Una xiqueta ingressada i intubada en l’UCI després de patir l’atac d’un puma

Als Estats Units, els atacs de pumes a humans són bastant més habituals del que es cree. L’últim s’hi ha va produir divendres passat 27 de maig en l’estat de Washington. En aquesta ocasió, la víctima que va patir el brutal i salvatge atac per part d’un felí ha sigut una xiqueta de tan sols 9 anys.

Segons han informat diversos familiars de la xicoteta, la xiqueta es diu Lily, té 9 anys i va patir l’atac d’un puma quan es trobava jugant a l’amagatall en el bosc del paratge natural estatunidenc de Fruitland.

El brutal atac que va patir la xicoteta Lily

Pel que sembla, la xicoteta estava amagada quan va ser sorpresa per l’animal salvatge que li va causar greus ferides i seqüeles. Després de l’atac, els familiars que es trobaven amb la xiqueta de 9 anys van poder telefonar a Emergències per a salvar-li la vida a Lily. La xicoteta va ser traslladada amb avió fins a l’hospital més pròxim on va haver de ser ingressada d’urgències.

Tenia moltes lesions en diferents parts del cos i de la cara. Després de diverses cirurgies va haver de ser ingressada en l’UCI i la van haver d’intubar”, ha confirmat una cosina de la mare de la xiqueta de només 9 anys.

Lily es recupera a poc a poc del brutal atac

Quasi una setmana després, Lily ha aconseguit despertar del coma i, a poc a poc, es recupera de les terribles seqüeles que li va deixar l’atac del puma: “Anit va poder dormir poques hores. Camina sola i va poder acolorir alguns unicorns. També va cantar una cançó amb una infermera”.

En les fotografies que ha proporcionat la seua pròpia família es pot veure a la menor d’edat amb la cara totalment magolada i amb les ferides que li van deixar les urpades i les mossegades que li va propinar el felí de grans dimensions.

Recollida de fons

Una de les visites que ha rebut Lily ha sigut la dels rescatadors que van acudir després de l’atac del puma. En veure a la xicoteta, els treballadors de la zona no van dubtar a fer-se una fotografia amb la menor per a celebrar que, pese al brutal atac, Lily continuava amb vida.

Ara, la família ha obert una pàgina per a recaptar fons que puguen costejar les despeses mèdiques de la xicoteta. Per part seua, els portaveus de la Policia han assegurat que estan investigant el succés i que, el puma que va atacar a la xiqueta, va ser abatut per un testimoni que es trobava a prop en el moment de l’atac.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.