‘SECRET STORY’: Alba Carrillo i Miguel Frigenti es fonen en un bes

 

Alba Carrillo ha tornat a ‘Secret Story’. La col·laboradora sorprenia a tots fa una setmana en abandonar el plató deixant a tots ‘plantats’ després de mantindre una acalorada discussió amb Miguel Frigenti. A través de les seues xarxes socials, la filla de Lucía Pariente va assegurar que no tornaria al seu lloc de treball, carregant durament contra l’organització.

 

El perdó de la col·laboradora: «No s’ha de fer això»

 

Tanmateix, passat el temps, la jove ha confessat estar penedida de la seua actitud i ha tornat amb moltes ganes de continuar defensant a la seua mare.

«Tots ens mereixem una segona oportunitat«, ha començat anunciant Carlos Sobera després de revelar que en plató anaven a viure el retorn d’una persona que els havia deixat plantats i a la qual estranyaven. Després d’això, ha presentat a Alba Carrillo que el primer que ha volgut fer ha sigut disculpar-se amb tots els seus companys.

«Demane perdó a tu, als meus companys de plató, al públic i als espectadors perquè no s’ha de fer això i sobretot a la meua mare, perquè li dec el respecte d’estar ací defensant-la«, ha indicat.

Alba Carrillo ha volgut demanar perdó, tant al presentador com la programa, els seus companys de plató, al públic i sobretot a la seua mare, encara que no li estiga sentint: «Li deu el respecte d’estar ací defensant-la». I és que, assegura, que «no s’ha de fer això».

Després del seu discurs ha rebut l’aplaudiment de tot el públic des del seu lloc en la graderia i és que ha d’enfrontar-se a una prova per a poder recuperar el seu lloc en els sofàs del plató i les opcions estaven entre: croqueta amb doble mortal tirabuixó, fer el ball de ‘Dirty Dancing‘ al qual es va enfrontar Lara Álvarez i els concursants, i finalment, un bes amb Miguel Frigenti.

No obstant això, tornar al seu anterior posat no serà gens fàcil per a ella, i és que el presentador li ha indicat que haurà de sotmetre’s a una sèrie de proves per a poder estar en el sofà comentant al costat de la resta de col·laboradors. Mentrestant, haurà de quedar-se amb els familiars en les graderies, una situació que ella espera que puga canviar prompte. «Estic disposada a fer el que em demanes», li ha indicat.

Alba es penedeix de la seua marxa i ho demostra amb un bes a Miguel Frigenti

 

Alba Carrillo l’ha decidit: el bes amb el periodista. La col·laboradora s’ha acostat a poc a poc al seu company, dempeus enmig de plató, repetint la frase «Frigenti, pitjors coses hauràs besat» i amb una mica de nervis. I sí, finalment ha arribat el bes en forma de «pic» entre esta parella que no se sol regalar molts signes d’afecte precisament. Encara que, no ha sigut suficient per a baixar al sofà de manera immediata, haurà de passar alguna prova més?.
 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.