‘Ahora, Olga’: el programa de Telecinco en el qual Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco

La docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ on Rocío Carrasco s’obri en canal per a relatar la seua tempestuosa relació al costat d’Antonio David Flores i la complicada relació amb els seus fills, continua fent parlar en Mediaset a pesar que fa cinc mesos des de la seua estrena. Ara queda confirmat el que era un secret a veus i és que el Mediaset està disposat a esprémer al màxim la polèmica de la filla de Rocío Jurado i ja prepara un nou especial on Olga Moreno serà la gran protagonista després de quatre mesos de silenci mentre participava en ‘Supervivientes‘.

Olga contestarà a Rocío Carrasco

La flamant guanyadora de ‘Supervivientes 2021’ respondrà a l’explicat per Rocío Carrasco a través de la pantalla menuda i en forma de programa especial sota el títol de ‘Ahora, Olga‘. La seua emissió és tan imminent que Telecinco ja anuncia a so de bombo i platerets este nou capítol del serial Carrasco-Flores. En la promo que ja emet la principal cadena de Mediaset s’avança que Olga Moreno “contestarà a tots i a tot” després de tot este temps aïllada a Hondures i al marge del que estava ocorrent a Espanya. “Cara a cara amb la veritat. Olga s’enfrontarà a les polèmiques i als seus detractors“, avancen des de la cadena mentre emeten diverses imatges on la supervivent fa un repàs de la seua trajectòria en el reality i relata com és la seua vida al costat d’Antonio David, David i Rocío Flores.

La productora de ‘Supervivientes’ li va proposar este especial a les poques hores que la concursant arribara a Madrid. Des del primer moment, Olga Moreno es va mostrar disposada a donar la seua opinió sobre este tema, encara que amb una única condició, segons avancen des de La Vanguardia: tenir un parell de dies per a poder visionar al complet la docuserie de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco. I és que la dissenyadora no va poder veure res, ja que va posar rumb a Hondures pocs dies abans de l’estrena.

<

>

No es coneixen més detalls

Ara com ara no es coneixen més detalls sobre el programa més enllà del títol, que s’emetrà en Telecinco i que estarà produït per BulldogTV, productora diferent de la que va dur a terme la docuserie de Rocío Carrasco. En este cas va ser ‘La fàbrica de la tele’ la que es va posar al capdavant del format i la que el farà en ‘En el nombre de Rocío‘.

Debat final de “Supervivientes”

Dilluns que ve 26, la malaguenya reapareixerà en pantalla en el debat final de ‘Superviveientes’ al costat de la resta dels seus companys d’edició, però no serà fins al dimarts 27 de juliol que Olga Moreno es convertirà en l’autèntica protagonista de la nit. Este dia i en el mateix plató del programa, la dona d’Antonio David Flores donarà resposta a totes les polèmiques sorgides des que s’emetés el primer episodi de la docuserie de Rocío Carrasco. L’expectació és màxima, ja que es preveu que Moreno done a conéixer l’actual situació del seu marit després del veto de Mediaset i el seu acomiadament de la Fàbrica de la Tele, la productora de ‘Sálvame‘.

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.