‘SECRET STORY’: Alba Carrillo i Miguel Frigenti es fonen en un bes

 

Alba Carrillo ha tornat a ‘Secret Story’. La col·laboradora sorprenia a tots fa una setmana en abandonar el plató deixant a tots ‘plantats’ després de mantindre una acalorada discussió amb Miguel Frigenti. A través de les seues xarxes socials, la filla de Lucía Pariente va assegurar que no tornaria al seu lloc de treball, carregant durament contra l’organització.

 

El perdó de la col·laboradora: «No s’ha de fer això»

 

Tanmateix, passat el temps, la jove ha confessat estar penedida de la seua actitud i ha tornat amb moltes ganes de continuar defensant a la seua mare.

«Tots ens mereixem una segona oportunitat«, ha començat anunciant Carlos Sobera després de revelar que en plató anaven a viure el retorn d’una persona que els havia deixat plantats i a la qual estranyaven. Després d’això, ha presentat a Alba Carrillo que el primer que ha volgut fer ha sigut disculpar-se amb tots els seus companys.

«Demane perdó a tu, als meus companys de plató, al públic i als espectadors perquè no s’ha de fer això i sobretot a la meua mare, perquè li dec el respecte d’estar ací defensant-la«, ha indicat.

Alba Carrillo ha volgut demanar perdó, tant al presentador com la programa, els seus companys de plató, al públic i sobretot a la seua mare, encara que no li estiga sentint: «Li deu el respecte d’estar ací defensant-la». I és que, assegura, que «no s’ha de fer això».

Després del seu discurs ha rebut l’aplaudiment de tot el públic des del seu lloc en la graderia i és que ha d’enfrontar-se a una prova per a poder recuperar el seu lloc en els sofàs del plató i les opcions estaven entre: croqueta amb doble mortal tirabuixó, fer el ball de ‘Dirty Dancing‘ al qual es va enfrontar Lara Álvarez i els concursants, i finalment, un bes amb Miguel Frigenti.

No obstant això, tornar al seu anterior posat no serà gens fàcil per a ella, i és que el presentador li ha indicat que haurà de sotmetre’s a una sèrie de proves per a poder estar en el sofà comentant al costat de la resta de col·laboradors. Mentrestant, haurà de quedar-se amb els familiars en les graderies, una situació que ella espera que puga canviar prompte. «Estic disposada a fer el que em demanes», li ha indicat.

Alba es penedeix de la seua marxa i ho demostra amb un bes a Miguel Frigenti

 

Alba Carrillo l’ha decidit: el bes amb el periodista. La col·laboradora s’ha acostat a poc a poc al seu company, dempeus enmig de plató, repetint la frase «Frigenti, pitjors coses hauràs besat» i amb una mica de nervis. I sí, finalment ha arribat el bes en forma de «pic» entre esta parella que no se sol regalar molts signes d’afecte precisament. Encara que, no ha sigut suficient per a baixar al sofà de manera immediata, haurà de passar alguna prova més?.
 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.