Antena 3 mareja i desconcerta encara més a l’audiència

 

Nou canvi de plans d’Antena 3 amb ‘Mask Singer‘. Després de no estrenar l’edició en la data anunciada, i ajornar sense avisar la seua setena gal·la per a oferir un reescalfat, la cadena d’Atresmedia torna a marejar a l’audiència del programa i retira la gran final del prime time del dimecres per a programar, en el seu lloc, una nit dedicada a la ficció turca.

Com ja es pot veure en la guia oficial de la web del grup de comunicació, este 28 de juliol la franja estel·lar de la graella no estarà ocupada pel desenllaç del format que presenta Arturo Valls, que abandona el seu dia d’emissió sense previ avís i sense comunicar quan programarà finalment la gala definitiva.

El seu buit l’ocuparà el contenidor ‘Semana Inolvidable’ amb el mateix contingut anunciat per a dilluns i dimarts: ‘Inocentes’, que els seus dos primers capítols s’han emés en dijous i diumenge, i ‘Mujer‘, el final de la qual ha sigut anunciat per a esta setmana.

Per tant, i a l’espera que Antena 3 detalle la seua estratègia, el seu gran èxit turc acabarà finalment el dimecres davant l’entrevista d’Olga Moreno que ha programat Telecinco. Després, ja en batega night, s’emetran reposicions de ‘Inocentes‘ i ‘Tierra amarga‘.

D’esta manera, Antena 3 continua marejant als fans de ‘Mujer allargant encara més el seu últim capítol, que al principi hauria d’haver-se emés la setmana passada. Un moviment amb el qual la final de la segona edició de ‘Mask singer: adivina quién canta‘ es queda sense emissió, encara que el més lògic és que s’emeta dijous que ve.

Una decisió que podria haver-se de també a l’emissió ‘Ahora, Olga’, el polèmic especial amb el qual Olga Moreno trencarà el seu silenci després de guanyar ‘Supervivientes 2021’ i contestarà a tot i a tots segons avança la promo que porta emetent-se des d’este dissabte.

Amb este últim moviment, està per veure quin dia tria Atresmedia per a oferir la gran final de ‘Mask Singer 2‘, que va començar el seu recorregut en la nit del dilluns per a passar posteriorment a la del dimecres, on ha sucumbit al domini de Supervivientes 2021. Tenint en compte que el divendres està reservat per a l’estrena de Family Feud, les màscares podrien acabar de descobrir-se el dijous.

També cal contemplar l’escenari que la ‘Semana Inolvidable‘ s’estire fins i tot un dia de més, aprofitant la inèrcia dels dies previs. No oblidem que va ser dijous passat 22 quan Antena 3 va oferir el primer lliurament d’este bloc temàtic, amb la preestrena del primer episodi d’Innocents. En tal cas, seria lògic pensar en la possibilitat que ‘Mask Singer’ simplement espere una setmana més a la seua final.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.