Una xiqueta de nou anys perd un ull després d’eixir despedida la roda d’un remolc a l’N-340, a Castelló

Un greu accident de trànsit a l'N-340 a l'altura de Castelló ha fet que una mare i la seua filla hagen passat quatre dies ingressades en l'Hospital General de Castelló La mare, de 48 anys, i la filla, de 9, veïnes de Vila-real, han passat quadre dies ingressades en l'Hospital General després de vore's víctimes d'aquest accident. Les dos ferides han pogut recuperar-se, han rebut l'alta hospitalària, i es troben ja en sa casa. Malgrat això l'impacte de la col·lisió els va deixar ferides greus a les dos, arribant a perdre un ull fins i tot, en el cas de la xiqueta. 

L'accident va tindre lloc el passat dia 19 a les 19.30 hores. Segons sembla, en el kilòmetre 975 de l'N-340, un cotxe que portava un remolc, va perdre un dels pneumàtics mentre circulava, i va eixir disparat fins al cotxe d'elles dos. Després li va donar a un altre cotxe, segons Trànsit de la Guàrdia Civil. En un dels trismes viatjaven la mare i la filla. La mare va perdre el coneixement després de l'impacte però la menuda va arribar a demanar auxili. Els ocupants de la resta de cotxes van eixir il·lesos. Es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que va traslladar fins al lloc de l'accident ambulàncies per a assistir les ferides i posteriorment van ser evacuades d'urgència fins a l'hospital. Ara s'ha donat a conéixer que les dos es troben en casa, recuperant-se de les ferides, i la menuda, desgraciadament, ha perdut un ull.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

 

Últimes notícies

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.

El Villarreal perd pólvora: marca la mitat de gols que fa un any

El Villarreal ha reduït a la mitat la seua efectivitat golejadora en les tres primeres jornades respecte a la passada temporada, amb només quatre gols en 19 remats a porta.

Setembre clau per al Valencia amb Barcelona, Sevilla, Alavés i Real Sociedad

El Valencia encararà un mes de setembre molt dur a LaLiga, amb quatre partits davant rivals de la part alta, després d’haver iniciat la Lliga en zona de descens.

L’or mundial de Marina Cortelles i Lucía Muñoz ompli d’orgull l’esport valencià

Marina Cortelles i Lucía Muñoz, integrants de la selecció espanyola de gimnàstica rítmica, han sigut rebudes per Juanfran Pérez Llorca després d’aconseguir un or mundial a Frankfurt. El president ha remarcat que el seu èxit és un orgull per a la Comunitat Valenciana i un referent per a milers de jóvens esportistes.