Una xiqueta de nou anys perd un ull després d’eixir despedida la roda d’un remolc a l’N-340, a Castelló

Un greu accident de trànsit a l'N-340 a l'altura de Castelló ha fet que una mare i la seua filla hagen passat quatre dies ingressades en l'Hospital General de Castelló La mare, de 48 anys, i la filla, de 9, veïnes de Vila-real, han passat quadre dies ingressades en l'Hospital General després de vore's víctimes d'aquest accident. Les dos ferides han pogut recuperar-se, han rebut l'alta hospitalària, i es troben ja en sa casa. Malgrat això l'impacte de la col·lisió els va deixar ferides greus a les dos, arribant a perdre un ull fins i tot, en el cas de la xiqueta. 

L'accident va tindre lloc el passat dia 19 a les 19.30 hores. Segons sembla, en el kilòmetre 975 de l'N-340, un cotxe que portava un remolc, va perdre un dels pneumàtics mentre circulava, i va eixir disparat fins al cotxe d'elles dos. Després li va donar a un altre cotxe, segons Trànsit de la Guàrdia Civil. En un dels trismes viatjaven la mare i la filla. La mare va perdre el coneixement després de l'impacte però la menuda va arribar a demanar auxili. Els ocupants de la resta de cotxes van eixir il·lesos. Es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que va traslladar fins al lloc de l'accident ambulàncies per a assistir les ferides i posteriorment van ser evacuades d'urgència fins a l'hospital. Ara s'ha donat a conéixer que les dos es troben en casa, recuperant-se de les ferides, i la menuda, desgraciadament, ha perdut un ull.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.