Una altra actriu de ‘La que se avecina’ abandona la sèrie

‘La que se avecina’ ha renovat en Telecinco per tres temporades de colp, amb una diferència a destacar, els seus personatges viuran en les noves temporades lluny de Montepinar.

Fa un temps Víctor Palmero va anunciar que abandonava la sèrie i amb ella el personatge d’Alba Recio, ara segons informa ‘Fórmula TV’ en exclusiva és l’actriu Vanesa Romero, la que es va, acomiadant-se així de Raquel Villanueva.

És tota una veterana de ‘La que se avecina’, i la seua eixida pot ser bastant impactant per als seguidors de la longeva sèrie de Mediaset. La temporada 13 arrancarà el seu rodatge en breu, però Romero no formarà part del repartiment regular en estar centrada en altres projectes, com escriure la seua pròpia sèrie.

Ara mateix tinc altres projectes professionals i estem intentant quadrar agenda”, declara. “Han sigut dos anys d’aturada i han sorgit nous projectes”. No obstant això, Romero no descarta tornar en algun punt, ja siga amb un paper episòdic en els pròxims episodis o reintegrant-se en el repartiment de cara a la temporada 14 o 15. La decisió no és, de cap manera, a llarg termini.

«En breu comencen a gravar la temporada i estan emocionats tots els que participen«, expressava l’actriu, meitat contenta, meitat emocionada, en referir-se a la volta al rodatge de tot el repartiment de ‘LQSA’, una vegada conclosa la temporada 12, i on ella no estarà per primera vegada en tota la història de la sèrie.

Cal recordar, que l’actriu va estar des de l’inici de la ficció i que va participar com Ana en la desapareguda ‘Aquí no hay quien viva’, de la qual va nàixer ‘La que se avecina’.

Últimes notícies

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Tanquen fins dimarts una piscina municipal d’Elx per restes de femta a l’aigua

La piscina gran del complex esportiu municipal d’El Pla, a Elx, ha tancat fins dimarts 21 de juliol després de detectar-se femta a l’aigua i aplicar un tractament de xoc de desinfecció.

Kiti Mánver rep la Palmera de Plata del Festival de Cinema d’Elx com a reconeixement a tota la seua carrera

L’actriu Kiti Mánver rep este divendres la Palmera de Plata del 49 Festival Internacional de Cinema Independent d’Elx com a homenatge a una trajectòria marcada pel talent i la constància.

La Fiscalia sol·licita 3.000 euros de multa per injuriar Mazón a X mig any després de la DANA

La Fiscalia Provincial de València ha demanat una multa de 3.000 euros per a un jove de 21 anys que, en abril de 2025, hauria publicat a X un missatge injuriós contra l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón.

Orihuela ja supera els 42 graus en una nova jornada d’alerta per calor a la Comunitat

Les màximes han arribat als 42,2 graus a Orihuela i freguen els 40 en nombrosos municipis d’Alacant i València, encara en avís groc per calor extrema.