Una xiqueta de 12 anys apunyala a un un home per a defendre a sa mare d’una agressió en Torrent

 

Este dimecres per la nit, cap a les 23.00 hores, en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), una xiqueta de 12 anys ha defés a sa mare d’una agressió provocada pel seu home que l’agarrava del coll. La xiqueta li ha clavat un ganivet al responsable, que tenia antecedents policials. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït en una casa familiar a on vivien la dona maltratada, els seus quatre fills i la seua parella, de 32 anys i nacionalitat búlgara, que havia protagonitzat altres situacions de violència de gènere. 

 

Quan els agents de la policia han arribat, han trobat al agressor amb un tall en l’axil·la i desangrant-se en terra. Un dels agents li ha taponat la ferida amb una tovallola fins que ha arribat l’equip mèdic en una ambulància del SAMU. 

 

Gran valentia de la xiqueta

La menor ha explicat als policies els fets amb tots els detalls, arribant ella inclús a gravar un audio en el que sa mare cridava de por. La xiqueta ha contat com havia ferit a l’home i a on havia deixat l’arma. Per suposat, els motius són defendre a sa mare. 

 

Moments després, la víctima s’ha presentat en dependències policials per a presentar una denúncia contra l’home, que és el pare d’un dels seus quatre fills. A demés, la dona ha exculpat en tot moment a la seua filla. 

 

La xiqueta, per la seua curta edat, no haurà d’afrontar cap responsabilitat penal, però ha mostrat una gran maduresa, valentia i compromís dient als agents que l’única culpable era ella. 

Últimes notícies

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.