10.3 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Una xiqueta de 12 anys apunyala a un un home per a defendre a sa mare d’una agressió en Torrent

 

Este dimecres per la nit, cap a les 23.00 hores, en la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta (València), una xiqueta de 12 anys ha defés a sa mare d’una agressió provocada pel seu home que l’agarrava del coll. La xiqueta li ha clavat un ganivet al responsable, que tenia antecedents policials. 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït en una casa familiar a on vivien la dona maltratada, els seus quatre fills i la seua parella, de 32 anys i nacionalitat búlgara, que havia protagonitzat altres situacions de violència de gènere. 

 

Quan els agents de la policia han arribat, han trobat al agressor amb un tall en l’axil·la i desangrant-se en terra. Un dels agents li ha taponat la ferida amb una tovallola fins que ha arribat l’equip mèdic en una ambulància del SAMU. 

 

Gran valentia de la xiqueta

La menor ha explicat als policies els fets amb tots els detalls, arribant ella inclús a gravar un audio en el que sa mare cridava de por. La xiqueta ha contat com havia ferit a l’home i a on havia deixat l’arma. Per suposat, els motius són defendre a sa mare. 

 

Moments després, la víctima s’ha presentat en dependències policials per a presentar una denúncia contra l’home, que és el pare d’un dels seus quatre fills. A demés, la dona ha exculpat en tot moment a la seua filla. 

 

La xiqueta, per la seua curta edat, no haurà d’afrontar cap responsabilitat penal, però ha mostrat una gran maduresa, valentia i compromís dient als agents que l’única culpable era ella. 

Últimes notícies

El segon quart premi, el 25.508, deixa 22,2 milions i es concentra en Moraira

El número 25.508, segon dels quarts premis del Sorteig de Nadal, ha deixat 22.200.000 euros en la Comunitat Valenciana. Moraira acapara 21.180.000 i Benidorm, Pedreguer i Manises repartixen la resta.

María Pérez renúncia a l’acta a València; Dolors López la substituirà i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt

L'edil socialista María Pérez ha renunciat a la seua acta a l'Ajuntament de València. La substituirà Dolors López i Maite Ibáñez assumix el càrrec de portaveu adjunt del PSPV.

El 61.366, quint premi de la Loteria de Nadal, deixa 60.000 euros a Gandia

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10. La major part del número s'ha quedat a Madrid.

Luis Castro, primer portugués en el Llevant i onzé tècnic estranger

Luis Castro és el nou tècnic del Llevant fins a juny de 2027. És el primer portugués en la banqueta granota i l'onzé entrenador estranger en la història del club.

El 61.366 deixa 60.000 euros a Gandia com a quint premi de la Loteria de Nadal

El 61.366, un dels quints premis de la Loteria de Nadal, ha deixat 60.000 euros a Gandia amb deu dècims venuts en l'administració 10 del passeig de Germanies. La major part del número s'ha quedat a Madrid, amb 188 sèries.

Emergències activa la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades a La Pobla de Benifassà per a netejar viàries i assegurar accessos. Aemet preveu gelades i pujada de la cota el dimarts.

Martim Net: no ens posem límits i hem de seguir així

Martim Net va afirmar que l'Elx no es posa límits després de véncer al Raig i va demanar mantindre el nivell la resta del curs. El lusità va reclamar millorar com a visitant.

El 90.693 deixa 11,95 milions del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb Alacant al capdavant

El 90.693 ha repartit 11.950.000 euros del tercer premi en la Comunitat Valenciana, amb 20 sèries a Alacant i sèries i dècims a Alzira, Gandia i Manises. També han caigut dècims a Torrevieja, Alaquàs, Benissanó, Mislata, Benidorm i Onil.