Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer | Atresmedia

 

La quarta gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’, començava d’una manera mai abans vista. Després que la investigadora convidada revelara la seua identitat, les quatre màscares de la nit han cantat juntes sobre l’escenari. Quina fantasia veure a Ana Obregón al costat dels investigadors!

L’Àngel, ara conegut com a Paloma San Basilio, ha sigut la primera de les màscares a revelar noves pistes sobre la seua identitat i alguna cosa ha deixat atònits als investigadors: apareixia José Mota en elles!

Després de soltar eixa bomba, la màscara ha inundat el plató de bon rotllo al ritme de ‘Swish Swish’ de Katy Perry.

L’Àngel, que ha rebut una gran ovació per part del públic s’ha enfrontat a la teoria conjunta de Javier Calvo  i Javier Ambrossi.

 

Paloma San Basilio en Mask Singer

Paloma San Basilio en Mask Singer | Atresmedia

 

El Cocodril, en les seues pistes, va tornar bojos als investigadors en canviar d’idioma. La màscara es va passar gran part del vídeo parlant en anglés i ha confessat ser molt conegut per defensar als febles, alguna idea? Per a la seua actuació, el Cocodril va triar ‘Take you dancing’ de Jason Derulo, què ritme té! A més, en la part d’investigació, hem viscut un moment inèdit. La pròpia màscara ha tombat la teoria de Javier Ambrossi!

L’Eriçó ha sigut l’última màscara a explicar-nos les seues pistes, en les quals ens ha parlat de justícia, coratge i lleialtat com a bon samurái. Esta simpàtica màscara ens ha fet viatjar fins a ‘Hawaii’ durant la seua actuació al més pur estil de Maluma. Quin ritme ha després sobre l’escenari!

Després d’actuar, Ana Obregón ha assegurat saber qui es troba darrere de la màscara.

En el moment de les votacions, l’Àngel va ser el triat per a mostrar la seua identitat. Amb molta tensió i nervis, hem descobert que Paloma San Basilio es trobava darrere d’esta espectacular màscara.

La cantant s’ha llevat la màscara davant tots per a deixar sense paraules als investigadors. A més, han comentat la xicoteta distracció de Javier Calvo en pensar que Paloma San Basilio es trobava després de la màscara del Cactus.

Tres eren les màscares restants que ha hagut de veure’s les cares en el Duel Final del programa. Malgrat la seua fantàstica actuació amb el tema ‘Price tag’ de Jessi J, el Cactus va ser el triat per a revelar la seua identitat.

Després d’ella, era el moment que el Cactus revelara les seues pistes. La famosa que coneixem ara com Eva Hache, va confessar en les seues pistes que tot li ho devia a un altre ‘porta pinxos’ que havia marcat per sempre el seu destí.

Eva Hache en Mask Singer

Eva Hache en Mask Singer | Atresmedia

 

Per a la seua actuació, la màscara es va posar sentimental amb un tema del Pavo Real: ¡ha cantado ‘Quédate conmigo’ de Pastora Soler! La seua actuació ha emocionat moltíssim a Ana Obregón, que confessava que li havia arribat al cor. Que bonic!

En esta última ocasió sí que va haver-hi una que va donar en el blanc: Ana Obregón. La presentadora, qui es va convertir en investigadora per un dia, va demostrar un gran talent per al format d’Antena 3. I es va encimbellar com la gran estrela de la nit.

Eva Hache era la màscara que tant ens ha despistat amb el seu accent! Després d’eixe moment, l’actriu i presentadora va explicar moltes de les pistes que havien aconseguit despistar als nostres investigadors.

 

Xarxes Socials 

 

Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer.

 

Últimes notícies

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió de cinema de Rapunzel

Disney rodarà en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana la superproducció d'imatge real basada en Embullats, amb Ciutat de la Llum com un dels principals enclavaments.

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.