5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Anabel i Yulen, pillats sota el sac en ‘Supervivientes’

Ja ho anunciava Ion Aramendi res més començar la nit: les últimes imatges d’Anabel i Yulen no anaven a deixar a ningú indiferent. La parella ha sigut pillada com mai abans. El seu intens acostament a la meitat de la nit ha sigut d’allò més explícit.

La parella que han format des de l’inici del programa ha anat sumant capítols i ja fa uns dies van pujar la temperatura a base de carícies i llepades per part de l’esportista. El badoquege en un primer moment semblava insignificant i eren molts els que no creien en què poguera anar a més, però evidentment s’equivocaven. I és que els moments carregats de sensualitat, de complicitat i de romanticisme han donat pas a un vídeo d’allò més explícit que Ion Aramendi va mostrar durant el ‘Connexió Hondures’ d’aquest diumenge.

Al llarg de la gala, diversos col·laboradors han vist el vídeo en primícia. Tots al·lucinaven amb el que veien en la pantalla del mòbil que els prestava el presentador.

Però abans que tota Espanya poguera ‘gaudir’ del moment, el presentador va ensenyar les imatges a alguns membres del plató com Lydia Lozano o la mare de Yulen. La primera es va escandalitzar, però la segona no va canviar el gest, potser conscient que era una cosa que podia passar.

Fins a la mare de Yulen ha pogut veure en exclusiva l’última aventura del seu fill.

Va ser llavors quan Aramendi va traure a la llum unes imatges en les quals, aparentment,  Anabel Pantoja masturbava a Yulen sota el sac de dormir. Els moviments deixaven poc espai als dubtes, però en tot moment la col·laboradora es preocupava que els seus companys no s’assabentaren de l’íntim moment que estava compartint amb l’esportista.

Les reaccions en plató

Els col·laboradors presents en el plató de Mediaset no van tardar a reaccionar a les sorprenents imatges. Desy Rodríguez ho va qualificar de “natural”, mentre que Alexia Rivas ho va titular “les simbombes del Nadal”. A més, en les xarxes socials es va crear un xicotet debat en el qual alguns usuaris esmentaven a Omar Sánchez, amb el qual Anabel suposadament segueix casada. No obstant això, la jove és lliure i està refent la seua vida amb Yulen, encara que caldrà esperar per a veure què ocorre en la seua tornada a Espanya.


Lydia Lozano es va alçar perquè Ió Aramendi li ensenyara el vídeo en un mòbil i els espectadors pogueren observar la seua reacció. La tertuliana es va quedar bocabadada davant l’escena. “Estàs bé? Dona’ns una pista“, li van demanar els seus companys. Ella va acabar aproximant-se a la pantalla i després va marxar escandalitzada al seu lloc: “No vull veure!“.

La reacció d’Arelys, mare de Yulen

Encara que ja havia visualitzat l’escena anteriorment, Ió li ha cedit la paraula a Arelys perquè expressara les seues sensacions: “Li han pillat, però tampoc cal emportar-se les mans al capdavant. Almenys ja s’ha llevat la llufa de dessaborit”. Ha sigut llavors quan Lydia Lozano no ha dubtat a intervindre: “Home, quiet està. La que es mou és Anabel”.

La col·laboradora ha aprofitat l’ocasió per a preguntar a Arelys en diverses ocasions si li agrada o no Anabel. “Lydia, torne a repetir-te, no m’agrada a mi, li ha d’agradar a ell. Ho he dit ja mil vegades”.

Anuar destapa la il·lusió d’Anabel: li agradaria ser mare amb Yulen

El concursant li ha confessat a Marta Peñate els secrets més íntims de la relació entre Anabel Pantoja i Yulen Pereira: “La primera vegada que es van besar m’ho van dir”, ha començat dient Anuar.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.