Una xiqueta de 9 anys supera un infart després d’incendiar-se la seua casa a València

Tres persones han resultat ferides en un incendi registrat aquest dimarts en un habitatge a la ciutat de València, la més greu d’elles, una xiqueta de 9 anys que ha patit una parada cardiorespiratòria de la qual ha sigut recuperada. El foc s’ha iniciat, per causes no precisades, al voltant de les 19 hores en un habitatge situat en la plaça Regino Mas, en el barri de la Ciutat fallera, han informat fonts municipals.

En arribar els bombers es van trobar amb tres persones atrapades a l’interior de la casa, i una d’elles, una xiqueta de 12 anys, que ha patit una per a cardiorespiratòria.

La xiqueta més afectada pel foc ha patit una parada cardiorespiratòria i després de les maniobres de reanimació in situ per a posar-la fora de perill ha sigut traslladada a l’Hospital de la Fe, on roman ingressada.

Els altres ferits són un home de 63 anys per inhalació de fum i una dona per crisi d’ansietat, que també han sigut traslladats a l’Hospital La Fe. En l’extinció de l’incendi han intervingut sis dotacions de Bombers de València, i patrulles de la Policia local i de la Generalitat.

Pel que sembla, les flames s’haurien originat en la cuina de l’habitatge, si bé per la seua virulència s’han estés a la resta d’habitacions i han causat greus destrosses.

Una densa fumera ha inundat la façana davant la mirada terroritzada de veïns i testimonis que en aqueix moment s’han congregat davant el punt del sinistre. Davant el gran desenvolupament del foc en el moment en el qual han arribat els bombers, els efectius han atacat l’incendi des de l’exterior. S’investiguen ara les causes d’incendi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.