Espectacular xoc entre dos vehicles en Benifairó de la Valldigna

Xoc entre dos vehicles en un accident de trànsit en Benifairó de la Valldigna

Els bombers arribaren fins al lloc de l’accident   | Consorci de Bombers de València

 

Este dimarts per la nit, al voltant de les 21.20 hores, es va produïr un xoc entre dos vehicles en la localitat de Benifairó de la Valldigna, en la comarca de La Safor (València). El Parc de Bombers d’Alzira va rebre l’avís d’este accident de trànsit i ràpidament van acudir al lloc del sinistre dos dotacions per a rescatar als ocupants. Els vehicles havien quedat un damunt de l’altre en la cuneta i, tot i l’espectacularitat del xoc, els implicats havien eixit pel seu propi peu, sense resultar ferits.

 

Els bombers van fer una inspecció dels vehicles i retiraren bateries per a evitar que els cotxes es pogueren encendre o causar altres perills, ja que els turismes havien quedat un damunt de l’altre després de l’impacte. Com a conseqüència d’este incident, es van retirar els vehicles per a facilitar la circulació en la via.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.