6.3 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Una xiqueta ingressada i intubada en l’UCI després de patir l’atac d’un puma

Als Estats Units, els atacs de pumes a humans són bastant més habituals del que es cree. L’últim s’hi ha va produir divendres passat 27 de maig en l’estat de Washington. En aquesta ocasió, la víctima que va patir el brutal i salvatge atac per part d’un felí ha sigut una xiqueta de tan sols 9 anys.

Segons han informat diversos familiars de la xicoteta, la xiqueta es diu Lily, té 9 anys i va patir l’atac d’un puma quan es trobava jugant a l’amagatall en el bosc del paratge natural estatunidenc de Fruitland.

El brutal atac que va patir la xicoteta Lily

Pel que sembla, la xicoteta estava amagada quan va ser sorpresa per l’animal salvatge que li va causar greus ferides i seqüeles. Després de l’atac, els familiars que es trobaven amb la xiqueta de 9 anys van poder telefonar a Emergències per a salvar-li la vida a Lily. La xicoteta va ser traslladada amb avió fins a l’hospital més pròxim on va haver de ser ingressada d’urgències.

Tenia moltes lesions en diferents parts del cos i de la cara. Després de diverses cirurgies va haver de ser ingressada en l’UCI i la van haver d’intubar”, ha confirmat una cosina de la mare de la xiqueta de només 9 anys.

Lily es recupera a poc a poc del brutal atac

Quasi una setmana després, Lily ha aconseguit despertar del coma i, a poc a poc, es recupera de les terribles seqüeles que li va deixar l’atac del puma: “Anit va poder dormir poques hores. Camina sola i va poder acolorir alguns unicorns. També va cantar una cançó amb una infermera”.

En les fotografies que ha proporcionat la seua pròpia família es pot veure a la menor d’edat amb la cara totalment magolada i amb les ferides que li van deixar les urpades i les mossegades que li va propinar el felí de grans dimensions.

Recollida de fons

Una de les visites que ha rebut Lily ha sigut la dels rescatadors que van acudir després de l’atac del puma. En veure a la xicoteta, els treballadors de la zona no van dubtar a fer-se una fotografia amb la menor per a celebrar que, pese al brutal atac, Lily continuava amb vida.

Ara, la família ha obert una pàgina per a recaptar fons que puguen costejar les despeses mèdiques de la xicoteta. Per part seua, els portaveus de la Policia han assegurat que estan investigant el succés i que, el puma que va atacar a la xiqueta, va ser abatut per un testimoni que es trobava a prop en el moment de l’atac.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.