Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

‘SECRET STORY’: Alba Carrillo i Miguel Frigenti es fonen en un bes

 

Alba Carrillo ha tornat a ‘Secret Story’. La col·laboradora sorprenia a tots fa una setmana en abandonar el plató deixant a tots ‘plantats’ després de mantindre una acalorada discussió amb Miguel Frigenti. A través de les seues xarxes socials, la filla de Lucía Pariente va assegurar que no tornaria al seu lloc de treball, carregant durament contra l’organització.

 

El perdó de la col·laboradora: “No s’ha de fer això”

 

Tanmateix, passat el temps, la jove ha confessat estar penedida de la seua actitud i ha tornat amb moltes ganes de continuar defensant a la seua mare.

“Tots ens mereixem una segona oportunitat“, ha començat anunciant Carlos Sobera després de revelar que en plató anaven a viure el retorn d’una persona que els havia deixat plantats i a la qual estranyaven. Després d’això, ha presentat a Alba Carrillo que el primer que ha volgut fer ha sigut disculpar-se amb tots els seus companys.

“Demane perdó a tu, als meus companys de plató, al públic i als espectadors perquè no s’ha de fer això i sobretot a la meua mare, perquè li dec el respecte d’estar ací defensant-la“, ha indicat.

Alba Carrillo ha volgut demanar perdó, tant al presentador com la programa, els seus companys de plató, al públic i sobretot a la seua mare, encara que no li estiga sentint: “Li deu el respecte d’estar ací defensant-la”. I és que, assegura, que “no s’ha de fer això”.

Després del seu discurs ha rebut l’aplaudiment de tot el públic des del seu lloc en la graderia i és que ha d’enfrontar-se a una prova per a poder recuperar el seu lloc en els sofàs del plató i les opcions estaven entre: croqueta amb doble mortal tirabuixó, fer el ball de ‘Dirty Dancing‘ al qual es va enfrontar Lara Álvarez i els concursants, i finalment, un bes amb Miguel Frigenti.

No obstant això, tornar al seu anterior posat no serà gens fàcil per a ella, i és que el presentador li ha indicat que haurà de sotmetre’s a una sèrie de proves per a poder estar en el sofà comentant al costat de la resta de col·laboradors. Mentrestant, haurà de quedar-se amb els familiars en les graderies, una situació que ella espera que puga canviar prompte. “Estic disposada a fer el que em demanes”, li ha indicat.

Alba es penedeix de la seua marxa i ho demostra amb un bes a Miguel Frigenti

 

Alba Carrillo l’ha decidit: el bes amb el periodista. La col·laboradora s’ha acostat a poc a poc al seu company, dempeus enmig de plató, repetint la frase “Frigenti, pitjors coses hauràs besat” i amb una mica de nervis. I sí, finalment ha arribat el bes en forma de “pic” entre esta parella que no se sol regalar molts signes d’afecte precisament. Encara que, no ha sigut suficient per a baixar al sofà de manera immediata, haurà de passar alguna prova més?.
 

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.