Una xiqueta de 6 anys dona positiu en cocaïna després d’una festa

La Policia Nacional ha detingut aquest dijous a Palma a una dona com a presumpta autora d’un delicte de lesions contra la seua filla, de sis anys, en haver donat positiu en droga. La investigació es va dur a terme a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic de Palma, en el qual alertaven a la Policia dels resultats analítics de la menor.

La investigació es va iniciar a conseqüència d’una comunicació dels serveis de pediatria d’un centre mèdic a Palma, que alertaven que una xiqueta d’uns sis anys havia sigut ingressada i que havia donat positiu en cocaïna en una analítica realitzada, afegint que la menor poguera trobar-se en un entorn de risc.

El grup UFAM de la Policia Nacional es va fer càrrec de l’assumpte. Un grup d’agents es va personar en el centre mèdic per a evidenciar l’estat de la xiqueta, qui havia mostrat en l’escoleta -banda de músics aficionats- comportaments estranys.

Els policies es van entrevistar amb la menor en companyia de la pediatra i l’assistenta social, esbrinant que suposadament la menor el dia anterior va consumir voluntàriament alcohol i pols blanca en una festa a la casa de la seua mare, amb la qual conviu en aqueix domicili.

Encara que la menor hauria consumit la cocaïna voluntàriament, ha quedat sota tutela dels serveis de protecció de menors del Consell de Mallorca. Les investigacions prossegueixen, sobretot per a saber si la ingesta de droga de la menor va ser un fet aïllat o es deu a un consum prolongat en el temps. El resultat de l’anàlisi donarà la resposta.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.