Sorpresos quatre xiquets que disparaven pistoles de balins a cotxes i vianants

 

Agents de la Policia Municipal de Valladolid van sorprendre quatre xiquets, d’entre 8 i 11 anys, que disparaven pistoles de balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia i també cap a algun vianant, per la qual cosa es van alçar actes de denúncia al pare d’un d’ells i a la mare i tia d’altres dos.

Segons han informat a Europa Press fonts de la Policia Municipal, l uns fets es van produir entorn de les 17.30 hores d’este dilluns, quan es va rebre un avís que hi havia uns xiquets que disparaven balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia, en el barri de les Delícies, i cap a alguns vianants.

Es tracta d’armes que repliquen models de pistoles de munició de foc, però que s’utilitzen amb xicotets balins de plàstic.

Es tractava de dos menors nascuts en 2009, un altre de 2010 i un altre de 2013, i en el lloc es van personar el pare d’un d’ells i la mare d’un altre, que a més és tia d’un tercer.

Així, es van alçar dos actes per infracció de la Llei orgànica de protecció de la Seguretat Ciutadana en portar armes prohibides amb qualsevol intenció.

Segons van assenyalar els implicats, les armes li les havien venudes en un establiment del seu barri.

Últimes notícies

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.

Calor intens a l’interior de València i possible pols en suspensió este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta dilluns i dimarts cels poc nuvolosos, possible pols en suspensió i calor molt intensa a l’interior i prelitoral, sobretot de la província de València.

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.