Mor la xiqueta de 18 mesos després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

 

Actualització 04/11/2020 a les 09.25 hores. La xiqueta d’any i mig que es va ofegar este dilluns amb un fesol durant l’hora de dinar en una escola de la localitat de Rocafort, en l’Horta Nord (València), ha mort esta matinada de dimecres en la Unitat de Cures Intensives (UCI), segons ha avançat el ‘Levante-EMV’.

 

Una xiqueta està en l’UCI després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

Este dilluns, 2 de novembre, cap al migdia, una xiqueta de només any i mig d’edat, va causar el pànic en una escola pública de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), durant l’hora del dinar. La xiqueta va començar a trobar-se malament en ofegar-se amb un fesol.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el centre va activar el protocol per a esta classe de casos, alertant al 112. Ràpidament, les autoritats i els servicis d’emergències es desplaçaren fins al lloc dels fets. 

 

El personal sanitari va atendre a la xiqueta d’any i mig i van tractar de reanimarla, però en vista que no reaccionava i que no podien extraure-li l’objecte van decidir evacuar-la d’emergència fins a l’hospital. Allí, segons ha explicat el citat mitjà, va haver de ser operada d’urgència per a tractar de retirar-li el fesol, que li obstruïa la respiració.

 

A hores d’ara, la víctima es troba en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) a l’espera que se li practiquen més proves i analitzar la seua evolució.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.