Una xiqueta de 9 anys supera un infart després d’incendiar-se la seua casa a València

Tres persones han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimarts en un habitatge a la ciutat de València, la més greu d’elles, una xiqueta de 9 anys que ha patit una parada cardiorespiratòria de la qual ha sigut recuperada. El foc s’ha iniciat, per causes no precisades, al voltant de les 19 hores en un habitatge situat en la plaça Regino Mas, en el barri de la Ciutat fallera, han informat fonts municipals.

En arribar els bombers es van trobar amb tres persones atrapades a l’interior de la casa, i una d’elles, una xiqueta de 12 anys, que ha patit una per a cardiorespiratòria.

La xiqueta més afectada pel foc ha patit una parada cardiorespiratòria i després de les maniobres de reanimació in situ per a posar-la fora de perill ha sigut traslladada a l’Hospital de la Fe, on roman ingressada.

Els altres ferits són un home de 63 anys per inhalació de fum i una dona per crisi d’ansietat, que també han sigut traslladats a l’Hospital La Fe. En l’extinció de l’incendi han intervingut sis dotacions de Bombers de València, i patrulles de la Policia local i de la Generalitat.

Pel que sembla, les flames s’haurien originat en la cuina de l’habitatge, si bé per la seua virulència s’han estés a la resta d’habitacions i han causat greus destrosses.

Una densa fumera ha inundat la façana davant la mirada terroritzada de veïns i testimonis que en aqueix moment s’han congregat davant el punt del sinistre. Davant el gran desenvolupament del foc en el moment en el qual han arribat els bombers, els efectius han atacat l’incendi des de l’exterior. S’investiguen ara les causes d’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.