Anuncios

‘SECRET STORY’: Alba Carrillo i Miguel Frigenti es fonen en un bes

 

Alba Carrillo ha tornat a ‘Secret Story’. La col·laboradora sorprenia a tots fa una setmana en abandonar el plató deixant a tots ‘plantats’ després de mantindre una acalorada discussió amb Miguel Frigenti. A través de les seues xarxes socials, la filla de Lucía Pariente va assegurar que no tornaria al seu lloc de treball, carregant durament contra l’organització.

 

El perdó de la col·laboradora: “No s’ha de fer això”

 

Tanmateix, passat el temps, la jove ha confessat estar penedida de la seua actitud i ha tornat amb moltes ganes de continuar defensant a la seua mare.

Anuncios

“Tots ens mereixem una segona oportunitat“, ha començat anunciant Carlos Sobera després de revelar que en plató anaven a viure el retorn d’una persona que els havia deixat plantats i a la qual estranyaven. Després d’això, ha presentat a Alba Carrillo que el primer que ha volgut fer ha sigut disculpar-se amb tots els seus companys.

“Demane perdó a tu, als meus companys de plató, al públic i als espectadors perquè no s’ha de fer això i sobretot a la meua mare, perquè li dec el respecte d’estar ací defensant-la“, ha indicat.

Alba Carrillo ha volgut demanar perdó, tant al presentador com la programa, els seus companys de plató, al públic i sobretot a la seua mare, encara que no li estiga sentint: “Li deu el respecte d’estar ací defensant-la”. I és que, assegura, que “no s’ha de fer això”.

Després del seu discurs ha rebut l’aplaudiment de tot el públic des del seu lloc en la graderia i és que ha d’enfrontar-se a una prova per a poder recuperar el seu lloc en els sofàs del plató i les opcions estaven entre: croqueta amb doble mortal tirabuixó, fer el ball de ‘Dirty Dancing‘ al qual es va enfrontar Lara Álvarez i els concursants, i finalment, un bes amb Miguel Frigenti.

No obstant això, tornar al seu anterior posat no serà gens fàcil per a ella, i és que el presentador li ha indicat que haurà de sotmetre’s a una sèrie de proves per a poder estar en el sofà comentant al costat de la resta de col·laboradors. Mentrestant, haurà de quedar-se amb els familiars en les graderies, una situació que ella espera que puga canviar prompte. “Estic disposada a fer el que em demanes”, li ha indicat.

Alba es penedeix de la seua marxa i ho demostra amb un bes a Miguel Frigenti

 

Alba Carrillo l’ha decidit: el bes amb el periodista. La col·laboradora s’ha acostat a poc a poc al seu company, dempeus enmig de plató, repetint la frase “Frigenti, pitjors coses hauràs besat” i amb una mica de nervis. I sí, finalment ha arribat el bes en forma de “pic” entre esta parella que no se sol regalar molts signes d’afecte precisament. Encara que, no ha sigut suficient per a baixar al sofà de manera immediata, haurà de passar alguna prova més?.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Anuncios