Ana Rosa i Joaquín Prat, en quarantena per contacte amb un positiu

 

La pandèmia segueix sense perdonar als protagonistes dels programes de televisió. Els últims afectats són Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat, que hauran de complir quarantena en el seu domicili després d’haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus.

Durant el matí del dimecres sorprenia veure com la presentadora del programa matinal abandonava de manera sobtada la taula d’actualitat. Joaquín Prat va ser el seu substitut, avisant que la conductora només s’absentaria durant uns minuts.

Finalment va ser la mateixa Quintana la que va explicar la seua absència en tornar al plató: “Tenia hora per a realitzar-se un test d’antígens que, per cert, ha donat un resultat negatiu”. Després d’este impás, el programa va continuar amb normalitat, amb Prat reincorporant-se més tard per a posar-se al capdavant del ‘Club social’ com de costum.

Així ho ha comunicat el mateix grup de comunicació mitjançant les seues xarxes socials, donant a conéixer que tots dos romandran en quarantena des de hui mateix: “Seguint el protocol de prevenció covid de Mediaset España, Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat comencen un període de quarantena per contacte estret amb un cas positiu i seran substituïts per Ana Terradillos i Mónica Sanz Laliena en ‘El programa d’AR’ i ‘Quatre al dia’, respectivament”

Després del comunicat de Mediaset, Ana Rosa ha volgut tranquil·litzar als seus seguidors sobre l’estat de salut de tots dos: “Tant Joaquín com jo ens hem fet proves d’antígens i hem donat negatiu en coronavirus, però seguint el protocol farem quarantena i ens realitzarem nous tests passats uns dies. Estem fenomenal i espere que seguim així”.

En 2020, durant l’epidèmia de la covid-19 a Espanya, Ana Rosa Quintana, va ser acusada d’expandir faules i mentides sobre el coronavirus, i opinar contra la coalició de govern de manera poc contrastada. Si bé, va desmentir algunes faules que ella mateixa va propagar, no s’han trobat evidències que haja demanat perdó a les autoritats per les acusacions. En el seu programa, es va acusar directament el govern de no voler comprar test d’una certa marca comercial per a detectar el virus, i sobre este tema va pronunciar frases com: “Cal tindre molta cura a qui es vota”, “El problema és que això ens ha enxampat amb el Govern que ens ha enxampat”, “Això és un escàndol”, “Hi ha descontrol (Referint-se al Govern d’Espanya), això és molt greu” , “Que es vote pensant que es respecten les llibertats i que no tinguen la temptació de controlar una mica més a la població”, “Quan acabe això vostés (Referint-se a les autoritats) han de destruir estes dades. I jo sé que no ho faran”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.

Pérez Llorca demana resoldre l’exclusió de les dones en la Setmana Santa de Sagunt

Juanfran Pérez Llorca defén que l'exclusió de les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha de solucionar-se, apel·lant al diàleg i a la igualtat.