Els espectadors de ‘Supervivientes’ al·lucinen en veure qui és el germà de Carlos Alba

‘Supervivientes’ no deixa de donar-nos sorpreses i hui hem descobert una que segurament ni el mateix programa s’esperava. Com és habitual, cadascun dels aspirants a guanyar el programa de Telecinco compta amb un defensor o una defensora i que els defensen en cadascuna de les gales, sobretot quan el seu familiar o amic es troba nominat. Hui Jorge Javier Vázquez ha saludat a alguns dels familiars quan de colp ens hem quedat al·lucinats amb la identitat d’un dels allí presents.

Després d’aparéixer disfressat de Freddie Mercury, Jorge Javier ha saludat a un home anomenat Victorino, però est li ha hagut de corregir refrescant-li la memòria i dient-li que no es deia així. Realment es tractava de Victorio Alba, el germà de l’ex concursant de ‘Masterchef‘ i que ara prova sorts a l’illa hondurenya. La gran sorpresa ha arribat quan les càmeres del plató l’han enfocat i hem pogut veure el seu rostre.

Per sorpresa de tot el seu rostre ens resultava més que familiar, tant que era molt semblant i per no dir que igual, a la del seu germà i que està a Hondures. Victorio és el germà bessó del concursant de Telecinco i el xoc ha sigut tan tremend que fins i tot alguns espectadors han cregut que es tractava d’una broma del programa i que Carlos Alba havia tornat al nostre país per sorpresa quan tots el féiem amb el vestit de bany posat sobrevivint a les altes temperatures del Carib.

Encara que per a tots ha sigut una autèntica sorpresa, sembla que Victorio no és del tot anònim i encara que no siga igual de famós que el seu germà Carlos, també té una certa pràctica davant de les càmeres de televisió. Perquè junts protagonitzen un programa de cuina en Youtube en el qual preparen receptes i fan broma amb la gran semblança física que els uneix. Alguna cosa que ha xocat molt als espectadors i que encara segueixen sense creure’s que això puga ser cert.

La veritat és que Victorio és un gran defensor del seu bessó i per a mostra d’això solament cal mirar el seu perfil d’Instagram en el qual es poden apreciar diferents fotos del seu germà Carlos quan estava en ‘Masterchef’ i ara en ‘Supervivents’. Tanta és la unió que com déiem, ara exerceix com a defensor del seu germà en el programa més aventurer de la televisió i no dubte a entrar en conflicte amb la resta de tertulians si considera que no estan sent justos amb el seu bessó i que, per cert, esta nit està jugant un paper una miqueta conflictiu que no està sent entés per tots.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.