Anuncios

Antena 3 paralitza l’emissió de ‘Tu cara me suena’ temporalment

‘Tu cara me suena’, un dels programes més vistos d’Antena 3 des de fa unes quantes temporades i que tantes alegries els ha aportat, es despedix temporalment per necessitats del guió. El grup Atresmedia ha decidit retrassar l’emissió del citat programa fins al 2020, per a no sobresaturar l’espectador de concursos musicals durant la pròxima tardor.

 

Antena 3 vol retirar temporalment ‘Tu cara me suena’ per a donar preferència a ‘La Voz’ en les seues diferents versions, entre les que es troba ‘La Voz Kids’ que coincidiria en el mateix moment que el concurs presentat per Carlos Latre. Però ‘Tu cara me suena’ tornarà, i és que Antena 3 no pot deixar perdre el talent show d’imitacions de Gestmusic que ha sigut líder d’audiència durant diverses temporades convertint-se en un dels grans èxits en la cadena i arreplegant audiències que han arribat fins als 2,6 milions d’espectadors.

Anuncios

No es vol saturar l’espectador amb dos concursos musicals

Antena 3 intenta evitar la saturació de l’espectador amb dos ‘talent shows’ emetent-se a la volta. De moment es desconeix quan exactament s’estrenarà de nou ‘Tu cara me suena’, i si ho farà durant el primer o el segon trimestre del 2020; tampoc si se seguirà emetent les nits de divendres com fins ara. El que sí que s’ha confirmat és que ‘La Voz Kids’ no s’emetrà els divendres.

 

Ara, per tant, només fa falta comfirmar quin serà el programa triat per Antena 3 per a omplir el buit que ha quedat en la seua programació de divendres nit, i té tota la pinta que ho farà amb algun format d’entreteniment com ‘El Contenedor’ o ‘¿Quién quieres ser millonario?’ que prepara la seua estrena pròximament amb Juanra Bonet com a presentador.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.
Anuncios