‘SECRET STORY’: Alba Carrillo i Miguel Frigenti es fonen en un bes

 

Alba Carrillo ha tornat a ‘Secret Story’. La col·laboradora sorprenia a tots fa una setmana en abandonar el plató deixant a tots ‘plantats’ després de mantindre una acalorada discussió amb Miguel Frigenti. A través de les seues xarxes socials, la filla de Lucía Pariente va assegurar que no tornaria al seu lloc de treball, carregant durament contra l’organització.

 

El perdó de la col·laboradora: «No s’ha de fer això»

 

Tanmateix, passat el temps, la jove ha confessat estar penedida de la seua actitud i ha tornat amb moltes ganes de continuar defensant a la seua mare.

«Tots ens mereixem una segona oportunitat«, ha començat anunciant Carlos Sobera després de revelar que en plató anaven a viure el retorn d’una persona que els havia deixat plantats i a la qual estranyaven. Després d’això, ha presentat a Alba Carrillo que el primer que ha volgut fer ha sigut disculpar-se amb tots els seus companys.

«Demane perdó a tu, als meus companys de plató, al públic i als espectadors perquè no s’ha de fer això i sobretot a la meua mare, perquè li dec el respecte d’estar ací defensant-la«, ha indicat.

Alba Carrillo ha volgut demanar perdó, tant al presentador com la programa, els seus companys de plató, al públic i sobretot a la seua mare, encara que no li estiga sentint: «Li deu el respecte d’estar ací defensant-la». I és que, assegura, que «no s’ha de fer això».

Després del seu discurs ha rebut l’aplaudiment de tot el públic des del seu lloc en la graderia i és que ha d’enfrontar-se a una prova per a poder recuperar el seu lloc en els sofàs del plató i les opcions estaven entre: croqueta amb doble mortal tirabuixó, fer el ball de ‘Dirty Dancing‘ al qual es va enfrontar Lara Álvarez i els concursants, i finalment, un bes amb Miguel Frigenti.

No obstant això, tornar al seu anterior posat no serà gens fàcil per a ella, i és que el presentador li ha indicat que haurà de sotmetre’s a una sèrie de proves per a poder estar en el sofà comentant al costat de la resta de col·laboradors. Mentrestant, haurà de quedar-se amb els familiars en les graderies, una situació que ella espera que puga canviar prompte. «Estic disposada a fer el que em demanes», li ha indicat.

Alba es penedeix de la seua marxa i ho demostra amb un bes a Miguel Frigenti

 

Alba Carrillo l’ha decidit: el bes amb el periodista. La col·laboradora s’ha acostat a poc a poc al seu company, dempeus enmig de plató, repetint la frase «Frigenti, pitjors coses hauràs besat» i amb una mica de nervis. I sí, finalment ha arribat el bes en forma de «pic» entre esta parella que no se sol regalar molts signes d’afecte precisament. Encara que, no ha sigut suficient per a baixar al sofà de manera immediata, haurà de passar alguna prova més?.
 

Últimes notícies

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en un dispositiu contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes.