Zara ofereix als seus clients la possibilitat d’aconseguir els pantalons texans perfectes per a cada cos

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge d’arxiu d’una tenda Zara. | Imatge: Cedida.   Una de les peces de roba imprescindibles a qualsevol armari és sens dubte el pantaló texà. Aquesta peça és una de les més vestides diàriament al món, per la seua comoditat i pel fet d’oferir infinitats de combinacions i estilismes. No és estrany que una mateixa persona […]
Imagen de archivo de una tienda Zara.

Imatge d’arxiu d’una tenda Zara. | Imatge: Cedida.

 

Una de les peces de roba imprescindibles a qualsevol armari és sens dubte el pantaló texà. Aquesta peça és una de les més vestides diàriament al món, per la seua comoditat i pel fet d’oferir infinitats de combinacions i estilismes. No és estrany que una mateixa persona tingui més de 5 o 10 parells de pantalons únicament texans. Tot i això, moltes vegades és realment difícil trobar el que millor queda segons cada cos.

 

A les tendes ja no podem confiar que una mateixa talla quedi igual, i els patrons són tan diferents que pot ser que un tipus de pantaló no quedi bé a tot el món. Tot i això, sempre estem disposats a trobar «EL pantaló texà». Ja fa temps, la firma Zara del grup tèxtil Inditex va proposar una opció per tal de poder trobar l’estil de pantaló desitjat.

 

Los dos tipos de pantalones vaqueros disponibles en Zara, según el largo

Els dos tipus de pantalons texans disponibles a Zara, segons el llarg | Imatge de: Zara.

Últimes notícies

Els pobles afectats per la dana Adam rebran més de tres milions

La Diputació de València ha anunciat més de tres milions d’euros per als municipis afectats per la dana Adam, a més dels 750.000 euros ja aprovats. Els bombers han fet 250 rescats terrestres i 40 aeris.

Gonorrea i clamídia augmenten a la Comunitat Valenciana

La gonorrea i la clamídia han augmentat lleugerament en 2025 a la Comunitat Valenciana. La sífilis i el limfogranuloma veneri han baixat, segons l’Institut de Salut Carlos III.

Safor i Marina Baixa necessiten ajuda, neteja i reparacions després d’Adam

Els municipis de la Safor i la Marina Baixa prioritzen l’atenció humanitària, el buidatge d’aigua i la reparació de danys. La Generalitat ha activat ajudes i coordinació per a recuperar les zones afectades.

Set tortugues nascudes a Benidorm tornen a la mar després de 14 mesos

Set tortugues bobes nascudes a Benidorm han tornat a la mar després de 14 mesos de criança a l’Oceanogràfic. El programa ha buscat reforçar les seues opcions de supervivència.

València debatrà un pressupost rècord de 1.580 milions

El ple de València debatrà el 30 d’octubre uns comptes de 1.580,35 milions d’euros per a 2027, un 11,7 % més que en 2026. La vivenda pública, les inversions urbanes i la recuperació de les pedanies figuren entre les prioritats.

Gandia impulsa una obra de un millón para reduir inundacions a Beniopa

Gandia ha presentat al MITECO un projecte d’aproximadament un milió d’euros per a reduir el risc d’inundacions al barranc de Beniopa. La proposta busca finançament europeu FEDER.

El CCE coordina el control dels cabals en rius i barrancs, segons els bombers

Un informe incorporat a la causa judicial de la dana de 2024 atribueix al Centre de Coordinació d’Emergències la coordinació del control de cabals. La província de València té 48 punts de mesurament.

Julio González, més enllà de l’escultura, al Thyssen de Màlaga

El Museo Carmen Thyssen de Málaga commemora el 150 aniversari de Julio González amb una mostra de pintura i dibuix. L’exposició es podrà visitar fins al 17 de gener de 2027.