policials. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït en una casa familiar a on vivien la dona maltratada, els seus quatre fills i la seua parella, de 32 anys i nacionalitat búlgara, que havia protagonitzat altres situacions de violència de gènere. 

 

Quan els agents de la policia han arribat, han trobat al agressor amb un tall en l’axil·la i desangrant-se en terra. Un dels agents li ha taponat la ferida amb una tovallola fins que ha arribat l’equip mèdic en una ambulància del SAMU. 

 

Gran valentia de la xiqueta

La menor ha explicat als policies els fets amb tots els detalls, arribant ella inclús a gravar un audio en el que sa mare cridava de por. La xiqueta ha contat com havia ferit a l’home i a on havia deixat l’arma. Per suposat, els motius són defendre a sa mare. 

 

Moments després, la víctima s’ha presentat en dependències policials per a presentar una denúncia contra l’home, que és el pare d’un dels seus quatre fills. A demés, la dona ha exculpat en tot moment a la seua filla. 

 

La xiqueta, per la seua curta edat, no haurà d’afrontar cap responsabilitat penal, però ha mostrat una gran maduresa, valentia i compromís dient als agents que l’única culpable era ella. 

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.