14 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Mor la xiqueta de 18 mesos després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

 

Actualització 04/11/2020 a les 09.25 hores. La xiqueta d’any i mig que es va ofegar este dilluns amb un fesol durant l’hora de dinar en una escola de la localitat de Rocafort, en l’Horta Nord (València), ha mort esta matinada de dimecres en la Unitat de Cures Intensives (UCI), segons ha avançat el ‘Levante-EMV’.

 

Una xiqueta està en l’UCI després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

Este dilluns, 2 de novembre, cap al migdia, una xiqueta de només any i mig d’edat, va causar el pànic en una escola pública de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), durant l’hora del dinar. La xiqueta va començar a trobar-se malament en ofegar-se amb un fesol.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el centre va activar el protocol per a esta classe de casos, alertant al 112. Ràpidament, les autoritats i els servicis d’emergències es desplaçaren fins al lloc dels fets. 

 

El personal sanitari va atendre a la xiqueta d’any i mig i van tractar de reanimarla, però en vista que no reaccionava i que no podien extraure-li l’objecte van decidir evacuar-la d’emergència fins a l’hospital. Allí, segons ha explicat el citat mitjà, va haver de ser operada d’urgència per a tractar de retirar-li el fesol, que li obstruïa la respiració.

 

A hores d’ara, la víctima es troba en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) a l’espera que se li practiquen més proves i analitzar la seua evolució.

Últimes notícies

Ivace+i Internacional proposa 92 accions de promoció exterior en 2026

Ivace+i Internacional ha publicat l'avanç del Pla de Promoció Exterior 2026 amb 92 accions en 40 mercats. L'objectiu és obrir oportunitats a pimes i reforçar la imatge sectorial.

Educació amplia les ajudes de material escolar per la DANA a 9.000 estudiants més

La Conselleria incorporarà 9.000 estudiants més de centres afectats per la DANA a les ajudes de 500 euros per a material escolar, per 4,5 milions. La convocatòria ascendix a 100.558.500 euros i preveu arribar a prop de 69.000 alumnes.

Renfe recupera des de demà el servici en la C3 entre Loriguilla i Buñol

Renfe recupera des de demà la circulació de trens en la C3 entre Loriguilla i Buñol amb 26 trens diaris. Hi haurà autobusos de reforç i connexions alternatives.

El PSPV demana la destitució del conseller d’Emergències per ocultar dades sobre la dana

El PSPV-PSOE ha acusat el conseller Juan Carlos Valderrama d'ocultar informació sobre la dana i de negar-se a respondre a les Corts malgrat informes interns. La formació demana la seua destitució i emplaça al president Pérez Llorca.

València CF de l’alleujament de la permanència al retorn de l’amenaça del descens

L'equip va passar de segellar la salvació amb marge a tancar l'any amb 16 punts i sensacions d'alerta. La Copa avança, el mercat de gener serà clau.

El Llevant tanca 2025 cuer i amb Luis Castro al comandament després d’una ratxa negra

El Llevant acomiada l'any en l'últim lloc de LaLiga EA Sports després de sumar només dos punts en huit jornades. Luis Castro arriba amb contracte fins a 2027 per a redreçar el rumb.

Dos netejadores han sigut condemnades a sis mesos per delicte d’odi contra una companya amb nanisme

L'Audiència d'Alacant ha imposat sis mesos de presó, 6.000 € d'indemnització i tres anys i mig d'allunyament a dos netejadores per vexar a una companya amb acondroplasia. Una tercera treballadora ha sigut absolta per falta de proves de participació.

Temperatures en descens i possibles ratxes molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'inici de l'hivern arriba amb núvols, descens tèrmic i probables pluges febles a l'interior a la vesprada, amb la cota de neu baixant a 900-1.100 m. Demà continuarà el descens, amb gelades febles en zones interiors.