Xoc entre un cotxe i un camió en Requena

Accident cotxe Requena

El cotxe ha quedat destrossat totalment en xocar contra la retroexcavadora | Bombers de València

 

Este divendres de vesprada, a les 19.35 hores, s’ha produït un accident en la carretera N-322, a l’altura de Requena, en la comarca de la Planta d’Utiel–Requena (València). Segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers de València, hi ha hagut un xoc entre un camió i un cotxe. Concretament, el turisme ha xocat contra la part de la càrrega del camió, que estava transportant una màquina retroexcavadora.

 

El sinistre s’ha produït en la carretera de Requena cap a la pedania del Ponton i, segons pareix, el camió ha perdut la seua càrrega i això ha provocat la col·lisió amb el cotxe, que portava tres ocupants. Ha calgut la intervenció de quatre dotacions de bombers, dels parcs de Requena i Xiva per a poder alliberar al conductor del cotxe. Mentres que els altres ocupants han eixit per ells mateixos. L’actuació ha acabat a les 20.37 hores.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.