Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer

Ángel, Ana Obregón i Cactus en Mask Singer | Atresmedia

 

La quarta gala de ‘Mask Singer: adivina quién canta’, començava d’una manera mai abans vista. Després que la investigadora convidada revelara la seua identitat, les quatre màscares de la nit han cantat juntes sobre l’escenari. Quina fantasia veure a Ana Obregón al costat dels investigadors!

L’Àngel, ara conegut com a Paloma San Basilio, ha sigut la primera de les màscares a revelar noves pistes sobre la seua identitat i alguna cosa ha deixat atònits als investigadors: apareixia José Mota en elles!

Després de soltar eixa bomba, la màscara ha inundat el plató de bon rotllo al ritme de ‘Swish Swish’ de Katy Perry.

L’Àngel, que ha rebut una gran ovació per part del públic s’ha enfrontat a la teoria conjunta de Javier Calvo  i Javier Ambrossi.

 

Paloma San Basilio en Mask Singer

Paloma San Basilio en Mask Singer | Atresmedia

 

El Cocodril, en les seues pistes, va tornar bojos als investigadors en canviar d’idioma. La màscara es va passar gran part del vídeo parlant en anglés i ha confessat ser molt conegut per defensar als febles, alguna idea? Per a la seua actuació, el Cocodril va triar ‘Take you dancing’ de Jason Derulo, què ritme té! A més, en la part d’investigació, hem viscut un moment inèdit. La pròpia màscara ha tombat la teoria de Javier Ambrossi!

L’Eriçó ha sigut l’última màscara a explicar-nos les seues pistes, en les quals ens ha parlat de justícia, coratge i lleialtat com a bon samurái. Esta simpàtica màscara ens ha fet viatjar fins a ‘Hawaii’ durant la seua actuació al més pur estil de Maluma. Quin ritme ha després sobre l’escenari!

Després d’actuar, Ana Obregón ha assegurat saber qui es troba darrere de la màscara.

En el moment de les votacions, l’Àngel va ser el triat per a mostrar la seua identitat. Amb molta tensió i nervis, hem descobert que Paloma San Basilio es trobava darrere d’esta espectacular màscara.

La cantant s’ha llevat la màscara davant tots per a deixar sense paraules als investigadors. A més, han comentat la xicoteta distracció de Javier Calvo en pensar que Paloma San Basilio es trobava després de la màscara del Cactus.

Tres eren les màscares restants que ha hagut de veure’s les cares en el Duel Final del programa. Malgrat la seua fantàstica actuació amb el tema ‘Price tag’ de Jessi J, el Cactus va ser el triat per a revelar la seua identitat.

Després d’ella, era el moment que el Cactus revelara les seues pistes. La famosa que coneixem ara com Eva Hache, va confessar en les seues pistes que tot li ho devia a un altre ‘porta pinxos’ que havia marcat per sempre el seu destí.

Eva Hache en Mask Singer

Eva Hache en Mask Singer | Atresmedia

 

Per a la seua actuació, la màscara es va posar sentimental amb un tema del Pavo Real: ¡ha cantado ‘Quédate conmigo’ de Pastora Soler! La seua actuació ha emocionat moltíssim a Ana Obregón, que confessava que li havia arribat al cor. Que bonic!

En esta última ocasió sí que va haver-hi una que va donar en el blanc: Ana Obregón. La presentadora, qui es va convertir en investigadora per un dia, va demostrar un gran talent per al format d’Antena 3. I es va encimbellar com la gran estrela de la nit.

Eva Hache era la màscara que tant ens ha despistat amb el seu accent! Després d’eixe moment, l’actriu i presentadora va explicar moltes de les pistes que havien aconseguit despistar als nostres investigadors.

 

Xarxes Socials 

 

Ana Obregón fa embogir Twitter després d’encertar amb Cactus en Mask Singer.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.