8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Paren els peus a Alessandro Lequio en directe per les seues paraules sobre Rocío Carrasco

Des que Telecinco va començar a emetre la docu-serie, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’, Alessandro Lequio no ha parat d’anar en contra de la filla de ‘la más grande’ i dir que no es creia ni una paraula d’esta.

L’exmarit d’Ana Obregón s’ha posicionat a favor d’Antonio David Flores, defensant la seua presumpció d’innocència després d’haver-se arxivat les demandes per presumptes maltractaments i traient a relluir la seua faceta de bon pare per haver-se fet càrrec dels seus fills adolescents.

La seua polèmica opinió sobre el cas el va acabar situant en el punt de mira de Rocío Carrasco, que va aprofitar la seua aparició estel·lar en Telecinco, durant la seua entrevista en directe, per a contestar a totes les crítiques que havia rebut fins al moment per part de l’aristòcrata.

“Alessandro Lequio no ha entés res del que he explicat, però tampoc m’estranya. Gos no menja gos. Al final, si ho analitzes, si té este pensament que verbalitzes, em demostra que, si no és igual, és molt semblant a Antonio David», subratllava en el plató de Telecinco. No obstant això, el col·laborador de ‘El Programa de Ana Rosa’ no ha cessat en la seua obstinació de continuar qüestionant la veracitat del relat de la filla de Rocío Jurado i atacant a la dona pel paper que ha exercit com a mare.

Cal recordar, que Antonia Dell’Atte, exdona de l’italià el va acusar fa anys de maltractament i fa poc ha concedit una entrevista on ha contat tot el que va viure al seu costat.

Alessandro Lequio torna a qüestionar el paper de Rocío Carrasco com a mare

Lluny de ficar el fre, Alessandro Lequio continua alimentant l’incendi cada vegada que s’asseu en el programa dirigit per Ana Rosa Quintana. L’italià ha tornat a alçar la veu en contra de la decisió de Rocío Carrasco de mantenir-se distanciada dels seus fills, una opinió que manté encara que diversos experts psicòlegs han explicat el motiu d’esta difícil decisió que molts continuen titllant d’incomprensible.

«Serà molt difícil una mediació mentre la filla seguisca en el context que fomenta la lapidació que ha estat rebent esta dona durant dos dècades. Ella abans que mare és dona i persona abans de res», advertia la psicòloga Sonia Cervantes durant l’emissió del nové capítol de la sèrie. Una opinió amb la qual també van coincidir altres experts i tertulians, com la professora Ana Bernal-Triviño: «Hem de bandejar frases com ‘la mare ho perdona tot’ i ‘la mare és mare fins al final’ perquè esta mare continua sent dona i té dret a viure», resolia l’especialista.

No obstant això, estes explicacions segueixen sense convéncer al pare del difunt Álex Lequio. Malgrat rebaixar el to de duresa emprat en altres intervencions, l’italià ha tornat a qüestionar públicament la decisió de l’exdona d’Antonio David de no mantenir contacte amb els seus fills des de fa diversos anys.

«Jo no dic que Rocío Carrasco siga una mala mare, però el que si que dic és que no entenc la decisió d’una mare de no tenir en la seua vida als seus fills. No ho entenc ni ho entendré», advertia l’italià davant la desaprovació del seu company Joaquín Prat.

Joaquín Prat planta cara a Alessandro  Lequio per la seua opinió sobre Rociíto

El presentador de ‘Cuatro al dia’, que s’ha convertit en el màxim defensor de Rocío Carrasco en ‘El Programa de Ana Rosa’, ha optat per retreure les paraules del seu company utilitzant un argument que la filla de Rocío Jurado ja va usar en la seua entrevista en directe. En aquell moment, l’ex d’Antonio David assegurava que l’italià no havia entés res del documental, unes paraules que ara ha secundat públicament Joaquín Prat.

«T’has perdut diversos capítols. No vull entrar aquí en una discussió, però per a començar t’has perdut el dels informes psicosocials», assegurava el presentador visiblement molest. «Es van presentar uns informes, però també hi haurà uns altres», advertia l’italià posant en dubte que els documents aportats per Rociíto mostren una veritat absoluta.

«T’estic parlant dels informes adscrits al jutjat. No són els que presenten una part o una altra, són els oficials», li rebatia Joaquín Prat. «Encara que existisquen estos informes, jo seguisc sense entendre a una mare que ha agafat com a opció de vida no tenir als seus fills», sentenciava Alessandro Lequio tancant l’orella a l’argument del seu company.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.