Sálvame tira en directe a un col·laborador

La seu de Mediaset a Madrid, il·luminada amb els colors del grup empresarial

Antonio Canales, acomiadat fulminantment de l’espai de Telecinco   | Europa Press

 

Aquest dimecres, ‘Sálvame‘ començava el programa anunciant que la direcció del programa havia decidit prescindir dels serveis d’un dels col·laboradors presents en plató: Kiko Jiménez, Gema López, Antonio Canales, Laura Fa, Kiko Hernández i Jesús Manuel.

 

Carlota Corredera explicava que al llarg de la vesprada es comunicaria en ple directe qui seria el col·laborador acomiadat. Finalment, la presentadora gallega donava a conéixer que Antonio Canales no tornaria al magazine de les vesprades de Telecinco.

 

Sálvame al·legava que la no renovació del contracte del ‘ballador’ es devia a la seua escassa participació d’una mitjana de 4 minuts en 5 hores de directe i les seues poques exclusives aportades durant els lliuraments en les quals ha col·laborat. En un primer moment, Canales es prenia amb elegància la decisió del programa i, a més, explicava que molt prompte tornaria a Mediaset amb un nou projecte televisiu, encara que no va voler donar molts més detalls.

 

canales

Antonio Canales esclata en directe contra ‘Sálvame’

No obstant això, l’exconcursant de ‘Supervivientes 2021’ acabava esclatant en directe per a humiliar a tots els treballadors de ‘Sálvame’, així com per a burlar-se també de l’escassa audiència del programa durant els mesos d’estiu.

 

El malestar d’Antonio Canales començava a fer-se visible quan deia: «Que graciós, com si fórem uns col·legials, veritat? Tampoc estem en hores molt altes d’audiència, no? M’hauria agradat que estiguérem en hores més altes d’audiència i poder tirar-me en aqueix moment. Hauríeu sigut una ‘miajita’ més herois”. “Les estadístiques que té La Fàbrica de la Tele -la productora de Sálvame– deixen molt a desitjar”, afegia visiblement molest davant l’atònita mirada de Carlota Corredera.

 

Per si no fora poc, el ballador tornava a carregar contra l’espai de Telecinco amb un “He aprés en el programa a fer tot el que no cal fer. Cal reinventar-se i saber escoltar l’audiència, i no agafar un tema i esgotar a l’audiència”.

 

Finalment, Canales tornava a fer referència a les baixes audiències de ‘Sálvame’ per a concloure amb el seu discurs: “No canseu l’audiència perquè ‘Sálvame’ es va a pic. Només heu de mirar les audiències. Quan la gent fa zàping no seré jo el culpable de tot. Alguna cosa no estareu fent bé. Esteu fent el pitjor estiu de la història”, sentenciava l’artista.

 

Per part seua, Carlota Corredera va intentar no perdre els papers, encara que sí que va donar la cara per tot l’equip de Sálvame que treballen perquè el programa siga un autèntic èxit. “No has fet autocrítica del teu treball ací. Jo no podria ballar una jota aragonesa, però estàs qüestionant com fem el treball i a mi mai se m’ocorreria criticar com balles tu o com organitzes espectacles”, responia la periodista viguesa.

Últimes notícies

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.

El Valencia Basket inicia l’era Xavi Albert defensant la Supercopa davant el Barça

El Valencia Basket debuta en la Supercopa este dissabte a Badalona davant el Barça, en el primer gran repte de l’era Xavi Albert i amb una plantilla profundament renovada.

Cau a Orihuela un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Orihuela un britànic de 51 anys, un dels dotze fugitius més buscats del Regne Unit, condemnat a huit anys i mig de presó per delictes d'estafa i blanqueig de capitals. És el segon integrant d'esta llista capturat a la província d'Alacant en 2026.

Més de 430 milions per a refer l’alcanterillado després de la dana a València

El Govern d’Espanya ha consignat més de 430 milions per a la reconstrucció integral de l’alcanterillado als municipis afectats per la dana i ha invertit 220 milions en la reparació i neteja de cauces, amb actuacions destacades a la província de València.

El PP deixa l’acusació popular en el cas Azud al considerar que la Justícia ja ha actuat

El PP ha decidit retirar-se com a acusació popular en el cas Azud en entendre que la Justícia ja ha fixat els fets en l’auto de procediment abreujat i que els possibles delictes de dirigents del PSPV han prescrit. El síndic popular, Nando Pastor, assegura que la seua eixida no altera el procés ni impedirà que hi haja juí.

Cau a Oriola un dels dotze fugitius britànics més buscats per estafa i blanqueig

La Guàrdia Civil ha detingut a la costa d'Oriola un ciutadà britànic de 51 anys, inclòs en la campanya internacional Most Wanted, condemnat al Regne Unit a huit anys i mig de presó per estafa i blanqueig de capitals. És el segon dels dotze fugitius britànics més buscats localitzat enguany a la província d'Alacant.