Una xiqueta ingressada i intubada en l’UCI després de patir l’atac d’un puma

Als Estats Units, els atacs de pumes a humans són bastant més habituals del que es cree. L’últim s’hi ha va produir divendres passat 27 de maig en l’estat de Washington. En aquesta ocasió, la víctima que va patir el brutal i salvatge atac per part d’un felí ha sigut una xiqueta de tan sols 9 anys.

Segons han informat diversos familiars de la xicoteta, la xiqueta es diu Lily, té 9 anys i va patir l’atac d’un puma quan es trobava jugant a l’amagatall en el bosc del paratge natural estatunidenc de Fruitland.

El brutal atac que va patir la xicoteta Lily

Pel que sembla, la xicoteta estava amagada quan va ser sorpresa per l’animal salvatge que li va causar greus ferides i seqüeles. Després de l’atac, els familiars que es trobaven amb la xiqueta de 9 anys van poder telefonar a Emergències per a salvar-li la vida a Lily. La xicoteta va ser traslladada amb avió fins a l’hospital més pròxim on va haver de ser ingressada d’urgències.

Tenia moltes lesions en diferents parts del cos i de la cara. Després de diverses cirurgies va haver de ser ingressada en l’UCI i la van haver d’intubar”, ha confirmat una cosina de la mare de la xiqueta de només 9 anys.

Lily es recupera a poc a poc del brutal atac

Quasi una setmana després, Lily ha aconseguit despertar del coma i, a poc a poc, es recupera de les terribles seqüeles que li va deixar l’atac del puma: “Anit va poder dormir poques hores. Camina sola i va poder acolorir alguns unicorns. També va cantar una cançó amb una infermera”.

En les fotografies que ha proporcionat la seua pròpia família es pot veure a la menor d’edat amb la cara totalment magolada i amb les ferides que li van deixar les urpades i les mossegades que li va propinar el felí de grans dimensions.

Recollida de fons

Una de les visites que ha rebut Lily ha sigut la dels rescatadors que van acudir després de l’atac del puma. En veure a la xicoteta, els treballadors de la zona no van dubtar a fer-se una fotografia amb la menor per a celebrar que, pese al brutal atac, Lily continuava amb vida.

Ara, la família ha obert una pàgina per a recaptar fons que puguen costejar les despeses mèdiques de la xicoteta. Per part seua, els portaveus de la Policia han assegurat que estan investigant el succés i que, el puma que va atacar a la xiqueta, va ser abatut per un testimoni que es trobava a prop en el moment de l’atac.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.