Sálvame tira en directe a un col·laborador

La seu de Mediaset a Madrid, il·luminada amb els colors del grup empresarial

Antonio Canales, acomiadat fulminantment de l’espai de Telecinco   | Europa Press

 

Aquest dimecres, ‘Sálvame‘ començava el programa anunciant que la direcció del programa havia decidit prescindir dels serveis d’un dels col·laboradors presents en plató: Kiko Jiménez, Gema López, Antonio Canales, Laura Fa, Kiko Hernández i Jesús Manuel.

 

Carlota Corredera explicava que al llarg de la vesprada es comunicaria en ple directe qui seria el col·laborador acomiadat. Finalment, la presentadora gallega donava a conéixer que Antonio Canales no tornaria al magazine de les vesprades de Telecinco.

 

Sálvame al·legava que la no renovació del contracte del ‘ballador’ es devia a la seua escassa participació d’una mitjana de 4 minuts en 5 hores de directe i les seues poques exclusives aportades durant els lliuraments en les quals ha col·laborat. En un primer moment, Canales es prenia amb elegància la decisió del programa i, a més, explicava que molt prompte tornaria a Mediaset amb un nou projecte televisiu, encara que no va voler donar molts més detalls.

 

canales

Antonio Canales esclata en directe contra ‘Sálvame’

No obstant això, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021’ acabava esclatant en directe per a humiliar a tots els treballadors de ‘Sálvame’, així com per a burlar-se també de l’escassa audiència del programa durant els mesos d’estiu.

 

El malestar d’Antonio Canales començava a fer-se visible quan deia: «Que graciós, com si fórem uns col·legials, veritat? Tampoc estem en hores molt altes d’audiència, no? M’hauria agradat que estiguérem en hores més altes d’audiència i poder tirar-me en aqueix moment. Hauríeu sigut una ‘miajita’ més herois”. “Les estadístiques que té La Fàbrica de la Tele -la productora de Sálvame– deixen molt a desitjar”, afegia visiblement molest davant l’atònita mirada de Carlota Corredera.

 

Per si no fora poc, el ballador tornava a carregar contra l’espai de Telecinco amb un “He aprés en el programa a fer tot el que no cal fer. Cal reinventar-se i saber escoltar l’audiència, i no agafar un tema i esgotar a l’audiència”.

 

Finalment, Canales tornava a fer referència a les baixes audiències de ‘Sálvame’ per a concloure amb el seu discurs: “No canseu l’audiència perquè ‘Sálvame’ es va a pic. Només heu de mirar les audiències. Quan la gent fa zàping no seré jo el culpable de tot. Alguna cosa no estareu fent bé. Esteu fent el pitjor estiu de la història”, sentenciava l’artista.

 

Per part seua, Carlota Corredera va intentar no perdre els papers, encara que sí que va donar la cara per tot l’equip de Sálvame que treballen perquè el programa siga un autèntic èxit. “No has fet autocrítica del teu treball ací. Jo no podria ballar una jota aragonesa, però estàs qüestionant com fem el treball i a mi mai se m’ocorreria criticar com balles tu o com organitzes espectacles”, responia la periodista viguesa.

Últimes notícies

Educació injecta 8 milions més en obres a 10 col·legis i instituts de la Comunitat

La Conselleria d'Educació ha augmentat en quasi 8 milions el pressupost per a obres en huit col·legis i dos instituts de la Comunitat Valenciana, fins a una inversió global pròxima als 50 milions. València concentra la major part de les actuacions, amb centres a Estivella, Almoines, Puçol, Sagunt, Canals i Bellreguard.

Creix el front veïnal i municipal contra el macroabocador de Zarra

Representants veïnals i ajuntaments del Valle de Ayora-Cofrentes han traslladat al Consell el seu rebuig al macroabocador de Zarra, mentre s’amplia l’oposició social i política al projecte.

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.
FILMOTECA D'ESTIU