Una xiqueta de 9 anys supera un infart després d’incendiar-se la seua casa a València

Tres persones han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimarts en un habitatge a la ciutat de València, la més greu d’elles, una xiqueta de 9 anys que ha patit una parada cardiorespiratòria de la qual ha sigut recuperada. El foc s’ha iniciat, per causes no precisades, al voltant de les 19 hores en un habitatge situat en la plaça Regino Mas, en el barri de la Ciutat fallera, han informat fonts municipals.

En arribar els bombers es van trobar amb tres persones atrapades a l’interior de la casa, i una d’elles, una xiqueta de 12 anys, que ha patit una per a cardiorespiratòria.

La xiqueta més afectada pel foc ha patit una parada cardiorespiratòria i després de les maniobres de reanimació in situ per a posar-la fora de perill ha sigut traslladada a l’Hospital de la Fe, on roman ingressada.

Els altres ferits són un home de 63 anys per inhalació de fum i una dona per crisi d’ansietat, que també han sigut traslladats a l’Hospital La Fe. En l’extinció de l’incendi han intervingut sis dotacions de Bombers de València, i patrulles de la Policia local i de la Generalitat.

Pel que sembla, les flames s’haurien originat en la cuina de l’habitatge, si bé per la seua virulència s’han estés a la resta d’habitacions i han causat greus destrosses.

Una densa fumera ha inundat la façana davant la mirada terroritzada de veïns i testimonis que en aqueix moment s’han congregat davant el punt del sinistre. Davant el gran desenvolupament del foc en el moment en el qual han arribat els bombers, els efectius han atacat l’incendi des de l’exterior. S’investiguen ara les causes d’incendi.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.