Anuncios

Mor la xiqueta de 18 mesos després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

 

Actualització 04/11/2020 a les 09.25 hores. La xiqueta d’any i mig que es va ofegar este dilluns amb un fesol durant l’hora de dinar en una escola de la localitat de Rocafort, en l’Horta Nord (València), ha mort esta matinada de dimecres en la Unitat de Cures Intensives (UCI), segons ha avançat el ‘Levante-EMV’.

 

Una xiqueta està en l’UCI després d’ofegar-se amb un fesol en Rocafort

Este dilluns, 2 de novembre, cap al migdia, una xiqueta de només any i mig d’edat, va causar el pànic en una escola pública de Rocafort, en la comarca de l’Horta Nord (València), durant l’hora del dinar. La xiqueta va començar a trobar-se malament en ofegar-se amb un fesol.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el centre va activar el protocol per a esta classe de casos, alertant al 112. Ràpidament, les autoritats i els servicis d’emergències es desplaçaren fins al lloc dels fets. 

 

El personal sanitari va atendre a la xiqueta d’any i mig i van tractar de reanimarla, però en vista que no reaccionava i que no podien extraure-li l’objecte van decidir evacuar-la d’emergència fins a l’hospital. Allí, segons ha explicat el citat mitjà, va haver de ser operada d’urgència per a tractar de retirar-li el fesol, que li obstruïa la respiració.

 

A hores d’ara, la víctima es troba en la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) a l’espera que se li practiquen més proves i analitzar la seua evolució.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alacant un fugitiu reclamat per Alemanya per diversos robatoris

Un home de 26 anys fugit d'Alemanya després de ser condemnat a deu anys per robatori ha sigut detingut a Alacant i lloc a la disposició de l'Audiència Nacional per a la seua extradició.

Amputen una cama al metge alacantí atacat per un tauró tigre en la seua lluna de mel a Maldives

Cirurgians de l'hospital ADK de Male han amputat una cama a un metge alacantí de 30 anys després de patir un greu atac de tauró tigre mentres bussejava en la seua lluna de mel a Maldives.

Cau a Alacant un grup que va furtar 600 taulons d’encofrar en una obra de San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Alacant un grup dedicat al furt de material d'obra que va sostraure prop de 600 taulons d'encofrar, valorats en més de 6.500 euros, en una construcció de San Miguel de Salinas.

Castro afronta el repte d’encaixar a Carlos Álvarez en un Llevant quasi al complet

Luis Castro encara les últimes set jornades amb quasi tota la plantilla disponible i el repte de retornar a Carlos Álvarez a l'onze en un Llevant que gana alternatives en el centre del camp i en atac.

Els embassaments de la CHJ freguen el 70% i encaren la campanya de reg amb reserves històriques

Els embassaments de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer emmagatzemen 1.943 hm³, prop del 69%, el segon millor dada en 35 anys, i garantixen el subministrament per a la campanya de reg.

Cap de setmana quasi estiuenc a la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus a l’interior

Cap de setmana meteorològicament tranquil a la Comunitat Valenciana, amb ambient càlid i temperatures més pròpies de principis de juny, que arribaran als 30 graus en punts de l'interior.

Cacsa proposa més controls per a mantindre els festivals de música i complir l’ordenança de soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana al jutjat que aclarisca quines activitats musicals poden mantindre's si es reforcen els controls de soroll i es complix l'ordenança acústica.

La WNBA estrena la seua era daurada amb contractes rècord i una generació de rookies més ben pagada

La WNBA inaugura una nova etapa amb un conveni col·lectiu que dispara el límit salarial, assegura contractes milionaris i convertix a la fornada de rookies, amb Awa Fam al capdavant, en la millor pagada de la història.