Una xiqueta ingressada i intubada en l’UCI després de patir l’atac d’un puma

Als Estats Units, els atacs de pumes a humans són bastant més habituals del que es cree. L’últim s’hi ha va produir divendres passat 27 de maig en l’estat de Washington. En aquesta ocasió, la víctima que va patir el brutal i salvatge atac per part d’un felí ha sigut una xiqueta de tan sols 9 anys.

Segons han informat diversos familiars de la xicoteta, la xiqueta es diu Lily, té 9 anys i va patir l’atac d’un puma quan es trobava jugant a l’amagatall en el bosc del paratge natural estatunidenc de Fruitland.

El brutal atac que va patir la xicoteta Lily

Pel que sembla, la xicoteta estava amagada quan va ser sorpresa per l’animal salvatge que li va causar greus ferides i seqüeles. Després de l’atac, els familiars que es trobaven amb la xiqueta de 9 anys van poder telefonar a Emergències per a salvar-li la vida a Lily. La xicoteta va ser traslladada amb avió fins a l’hospital més pròxim on va haver de ser ingressada d’urgències.

Tenia moltes lesions en diferents parts del cos i de la cara. Després de diverses cirurgies va haver de ser ingressada en l’UCI i la van haver d’intubar”, ha confirmat una cosina de la mare de la xiqueta de només 9 anys.

Lily es recupera a poc a poc del brutal atac

Quasi una setmana després, Lily ha aconseguit despertar del coma i, a poc a poc, es recupera de les terribles seqüeles que li va deixar l’atac del puma: “Anit va poder dormir poques hores. Camina sola i va poder acolorir alguns unicorns. També va cantar una cançó amb una infermera”.

En les fotografies que ha proporcionat la seua pròpia família es pot veure a la menor d’edat amb la cara totalment magolada i amb les ferides que li van deixar les urpades i les mossegades que li va propinar el felí de grans dimensions.

Recollida de fons

Una de les visites que ha rebut Lily ha sigut la dels rescatadors que van acudir després de l’atac del puma. En veure a la xicoteta, els treballadors de la zona no van dubtar a fer-se una fotografia amb la menor per a celebrar que, pese al brutal atac, Lily continuava amb vida.

Ara, la família ha obert una pàgina per a recaptar fons que puguen costejar les despeses mèdiques de la xicoteta. Per part seua, els portaveus de la Policia han assegurat que estan investigant el succés i que, el puma que va atacar a la xiqueta, va ser abatut per un testimoni que es trobava a prop en el moment de l’atac.

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.