Una xiqueta de nou anys perd un ull després d’eixir despedida la roda d’un remolc a l’N-340, a Castelló

Un greu accident de trànsit a l'N-340 a l'altura de Castelló ha fet que una mare i la seua filla hagen passat quatre dies ingressades en l'Hospital General de Castelló La mare, de 48 anys, i la filla, de 9, veïnes de Vila-real, han passat quadre dies ingressades en l'Hospital General després de vore's víctimes d'aquest accident. Les dos ferides han pogut recuperar-se, han rebut l'alta hospitalària, i es troben ja en sa casa. Malgrat això l'impacte de la col·lisió els va deixar ferides greus a les dos, arribant a perdre un ull fins i tot, en el cas de la xiqueta. 

L'accident va tindre lloc el passat dia 19 a les 19.30 hores. Segons sembla, en el kilòmetre 975 de l'N-340, un cotxe que portava un remolc, va perdre un dels pneumàtics mentre circulava, i va eixir disparat fins al cotxe d'elles dos. Després li va donar a un altre cotxe, segons Trànsit de la Guàrdia Civil. En un dels trismes viatjaven la mare i la filla. La mare va perdre el coneixement després de l'impacte però la menuda va arribar a demanar auxili. Els ocupants de la resta de cotxes van eixir il·lesos. Es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que va traslladar fins al lloc de l'accident ambulàncies per a assistir les ferides i posteriorment van ser evacuades d'urgència fins a l'hospital. Ara s'ha donat a conéixer que les dos es troben en casa, recuperant-se de les ferides, i la menuda, desgraciadament, ha perdut un ull.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

 

Últimes notícies

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.
FILMOTECA D'ESTIU