‘Ahora, Olga’: el programa de Telecinco en el qual Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco

La docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ on Rocío Carrasco s’obri en canal per a relatar la seua tempestuosa relació al costat d’Antonio David Flores i la complicada relació amb els seus fills, continua fent parlar en Mediaset a pesar que fa cinc mesos des de la seua estrena. Ara queda confirmat el que era un secret a veus i és que el Mediaset està disposat a esprémer al màxim la polèmica de la filla de Rocío Jurado i ja prepara un nou especial on Olga Moreno serà la gran protagonista després de quatre mesos de silenci mentre participava en ‘Supervivientes‘.

Olga contestarà a Rocío Carrasco

La flamant guanyadora de ‘Supervivientes 2021’ respondrà a l’explicat per Rocío Carrasco a través de la pantalla menuda i en forma de programa especial sota el títol de ‘Ahora, Olga‘. La seua emissió és tan imminent que Telecinco ja anuncia a so de bombo i platerets este nou capítol del serial Carrasco-Flores. En la promo que ja emet la principal cadena de Mediaset s’avança que Olga Moreno «contestarà a tots i a tot» després de tot este temps aïllada a Hondures i al marge del que estava ocorrent a Espanya. «Cara a cara amb la veritat. Olga s’enfrontarà a les polèmiques i als seus detractors«, avancen des de la cadena mentre emeten diverses imatges on la supervivent fa un repàs de la seua trajectòria en el reality i relata com és la seua vida al costat d’Antonio David, David i Rocío Flores.

La productora de ‘Supervivientes’ li va proposar este especial a les poques hores que la concursant arribara a Madrid. Des del primer moment, Olga Moreno es va mostrar disposada a donar la seua opinió sobre este tema, encara que amb una única condició, segons avancen des de La Vanguardia: tenir un parell de dies per a poder visionar al complet la docuserie de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco. I és que la dissenyadora no va poder veure res, ja que va posar rumb a Hondures pocs dies abans de l’estrena.

<

>

No es coneixen més detalls

Ara com ara no es coneixen més detalls sobre el programa més enllà del títol, que s’emetrà en Telecinco i que estarà produït per BulldogTV, productora diferent de la que va dur a terme la docuserie de Rocío Carrasco. En este cas va ser ‘La fàbrica de la tele’ la que es va posar al capdavant del format i la que el farà en ‘En el nombre de Rocío‘.

Debat final de «Supervivientes»

Dilluns que ve 26, la malaguenya reapareixerà en pantalla en el debat final de ‘Superviveientes’ al costat de la resta dels seus companys d’edició, però no serà fins al dimarts 27 de juliol que Olga Moreno es convertirà en l’autèntica protagonista de la nit. Este dia i en el mateix plató del programa, la dona d’Antonio David Flores donarà resposta a totes les polèmiques sorgides des que s’emetés el primer episodi de la docuserie de Rocío Carrasco. L’expectació és màxima, ja que es preveu que Moreno done a conéixer l’actual situació del seu marit després del veto de Mediaset i el seu acomiadament de la Fàbrica de la Tele, la productora de ‘Sálvame‘.

<

>

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.