Sorpresos quatre xiquets que disparaven pistoles de balins a cotxes i vianants

 

Agents de la Policia Municipal de Valladolid van sorprendre quatre xiquets, d’entre 8 i 11 anys, que disparaven pistoles de balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia i també cap a algun vianant, per la qual cosa es van alçar actes de denúncia al pare d’un d’ells i a la mare i tia d’altres dos.

Segons han informat a Europa Press fonts de la Policia Municipal, l uns fets es van produir entorn de les 17.30 hores d’este dilluns, quan es va rebre un avís que hi havia uns xiquets que disparaven balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia, en el barri de les Delícies, i cap a alguns vianants.

Es tracta d’armes que repliquen models de pistoles de munició de foc, però que s’utilitzen amb xicotets balins de plàstic.

Es tractava de dos menors nascuts en 2009, un altre de 2010 i un altre de 2013, i en el lloc es van personar el pare d’un d’ells i la mare d’un altre, que a més és tia d’un tercer.

Així, es van alçar dos actes per infracció de la Llei orgànica de protecció de la Seguretat Ciutadana en portar armes prohibides amb qualsevol intenció.

Segons van assenyalar els implicats, les armes li les havien venudes en un establiment del seu barri.

Últimes notícies

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.