Xoc entre un cotxe i un camió en Requena

Accident cotxe Requena

El cotxe ha quedat destrossat totalment en xocar contra la retroexcavadora | Bombers de València

 

Este divendres de vesprada, a les 19.35 hores, s’ha produït un accident en la carretera N-322, a l’altura de Requena, en la comarca de la Planta d’Utiel–Requena (València). Segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers de València, hi ha hagut un xoc entre un camió i un cotxe. Concretament, el turisme ha xocat contra la part de la càrrega del camió, que estava transportant una màquina retroexcavadora.

 

El sinistre s’ha produït en la carretera de Requena cap a la pedania del Ponton i, segons pareix, el camió ha perdut la seua càrrega i això ha provocat la col·lisió amb el cotxe, que portava tres ocupants. Ha calgut la intervenció de quatre dotacions de bombers, dels parcs de Requena i Xiva per a poder alliberar al conductor del cotxe. Mentres que els altres ocupants han eixit per ells mateixos. L’actuació ha acabat a les 20.37 hores.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.