Antena 3 mareja i desconcerta encara més a l’audiència

 

Nou canvi de plans d’Antena 3 amb ‘Mask Singer‘. Després de no estrenar l’edició en la data anunciada, i ajornar sense avisar la seua setena gal·la per a oferir un reescalfat, la cadena d’Atresmedia torna a marejar a l’audiència del programa i retira la gran final del prime time del dimecres per a programar, en el seu lloc, una nit dedicada a la ficció turca.

Com ja es pot veure en la guia oficial de la web del grup de comunicació, este 28 de juliol la franja estel·lar de la graella no estarà ocupada pel desenllaç del format que presenta Arturo Valls, que abandona el seu dia d’emissió sense previ avís i sense comunicar quan programarà finalment la gala definitiva.

El seu buit l’ocuparà el contenidor ‘Semana Inolvidable’ amb el mateix contingut anunciat per a dilluns i dimarts: ‘Inocentes’, que els seus dos primers capítols s’han emés en dijous i diumenge, i ‘Mujer‘, el final de la qual ha sigut anunciat per a esta setmana.

Per tant, i a l’espera que Antena 3 detalle la seua estratègia, el seu gran èxit turc acabarà finalment el dimecres davant l’entrevista d’Olga Moreno que ha programat Telecinco. Després, ja en batega night, s’emetran reposicions de ‘Inocentes‘ i ‘Tierra amarga‘.

D’esta manera, Antena 3 continua marejant als fans de ‘Mujer allargant encara més el seu últim capítol, que al principi hauria d’haver-se emés la setmana passada. Un moviment amb el qual la final de la segona edició de ‘Mask singer: adivina quién canta‘ es queda sense emissió, encara que el més lògic és que s’emeta dijous que ve.

Una decisió que podria haver-se de també a l’emissió ‘Ahora, Olga’, el polèmic especial amb el qual Olga Moreno trencarà el seu silenci després de guanyar ‘Supervivientes 2021’ i contestarà a tot i a tots segons avança la promo que porta emetent-se des d’este dissabte.

Amb este últim moviment, està per veure quin dia tria Atresmedia per a oferir la gran final de ‘Mask Singer 2‘, que va començar el seu recorregut en la nit del dilluns per a passar posteriorment a la del dimecres, on ha sucumbit al domini de Supervivientes 2021. Tenint en compte que el divendres està reservat per a l’estrena de Family Feud, les màscares podrien acabar de descobrir-se el dijous.

També cal contemplar l’escenari que la ‘Semana Inolvidable‘ s’estire fins i tot un dia de més, aprofitant la inèrcia dels dies previs. No oblidem que va ser dijous passat 22 quan Antena 3 va oferir el primer lliurament d’este bloc temàtic, amb la preestrena del primer episodi d’Innocents. En tal cas, seria lògic pensar en la possibilitat que ‘Mask Singer’ simplement espere una setmana més a la seua final.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.