Paren els peus a Alessandro Lequio en directe per les seues paraules sobre Rocío Carrasco

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Alessandro Lequio no ha parat d’anar en contra de la filla de ‘la más grande’ i dir que no es creia ni una paraula d’esta.

L’exmarit d’Ana Obregón s’ha posicionat a favor d’Antonio David Flores, defensant la seua presumpció d’innocència després d’haver-se arxivat les demandes per presumptes maltractaments i traient a relluir la seua faceta de bon pare per haver-se fet càrrec dels seus fills adolescents.

La seua polèmica opinió sobre el cas el va acabar situant en el punt de mira de Rocío Carrasco, que va aprofitar la seua aparició estel·lar en Telecinco, durant la seua entrevista en directe, per a contestar a totes les crítiques que havia rebut fins al moment per part de l’aristòcrata.

«Alessandro Lequio no ha entés res del que he explicat, però tampoc m’estranya. Gos no menja gos. Al final, si ho analitzes, si té este pensament que verbalitzes, em demostra que, si no és igual, és molt semblant a Antonio David», subratllava en el plató de Telecinco. No obstant això, el col·laborador de ‘El Programa de Ana Rosa’ no ha cessat en la seua obstinació de continuar qüestionant la veracitat del relat de la filla de Rocío Jurado i atacant a la dona pel paper que ha exercit com a mare.

Cal recordar, que Antonia Dell’Atte, exdona de l’italià el va acusar fa anys de maltractament i fa poc ha concedit una entrevista on ha contat tot el que va viure al seu costat.

Alessandro Lequio torna a qüestionar el paper de Rocío Carrasco com a mare

Lluny de ficar el fre, Alessandro Lequio continua alimentant l’incendi cada vegada que s’asseu en el programa dirigit per Ana Rosa Quintana. L’italià ha tornat a alçar la veu en contra de la decisió de Rocío Carrasco de mantenir-se distanciada dels seus fills, una opinió que manté encara que diversos experts psicòlegs han explicat el motiu d’esta difícil decisió que molts continuen titllant d’incomprensible.

«Serà molt difícil una mediació mentre la filla seguisca en el context que fomenta la lapidació que ha estat rebent esta dona durant dos dècades. Ella abans que mare és dona i persona abans de res», advertia la psicòloga Sonia Cervantes durant l’emissió del nové capítol de la sèrie. Una opinió amb la qual també van coincidir altres experts i tertulians, com la professora Ana Bernal-Triviño: «Hem de bandejar frases com ‘la mare ho perdona tot’ i ‘la mare és mare fins al final’ perquè esta mare continua sent dona i té dret a viure», resolia l’especialista.

No obstant això, estes explicacions segueixen sense convéncer al pare del difunt Álex Lequio. Malgrat rebaixar el to de duresa emprat en altres intervencions, l’italià ha tornat a qüestionar públicament la decisió de l’exdona d’Antonio David de no mantenir contacte amb els seus fills des de fa diversos anys.

«Jo no dic que Rocío Carrasco siga una mala mare, però el que si que dic és que no entenc la decisió d’una mare de no tenir en la seua vida als seus fills. No ho entenc ni ho entendré», advertia l’italià davant la desaprovació del seu company Joaquín Prat.

Joaquín Prat planta cara a Alessandro  Lequio per la seua opinió sobre Rociíto

El presentador de ‘Cuatro al dia’, que s’ha convertit en el màxim defensor de Rocío Carrasco en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha optat per retreure les paraules del seu company utilitzant un argument que la filla de Rocío Jurado ja va usar en la seua entrevista en directe. En aquell moment, l’ex d’Antonio David assegurava que l’italià no havia entés res del documental, unes paraules que ara ha secundat públicament Joaquín Prat.

«T’has perdut diversos capítols. No vull entrar aquí en una discussió, però per a començar t’has perdut el dels informes psicosocials», assegurava el presentador visiblement molest. «Es van presentar uns informes, però també hi haurà uns altres», advertia l’italià posant en dubte que els documents aportats per Rociíto mostren una veritat absoluta.

«T’estic parlant dels informes adscrits al jutjat. No són els que presenten una part o una altra, són els oficials», li rebatia Joaquín Prat. «Encara que existisquen estos informes, jo seguisc sense entendre a una mare que ha agafat com a opció de vida no tenir als seus fills», sentenciava Alessandro Lequio tancant l’orella a l’argument del seu company.

Últimes notícies

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.

Detinguda a Borriana per furtar 20.000 euros i joies de la vivenda on l’havien acollida

La Guàrdia Civil ha detingut a Borriana una dona de 34 anys acusada de furtar 20.000 euros en efectiu i joies de la vivenda on estava acollida. Part de les joies sostretes s'haurien venut posteriorment en establiments de compravenda d'or de la mateixa localitat.