Mor la xiqueta de 18 mesos després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

 

Actualització 04/11/2020 a les 09.25 hores. La xiqueta d’any i mig que es va ofegar este dilluns amb un fesol durant l’hora de dinar en una escola de la localitat de Rocafort, en l’Horta Nord (València), ha mort esta matinada de dimecres en la Unitat de Cures Intensives (UCI), segons ha avançat el ‘Levante-EMV’.

 

Una xiqueta està en l’UCI després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

Este dilluns, 2 de novembre, cap al migdia, una xiqueta de només any i mig d’edat, va causar el pànic en una escola pública de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), durant l’hora del dinar. La xiqueta va començar a trobar-se malament en ofegar-se amb un fesol.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el centre va activar el protocol per a esta classe de casos, alertant al 112. Ràpidament, les autoritats i els servicis d’emergències es desplaçaren fins al lloc dels fets. 

 

El personal sanitari va atendre a la xiqueta d’any i mig i van tractar de reanimarla, però en vista que no reaccionava i que no podien extraure-li l’objecte van decidir evacuar-la d’emergència fins a l’hospital. Allí, segons ha explicat el citat mitjà, va haver de ser operada d’urgència per a tractar de retirar-li el fesol, que li obstruïa la respiració.

 

A hores d’ara, la víctima es troba en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) a l’espera que se li practiquen més proves i analitzar la seua evolució.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.