16.1 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Una xiqueta de nou anys perd un ull després d’eixir despedida la roda d’un remolc a l’N-340, a Castelló

Un greu accident de trànsit a l'N-340 a l'altura de Castelló ha fet que una mare i la seua filla hagen passat quatre dies ingressades en l'Hospital General de Castelló La mare, de 48 anys, i la filla, de 9, veïnes de Vila-real, han passat quadre dies ingressades en l'Hospital General després de vore's víctimes d'aquest accident. Les dos ferides han pogut recuperar-se, han rebut l'alta hospitalària, i es troben ja en sa casa. Malgrat això l'impacte de la col·lisió els va deixar ferides greus a les dos, arribant a perdre un ull fins i tot, en el cas de la xiqueta. 

L'accident va tindre lloc el passat dia 19 a les 19.30 hores. Segons sembla, en el kilòmetre 975 de l'N-340, un cotxe que portava un remolc, va perdre un dels pneumàtics mentre circulava, i va eixir disparat fins al cotxe d'elles dos. Després li va donar a un altre cotxe, segons Trànsit de la Guàrdia Civil. En un dels trismes viatjaven la mare i la filla. La mare va perdre el coneixement després de l'impacte però la menuda va arribar a demanar auxili. Els ocupants de la resta de cotxes van eixir il·lesos. Es va alertar al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que va traslladar fins al lloc de l'accident ambulàncies per a assistir les ferides i posteriorment van ser evacuades d'urgència fins a l'hospital. Ara s'ha donat a conéixer que les dos es troben en casa, recuperant-se de les ferides, i la menuda, desgraciadament, ha perdut un ull.

Mor un home atropellat per un cotxe a l'A-7 a l'altura de la Vall d'Uixó

Atropellament mortal esta passada nit de dijous a l'A-7, a l'altura de la Vall d'Uixó, a la Plana Baixa. El tràgic accident s'ha produït entrada la nit al voltant de les 22.45 hores, quan ha entrat l'avís al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) que s'havia produït un atropellament amb una víctima. Concretament ha ocorregut en el kilòmetre 213 a l'altura de l'eixida de la Vall d'Uixó. Fins al lloc de l'accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l'equip mèdic del qual ha intentat recuperar les constants vitals de l'home sense èxit, de manera que ha mort en el lloc. L'home anava indocumentat per la qual cosa es desconeix la seua edat. Les causes de l'accident estan sent investigades per a determinar què ha passat exactament en aquest atropellament.

 

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.