8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Anabel i Yulen, pillats sota el sac en ‘Supervivientes’

Ja ho anunciava Ion Aramendi res més començar la nit: les últimes imatges d’Anabel i Yulen no anaven a deixar a ningú indiferent. La parella ha sigut pillada com mai abans. El seu intens acostament a la meitat de la nit ha sigut d’allò més explícit.

La parella que han format des de l’inici del programa ha anat sumant capítols i ja fa uns dies van pujar la temperatura a base de carícies i llepades per part de l’esportista. El badoquege en un primer moment semblava insignificant i eren molts els que no creien en què poguera anar a més, però evidentment s’equivocaven. I és que els moments carregats de sensualitat, de complicitat i de romanticisme han donat pas a un vídeo d’allò més explícit que Ion Aramendi va mostrar durant el ‘Connexió Hondures’ d’aquest diumenge.

Al llarg de la gala, diversos col·laboradors han vist el vídeo en primícia. Tots al·lucinaven amb el que veien en la pantalla del mòbil que els prestava el presentador.

Però abans que tota Espanya poguera ‘gaudir’ del moment, el presentador va ensenyar les imatges a alguns membres del plató com Lydia Lozano o la mare de Yulen. La primera es va escandalitzar, però la segona no va canviar el gest, potser conscient que era una cosa que podia passar.

Fins a la mare de Yulen ha pogut veure en exclusiva l’última aventura del seu fill.

Va ser llavors quan Aramendi va traure a la llum unes imatges en les quals, aparentment,  Anabel Pantoja masturbava a Yulen sota el sac de dormir. Els moviments deixaven poc espai als dubtes, però en tot moment la col·laboradora es preocupava que els seus companys no s’assabentaren de l’íntim moment que estava compartint amb l’esportista.

Les reaccions en plató

Els col·laboradors presents en el plató de Mediaset no van tardar a reaccionar a les sorprenents imatges. Desy Rodríguez ho va qualificar de “natural”, mentre que Alexia Rivas ho va titular “les simbombes del Nadal”. A més, en les xarxes socials es va crear un xicotet debat en el qual alguns usuaris esmentaven a Omar Sánchez, amb el qual Anabel suposadament segueix casada. No obstant això, la jove és lliure i està refent la seua vida amb Yulen, encara que caldrà esperar per a veure què ocorre en la seua tornada a Espanya.


Lydia Lozano es va alçar perquè Ió Aramendi li ensenyara el vídeo en un mòbil i els espectadors pogueren observar la seua reacció. La tertuliana es va quedar bocabadada davant l’escena. “Estàs bé? Dona’ns una pista“, li van demanar els seus companys. Ella va acabar aproximant-se a la pantalla i després va marxar escandalitzada al seu lloc: “No vull veure!“.

La reacció d’Arelys, mare de Yulen

Encara que ja havia visualitzat l’escena anteriorment, Ió li ha cedit la paraula a Arelys perquè expressara les seues sensacions: “Li han pillat, però tampoc cal emportar-se les mans al capdavant. Almenys ja s’ha llevat la llufa de dessaborit”. Ha sigut llavors quan Lydia Lozano no ha dubtat a intervindre: “Home, quiet està. La que es mou és Anabel”.

La col·laboradora ha aprofitat l’ocasió per a preguntar a Arelys en diverses ocasions si li agrada o no Anabel. “Lydia, torne a repetir-te, no m’agrada a mi, li ha d’agradar a ell. Ho he dit ja mil vegades”.

Anuar destapa la il·lusió d’Anabel: li agradaria ser mare amb Yulen

El concursant li ha confessat a Marta Peñate els secrets més íntims de la relació entre Anabel Pantoja i Yulen Pereira: “La primera vegada que es van besar m’ho van dir”, ha començat dient Anuar.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.