Anna Simón reapareix en Atresmedia

Anna Simón somrient en un photocall

Anna Simón somrient en un photocall | GTRES

 

Ha passat un any des que Anna Simon deixarà Atresmedia. Cal recordar que al juny de 2020 es va anunciar que la periodista catalana no renovava el seu b amb el grup encara que es va mantindre com a presentadora substituta de Dani Mateo en ‘Zapeando’ i com a col·laboradora del mateix fins el passat mes de novembre.

 

Des de llavors, la presentadora no havia tornat a aparèixer a un plató d’Atresmedia. Al principi, fonts pròximes a la productora de ‘Zapeando‘ van assegurar que el motiu real de la seua marxa era que el nou projecte de Simon en TV3 dificultava que poguera continuar col·laborant en l’espai de les vesprades de ‘La Sexta‘. 

 

No obstant això, aquest dilluns, Anna Simón ha tornat a aparéixer en Antena 3 com a convidada de Pasapalabra, huit mesos després del seu adeu sense previ avís, per a formar part de l’equip taronja del concurs al costat de l’actor José Lamuño.  “Jo ja em puc anar, jo ja…”, va dir entre riures la presentadora al començament del programa, assegurant estar “nerviosa i expectant” per estrenar-se en Pasalapabra.

 

anna simon

El nou projecte d’Anna Simón en TV3

Durant el transcurs del programa, Roberto Leal es va interessar per conéixer els projectes actuals d’Anna Simón. L’ex-col·laboradora de Zapeando va comptar amb un enorme somriure que té pendent l’estrena de ‘Lloguer a primera vista‘, el seu nou programa en TV3 que ha estat gravant en els últims mesos. Simón va avançar que el seu programa s’estrenarà en un mes.

 

“Seria la traducció de Lloguer a primera vista i és un format molt fanfarró en el qual ajuntarem a gent gran, que compartiran pis amb gent jove. Són avis que ja tenen el pis pagat i que no volen estar sols; i després joves que volen anar-se de casa dels pares però no tenen diners”, li va explicar al presentador i a l’audiència. “Conviuran una setmana i tindran la decisió final de si segueixen o no”, comptava la periodista.

D’aquesta manera, Anna Simón tornarà al seu paper de presentadora de televisió després de la seua experiència en Atresmedia en ‘Otra movida’, ‘Así nos va’ o ‘Por arte de magia’, un programa que va acabar retirat per la seua escassa audiència. A més, la catalana pot presumir d’haver presentat les Campanades en 2013 i 2014 per a Antena 3.

 

Roberto Leal, feliç  amb la presència d’Anna Simón

Per part seua, Roberto Leal va dedicar unes boniques paraules per a la seua companya en dir-li que “m’alegra que estigues fent tele, la tele guanya amb tu”. “Ai Roberto, moltes gràcies, de veritat”, li va respondre ella amb gratitud. “Vull veure’t fent coses boniques perquè t’ho mereixes de veritat”, afegia Roberto.

 

En el seu debut en el programa, Anna Simón va encertar La pista musical i, per haver sigut la convidada amb més segons aconseguits, va guanyar el joc del programa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.