Sálvame tira en directe a un col·laborador

La seu de Mediaset a Madrid, il·luminada amb els colors del grup empresarial

Antonio Canales, acomiadat fulminantment de l’espai de Telecinco   | Europa Press

 

Aquest dimecres, ‘Sálvame‘ començava el programa anunciant que la direcció del programa havia decidit prescindir dels serveis d’un dels col·laboradors presents en plató: Kiko Jiménez, Gema López, Antonio Canales, Laura Fa, Kiko Hernández i Jesús Manuel.

 

Carlota Corredera explicava que al llarg de la vesprada es comunicaria en ple directe qui seria el col·laborador acomiadat. Finalment, la presentadora gallega donava a conéixer que Antonio Canales no tornaria al magazine de les vesprades de Telecinco.

 

Sálvame al·legava que la no renovació del contracte del ‘ballador’ es devia a la seua escassa participació d’una mitjana de 4 minuts en 5 hores de directe i les seues poques exclusives aportades durant els lliuraments en les quals ha col·laborat. En un primer moment, Canales es prenia amb elegància la decisió del programa i, a més, explicava que molt prompte tornaria a Mediaset amb un nou projecte televisiu, encara que no va voler donar molts més detalls.

 

canales

Antonio Canales esclata en directe contra ‘Sálvame’

No obstant això, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021’ acabava esclatant en directe per a humiliar a tots els treballadors de ‘Sálvame’, així com per a burlar-se també de l’escassa audiència del programa durant els mesos d’estiu.

 

El malestar d’Antonio Canales començava a fer-se visible quan deia: «Que graciós, com si fórem uns col·legials, veritat? Tampoc estem en hores molt altes d’audiència, no? M’hauria agradat que estiguérem en hores més altes d’audiència i poder tirar-me en aqueix moment. Hauríeu sigut una ‘miajita’ més herois”. “Les estadístiques que té La Fàbrica de la Tele -la productora de Sálvame– deixen molt a desitjar”, afegia visiblement molest davant l’atònita mirada de Carlota Corredera.

 

Per si no fora poc, el ballador tornava a carregar contra l’espai de Telecinco amb un “He aprés en el programa a fer tot el que no cal fer. Cal reinventar-se i saber escoltar l’audiència, i no agafar un tema i esgotar a l’audiència”.

 

Finalment, Canales tornava a fer referència a les baixes audiències de ‘Sálvame’ per a concloure amb el seu discurs: “No canseu l’audiència perquè ‘Sálvame’ es va a pic. Només heu de mirar les audiències. Quan la gent fa zàping no seré jo el culpable de tot. Alguna cosa no estareu fent bé. Esteu fent el pitjor estiu de la història”, sentenciava l’artista.

 

Per part seua, Carlota Corredera va intentar no perdre els papers, encara que sí que va donar la cara per tot l’equip de Sálvame que treballen perquè el programa siga un autèntic èxit. “No has fet autocrítica del teu treball ací. Jo no podria ballar una jota aragonesa, però estàs qüestionant com fem el treball i a mi mai se m’ocorreria criticar com balles tu o com organitzes espectacles”, responia la periodista viguesa.

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.