Antena 3 paralitza l’emissió de ‘Tu cara me suena’ temporalment

‘Tu cara me suena’, un dels programes més vistos d’Antena 3 des de fa unes quantes temporades i que tantes alegries els ha aportat, es despedix temporalment per necessitats del guió. El grup Atresmedia ha decidit retrassar l’emissió del citat programa fins al 2020, per a no sobresaturar l’espectador de concursos musicals durant la pròxima tardor.

 

Antena 3 vol retirar temporalment ‘Tu cara me suena’ per a donar preferència a ‘La Voz’ en les seues diferents versions, entre les que es troba ‘La Voz Kids’ que coincidiria en el mateix moment que el concurs presentat per Carlos Latre. Però ‘Tu cara me suena’ tornarà, i és que Antena 3 no pot deixar perdre el talent show d’imitacions de Gestmusic que ha sigut líder d’audiència durant diverses temporades convertint-se en un dels grans èxits en la cadena i arreplegant audiències que han arribat fins als 2,6 milions d’espectadors.

No es vol saturar l’espectador amb dos concursos musicals

Antena 3 intenta evitar la saturació de l’espectador amb dos ‘talent shows’ emetent-se a la volta. De moment es desconeix quan exactament s’estrenarà de nou ‘Tu cara me suena’, i si ho farà durant el primer o el segon trimestre del 2020; tampoc si se seguirà emetent les nits de divendres com fins ara. El que sí que s’ha confirmat és que ‘La Voz Kids’ no s’emetrà els divendres.

 

Ara, per tant, només fa falta comfirmar quin serà el programa triat per Antena 3 per a omplir el buit que ha quedat en la seua programació de divendres nit, i té tota la pinta que ho farà amb algun format d’entreteniment com ‘El Contenedor’ o ‘¿Quién quieres ser millonario?’ que prepara la seua estrena pròximament amb Juanra Bonet com a presentador.

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.