14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Zara ofereix als seus clients la possibilitat d’aconseguir els pantalons texans perfectes per a cada cos

Imagen de archivo de una tienda Zara.

Imatge d’arxiu d’una tenda Zara. | Imatge: Cedida.

 

Una de les peces de roba imprescindibles a qualsevol armari és sens dubte el pantaló texà. Aquesta peça és una de les més vestides diàriament al món, per la seua comoditat i pel fet d’oferir infinitats de combinacions i estilismes. No és estrany que una mateixa persona tingui més de 5 o 10 parells de pantalons únicament texans. Tot i això, moltes vegades és realment difícil trobar el que millor queda segons cada cos.

 

A les tendes ja no podem confiar que una mateixa talla quedi igual, i els patrons són tan diferents que pot ser que un tipus de pantaló no quedi bé a tot el món. Tot i això, sempre estem disposats a trobar «EL pantaló texà». Ja fa temps, la firma Zara del grup tèxtil Inditex va proposar una opció per tal de poder trobar l’estil de pantaló desitjat.

 

Los dos tipos de pantalones vaqueros disponibles en Zara, según el largo

Els dos tipus de pantalons texans disponibles a Zara, segons el llarg | Imatge de: Zara.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.