Ágatha Ruiz de la Prada parla sobre la seua ruptura amb Luis Gasset: en Sábado Deluxe

 

Una nit més, «Sábado Deluxe» ha arrasat i és que este programa de Telecinco sempre ens sorprén. En esta ocasió, Ágatha Ruiz de la Prada ha acudit al plató del programa presentat per María Patiño per a aclarir la seua ruptura amb Luis Gasset i comentar l’aparició de Lusimi, ‘El ferroveller’, al costat de Samira Jalil en una correguda de toros.

 

Dos homes que han marcat la vida d’Agatha Ruiz de la Prada

La coneguda dissenyadora ha parlat dels dos homes que han marcat la seua vida des que es divorciés de Pedro J. Ramírez: Luis Gasset i Luis Miguel Rodríguez al que ha assegurat que es porta d’allò més bé en els dos. A més, sense pèls en la llengua, també ha opinat de Samira Jalil. Ágatha Ruiz de la Prada ha assegurat que Samira és «tremebunda» i no entén el motiu pel qual va ser amb Luismi a la plaça de toros si no li coneixia.

En començar el programa, la dissenyadora ha parlat de la seua ruptura amb Gasset, l’atractiu executiu amb el qual ha estat eixit un any: «Ha estat meravellós, ha estat un somni d’home, la pera, un luxe total», ha dit Ágatha, que s’ha desfet en afalacs feia la seua exparella. No obstant això, ha deixat clar que no tornaria amb ell.

La dissenyadora ha confessat els motius de la ruptura: «Són coses subtils, hem estat un any i coses que passen. La nostra relació és genial. Tècnicament he trencat jo, però intel·lectualment ell no estava tot l’enamorat que a mi m’hagués agradat», ha comentat.

«Sempre he tingut parelles més majors, i encara que em porte 7 anys amb ell és com d’una altra generació. Ell ha estat amorós, però jo vull tot, jo necessite més passió. Al principi estava molt divertida, em deien la triomfadora del confinament. Estava com a boja, com si m’hagués tocat la loteria», ha afegit la dissenyadora, que assegura que només pot donar les gràcies a Luis Gasset pel temps que han compartit junts. A més, ha confessat que Tristán i Cósima, estan bastant molestos amb ella per la seua decisió de trencar amb Gasset.

 

A Samira li agafa un atac d’ansietat

Per altra banda, la setmana passada una imatge sorprenia a tots. Luismi ‘El ferroveller’ i Samira, a la que sembla que després de les declaracions d’Agatha Ruiz en el programa de Telecinco ha tingut un atac d’ansietat en ple directe en el programa «Socialité» amb María Patiño, apareixien junts en una correguda de toros cridant l’atenció dels fotògrafs que s’apostaven en l’entrada de la plaça. «A ell sempre li ha agradat anar als toros amb una senyora al costat i aquí s’ha despistat molt i s’ha anat amb una tremebunda», confessava Ágatha en la seua entrevista prèvia amb el programa.

«Luismi em va cridar primer a mi i em va dir que me n’anés amb ell als toros, li vaig dir que no, i llavors va cridar a Pilar Yuste (exrepresentante de Samira) perquè li donés el telèfon d’esta xica amb la qual havia coincidit una vegada. No em crec que ella anés als toros amb un senyor que no coneix de res sense saber qui és perquè sí», ha comentat.

A més, sense pèls en la llengua, Ágatha ha confessat tot el que pensa de l’exconcursant de la casa forta: «No és molt fina que diguem», ha comentat. «Però no és una cosa dolenta perquè està molt de moda (la ordinariez)» ha delimitat. La dissenyadora opina que s’emporta molt entre els joves el perfil tipus Kim Kardashian: «No hi ha res més ordinari que esta noia i mira com triomfa».

Últimes notícies

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.