Antena 3 paralitza l’emissió de ‘Tu cara me suena’ temporalment

‘Tu cara me suena’, un dels programes més vistos d’Antena 3 des de fa unes quantes temporades i que tantes alegries els ha aportat, es despedix temporalment per necessitats del guió. El grup Atresmedia ha decidit retrassar l’emissió del citat programa fins al 2020, per a no sobresaturar l’espectador de concursos musicals durant la pròxima tardor.

 

Antena 3 vol retirar temporalment ‘Tu cara me suena’ per a donar preferència a ‘La Voz’ en les seues diferents versions, entre les que es troba ‘La Voz Kids’ que coincidiria en el mateix moment que el concurs presentat per Carlos Latre. Però ‘Tu cara me suena’ tornarà, i és que Antena 3 no pot deixar perdre el talent show d’imitacions de Gestmusic que ha sigut líder d’audiència durant diverses temporades convertint-se en un dels grans èxits en la cadena i arreplegant audiències que han arribat fins als 2,6 milions d’espectadors.

No es vol saturar l’espectador amb dos concursos musicals

Antena 3 intenta evitar la saturació de l’espectador amb dos ‘talent shows’ emetent-se a la volta. De moment es desconeix quan exactament s’estrenarà de nou ‘Tu cara me suena’, i si ho farà durant el primer o el segon trimestre del 2020; tampoc si se seguirà emetent les nits de divendres com fins ara. El que sí que s’ha confirmat és que ‘La Voz Kids’ no s’emetrà els divendres.

 

Ara, per tant, només fa falta comfirmar quin serà el programa triat per Antena 3 per a omplir el buit que ha quedat en la seua programació de divendres nit, i té tota la pinta que ho farà amb algun format d’entreteniment com ‘El Contenedor’ o ‘¿Quién quieres ser millonario?’ que prepara la seua estrena pròximament amb Juanra Bonet com a presentador.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.