Antena 3 mareja i desconcerta encara més a l’audiència

 

Nou canvi de plans d’Antena 3 amb ‘Mask Singer‘. Després de no estrenar l’edició en la data anunciada, i ajornar sense avisar la seua setena gal·la per a oferir un reescalfat, la cadena d’Atresmedia torna a marejar a l’audiència del programa i retira la gran final del prime time del dimecres per a programar, en el seu lloc, una nit dedicada a la ficció turca.

Com ja es pot veure en la guia oficial de la web del grup de comunicació, este 28 de juliol la franja estel·lar de la graella no estarà ocupada pel desenllaç del format que presenta Arturo Valls, que abandona el seu dia d’emissió sense previ avís i sense comunicar quan programarà finalment la gala definitiva.

El seu buit l’ocuparà el contenidor ‘Semana Inolvidable’ amb el mateix contingut anunciat per a dilluns i dimarts: ‘Inocentes’, que els seus dos primers capítols s’han emés en dijous i diumenge, i ‘Mujer‘, el final de la qual ha sigut anunciat per a esta setmana.

Per tant, i a l’espera que Antena 3 detalle la seua estratègia, el seu gran èxit turc acabarà finalment el dimecres davant l’entrevista d’Olga Moreno que ha programat Telecinco. Després, ja en batega night, s’emetran reposicions de ‘Inocentes‘ i ‘Tierra amarga‘.

D’esta manera, Antena 3 continua marejant als fans de ‘Mujer allargant encara més el seu últim capítol, que al principi hauria d’haver-se emés la setmana passada. Un moviment amb el qual la final de la segona edició de ‘Mask singer: adivina quién canta‘ es queda sense emissió, encara que el més lògic és que s’emeta dijous que ve.

Una decisió que podria haver-se de també a l’emissió ‘Ahora, Olga’, el polèmic especial amb el qual Olga Moreno trencarà el seu silenci després de guanyar ‘Supervivientes 2021’ i contestarà a tot i a tots segons avança la promo que porta emetent-se des d’este dissabte.

Amb este últim moviment, està per veure quin dia tria Atresmedia per a oferir la gran final de ‘Mask Singer 2‘, que va començar el seu recorregut en la nit del dilluns per a passar posteriorment a la del dimecres, on ha sucumbit al domini de Supervivientes 2021. Tenint en compte que el divendres està reservat per a l’estrena de Family Feud, les màscares podrien acabar de descobrir-se el dijous.

També cal contemplar l’escenari que la ‘Semana Inolvidable‘ s’estire fins i tot un dia de més, aprofitant la inèrcia dels dies previs. No oblidem que va ser dijous passat 22 quan Antena 3 va oferir el primer lliurament d’este bloc temàtic, amb la preestrena del primer episodi d’Innocents. En tal cas, seria lògic pensar en la possibilitat que ‘Mask Singer’ simplement espere una setmana més a la seua final.

Últimes notícies

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.

AVA eleva fins a 40 milions els danys agraris per l’incendi de la Vall d’Uixó

L’Associació Valenciana d’Agricultors calcula entre 35 i 40 milions en pèrdues per l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha afectat 2.000 hectàrees de cultius i ramaderia. L’entitat reclama més ajudes estatals i un canvi profund en les polítiques agràries i de prevenció d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU