Una altra actriu de ‘La que se avecina’ abandona la sèrie

‘La que se avecina’ ha renovat en Telecinco per tres temporades de colp, amb una diferència a destacar, els seus personatges viuran en les noves temporades lluny de Montepinar.

Fa un temps Víctor Palmero va anunciar que abandonava la sèrie i amb ella el personatge d’Alba Recio, ara segons informa ‘Fórmula TV’ en exclusiva és l’actriu Vanesa Romero, la que es va, acomiadant-se així de Raquel Villanueva.

És tota una veterana de ‘La que se avecina’, i la seua eixida pot ser bastant impactant per als seguidors de la longeva sèrie de Mediaset. La temporada 13 arrancarà el seu rodatge en breu, però Romero no formarà part del repartiment regular en estar centrada en altres projectes, com escriure la seua pròpia sèrie.

Ara mateix tinc altres projectes professionals i estem intentant quadrar agenda”, declara. “Han sigut dos anys d’aturada i han sorgit nous projectes”. No obstant això, Romero no descarta tornar en algun punt, ja siga amb un paper episòdic en els pròxims episodis o reintegrant-se en el repartiment de cara a la temporada 14 o 15. La decisió no és, de cap manera, a llarg termini.

«En breu comencen a gravar la temporada i estan emocionats tots els que participen«, expressava l’actriu, meitat contenta, meitat emocionada, en referir-se a la volta al rodatge de tot el repartiment de ‘LQSA’, una vegada conclosa la temporada 12, i on ella no estarà per primera vegada en tota la història de la sèrie.

Cal recordar, que l’actriu va estar des de l’inici de la ficció i que va participar com Ana en la desapareguda ‘Aquí no hay quien viva’, de la qual va nàixer ‘La que se avecina’.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.

València tanca parcs, suspén activitats i cancel·la els concerts de Vivers per l’ona de calor extrema

L’Ajuntament de València ha activat mesures excepcionals per l’alerta roja per calor, amb tancament de parcs, suspensió d’activitats i obertura de refugis climàtics.