Zara ofereix als seus clients la possibilitat d’aconseguir els pantalons texans perfectes per a cada cos

Imagen de archivo de una tienda Zara.

Imatge d’arxiu d’una tenda Zara. | Imatge: Cedida.

 

Una de les peces de roba imprescindibles a qualsevol armari és sens dubte el pantaló texà. Aquesta peça és una de les més vestides diàriament al món, per la seua comoditat i pel fet d’oferir infinitats de combinacions i estilismes. No és estrany que una mateixa persona tingui més de 5 o 10 parells de pantalons únicament texans. Tot i això, moltes vegades és realment difícil trobar el que millor queda segons cada cos.

 

A les tendes ja no podem confiar que una mateixa talla quedi igual, i els patrons són tan diferents que pot ser que un tipus de pantaló no quedi bé a tot el món. Tot i això, sempre estem disposats a trobar «EL pantaló texà». Ja fa temps, la firma Zara del grup tèxtil Inditex va proposar una opció per tal de poder trobar l’estil de pantaló desitjat.

 

Los dos tipos de pantalones vaqueros disponibles en Zara, según el largo

Els dos tipus de pantalons texans disponibles a Zara, segons el llarg | Imatge de: Zara.

Últimes notícies

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.

Alicant trau a concurs la rehabilitació de 192 vivendes a Verge del Remei per 5 milions

L’Ajuntament d’Alacant ha tret a licitació la rehabilitació de 192 vivendes al barri de Verge del Remei, amb una inversió de 5 milions cofinançada amb fons europeus. El projecte inclou millores energètiques, d’accessibilitat i seguretat, així com la reurbanització de l’entorn amb 3,6 milions addicionals.

Vals de 100 a 220 euros a Alacant per a comprar menjar i productes bàsics

L Ajuntament d Alacant ha habilitat més de 140.000 euros en vals de compra per a aliments i productes de primera necessitat, gestionats per Creu Roja, dirigits a persones i famílies vulnerables en situació d emergència.

Més de 12 milions en ajudes valencianes a crisis humanitàries en 2026

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 12,38 milions d’euros a acció humanitària en 2026, amb especial implicació en Veneçuela i altres països en conflicte o davant desastres naturals.

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.