Anabel i Yulen, pillats sota el sac en ‘Supervivientes’

Ja ho anunciava Ion Aramendi res més començar la nit: les últimes imatges d’Anabel i Yulen no anaven a deixar a ningú indiferent. La parella ha sigut pillada com mai abans. El seu intens acostament a la meitat de la nit ha sigut d’allò més explícit.

La parella que han format des de l’inici del programa ha anat sumant capítols i ja fa uns dies van pujar la temperatura a base de carícies i llepades per part de l’esportista. El badoquege en un primer moment semblava insignificant i eren molts els que no creien en què poguera anar a més, però evidentment s’equivocaven. I és que els moments carregats de sensualitat, de complicitat i de romanticisme han donat pas a un vídeo d’allò més explícit que Ion Aramendi va mostrar durant el ‘Connexió Hondures’ d’aquest diumenge.

Al llarg de la gala, diversos col·laboradors han vist el vídeo en primícia. Tots al·lucinaven amb el que veien en la pantalla del mòbil que els prestava el presentador.

Però abans que tota Espanya poguera ‘gaudir’ del moment, el presentador va ensenyar les imatges a alguns membres del plató com Lydia Lozano o la mare de Yulen. La primera es va escandalitzar, però la segona no va canviar el gest, potser conscient que era una cosa que podia passar.

Fins a la mare de Yulen ha pogut veure en exclusiva l’última aventura del seu fill.

Va ser llavors quan Aramendi va traure a la llum unes imatges en les quals, aparentment,  Anabel Pantoja masturbava a Yulen sota el sac de dormir. Els moviments deixaven poc espai als dubtes, però en tot moment la col·laboradora es preocupava que els seus companys no s’assabentaren de l’íntim moment que estava compartint amb l’esportista.

Les reaccions en plató

Els col·laboradors presents en el plató de Mediaset no van tardar a reaccionar a les sorprenents imatges. Desy Rodríguez ho va qualificar de “natural”, mentre que Alexia Rivas ho va titular “les simbombes del Nadal”. A més, en les xarxes socials es va crear un xicotet debat en el qual alguns usuaris esmentaven a Omar Sánchez, amb el qual Anabel suposadament segueix casada. No obstant això, la jove és lliure i està refent la seua vida amb Yulen, encara que caldrà esperar per a veure què ocorre en la seua tornada a Espanya.


Lydia Lozano es va alçar perquè Ió Aramendi li ensenyara el vídeo en un mòbil i els espectadors pogueren observar la seua reacció. La tertuliana es va quedar bocabadada davant l’escena. «Estàs bé? Dona’ns una pista«, li van demanar els seus companys. Ella va acabar aproximant-se a la pantalla i després va marxar escandalitzada al seu lloc: «No vull veure!«.

La reacció d’Arelys, mare de Yulen

Encara que ja havia visualitzat l’escena anteriorment, Ió li ha cedit la paraula a Arelys perquè expressara les seues sensacions: “Li han pillat, però tampoc cal emportar-se les mans al capdavant. Almenys ja s’ha llevat la llufa de dessaborit”. Ha sigut llavors quan Lydia Lozano no ha dubtat a intervindre: “Home, quiet està. La que es mou és Anabel”.

La col·laboradora ha aprofitat l’ocasió per a preguntar a Arelys en diverses ocasions si li agrada o no Anabel. “Lydia, torne a repetir-te, no m’agrada a mi, li ha d’agradar a ell. Ho he dit ja mil vegades”.

Anuar destapa la il·lusió d’Anabel: li agradaria ser mare amb Yulen

El concursant li ha confessat a Marta Peñate els secrets més íntims de la relació entre Anabel Pantoja i Yulen Pereira: “La primera vegada que es van besar m’ho van dir”, ha començat dient Anuar.

Últimes notícies

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.