Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer | Atresmedia

 

La quarta gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’, començava d’una manera mai abans vista. Després que la investigadora convidada revelara la seua identitat, les quatre màscares de la nit han cantat juntes sobre l’escenari. Quina fantasia veure a Ana Obregón al costat dels investigadors!

L’Àngel, ara conegut com a Paloma San Basilio, ha sigut la primera de les màscares a revelar noves pistes sobre la seua identitat i alguna cosa ha deixat atònits als investigadors: apareixia José Mota en elles!

Després de soltar eixa bomba, la màscara ha inundat el plató de bon rotllo al ritme de ‘Swish Swish’ de Katy Perry.

L’Àngel, que ha rebut una gran ovació per part del públic s’ha enfrontat a la teoria conjunta de Javier Calvo  i Javier Ambrossi.

 

Paloma San Basilio en Mask Singer

Paloma San Basilio en Mask Singer | Atresmedia

 

El Cocodril, en les seues pistes, va tornar bojos als investigadors en canviar d’idioma. La màscara es va passar gran part del vídeo parlant en anglés i ha confessat ser molt conegut per defensar als febles, alguna idea? Per a la seua actuació, el Cocodril va triar ‘Take you dancing’ de Jason Derulo, què ritme té! A més, en la part d’investigació, hem viscut un moment inèdit. La pròpia màscara ha tombat la teoria de Javier Ambrossi!

L’Eriçó ha sigut l’última màscara a explicar-nos les seues pistes, en les quals ens ha parlat de justícia, coratge i lleialtat com a bon samurái. Esta simpàtica màscara ens ha fet viatjar fins a ‘Hawaii’ durant la seua actuació al més pur estil de Maluma. Quin ritme ha després sobre l’escenari!

Després d’actuar, Ana Obregón ha assegurat saber qui es troba darrere de la màscara.

En el moment de les votacions, l’Àngel va ser el triat per a mostrar la seua identitat. Amb molta tensió i nervis, hem descobert que Paloma San Basilio es trobava darrere d’esta espectacular màscara.

La cantant s’ha llevat la màscara davant tots per a deixar sense paraules als investigadors. A més, han comentat la xicoteta distracció de Javier Calvo en pensar que Paloma San Basilio es trobava després de la màscara del Cactus.

Tres eren les màscares restants que ha hagut de veure’s les cares en el Duel Final del programa. Malgrat la seua fantàstica actuació amb el tema ‘Price tag’ de Jessi J, el Cactus va ser el triat per a revelar la seua identitat.

Després d’ella, era el moment que el Cactus revelara les seues pistes. La famosa que coneixem ara com Eva Hache, va confessar en les seues pistes que tot li ho devia a un altre ‘porta pinxos’ que havia marcat per sempre el seu destí.

Eva Hache en Mask Singer

Eva Hache en Mask Singer | Atresmedia

 

Per a la seua actuació, la màscara es va posar sentimental amb un tema del Pavo Real: ¡ha cantado ‘Quédate conmigo’ de Pastora Soler! La seua actuació ha emocionat moltíssim a Ana Obregón, que confessava que li havia arribat al cor. Que bonic!

En esta última ocasió sí que va haver-hi una que va donar en el blanc: Ana Obregón. La presentadora, qui es va convertir en investigadora per un dia, va demostrar un gran talent per al format d’Antena 3. I es va encimbellar com la gran estrela de la nit.

Eva Hache era la màscara que tant ens ha despistat amb el seu accent! Després d’eixe moment, l’actriu i presentadora va explicar moltes de les pistes que havien aconseguit despistar als nostres investigadors.

 

Xarxes Socials 

 

Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer.

 

Últimes notícies

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.