17.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Anna Simón reapareix en Atresmedia

Anna Simón somrient en un photocall

Anna Simón somrient en un photocall | GTRES

 

Ha passat un any des que Anna Simon deixarà Atresmedia. Cal recordar que al juny de 2020 es va anunciar que la periodista catalana no renovava el seu b amb el grup encara que es va mantindre com a presentadora substituta de Dani Mateo en ‘Zapeando’ i com a col·laboradora del mateix fins el passat mes de novembre.

 

Des de llavors, la presentadora no havia tornat a aparèixer a un plató d’Atresmedia. Al principi, fonts pròximes a la productora de ‘Zapeando‘ van assegurar que el motiu real de la seua marxa era que el nou projecte de Simon en TV3 dificultava que poguera continuar col·laborant en l’espai de les vesprades de ‘La Sexta‘. 

 

No obstant això, aquest dilluns, Anna Simón ha tornat a aparéixer en Antena 3 com a convidada de Pasapalabra, huit mesos després del seu adeu sense previ avís, per a formar part de l’equip taronja del concurs al costat de l’actor José Lamuño.  “Jo ja em puc anar, jo ja…”, va dir entre riures la presentadora al començament del programa, assegurant estar “nerviosa i expectant” per estrenar-se en Pasalapabra.

 

anna simon

El nou projecte d’Anna Simón en TV3

Durant el transcurs del programa, Roberto Leal es va interessar per conéixer els projectes actuals d’Anna Simón. L’ex-col·laboradora de Zapeando va comptar amb un enorme somriure que té pendent l’estrena de ‘Lloguer a primera vista‘, el seu nou programa en TV3 que ha estat gravant en els últims mesos. Simón va avançar que el seu programa s’estrenarà en un mes.

 

“Seria la traducció de Lloguer a primera vista i és un format molt fanfarró en el qual ajuntarem a gent gran, que compartiran pis amb gent jove. Són avis que ja tenen el pis pagat i que no volen estar sols; i després joves que volen anar-se de casa dels pares però no tenen diners”, li va explicar al presentador i a l’audiència. “Conviuran una setmana i tindran la decisió final de si segueixen o no”, comptava la periodista.

D’aquesta manera, Anna Simón tornarà al seu paper de presentadora de televisió després de la seua experiència en Atresmedia en ‘Otra movida’, ‘Así nos va’ o ‘Por arte de magia’, un programa que va acabar retirat per la seua escassa audiència. A més, la catalana pot presumir d’haver presentat les Campanades en 2013 i 2014 per a Antena 3.

 

Roberto Leal, feliç  amb la presència d’Anna Simón

Per part seua, Roberto Leal va dedicar unes boniques paraules per a la seua companya en dir-li que “m’alegra que estigues fent tele, la tele guanya amb tu”. “Ai Roberto, moltes gràcies, de veritat”, li va respondre ella amb gratitud. “Vull veure’t fent coses boniques perquè t’ho mereixes de veritat”, afegia Roberto.

 

En el seu debut en el programa, Anna Simón va encertar La pista musical i, per haver sigut la convidada amb més segons aconseguits, va guanyar el joc del programa.

 

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.