Anabel i Yulen, pillats sota el sac en ‘Supervivientes’

Ja ho anunciava Ion Aramendi res més començar la nit: les últimes imatges d’Anabel i Yulen no anaven a deixar a ningú indiferent. La parella ha sigut pillada com mai abans. El seu intens acostament a la meitat de la nit ha sigut d’allò més explícit.

La parella que han format des de l’inici del programa ha anat sumant capítols i ja fa uns dies van pujar la temperatura a base de carícies i llepades per part de l’esportista. El badoquege en un primer moment semblava insignificant i eren molts els que no creien en què poguera anar a més, però evidentment s’equivocaven. I és que els moments carregats de sensualitat, de complicitat i de romanticisme han donat pas a un vídeo d’allò més explícit que Ion Aramendi va mostrar durant el ‘Connexió Hondures’ d’aquest diumenge.

Al llarg de la gala, diversos col·laboradors han vist el vídeo en primícia. Tots al·lucinaven amb el que veien en la pantalla del mòbil que els prestava el presentador.

Però abans que tota Espanya poguera ‘gaudir’ del moment, el presentador va ensenyar les imatges a alguns membres del plató com Lydia Lozano o la mare de Yulen. La primera es va escandalitzar, però la segona no va canviar el gest, potser conscient que era una cosa que podia passar.

Fins a la mare de Yulen ha pogut veure en exclusiva l’última aventura del seu fill.

Va ser llavors quan Aramendi va traure a la llum unes imatges en les quals, aparentment,  Anabel Pantoja masturbava a Yulen sota el sac de dormir. Els moviments deixaven poc espai als dubtes, però en tot moment la col·laboradora es preocupava que els seus companys no s’assabentaren de l’íntim moment que estava compartint amb l’esportista.

Les reaccions en plató

Els col·laboradors presents en el plató de Mediaset no van tardar a reaccionar a les sorprenents imatges. Desy Rodríguez ho va qualificar de “natural”, mentre que Alexia Rivas ho va titular “les simbombes del Nadal”. A més, en les xarxes socials es va crear un xicotet debat en el qual alguns usuaris esmentaven a Omar Sánchez, amb el qual Anabel suposadament segueix casada. No obstant això, la jove és lliure i està refent la seua vida amb Yulen, encara que caldrà esperar per a veure què ocorre en la seua tornada a Espanya.


Lydia Lozano es va alçar perquè Ió Aramendi li ensenyara el vídeo en un mòbil i els espectadors pogueren observar la seua reacció. La tertuliana es va quedar bocabadada davant l’escena. «Estàs bé? Dona’ns una pista«, li van demanar els seus companys. Ella va acabar aproximant-se a la pantalla i després va marxar escandalitzada al seu lloc: «No vull veure!«.

La reacció d’Arelys, mare de Yulen

Encara que ja havia visualitzat l’escena anteriorment, Ió li ha cedit la paraula a Arelys perquè expressara les seues sensacions: “Li han pillat, però tampoc cal emportar-se les mans al capdavant. Almenys ja s’ha llevat la llufa de dessaborit”. Ha sigut llavors quan Lydia Lozano no ha dubtat a intervindre: “Home, quiet està. La que es mou és Anabel”.

La col·laboradora ha aprofitat l’ocasió per a preguntar a Arelys en diverses ocasions si li agrada o no Anabel. “Lydia, torne a repetir-te, no m’agrada a mi, li ha d’agradar a ell. Ho he dit ja mil vegades”.

Anuar destapa la il·lusió d’Anabel: li agradaria ser mare amb Yulen

El concursant li ha confessat a Marta Peñate els secrets més íntims de la relació entre Anabel Pantoja i Yulen Pereira: “La primera vegada que es van besar m’ho van dir”, ha començat dient Anuar.

Últimes notícies

Els jubilats podran tornar a viatjar amb l’Imserso per 50 euros i amb mascota en 2026-27

L’Imserso obrirà el 14 de setembre les reserves per a la temporada 2026-2027, amb quasi 900.000 places, 7.447 a 50 euros per a pensionistes amb menys recursos i opcions per a viatjar amb animals de companyia.

Més de 300 bombers es mobilitzen a València pel risc extrem d’incendis

El Consorci Provincial de Bombers de València reforçarà fins al divendres 21 el dispositiu forestal amb uns 340 efectius davant l'avís roig per temperatures extremes i risc màxim d'incendis.

Mig punt de valor per a l’Elx en el debut a Riazor 50 anys després

L’Elx ha estrenat LaLiga 2026-27 amb un empat a Riazor davant el Deportivo de La Coruña, un resultat que trenca 50 anys sense puntuar fora en la primera jornada de Primera Divisió.

Reclamen que la mort del jove d’Alacant es tracte com a agressió homòfoba i la defensa ho rebutja

L’associació Alicante Entiende demana que la mort d’un jove de 27 anys a la Platja de San Juan es considere agressió homòfoba, mentres la defensa del detingut rebutja el delicte d’odi i al·lega que l’acusat forma part del col·lectiu LGTBI.

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.

Cano alerta que la congelació de tarifes de l’Imserso posa en perill els hotels valencians

La consellera Marián Cano ha acusat el Govern central de condemnar el programa de Turisme Social de l'Imserso en mantindre congelades unes tarifes que el sector hoteler valencià considera inviables i que podrien fer caure places i hotels en la temporada 2026-27.

Diverses famílies evacuades per l’incendi d’una vivenda de tres plantes a El Campello

Un incendi en una casa unifamiliar de tres altures al barri del Poble Nou d’El Campello ha obligat a evacuar diverses famílies dels edificis pròxims. Els bombers han actuat per apagar el foc i evitar que es propagara als immobles colindants.

Aemet activa avís roig per 44 graus en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a dimecres l’avís roig per calor extrema al litoral de València i al litoral nord d’Alacant, on les màximes podrien arribar als 44 graus a partir de les 13.00 hores.