Antena 3 paralitza l’emissió de ‘Tu cara me suena’ temporalment

‘Tu cara me suena’, un dels programes més vistos d’Antena 3 des de fa unes quantes temporades i que tantes alegries els ha aportat, es despedix temporalment per necessitats del guió. El grup Atresmedia ha decidit retrassar l’emissió del citat programa fins al 2020, per a no sobresaturar l’espectador de concursos musicals durant la pròxima tardor.

 

Antena 3 vol retirar temporalment ‘Tu cara me suena’ per a donar preferència a ‘La Voz’ en les seues diferents versions, entre les que es troba ‘La Voz Kids’ que coincidiria en el mateix moment que el concurs presentat per Carlos Latre. Però ‘Tu cara me suena’ tornarà, i és que Antena 3 no pot deixar perdre el talent show d’imitacions de Gestmusic que ha sigut líder d’audiència durant diverses temporades convertint-se en un dels grans èxits en la cadena i arreplegant audiències que han arribat fins als 2,6 milions d’espectadors.

No es vol saturar l’espectador amb dos concursos musicals

Antena 3 intenta evitar la saturació de l’espectador amb dos ‘talent shows’ emetent-se a la volta. De moment es desconeix quan exactament s’estrenarà de nou ‘Tu cara me suena’, i si ho farà durant el primer o el segon trimestre del 2020; tampoc si se seguirà emetent les nits de divendres com fins ara. El que sí que s’ha confirmat és que ‘La Voz Kids’ no s’emetrà els divendres.

 

Ara, per tant, només fa falta comfirmar quin serà el programa triat per Antena 3 per a omplir el buit que ha quedat en la seua programació de divendres nit, i té tota la pinta que ho farà amb algun format d’entreteniment com ‘El Contenedor’ o ‘¿Quién quieres ser millonario?’ que prepara la seua estrena pròximament amb Juanra Bonet com a presentador.

Últimes notícies

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.