6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Ágatha Ruiz de la Prada parla sobre la seua ruptura amb Luis Gasset: en Sábado Deluxe

 

Una nit més, “Sábado Deluxe” ha arrasat i és que este programa de Telecinco sempre ens sorprén. En esta ocasió, Ágatha Ruiz de la Prada ha acudit al plató del programa presentat per María Patiño per a aclarir la seua ruptura amb Luis Gasset i comentar l’aparició de Lusimi, ‘El ferroveller’, al costat de Samira Jalil en una correguda de toros.

 

Dos homes que han marcat la vida d’Agatha Ruiz de la Prada

La coneguda dissenyadora ha parlat dels dos homes que han marcat la seua vida des que es divorciés de Pedro J. Ramírez: Luis Gasset i Luis Miguel Rodríguez al que ha assegurat que es porta d’allò més bé en els dos. A més, sense pèls en la llengua, també ha opinat de Samira Jalil. Ágatha Ruiz de la Prada ha assegurat que Samira és “tremebunda” i no entén el motiu pel qual va ser amb Luismi a la plaça de toros si no li coneixia.

En començar el programa, la dissenyadora ha parlat de la seua ruptura amb Gasset, l’atractiu executiu amb el qual ha estat eixit un any: “Ha estat meravellós, ha estat un somni d’home, la pera, un luxe total”, ha dit Ágatha, que s’ha desfet en afalacs feia la seua exparella. No obstant això, ha deixat clar que no tornaria amb ell.

La dissenyadora ha confessat els motius de la ruptura: “Són coses subtils, hem estat un any i coses que passen. La nostra relació és genial. Tècnicament he trencat jo, però intel·lectualment ell no estava tot l’enamorat que a mi m’hagués agradat”, ha comentat.

“Sempre he tingut parelles més majors, i encara que em porte 7 anys amb ell és com d’una altra generació. Ell ha estat amorós, però jo vull tot, jo necessite més passió. Al principi estava molt divertida, em deien la triomfadora del confinament. Estava com a boja, com si m’hagués tocat la loteria”, ha afegit la dissenyadora, que assegura que només pot donar les gràcies a Luis Gasset pel temps que han compartit junts. A més, ha confessat que Tristán i Cósima, estan bastant molestos amb ella per la seua decisió de trencar amb Gasset.

 

A Samira li agafa un atac d’ansietat

Per altra banda, la setmana passada una imatge sorprenia a tots. Luismi ‘El ferroveller’ i Samira, a la que sembla que després de les declaracions d’Agatha Ruiz en el programa de Telecinco ha tingut un atac d’ansietat en ple directe en el programa “Socialité” amb María Patiño, apareixien junts en una correguda de toros cridant l’atenció dels fotògrafs que s’apostaven en l’entrada de la plaça. “A ell sempre li ha agradat anar als toros amb una senyora al costat i aquí s’ha despistat molt i s’ha anat amb una tremebunda”, confessava Ágatha en la seua entrevista prèvia amb el programa.

“Luismi em va cridar primer a mi i em va dir que me n’anés amb ell als toros, li vaig dir que no, i llavors va cridar a Pilar Yuste (exrepresentante de Samira) perquè li donés el telèfon d’esta xica amb la qual havia coincidit una vegada. No em crec que ella anés als toros amb un senyor que no coneix de res sense saber qui és perquè sí”, ha comentat.

A més, sense pèls en la llengua, Ágatha ha confessat tot el que pensa de l’exconcursant de la casa forta: “No és molt fina que diguem”, ha comentat. “Però no és una cosa dolenta perquè està molt de moda (la ordinariez)” ha delimitat. La dissenyadora opina que s’emporta molt entre els joves el perfil tipus Kim Kardashian: “No hi ha res més ordinari que esta noia i mira com triomfa”.

Últimes notícies

Comunitat Valenciana, quarta en consignació del Xiquet per habitant amb 26,17 euros

La Comunitat Valenciana se situa quarta en consignació per habitant per al Sorteig del Xiquet 2026 amb 26,17 euros i una consignació total de 139.157.600 euros. El gasto mitjà per persona puja quasi tres euros enfront de 2025.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.