Anna Simón reapareix en Atresmedia

Anna Simón somrient en un photocall

Anna Simón somrient en un photocall | GTRES

 

Ha passat un any des que Anna Simon deixarà Atresmedia. Cal recordar que al juny de 2020 es va anunciar que la periodista catalana no renovava el seu b amb el grup encara que es va mantindre com a presentadora substituta de Dani Mateo en ‘Zapeando’ i com a col·laboradora del mateix fins el passat mes de novembre.

 

Des de llavors, la presentadora no havia tornat a aparèixer a un plató d’Atresmedia. Al principi, fonts pròximes a la productora de ‘Zapeando‘ van assegurar que el motiu real de la seua marxa era que el nou projecte de Simon en TV3 dificultava que poguera continuar col·laborant en l’espai de les vesprades de ‘La Sexta‘. 

 

No obstant això, aquest dilluns, Anna Simón ha tornat a aparéixer en Antena 3 com a convidada de Pasapalabra, huit mesos després del seu adeu sense previ avís, per a formar part de l’equip taronja del concurs al costat de l’actor José Lamuño.  «Jo ja em puc anar, jo ja…», va dir entre riures la presentadora al començament del programa, assegurant estar «nerviosa i expectant» per estrenar-se en Pasalapabra.

 

anna simon

El nou projecte d’Anna Simón en TV3

Durant el transcurs del programa, Roberto Leal es va interessar per conéixer els projectes actuals d’Anna Simón. L’ex-col·laboradora de Zapeando va comptar amb un enorme somriure que té pendent l’estrena de ‘Lloguer a primera vista‘, el seu nou programa en TV3 que ha estat gravant en els últims mesos. Simón va avançar que el seu programa s’estrenarà en un mes.

 

«Seria la traducció de Lloguer a primera vista i és un format molt fanfarró en el qual ajuntarem a gent gran, que compartiran pis amb gent jove. Són avis que ja tenen el pis pagat i que no volen estar sols; i després joves que volen anar-se de casa dels pares però no tenen diners», li va explicar al presentador i a l’audiència. «Conviuran una setmana i tindran la decisió final de si segueixen o no», comptava la periodista.

D’aquesta manera, Anna Simón tornarà al seu paper de presentadora de televisió després de la seua experiència en Atresmedia en ‘Otra movida’, ‘Así nos va’ o ‘Por arte de magia’, un programa que va acabar retirat per la seua escassa audiència. A més, la catalana pot presumir d’haver presentat les Campanades en 2013 i 2014 per a Antena 3.

 

Roberto Leal, feliç  amb la presència d’Anna Simón

Per part seua, Roberto Leal va dedicar unes boniques paraules per a la seua companya en dir-li que «m’alegra que estigues fent tele, la tele guanya amb tu». «Ai Roberto, moltes gràcies, de veritat», li va respondre ella amb gratitud. “Vull veure’t fent coses boniques perquè t’ho mereixes de veritat”, afegia Roberto.

 

En el seu debut en el programa, Anna Simón va encertar La pista musical i, per haver sigut la convidada amb més segons aconseguits, va guanyar el joc del programa.

 

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.