Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer | Atresmedia

 

La quarta gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’, començava d’una manera mai abans vista. Després que la investigadora convidada revelara la seua identitat, les quatre màscares de la nit han cantat juntes sobre l’escenari. Quina fantasia veure a Ana Obregón al costat dels investigadors!

L’Àngel, ara conegut com a Paloma San Basilio, ha sigut la primera de les màscares a revelar noves pistes sobre la seua identitat i alguna cosa ha deixat atònits als investigadors: apareixia José Mota en elles!

Després de soltar eixa bomba, la màscara ha inundat el plató de bon rotllo al ritme de ‘Swish Swish’ de Katy Perry.

L’Àngel, que ha rebut una gran ovació per part del públic s’ha enfrontat a la teoria conjunta de Javier Calvo  i Javier Ambrossi.

 

Paloma San Basilio en Mask Singer

Paloma San Basilio en Mask Singer | Atresmedia

 

El Cocodril, en les seues pistes, va tornar bojos als investigadors en canviar d’idioma. La màscara es va passar gran part del vídeo parlant en anglés i ha confessat ser molt conegut per defensar als febles, alguna idea? Per a la seua actuació, el Cocodril va triar ‘Take you dancing’ de Jason Derulo, què ritme té! A més, en la part d’investigació, hem viscut un moment inèdit. La pròpia màscara ha tombat la teoria de Javier Ambrossi!

L’Eriçó ha sigut l’última màscara a explicar-nos les seues pistes, en les quals ens ha parlat de justícia, coratge i lleialtat com a bon samurái. Esta simpàtica màscara ens ha fet viatjar fins a ‘Hawaii’ durant la seua actuació al més pur estil de Maluma. Quin ritme ha després sobre l’escenari!

Després d’actuar, Ana Obregón ha assegurat saber qui es troba darrere de la màscara.

En el moment de les votacions, l’Àngel va ser el triat per a mostrar la seua identitat. Amb molta tensió i nervis, hem descobert que Paloma San Basilio es trobava darrere d’esta espectacular màscara.

La cantant s’ha llevat la màscara davant tots per a deixar sense paraules als investigadors. A més, han comentat la xicoteta distracció de Javier Calvo en pensar que Paloma San Basilio es trobava després de la màscara del Cactus.

Tres eren les màscares restants que ha hagut de veure’s les cares en el Duel Final del programa. Malgrat la seua fantàstica actuació amb el tema ‘Price tag’ de Jessi J, el Cactus va ser el triat per a revelar la seua identitat.

Després d’ella, era el moment que el Cactus revelara les seues pistes. La famosa que coneixem ara com Eva Hache, va confessar en les seues pistes que tot li ho devia a un altre ‘porta pinxos’ que havia marcat per sempre el seu destí.

Eva Hache en Mask Singer

Eva Hache en Mask Singer | Atresmedia

 

Per a la seua actuació, la màscara es va posar sentimental amb un tema del Pavo Real: ¡ha cantado ‘Quédate conmigo’ de Pastora Soler! La seua actuació ha emocionat moltíssim a Ana Obregón, que confessava que li havia arribat al cor. Que bonic!

En esta última ocasió sí que va haver-hi una que va donar en el blanc: Ana Obregón. La presentadora, qui es va convertir en investigadora per un dia, va demostrar un gran talent per al format d’Antena 3. I es va encimbellar com la gran estrela de la nit.

Eva Hache era la màscara que tant ens ha despistat amb el seu accent! Després d’eixe moment, l’actriu i presentadora va explicar moltes de les pistes que havien aconseguit despistar als nostres investigadors.

 

Xarxes Socials 

 

Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer.

 

Últimes notícies

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.