‘Ahora, Olga’: el programa de Telecinco en el qual Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco

La docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ on Rocío Carrasco s’obri en canal per a relatar la seua tempestuosa relació al costat d’Antonio David Flores i la complicada relació amb els seus fills, continua fent parlar en Mediaset a pesar que fa cinc mesos des de la seua estrena. Ara queda confirmat el que era un secret a veus i és que el Mediaset està disposat a esprémer al màxim la polèmica de la filla de Rocío Jurado i ja prepara un nou especial on Olga Moreno serà la gran protagonista després de quatre mesos de silenci mentre participava en ‘Supervivientes‘.

Olga contestarà a Rocío Carrasco

La flamant guanyadora de ‘Supervivientes 2021’ respondrà a l’explicat per Rocío Carrasco a través de la pantalla menuda i en forma de programa especial sota el títol de ‘Ahora, Olga‘. La seua emissió és tan imminent que Telecinco ja anuncia a so de bombo i platerets este nou capítol del serial Carrasco-Flores. En la promo que ja emet la principal cadena de Mediaset s’avança que Olga Moreno “contestarà a tots i a tot” després de tot este temps aïllada a Hondures i al marge del que estava ocorrent a Espanya. “Cara a cara amb la veritat. Olga s’enfrontarà a les polèmiques i als seus detractors“, avancen des de la cadena mentre emeten diverses imatges on la supervivent fa un repàs de la seua trajectòria en el reality i relata com és la seua vida al costat d’Antonio David, David i Rocío Flores.

La productora de ‘Supervivientes’ li va proposar este especial a les poques hores que la concursant arribara a Madrid. Des del primer moment, Olga Moreno es va mostrar disposada a donar la seua opinió sobre este tema, encara que amb una única condició, segons avancen des de La Vanguardia: tenir un parell de dies per a poder visionar al complet la docuserie de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco. I és que la dissenyadora no va poder veure res, ja que va posar rumb a Hondures pocs dies abans de l’estrena.

<

>

No es coneixen més detalls

Ara com ara no es coneixen més detalls sobre el programa més enllà del títol, que s’emetrà en Telecinco i que estarà produït per BulldogTV, productora diferent de la que va dur a terme la docuserie de Rocío Carrasco. En este cas va ser ‘La fàbrica de la tele’ la que es va posar al capdavant del format i la que el farà en ‘En el nombre de Rocío‘.

Debat final de “Supervivientes”

Dilluns que ve 26, la malaguenya reapareixerà en pantalla en el debat final de ‘Superviveientes’ al costat de la resta dels seus companys d’edició, però no serà fins al dimarts 27 de juliol que Olga Moreno es convertirà en l’autèntica protagonista de la nit. Este dia i en el mateix plató del programa, la dona d’Antonio David Flores donarà resposta a totes les polèmiques sorgides des que s’emetés el primer episodi de la docuserie de Rocío Carrasco. L’expectació és màxima, ja que es preveu que Moreno done a conéixer l’actual situació del seu marit després del veto de Mediaset i el seu acomiadament de la Fàbrica de la Tele, la productora de ‘Sálvame‘.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.