Una xiqueta de nou anys perd un ull després d’eixir despedida la roda d’un remolc a l’N-340, a Castelló

Un greu accident de trànsit a l'N-340 a l'altura de Castelló ha fet que una mare i la seua filla hagen passat quatre dies ingressades en l'Hospital General de Castelló La mare, de 48 anys, i la filla, de 9, veïnes de Vila-real, han passat quadre dies ingressades en l'Hospital General després de vore's víctimes d'aquest accident. Les dos ferides han pogut recuperar-se, han rebut l'alta hospitalària, i es troben ja en sa casa. Malgrat això l'impacte de la col·lisió els va deixar ferides greus a les dos, arribant a perdre un ull fins i tot, en el cas de la xiqueta. 

L'accident va tindre lloc el passat dia 19 a les 19.30 hores. Segons sembla, en el kilòmetre 975 de l'N-340, un cotxe que portava un remolc, va perdre un dels pneumàtics mentre circulava, i va eixir disparat fins al cotxe d'elles dos. Després li va donar a un altre cotxe, segons Trànsit de la Guàrdia Civil. En un dels trismes viatjaven la mare i la filla. La mare va perdre el coneixement després de l'impacte però la menuda va arribar a demanar auxili. Els ocupants de la resta de cotxes van eixir il·lesos. Es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que va traslladar fins al lloc de l'accident ambulàncies per a assistir les ferides i posteriorment van ser evacuades d'urgència fins a l'hospital. Ara s'ha donat a conéixer que les dos es troben en casa, recuperant-se de les ferides, i la menuda, desgraciadament, ha perdut un ull.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

 

Últimes notícies

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.