‘Ahora, Olga’: el programa de Telecinco en el qual Olga Moreno respondrà a Rocío Carrasco

La docuserie ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘ on Rocío Carrasco s’obri en canal per a relatar la seua tempestuosa relació al costat d’Antonio David Flores i la complicada relació amb els seus fills, continua fent parlar en Mediaset a pesar que fa cinc mesos des de la seua estrena. Ara queda confirmat el que era un secret a veus i és que el Mediaset està disposat a esprémer al màxim la polèmica de la filla de Rocío Jurado i ja prepara un nou especial on Olga Moreno serà la gran protagonista després de quatre mesos de silenci mentre participava en ‘Supervivientes‘.

Olga contestarà a Rocío Carrasco

La flamant guanyadora de ‘Supervivientes 2021’ respondrà a l’explicat per Rocío Carrasco a través de la pantalla menuda i en forma de programa especial sota el títol de ‘Ahora, Olga‘. La seua emissió és tan imminent que Telecinco ja anuncia a so de bombo i platerets este nou capítol del serial Carrasco-Flores. En la promo que ja emet la principal cadena de Mediaset s’avança que Olga Moreno «contestarà a tots i a tot» després de tot este temps aïllada a Hondures i al marge del que estava ocorrent a Espanya. «Cara a cara amb la veritat. Olga s’enfrontarà a les polèmiques i als seus detractors«, avancen des de la cadena mentre emeten diverses imatges on la supervivent fa un repàs de la seua trajectòria en el reality i relata com és la seua vida al costat d’Antonio David, David i Rocío Flores.

La productora de ‘Supervivientes’ li va proposar este especial a les poques hores que la concursant arribara a Madrid. Des del primer moment, Olga Moreno es va mostrar disposada a donar la seua opinió sobre este tema, encara que amb una única condició, segons avancen des de La Vanguardia: tenir un parell de dies per a poder visionar al complet la docuserie de la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco. I és que la dissenyadora no va poder veure res, ja que va posar rumb a Hondures pocs dies abans de l’estrena.

<

>

No es coneixen més detalls

Ara com ara no es coneixen més detalls sobre el programa més enllà del títol, que s’emetrà en Telecinco i que estarà produït per BulldogTV, productora diferent de la que va dur a terme la docuserie de Rocío Carrasco. En este cas va ser ‘La fàbrica de la tele’ la que es va posar al capdavant del format i la que el farà en ‘En el nombre de Rocío‘.

Debat final de «Supervivientes»

Dilluns que ve 26, la malaguenya reapareixerà en pantalla en el debat final de ‘Superviveientes’ al costat de la resta dels seus companys d’edició, però no serà fins al dimarts 27 de juliol que Olga Moreno es convertirà en l’autèntica protagonista de la nit. Este dia i en el mateix plató del programa, la dona d’Antonio David Flores donarà resposta a totes les polèmiques sorgides des que s’emetés el primer episodi de la docuserie de Rocío Carrasco. L’expectació és màxima, ja que es preveu que Moreno done a conéixer l’actual situació del seu marit després del veto de Mediaset i el seu acomiadament de la Fàbrica de la Tele, la productora de ‘Sálvame‘.

<

>

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.