Ana Rosa i Joaquín Prat, en quarantena per contacte amb un positiu

 

La pandèmia segueix sense perdonar als protagonistes dels programes de televisió. Els últims afectats són Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat, que hauran de complir quarantena en el seu domicili després d’haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus.

Durant el matí del dimecres sorprenia veure com la presentadora del programa matinal abandonava de manera sobtada la taula d’actualitat. Joaquín Prat va ser el seu substitut, avisant que la conductora només s’absentaria durant uns minuts.

Finalment va ser la mateixa Quintana la que va explicar la seua absència en tornar al plató: «Tenia hora per a realitzar-se un test d’antígens que, per cert, ha donat un resultat negatiu». Després d’este impás, el programa va continuar amb normalitat, amb Prat reincorporant-se més tard per a posar-se al capdavant del ‘Club social’ com de costum.

Així ho ha comunicat el mateix grup de comunicació mitjançant les seues xarxes socials, donant a conéixer que tots dos romandran en quarantena des de hui mateix: «Seguint el protocol de prevenció covid de Mediaset España, Ana Rosa Quintana i Joaquín Prat comencen un període de quarantena per contacte estret amb un cas positiu i seran substituïts per Ana Terradillos i Mónica Sanz Laliena en ‘El programa d’AR’ i ‘Quatre al dia’, respectivament»

Després del comunicat de Mediaset, Ana Rosa ha volgut tranquil·litzar als seus seguidors sobre l’estat de salut de tots dos: «Tant Joaquín com jo ens hem fet proves d’antígens i hem donat negatiu en coronavirus, però seguint el protocol farem quarantena i ens realitzarem nous tests passats uns dies. Estem fenomenal i espere que seguim així».

En 2020, durant l’epidèmia de la covid-19 a Espanya, Ana Rosa Quintana, va ser acusada d’expandir faules i mentides sobre el coronavirus, i opinar contra la coalició de govern de manera poc contrastada. Si bé, va desmentir algunes faules que ella mateixa va propagar, no s’han trobat evidències que haja demanat perdó a les autoritats per les acusacions. En el seu programa, es va acusar directament el govern de no voler comprar test d’una certa marca comercial per a detectar el virus, i sobre este tema va pronunciar frases com: «Cal tindre molta cura a qui es vota», «El problema és que això ens ha enxampat amb el Govern que ens ha enxampat», «Això és un escàndol», «Hi ha descontrol (Referint-se al Govern d’Espanya), això és molt greu» , «Que es vote pensant que es respecten les llibertats i que no tinguen la temptació de controlar una mica més a la població», «Quan acabe això vostés (Referint-se a les autoritats) han de destruir estes dades. I jo sé que no ho faran».

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.