9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Mor la xiqueta de 18 mesos després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

 

Actualització 04/11/2020 a les 09.25 hores. La xiqueta d’any i mig que es va ofegar este dilluns amb un fesol durant l’hora de dinar en una escola de la localitat de Rocafort, en l’Horta Nord (València), ha mort esta matinada de dimecres en la Unitat de Cures Intensives (UCI), segons ha avançat el ‘Levante-EMV’.

 

Una xiqueta està en l’UCI després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

Este dilluns, 2 de novembre, cap al migdia, una xiqueta de només any i mig d’edat, va causar el pànic en una escola pública de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), durant l’hora del dinar. La xiqueta va començar a trobar-se malament en ofegar-se amb un fesol.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el centre va activar el protocol per a esta classe de casos, alertant al 112. Ràpidament, les autoritats i els servicis d’emergències es desplaçaren fins al lloc dels fets. 

 

El personal sanitari va atendre a la xiqueta d’any i mig i van tractar de reanimarla, però en vista que no reaccionava i que no podien extraure-li l’objecte van decidir evacuar-la d’emergència fins a l’hospital. Allí, segons ha explicat el citat mitjà, va haver de ser operada d’urgència per a tractar de retirar-li el fesol, que li obstruïa la respiració.

 

A hores d’ara, la víctima es troba en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) a l’espera que se li practiquen més proves i analitzar la seua evolució.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.