Sorpresos quatre xiquets que disparaven pistoles de balins a cotxes i vianants

 

Agents de la Policia Municipal de Valladolid van sorprendre quatre xiquets, d’entre 8 i 11 anys, que disparaven pistoles de balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia i també cap a algun vianant, per la qual cosa es van alçar actes de denúncia al pare d’un d’ells i a la mare i tia d’altres dos.

Segons han informat a Europa Press fonts de la Policia Municipal, l uns fets es van produir entorn de les 17.30 hores d’este dilluns, quan es va rebre un avís que hi havia uns xiquets que disparaven balins cap als cotxes que circulaven per l’avinguda de Segòvia, en el barri de les Delícies, i cap a alguns vianants.

Es tracta d’armes que repliquen models de pistoles de munició de foc, però que s’utilitzen amb xicotets balins de plàstic.

Es tractava de dos menors nascuts en 2009, un altre de 2010 i un altre de 2013, i en el lloc es van personar el pare d’un d’ells i la mare d’un altre, que a més és tia d’un tercer.

Així, es van alçar dos actes per infracció de la Llei orgànica de protecció de la Seguretat Ciutadana en portar armes prohibides amb qualsevol intenció.

Segons van assenyalar els implicats, les armes li les havien venudes en un establiment del seu barri.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.