Anna Simón reapareix en Atresmedia

Anna Simón somrient en un photocall

Anna Simón somrient en un photocall | GTRES

 

Ha passat un any des que Anna Simon deixarà Atresmedia. Cal recordar que al juny de 2020 es va anunciar que la periodista catalana no renovava el seu b amb el grup encara que es va mantindre com a presentadora substituta de Dani Mateo en ‘Zapeando’ i com a col·laboradora del mateix fins el passat mes de novembre.

 

Des de llavors, la presentadora no havia tornat a aparèixer a un plató d’Atresmedia. Al principi, fonts pròximes a la productora de ‘Zapeando‘ van assegurar que el motiu real de la seua marxa era que el nou projecte de Simon en TV3 dificultava que poguera continuar col·laborant en l’espai de les vesprades de ‘La Sexta‘. 

 

No obstant això, aquest dilluns, Anna Simón ha tornat a aparéixer en Antena 3 com a convidada de Pasapalabra, huit mesos després del seu adeu sense previ avís, per a formar part de l’equip taronja del concurs al costat de l’actor José Lamuño.  “Jo ja em puc anar, jo ja…”, va dir entre riures la presentadora al començament del programa, assegurant estar “nerviosa i expectant” per estrenar-se en Pasalapabra.

 

anna simon

El nou projecte d’Anna Simón en TV3

Durant el transcurs del programa, Roberto Leal es va interessar per conéixer els projectes actuals d’Anna Simón. L’ex-col·laboradora de Zapeando va comptar amb un enorme somriure que té pendent l’estrena de ‘Lloguer a primera vista‘, el seu nou programa en TV3 que ha estat gravant en els últims mesos. Simón va avançar que el seu programa s’estrenarà en un mes.

 

“Seria la traducció de Lloguer a primera vista i és un format molt fanfarró en el qual ajuntarem a gent gran, que compartiran pis amb gent jove. Són avis que ja tenen el pis pagat i que no volen estar sols; i després joves que volen anar-se de casa dels pares però no tenen diners”, li va explicar al presentador i a l’audiència. “Conviuran una setmana i tindran la decisió final de si segueixen o no”, comptava la periodista.

D’aquesta manera, Anna Simón tornarà al seu paper de presentadora de televisió després de la seua experiència en Atresmedia en ‘Otra movida’, ‘Así nos va’ o ‘Por arte de magia’, un programa que va acabar retirat per la seua escassa audiència. A més, la catalana pot presumir d’haver presentat les Campanades en 2013 i 2014 per a Antena 3.

 

Roberto Leal, feliç  amb la presència d’Anna Simón

Per part seua, Roberto Leal va dedicar unes boniques paraules per a la seua companya en dir-li que “m’alegra que estigues fent tele, la tele guanya amb tu”. “Ai Roberto, moltes gràcies, de veritat”, li va respondre ella amb gratitud. “Vull veure’t fent coses boniques perquè t’ho mereixes de veritat”, afegia Roberto.

 

En el seu debut en el programa, Anna Simón va encertar La pista musical i, per haver sigut la convidada amb més segons aconseguits, va guanyar el joc del programa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.