Paren els peus a Alessandro Lequio en directe per les seues paraules sobre Rocío Carrasco

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Alessandro Lequio no ha parat d’anar en contra de la filla de ‘la más grande’ i dir que no es creia ni una paraula d’esta.

L’exmarit d’Ana Obregón s’ha posicionat a favor d’Antonio David Flores, defensant la seua presumpció d’innocència després d’haver-se arxivat les demandes per presumptes maltractaments i traient a relluir la seua faceta de bon pare per haver-se fet càrrec dels seus fills adolescents.

La seua polèmica opinió sobre el cas el va acabar situant en el punt de mira de Rocío Carrasco, que va aprofitar la seua aparició estel·lar en Telecinco, durant la seua entrevista en directe, per a contestar a totes les crítiques que havia rebut fins al moment per part de l’aristòcrata.

“Alessandro Lequio no ha entés res del que he explicat, però tampoc m’estranya. Gos no menja gos. Al final, si ho analitzes, si té este pensament que verbalitzes, em demostra que, si no és igual, és molt semblant a Antonio David», subratllava en el plató de Telecinco. No obstant això, el col·laborador de ‘El Programa de Ana Rosa’ no ha cessat en la seua obstinació de continuar qüestionant la veracitat del relat de la filla de Rocío Jurado i atacant a la dona pel paper que ha exercit com a mare.

Cal recordar, que Antonia Dell’Atte, exdona de l’italià el va acusar fa anys de maltractament i fa poc ha concedit una entrevista on ha contat tot el que va viure al seu costat.

Alessandro Lequio torna a qüestionar el paper de Rocío Carrasco com a mare

Lluny de ficar el fre, Alessandro Lequio continua alimentant l’incendi cada vegada que s’asseu en el programa dirigit per Ana Rosa Quintana. L’italià ha tornat a alçar la veu en contra de la decisió de Rocío Carrasco de mantenir-se distanciada dels seus fills, una opinió que manté encara que diversos experts psicòlegs han explicat el motiu d’esta difícil decisió que molts continuen titllant d’incomprensible.

«Serà molt difícil una mediació mentre la filla seguisca en el context que fomenta la lapidació que ha estat rebent esta dona durant dos dècades. Ella abans que mare és dona i persona abans de res», advertia la psicòloga Sonia Cervantes durant l’emissió del nové capítol de la sèrie. Una opinió amb la qual també van coincidir altres experts i tertulians, com la professora Ana Bernal-Triviño: «Hem de bandejar frases com ‘la mare ho perdona tot’ i ‘la mare és mare fins al final’ perquè esta mare continua sent dona i té dret a viure», resolia l’especialista.

No obstant això, estes explicacions segueixen sense convéncer al pare del difunt Álex Lequio. Malgrat rebaixar el to de duresa emprat en altres intervencions, l’italià ha tornat a qüestionar públicament la decisió de l’exdona d’Antonio David de no mantenir contacte amb els seus fills des de fa diversos anys.

«Jo no dic que Rocío Carrasco siga una mala mare, però el que si que dic és que no entenc la decisió d’una mare de no tenir en la seua vida als seus fills. No ho entenc ni ho entendré», advertia l’italià davant la desaprovació del seu company Joaquín Prat.

Joaquín Prat planta cara a Alessandro  Lequio per la seua opinió sobre Rociíto

El presentador de ‘Cuatro al dia’, que s’ha convertit en el màxim defensor de Rocío Carrasco en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha optat per retreure les paraules del seu company utilitzant un argument que la filla de Rocío Jurado ja va usar en la seua entrevista en directe. En aquell moment, l’ex d’Antonio David assegurava que l’italià no havia entés res del documental, unes paraules que ara ha secundat públicament Joaquín Prat.

«T’has perdut diversos capítols. No vull entrar aquí en una discussió, però per a començar t’has perdut el dels informes psicosocials», assegurava el presentador visiblement molest. «Es van presentar uns informes, però també hi haurà uns altres», advertia l’italià posant en dubte que els documents aportats per Rociíto mostren una veritat absoluta.

«T’estic parlant dels informes adscrits al jutjat. No són els que presenten una part o una altra, són els oficials», li rebatia Joaquín Prat. «Encara que existisquen estos informes, jo seguisc sense entendre a una mare que ha agafat com a opció de vida no tenir als seus fills», sentenciava Alessandro Lequio tancant l’orella a l’argument del seu company.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.