Antena 3 paralitza l’emissió de ‘Tu cara me suena’ temporalment

‘Tu cara me suena’, un dels programes més vistos d’Antena 3 des de fa unes quantes temporades i que tantes alegries els ha aportat, es despedix temporalment per necessitats del guió. El grup Atresmedia ha decidit retrassar l’emissió del citat programa fins al 2020, per a no sobresaturar l’espectador de concursos musicals durant la pròxima tardor.

 

Antena 3 vol retirar temporalment ‘Tu cara me suena’ per a donar preferència a ‘La Voz’ en les seues diferents versions, entre les que es troba ‘La Voz Kids’ que coincidiria en el mateix moment que el concurs presentat per Carlos Latre. Però ‘Tu cara me suena’ tornarà, i és que Antena 3 no pot deixar perdre el talent show d’imitacions de Gestmusic que ha sigut líder d’audiència durant diverses temporades convertint-se en un dels grans èxits en la cadena i arreplegant audiències que han arribat fins als 2,6 milions d’espectadors.

No es vol saturar l’espectador amb dos concursos musicals

Antena 3 intenta evitar la saturació de l’espectador amb dos ‘talent shows’ emetent-se a la volta. De moment es desconeix quan exactament s’estrenarà de nou ‘Tu cara me suena’, i si ho farà durant el primer o el segon trimestre del 2020; tampoc si se seguirà emetent les nits de divendres com fins ara. El que sí que s’ha confirmat és que ‘La Voz Kids’ no s’emetrà els divendres.

 

Ara, per tant, només fa falta comfirmar quin serà el programa triat per Antena 3 per a omplir el buit que ha quedat en la seua programació de divendres nit, i té tota la pinta que ho farà amb algun format d’entreteniment com ‘El Contenedor’ o ‘¿Quién quieres ser millonario?’ que prepara la seua estrena pròximament amb Juanra Bonet com a presentador.

Últimes notícies

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.