Una xiqueta de 9 anys supera un infart després d’incendiar-se la seua casa a València

Ejemplo de shortcode con estilo
Els altres ferits són un home per inhalació de fum i una dona per crisi d'ansietat

Tres persones han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimarts en un habitatge a la ciutat de València, la més greu d’elles, una xiqueta de 9 anys que ha patit una parada cardiorespiratòria de la qual ha sigut recuperada. El foc s’ha iniciat, per causes no precisades, al voltant de les 19 hores en un habitatge situat en la plaça Regino Mas, en el barri de la Ciutat fallera, han informat fonts municipals.

En arribar els bombers es van trobar amb tres persones atrapades a l’interior de la casa, i una d’elles, una xiqueta de 12 anys, que ha patit una per a cardiorespiratòria.

La xiqueta més afectada pel foc ha patit una parada cardiorespiratòria i després de les maniobres de reanimació in situ per a posar-la fora de perill ha sigut traslladada a l’Hospital de la Fe, on roman ingressada.

Els altres ferits són un home de 63 anys per inhalació de fum i una dona per crisi d’ansietat, que també han sigut traslladats a l’Hospital La Fe. En l’extinció de l’incendi han intervingut sis dotacions de Bombers de València, i patrulles de la Policia local i de la Generalitat.

Pel que sembla, les flames s’haurien originat en la cuina de l’habitatge, si bé per la seua virulència s’han estés a la resta d’habitacions i han causat greus destrosses.

Una densa fumera ha inundat la façana davant la mirada terroritzada de veïns i testimonis que en aqueix moment s’han congregat davant el punt del sinistre. Davant el gran desenvolupament del foc en el moment en el qual han arribat els bombers, els efectius han atacat l’incendi des de l’exterior. S’investiguen ara les causes d’incendi.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.