Xoc entre un cotxe i un camió en Requena

Accident cotxe Requena

El cotxe ha quedat destrossat totalment en xocar contra la retroexcavadora | Bombers de València

 

Este divendres de vesprada, a les 19.35 hores, s’ha produït un accident en la carretera N-322, a l’altura de Requena, en la comarca de la Planta d’Utiel–Requena (València). Segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers de València, hi ha hagut un xoc entre un camió i un cotxe. Concretament, el turisme ha xocat contra la part de la càrrega del camió, que estava transportant una màquina retroexcavadora.

 

El sinistre s’ha produït en la carretera de Requena cap a la pedania del Ponton i, segons pareix, el camió ha perdut la seua càrrega i això ha provocat la col·lisió amb el cotxe, que portava tres ocupants. Ha calgut la intervenció de quatre dotacions de bombers, dels parcs de Requena i Xiva per a poder alliberar al conductor del cotxe. Mentres que els altres ocupants han eixit per ells mateixos. L’actuació ha acabat a les 20.37 hores.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una foradada per la pluja en l’A-7 a Rafelbunyol provoca retencions de fins a 7 km

La solsida del ferm va obligar a tancar el carril dret i el central i només se circula per l'esquerre en sentit Alacant. La DGT treballa en una solució definitiva.

Sarabia defén a Rafa Mir: tranquil i decidit a demostrar la seua innocència

Eder Sarabia assegura que Rafa Mir està seré i decidit a defendre la seua innocència després de la petició fiscal de 10 anys i sis mesos. El tècnic afirma que les seues alineacions es basaran en el rendiment i defén al davanter davant les acusacions de racisme.

Marcelino ajorna la seua renovació amb el Vila-real fins a final de temporada

El tècnic va assenyalar que compartix la postura del club i preferix esperar a juny per a tractar la seua continuïtat. Va rebutjar la rumorologia i va demanar centrar-se en l'Elx i en la Champions.

Arriba Digital-IA Fest, jornada en línia per a acostar la IA a xicotets municipis valencians

Digital-IA Fest se celebra este dissabte amb sessions pràctiques per a veïns de localitats valencianes de menys de 20.000 habitants. L'esdeveniment és gratuït i busca reduir la bretxa digital.

Pluja i tempestes marcaran el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb neu des de 1.400 m

Cap de setmana dominat per pluges generalitzades i tempestes en la Comunitat Valenciana, amb cota de neu entre 1.400 i 1.600 metres. El dissabte serà més intens a Castelló i el diumenge hi haurà una lleugera millora tèrmica.

La borrasca Regina deixa pluges generalitzades, vent i un marcat descens tèrmic

Regina continua este divendres amb precipitacions en la major part del país, ruixats forts en el nord-est, façana oriental i Estret, i ratxes intenses de vent.

Avís groc este dissabte a Castelló per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze. El divendres seguix el risc en la Comunitat i a Alacant per vent i onatge

La jutgessa de la DANA cita com a perit a la meteoròloga d’À Punt Victoria Roselló

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha anomenat a la meteoròloga d'À Punt com a perit el 15 d'abril i ha notificat noves transcripcions.