Una xiqueta de 9 anys supera un infart després d’incendiar-se la seua casa a València

Tres persones han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimarts en un habitatge a la ciutat de València, la més greu d’elles, una xiqueta de 9 anys que ha patit una parada cardiorespiratòria de la qual ha sigut recuperada. El foc s’ha iniciat, per causes no precisades, al voltant de les 19 hores en un habitatge situat en la plaça Regino Mas, en el barri de la Ciutat fallera, han informat fonts municipals.

En arribar els bombers es van trobar amb tres persones atrapades a l’interior de la casa, i una d’elles, una xiqueta de 12 anys, que ha patit una per a cardiorespiratòria.

La xiqueta més afectada pel foc ha patit una parada cardiorespiratòria i després de les maniobres de reanimació in situ per a posar-la fora de perill ha sigut traslladada a l’Hospital de la Fe, on roman ingressada.

Els altres ferits són un home de 63 anys per inhalació de fum i una dona per crisi d’ansietat, que també han sigut traslladats a l’Hospital La Fe. En l’extinció de l’incendi han intervingut sis dotacions de Bombers de València, i patrulles de la Policia local i de la Generalitat.

Pel que sembla, les flames s’haurien originat en la cuina de l’habitatge, si bé per la seua virulència s’han estés a la resta d’habitacions i han causat greus destrosses.

Una densa fumera ha inundat la façana davant la mirada terroritzada de veïns i testimonis que en aqueix moment s’han congregat davant el punt del sinistre. Davant el gran desenvolupament del foc en el moment en el qual han arribat els bombers, els efectius han atacat l’incendi des de l’exterior. S’investiguen ara les causes d’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.