Sorpresos quatre xiquets que disparaven pistoles de balins a cotxes i vianants

 

Agents de la Policia Municipal de Valladolid van sorprendre quatre xiquets, d’entre 8 i 11 anys, que disparaven pistoles de balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia i també cap a algun vianant, per la qual cosa es van alçar actes de denúncia al pare d’un d’ells i a la mare i tia d’altres dos.

Segons han informat a Europa Press fonts de la Policia Municipal, l uns fets es van produir entorn de les 17.30 hores d’este dilluns, quan es va rebre un avís que hi havia uns xiquets que disparaven balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia, en el barri de les Delícies, i cap a alguns vianants.

Es tracta d’armes que repliquen models de pistoles de munició de foc, però que s’utilitzen amb xicotets balins de plàstic.

Es tractava de dos menors nascuts en 2009, un altre de 2010 i un altre de 2013, i en el lloc es van personar el pare d’un d’ells i la mare d’un altre, que a més és tia d’un tercer.

Així, es van alçar dos actes per infracció de la Llei orgànica de protecció de la Seguretat Ciutadana en portar armes prohibides amb qualsevol intenció.

Segons van assenyalar els implicats, les armes li les havien venudes en un establiment del seu barri.

Últimes notícies

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.

Estiu quasi ple als hotels valencians amb Benidorm fregant el ple tècnic

La Comunitat Valenciana ha encetat l estiu amb ocupacions hoteleres per damunt del 80 % de mitjana i Benidorm i València per damunt del 90 %, impulsades sobretot per la demanda internacional i les Hogueres de San Juan.

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.