‘Antonio David comença a dubtar de si mateix i els ha demanat perdó als seus fills’

El documental de Rocío Carrasco ha tingut un gran impacte. Tant, que fins i tot el mateix Antonio David Flores, al qual s’ha titllat de maltractador i d’haver manipulat als seus fills, comença a replantejar-se la seua versió.

Ha sigut Kiko Matamoros l’encarregat de transmetre l’estat del seu amic i company de ‘Sálvame’ després de la fi del documental.
Des que començara a emetre’s la docuserie, el marit d’Olga Moreno roman amagat en el seu domicili, limitant les seues eixides el màxim possible.

Així, li hem pogut veure en comptades ocasions, sobretot en companyia dels seus fills. L’última vegada que es va pronunciar de manera pública va ser el dia que va haver de declarar contra la seua exmuller en els jutjats de Madrid.

Matamoros ha pogut parlar amb un íntim amic d’Antonio David Flores i est li ha assegurat que l’exguàrdia civil està «triturat, afonat i confós».

«Comença a dubtar de si mateix, de com ha fet les coses i si podria haver-les fet millor per a no fer mal als seus fills», ha comptat el col·laborador.

I, segons ha revelat Matamoros en ‘Viva la vida’, este temps de reflexió li hauria servit a Antonio David per a fer autocrítica dels seus actes. A més, fins i tot els hauria demanat perdó als seus fills pel mal causat en els últims anys.

Del que no hi ha dubte, és que tant Rocío com David Flores s’han convertit en les principals víctimes de la guerra mediàtica dels seus pares. Ha recapacitat el que fora col·laborador de ‘Sálvame’?

 

Antonio David reflexiona sobre els seus errors

 

Segons Kiko, si bé en un primer moment el seu amic es trobava desbordat per tot el que estava ocorrent, veure la seua vida reflectida li ha servit per a pensar en els seus errors i fer balanç.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills», ha explicat Kiko Matamoros, que ha assegurat que Antonio David creu que «ha fet les coses malament».

«Comença a dubtar de si mateix, sobre si podria haver evitat determinats danys als seus fills», li hauria confessat en privat.

«Li ha demanat perdó als seus fills, i ells li han dit que és possible que no haja fet les coses del tot bé», ha compartit el tertulià.

Encara que, Kiko ha deixat molt clar que tant Rocío com David, «li perdonen i volen estar al seu costat».
Alguna cosa, que ja va avançar en el seu moment Rocío Flores en ‘El programa deAna Rosa’: «Estic sent una persona bastant objectiva. Quan jo he vist quan el meu pare ha fet alguna cosa que no m’ha agradat, m’he assegut amb ell i li ho he dit. Però, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

Matamoros ha volgut deixar molt clar que esta informació li arriba no del mateix Antonio David, sinó d’una persona molt pròxima a ell.

«No soc l’enviat de ningú, el que sé és perquè ahir vaig estar una hora parlant amb un íntim amic seu i m’ha comptat moltes més confidències», ha insistit.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills, que és el que més li fa mal. Sé que la seua filla li ha acceptat el perdó i li ha dit que no es preocupe».

I, ha recalcat que el marit d’Olga Moreno «està ple de dubtes de tot el que ha fet en estos anys».

Una estratègia per a aconseguir recuperar terreny? Recordem que la seua filla, Rocío Flores, també està plantejant-se respondre a la seua mare mitjançant el seu propi documental.

La jove amenaça amb contar el que va viure a casa de Carrasco, i sobretot la forma en la qual tractaven al seu germà David. Alguna cosa, que molts esperen amb ànsia.

En el plató de ‘Viva la vida’ no donaven crèdit després de conéixer les noves notícies sobre Antonio David, i molts dels col·laboradors fins i tot han valorat aqueix canvi d’actitud.

«Em sembla bé si ell realment ha arribat a la conclusió que els xiquets han sigut víctimes», ha assenyalat Carmen Borrego.

Últimes notícies

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.