Zara posa a la venda el seu local estrella del carrer Colón de València

Inditex ha posat en venda el local de Zara en el carrer Colón número 11 de València. L'immoble forma part d'un paquet d'altres quinze tendes a Espanya i Portugal les quals han eixit al mercat per quatre-cents milions d'euros, segons explica 'Levante'. La idea no és tancar les tendes, sinó dur endavant una operació de sale y leasebanck on ven els immobles però firma un contracte per a quedar-se com a inquilino durant 20 anys.

  

L'operació es produïx en un moment en què Inditex ha decidit obrir el major Zara de València en el Boulevard Austria de Valencia. La firma gallega ha arribat amb un acord amb els propietaris de l'immoble per a llogar prop de 9.000 metros quadrats de superfície comercial. La galeria té dos plantes i un garatge.

  

El termini per a presentar ofertes per la tenda de Colón 11 i les altres quinze es va tancar ahir. La companyia va a estudiar en profunditat les ofertes durant el Nadal, ja que la seua intenció es tancar l'operació abans del 31 de gener.

Últimes notícies

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.

Els Arts anuncia quatre noves produccions d’òpera i consolida el seu equilibri econòmic per a 2026-2027

Els Arts estrenarà quatre noves produccions d'òpera en la temporada 2026-2027, amb títols com Carmen i Simon Boccanegra, i confirma un sòlid equilibri pressupostari.

La Comunitat Valenciana frega el 81% d’ocupació hotelera en la primera mitat de maig

L'ocupació hotelera mitjana en la Comunitat Valenciana va aconseguir el 80,8% en la primera quinzena de maig, 1,5 punts més que en 2025, amb València i Benidorm al capdavant i Castelló com el destí que més creix.