Espectacular xoc entre dos vehicles en Benifairó de la Valldigna

Xoc entre dos vehicles en un accident de trànsit en Benifairó de la Valldigna

Els bombers arribaren fins al lloc de l’accident   | Consorci de Bombers de València

 

Este dimarts per la nit, al voltant de les 21.20 hores, es va produïr un xoc entre dos vehicles en la localitat de Benifairó de la Valldigna, en la comarca de La Safor (València). El Parc de Bombers d’Alzira va rebre l’avís d’este accident de trànsit i ràpidament van acudir al lloc del sinistre dos dotacions per a rescatar als ocupants. Els vehicles havien quedat un damunt de l’altre en la cuneta i, tot i l’espectacularitat del xoc, els implicats havien eixit pel seu propi peu, sense resultar ferits.

 

Els bombers van fer una inspecció dels vehicles i retiraren bateries per a evitar que els cotxes es pogueren encendre o causar altres perills, ja que els turismes havien quedat un damunt de l’altre després de l’impacte. Com a conseqüència d’este incident, es van retirar els vehicles per a facilitar la circulació en la via.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern i el PSOE carreguen contra PP i Vox per recolzar a Elx la derogació de la llei de l’avortament

L'Executiu central i el PSPV-PSOE critiquen que l'Ajuntament d'Elx aprovara, amb els vots de PP i Vox, una moció per a instar a derogar la llei de l'avortament i advertixen que no acceptaran retrocessos en els drets de les dones.

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.

La jutgessa de la DANA cita a un treballador de la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ordena citar com a testimonis a un treballador vinculat a la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia, a petició de l'acusació popular.