Antena 3 mareja i desconcerta encara més a l’audiència

 

Nou canvi de plans d’Antena 3 amb ‘Mask Singer‘. Després de no estrenar l’edició en la data anunciada, i ajornar sense avisar la seua setena gal·la per a oferir un reescalfat, la cadena d’Atresmedia torna a marejar a l’audiència del programa i retira la gran final del prime time del dimecres per a programar, en el seu lloc, una nit dedicada a la ficció turca.

Com ja es pot veure en la guia oficial de la web del grup de comunicació, este 28 de juliol la franja estel·lar de la graella no estarà ocupada pel desenllaç del format que presenta Arturo Valls, que abandona el seu dia d’emissió sense previ avís i sense comunicar quan programarà finalment la gala definitiva.

El seu buit l’ocuparà el contenidor ‘Semana Inolvidable’ amb el mateix contingut anunciat per a dilluns i dimarts: ‘Inocentes’, que els seus dos primers capítols s’han emés en dijous i diumenge, i ‘Mujer‘, el final de la qual ha sigut anunciat per a esta setmana.

Per tant, i a l’espera que Antena 3 detalle la seua estratègia, el seu gran èxit turc acabarà finalment el dimecres davant l’entrevista d’Olga Moreno que ha programat Telecinco. Després, ja en batega night, s’emetran reposicions de ‘Inocentes‘ i ‘Tierra amarga‘.

D’esta manera, Antena 3 continua marejant als fans de ‘Mujer allargant encara més el seu últim capítol, que al principi hauria d’haver-se emés la setmana passada. Un moviment amb el qual la final de la segona edició de ‘Mask singer: adivina quién canta‘ es queda sense emissió, encara que el més lògic és que s’emeta dijous que ve.

Una decisió que podria haver-se de també a l’emissió ‘Ahora, Olga’, el polèmic especial amb el qual Olga Moreno trencarà el seu silenci després de guanyar ‘Supervivientes 2021’ i contestarà a tot i a tots segons avança la promo que porta emetent-se des d’este dissabte.

Amb este últim moviment, està per veure quin dia tria Atresmedia per a oferir la gran final de ‘Mask Singer 2‘, que va començar el seu recorregut en la nit del dilluns per a passar posteriorment a la del dimecres, on ha sucumbit al domini de Supervivientes 2021. Tenint en compte que el divendres està reservat per a l’estrena de Family Feud, les màscares podrien acabar de descobrir-se el dijous.

També cal contemplar l’escenari que la ‘Semana Inolvidable‘ s’estire fins i tot un dia de més, aprofitant la inèrcia dels dies previs. No oblidem que va ser dijous passat 22 quan Antena 3 va oferir el primer lliurament d’este bloc temàtic, amb la preestrena del primer episodi d’Innocents. En tal cas, seria lògic pensar en la possibilitat que ‘Mask Singer’ simplement espere una setmana més a la seua final.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.