‘Ahora, Olga’: el programa de Telecinco en el qual Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco

La docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ on Rocío Carrasco s’obri en canal per a relatar la seua tempestuosa relació al costat d’Antonio David Flores i la complicada relació amb els seus fills, continua fent parlar en Mediaset a pesar que fa cinc mesos des de la seua estrena. Ara queda confirmat el que era un secret a veus i és que el Mediaset està disposat a esprémer al màxim la polèmica de la filla de Rocío Jurado i ja prepara un nou especial on Olga Moreno serà la gran protagonista després de quatre mesos de silenci mentre participava en ‘Supervivientes‘.

Olga contestarà a Rocío Carrasco

La flamant guanyadora de ‘Supervivientes 2021’ respondrà a l’explicat per Rocío Carrasco a través de la pantalla menuda i en forma de programa especial sota el títol de ‘Ahora, Olga‘. La seua emissió és tan imminent que Telecinco ja anuncia a so de bombo i platerets este nou capítol del serial Carrasco-Flores. En la promo que ja emet la principal cadena de Mediaset s’avança que Olga Moreno “contestarà a tots i a tot” després de tot este temps aïllada a Hondures i al marge del que estava ocorrent a Espanya. “Cara a cara amb la veritat. Olga s’enfrontarà a les polèmiques i als seus detractors“, avancen des de la cadena mentre emeten diverses imatges on la supervivent fa un repàs de la seua trajectòria en el reality i relata com és la seua vida al costat d’Antonio David, David i Rocío Flores.

La productora de ‘Supervivientes’ li va proposar este especial a les poques hores que la concursant arribara a Madrid. Des del primer moment, Olga Moreno es va mostrar disposada a donar la seua opinió sobre este tema, encara que amb una única condició, segons avancen des de La Vanguardia: tenir un parell de dies per a poder visionar al complet la docuserie de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco. I és que la dissenyadora no va poder veure res, ja que va posar rumb a Hondures pocs dies abans de l’estrena.

<

>

No es coneixen més detalls

Ara com ara no es coneixen més detalls sobre el programa més enllà del títol, que s’emetrà en Telecinco i que estarà produït per BulldogTV, productora diferent de la que va dur a terme la docuserie de Rocío Carrasco. En este cas va ser ‘La fàbrica de la tele’ la que es va posar al capdavant del format i la que el farà en ‘En el nombre de Rocío‘.

Debat final de “Supervivientes”

Dilluns que ve 26, la malaguenya reapareixerà en pantalla en el debat final de ‘Superviveientes’ al costat de la resta dels seus companys d’edició, però no serà fins al dimarts 27 de juliol que Olga Moreno es convertirà en l’autèntica protagonista de la nit. Este dia i en el mateix plató del programa, la dona d’Antonio David Flores donarà resposta a totes les polèmiques sorgides des que s’emetés el primer episodi de la docuserie de Rocío Carrasco. L’expectació és màxima, ja que es preveu que Moreno done a conéixer l’actual situació del seu marit després del veto de Mediaset i el seu acomiadament de la Fàbrica de la Tele, la productora de ‘Sálvame‘.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.