Anna Simón reapareix en Atresmedia

Anna Simón somrient en un photocall

Anna Simón somrient en un photocall | GTRES

 

Ha passat un any des que Anna Simon deixarà Atresmedia. Cal recordar que al juny de 2020 es va anunciar que la periodista catalana no renovava el seu b amb el grup encara que es va mantindre com a presentadora substituta de Dani Mateo en ‘Zapeando’ i com a col·laboradora del mateix fins el passat mes de novembre.

 

Des de llavors, la presentadora no havia tornat a aparèixer a un plató d’Atresmedia. Al principi, fonts pròximes a la productora de ‘Zapeando‘ van assegurar que el motiu real de la seua marxa era que el nou projecte de Simon en TV3 dificultava que poguera continuar col·laborant en l’espai de les vesprades de ‘La Sexta‘. 

 

No obstant això, aquest dilluns, Anna Simón ha tornat a aparéixer en Antena 3 com a convidada de Pasapalabra, huit mesos després del seu adeu sense previ avís, per a formar part de l’equip taronja del concurs al costat de l’actor José Lamuño.  «Jo ja em puc anar, jo ja…», va dir entre riures la presentadora al començament del programa, assegurant estar «nerviosa i expectant» per estrenar-se en Pasalapabra.

 

anna simon

El nou projecte d’Anna Simón en TV3

Durant el transcurs del programa, Roberto Leal es va interessar per conéixer els projectes actuals d’Anna Simón. L’ex-col·laboradora de Zapeando va comptar amb un enorme somriure que té pendent l’estrena de ‘Lloguer a primera vista‘, el seu nou programa en TV3 que ha estat gravant en els últims mesos. Simón va avançar que el seu programa s’estrenarà en un mes.

 

«Seria la traducció de Lloguer a primera vista i és un format molt fanfarró en el qual ajuntarem a gent gran, que compartiran pis amb gent jove. Són avis que ja tenen el pis pagat i que no volen estar sols; i després joves que volen anar-se de casa dels pares però no tenen diners», li va explicar al presentador i a l’audiència. «Conviuran una setmana i tindran la decisió final de si segueixen o no», comptava la periodista.

D’aquesta manera, Anna Simón tornarà al seu paper de presentadora de televisió després de la seua experiència en Atresmedia en ‘Otra movida’, ‘Así nos va’ o ‘Por arte de magia’, un programa que va acabar retirat per la seua escassa audiència. A més, la catalana pot presumir d’haver presentat les Campanades en 2013 i 2014 per a Antena 3.

 

Roberto Leal, feliç  amb la presència d’Anna Simón

Per part seua, Roberto Leal va dedicar unes boniques paraules per a la seua companya en dir-li que «m’alegra que estigues fent tele, la tele guanya amb tu». «Ai Roberto, moltes gràcies, de veritat», li va respondre ella amb gratitud. “Vull veure’t fent coses boniques perquè t’ho mereixes de veritat”, afegia Roberto.

 

En el seu debut en el programa, Anna Simón va encertar La pista musical i, per haver sigut la convidada amb més segons aconseguits, va guanyar el joc del programa.

 

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.