Una xiqueta ingressada i intubada en l’UCI després de patir l’atac d’un puma

Als Estats Units, els atacs de pumes a humans són bastant més habituals del que es cree. L’últim s’hi ha va produir divendres passat 27 de maig en l’estat de Washington. En aquesta ocasió, la víctima que va patir el brutal i salvatge atac per part d’un felí ha sigut una xiqueta de tan sols 9 anys.

Segons han informat diversos familiars de la xicoteta, la xiqueta es diu Lily, té 9 anys i va patir l’atac d’un puma quan es trobava jugant a l’amagatall en el bosc del paratge natural estatunidenc de Fruitland.

El brutal atac que va patir la xicoteta Lily

Pel que sembla, la xicoteta estava amagada quan va ser sorpresa per l’animal salvatge que li va causar greus ferides i seqüeles. Després de l’atac, els familiars que es trobaven amb la xiqueta de 9 anys van poder telefonar a Emergències per a salvar-li la vida a Lily. La xicoteta va ser traslladada amb avió fins a l’hospital més pròxim on va haver de ser ingressada d’urgències.

Tenia moltes lesions en diferents parts del cos i de la cara. Després de diverses cirurgies va haver de ser ingressada en l’UCI i la van haver d’intubar”, ha confirmat una cosina de la mare de la xiqueta de només 9 anys.

Lily es recupera a poc a poc del brutal atac

Quasi una setmana després, Lily ha aconseguit despertar del coma i, a poc a poc, es recupera de les terribles seqüeles que li va deixar l’atac del puma: “Anit va poder dormir poques hores. Camina sola i va poder acolorir alguns unicorns. També va cantar una cançó amb una infermera”.

En les fotografies que ha proporcionat la seua pròpia família es pot veure a la menor d’edat amb la cara totalment magolada i amb les ferides que li van deixar les urpades i les mossegades que li va propinar el felí de grans dimensions.

Recollida de fons

Una de les visites que ha rebut Lily ha sigut la dels rescatadors que van acudir després de l’atac del puma. En veure a la xicoteta, els treballadors de la zona no van dubtar a fer-se una fotografia amb la menor per a celebrar que, pese al brutal atac, Lily continuava amb vida.

Ara, la família ha obert una pàgina per a recaptar fons que puguen costejar les despeses mèdiques de la xicoteta. Per part seua, els portaveus de la Policia han assegurat que estan investigant el succés i que, el puma que va atacar a la xiqueta, va ser abatut per un testimoni que es trobava a prop en el moment de l’atac.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.