Anabel i Yulen, pillats sota el sac en ‘Supervivientes’

Ja ho anunciava Ion Aramendi res més començar la nit: les últimes imatges d’Anabel i Yulen no anaven a deixar a ningú indiferent. La parella ha sigut pillada com mai abans. El seu intens acostament a la meitat de la nit ha sigut d’allò més explícit.

La parella que han format des de l’inici del programa ha anat sumant capítols i ja fa uns dies van pujar la temperatura a base de carícies i llepades per part de l’esportista. El badoquege en un primer moment semblava insignificant i eren molts els que no creien en què poguera anar a més, però evidentment s’equivocaven. I és que els moments carregats de sensualitat, de complicitat i de romanticisme han donat pas a un vídeo d’allò més explícit que Ion Aramendi va mostrar durant el ‘Connexió Hondures’ d’aquest diumenge.

Al llarg de la gala, diversos col·laboradors han vist el vídeo en primícia. Tots al·lucinaven amb el que veien en la pantalla del mòbil que els prestava el presentador.

Però abans que tota Espanya poguera ‘gaudir’ del moment, el presentador va ensenyar les imatges a alguns membres del plató com Lydia Lozano o la mare de Yulen. La primera es va escandalitzar, però la segona no va canviar el gest, potser conscient que era una cosa que podia passar.

Fins a la mare de Yulen ha pogut veure en exclusiva l’última aventura del seu fill.

Va ser llavors quan Aramendi va traure a la llum unes imatges en les quals, aparentment,  Anabel Pantoja masturbava a Yulen sota el sac de dormir. Els moviments deixaven poc espai als dubtes, però en tot moment la col·laboradora es preocupava que els seus companys no s’assabentaren de l’íntim moment que estava compartint amb l’esportista.

Les reaccions en plató

Els col·laboradors presents en el plató de Mediaset no van tardar a reaccionar a les sorprenents imatges. Desy Rodríguez ho va qualificar de “natural”, mentre que Alexia Rivas ho va titular “les simbombes del Nadal”. A més, en les xarxes socials es va crear un xicotet debat en el qual alguns usuaris esmentaven a Omar Sánchez, amb el qual Anabel suposadament segueix casada. No obstant això, la jove és lliure i està refent la seua vida amb Yulen, encara que caldrà esperar per a veure què ocorre en la seua tornada a Espanya.


Lydia Lozano es va alçar perquè Ió Aramendi li ensenyara el vídeo en un mòbil i els espectadors pogueren observar la seua reacció. La tertuliana es va quedar bocabadada davant l’escena. «Estàs bé? Dona’ns una pista«, li van demanar els seus companys. Ella va acabar aproximant-se a la pantalla i després va marxar escandalitzada al seu lloc: «No vull veure!«.

La reacció d’Arelys, mare de Yulen

Encara que ja havia visualitzat l’escena anteriorment, Ió li ha cedit la paraula a Arelys perquè expressara les seues sensacions: “Li han pillat, però tampoc cal emportar-se les mans al capdavant. Almenys ja s’ha llevat la llufa de dessaborit”. Ha sigut llavors quan Lydia Lozano no ha dubtat a intervindre: “Home, quiet està. La que es mou és Anabel”.

La col·laboradora ha aprofitat l’ocasió per a preguntar a Arelys en diverses ocasions si li agrada o no Anabel. “Lydia, torne a repetir-te, no m’agrada a mi, li ha d’agradar a ell. Ho he dit ja mil vegades”.

Anuar destapa la il·lusió d’Anabel: li agradaria ser mare amb Yulen

El concursant li ha confessat a Marta Peñate els secrets més íntims de la relació entre Anabel Pantoja i Yulen Pereira: “La primera vegada que es van besar m’ho van dir”, ha començat dient Anuar.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.