Paren els peus a Alessandro Lequio en directe per les seues paraules sobre Rocío Carrasco

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Alessandro Lequio no ha parat d’anar en contra de la filla de ‘la más grande’ i dir que no es creia ni una paraula d’esta.

L’exmarit d’Ana Obregón s’ha posicionat a favor d’Antonio David Flores, defensant la seua presumpció d’innocència després d’haver-se arxivat les demandes per presumptes maltractaments i traient a relluir la seua faceta de bon pare per haver-se fet càrrec dels seus fills adolescents.

La seua polèmica opinió sobre el cas el va acabar situant en el punt de mira de Rocío Carrasco, que va aprofitar la seua aparició estel·lar en Telecinco, durant la seua entrevista en directe, per a contestar a totes les crítiques que havia rebut fins al moment per part de l’aristòcrata.

«Alessandro Lequio no ha entés res del que he explicat, però tampoc m’estranya. Gos no menja gos. Al final, si ho analitzes, si té este pensament que verbalitzes, em demostra que, si no és igual, és molt semblant a Antonio David», subratllava en el plató de Telecinco. No obstant això, el col·laborador de ‘El Programa de Ana Rosa’ no ha cessat en la seua obstinació de continuar qüestionant la veracitat del relat de la filla de Rocío Jurado i atacant a la dona pel paper que ha exercit com a mare.

Cal recordar, que Antonia Dell’Atte, exdona de l’italià el va acusar fa anys de maltractament i fa poc ha concedit una entrevista on ha contat tot el que va viure al seu costat.

Alessandro Lequio torna a qüestionar el paper de Rocío Carrasco com a mare

Lluny de ficar el fre, Alessandro Lequio continua alimentant l’incendi cada vegada que s’asseu en el programa dirigit per Ana Rosa Quintana. L’italià ha tornat a alçar la veu en contra de la decisió de Rocío Carrasco de mantenir-se distanciada dels seus fills, una opinió que manté encara que diversos experts psicòlegs han explicat el motiu d’esta difícil decisió que molts continuen titllant d’incomprensible.

«Serà molt difícil una mediació mentre la filla seguisca en el context que fomenta la lapidació que ha estat rebent esta dona durant dos dècades. Ella abans que mare és dona i persona abans de res», advertia la psicòloga Sonia Cervantes durant l’emissió del nové capítol de la sèrie. Una opinió amb la qual també van coincidir altres experts i tertulians, com la professora Ana Bernal-Triviño: «Hem de bandejar frases com ‘la mare ho perdona tot’ i ‘la mare és mare fins al final’ perquè esta mare continua sent dona i té dret a viure», resolia l’especialista.

No obstant això, estes explicacions segueixen sense convéncer al pare del difunt Álex Lequio. Malgrat rebaixar el to de duresa emprat en altres intervencions, l’italià ha tornat a qüestionar públicament la decisió de l’exdona d’Antonio David de no mantenir contacte amb els seus fills des de fa diversos anys.

«Jo no dic que Rocío Carrasco siga una mala mare, però el que si que dic és que no entenc la decisió d’una mare de no tenir en la seua vida als seus fills. No ho entenc ni ho entendré», advertia l’italià davant la desaprovació del seu company Joaquín Prat.

Joaquín Prat planta cara a Alessandro  Lequio per la seua opinió sobre Rociíto

El presentador de ‘Cuatro al dia’, que s’ha convertit en el màxim defensor de Rocío Carrasco en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha optat per retreure les paraules del seu company utilitzant un argument que la filla de Rocío Jurado ja va usar en la seua entrevista en directe. En aquell moment, l’ex d’Antonio David assegurava que l’italià no havia entés res del documental, unes paraules que ara ha secundat públicament Joaquín Prat.

«T’has perdut diversos capítols. No vull entrar aquí en una discussió, però per a començar t’has perdut el dels informes psicosocials», assegurava el presentador visiblement molest. «Es van presentar uns informes, però també hi haurà uns altres», advertia l’italià posant en dubte que els documents aportats per Rociíto mostren una veritat absoluta.

«T’estic parlant dels informes adscrits al jutjat. No són els que presenten una part o una altra, són els oficials», li rebatia Joaquín Prat. «Encara que existisquen estos informes, jo seguisc sense entendre a una mare que ha agafat com a opció de vida no tenir als seus fills», sentenciava Alessandro Lequio tancant l’orella a l’argument del seu company.

Últimes notícies

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.