Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer | Atresmedia

 

La quarta gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’, començava d’una manera mai abans vista. Després que la investigadora convidada revelara la seua identitat, les quatre màscares de la nit han cantat juntes sobre l’escenari. Quina fantasia veure a Ana Obregón al costat dels investigadors!

L’Àngel, ara conegut com a Paloma San Basilio, ha sigut la primera de les màscares a revelar noves pistes sobre la seua identitat i alguna cosa ha deixat atònits als investigadors: apareixia José Mota en elles!

Després de soltar eixa bomba, la màscara ha inundat el plató de bon rotllo al ritme de ‘Swish Swish’ de Katy Perry.

L’Àngel, que ha rebut una gran ovació per part del públic s’ha enfrontat a la teoria conjunta de Javier Calvo  i Javier Ambrossi.

 

Paloma San Basilio en Mask Singer

Paloma San Basilio en Mask Singer | Atresmedia

 

El Cocodril, en les seues pistes, va tornar bojos als investigadors en canviar d’idioma. La màscara es va passar gran part del vídeo parlant en anglés i ha confessat ser molt conegut per defensar als febles, alguna idea? Per a la seua actuació, el Cocodril va triar ‘Take you dancing’ de Jason Derulo, què ritme té! A més, en la part d’investigació, hem viscut un moment inèdit. La pròpia màscara ha tombat la teoria de Javier Ambrossi!

L’Eriçó ha sigut l’última màscara a explicar-nos les seues pistes, en les quals ens ha parlat de justícia, coratge i lleialtat com a bon samurái. Esta simpàtica màscara ens ha fet viatjar fins a ‘Hawaii’ durant la seua actuació al més pur estil de Maluma. Quin ritme ha després sobre l’escenari!

Després d’actuar, Ana Obregón ha assegurat saber qui es troba darrere de la màscara.

En el moment de les votacions, l’Àngel va ser el triat per a mostrar la seua identitat. Amb molta tensió i nervis, hem descobert que Paloma San Basilio es trobava darrere d’esta espectacular màscara.

La cantant s’ha llevat la màscara davant tots per a deixar sense paraules als investigadors. A més, han comentat la xicoteta distracció de Javier Calvo en pensar que Paloma San Basilio es trobava després de la màscara del Cactus.

Tres eren les màscares restants que ha hagut de veure’s les cares en el Duel Final del programa. Malgrat la seua fantàstica actuació amb el tema ‘Price tag’ de Jessi J, el Cactus va ser el triat per a revelar la seua identitat.

Després d’ella, era el moment que el Cactus revelara les seues pistes. La famosa que coneixem ara com Eva Hache, va confessar en les seues pistes que tot li ho devia a un altre ‘porta pinxos’ que havia marcat per sempre el seu destí.

Eva Hache en Mask Singer

Eva Hache en Mask Singer | Atresmedia

 

Per a la seua actuació, la màscara es va posar sentimental amb un tema del Pavo Real: ¡ha cantado ‘Quédate conmigo’ de Pastora Soler! La seua actuació ha emocionat moltíssim a Ana Obregón, que confessava que li havia arribat al cor. Que bonic!

En esta última ocasió sí que va haver-hi una que va donar en el blanc: Ana Obregón. La presentadora, qui es va convertir en investigadora per un dia, va demostrar un gran talent per al format d’Antena 3. I es va encimbellar com la gran estrela de la nit.

Eva Hache era la màscara que tant ens ha despistat amb el seu accent! Després d’eixe moment, l’actriu i presentadora va explicar moltes de les pistes que havien aconseguit despistar als nostres investigadors.

 

Xarxes Socials 

 

Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer.

 

Últimes notícies

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.

Un alt càrrec descriu el caos al Cecopi en parlar-se d’un possible col·lapse de Forata

El secretari autonòmic Ignacio Grande ha explicat davant la jutgessa que el Cecopi es va desbordar quan es va tractar el possible col·lapse de la presa de Forata i ha detallat les comunicacions amb Susana Camarero sobre centres de menors i una residència a Paiporta.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar esborrar noms de l’informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar suprimir els noms d’un informe sobre les VPP de la Platja de San Juan per discreció i ha assegurat que no va rebre ordres de ningú.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar ocultar noms en l’informe de les VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha explicat davant la jutgessa que va ordenar suprimir noms d’un informe sobre les VPP de Les Naus per discreció, i ha negat haver rebut ordres d’altres càrrecs.