Sorpresos quatre xiquets que disparaven pistoles de balins a cotxes i vianants

 

Agents de la Policia Municipal de Valladolid van sorprendre quatre xiquets, d’entre 8 i 11 anys, que disparaven pistoles de balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia i també cap a algun vianant, per la qual cosa es van alçar actes de denúncia al pare d’un d’ells i a la mare i tia d’altres dos.

Segons han informat a Europa Press fonts de la Policia Municipal, l uns fets es van produir entorn de les 17.30 hores d’este dilluns, quan es va rebre un avís que hi havia uns xiquets que disparaven balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia, en el barri de les Delícies, i cap a alguns vianants.

Es tracta d’armes que repliquen models de pistoles de munició de foc, però que s’utilitzen amb xicotets balins de plàstic.

Es tractava de dos menors nascuts en 2009, un altre de 2010 i un altre de 2013, i en el lloc es van personar el pare d’un d’ells i la mare d’un altre, que a més és tia d’un tercer.

Així, es van alçar dos actes per infracció de la Llei orgànica de protecció de la Seguretat Ciutadana en portar armes prohibides amb qualsevol intenció.

Segons van assenyalar els implicats, les armes li les havien venudes en un establiment del seu barri.

Últimes notícies

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.