‘Antonio David comença a dubtar de si mateix i els ha demanat perdó als seus fills’

El documental de Rocío Carrasco ha tingut un gran impacte. Tant, que fins i tot el mateix Antonio David Flores, al qual s’ha titllat de maltractador i d’haver manipulat als seus fills, comença a replantejar-se la seua versió.

Ha sigut Kiko Matamoros l’encarregat de transmetre l’estat del seu amic i company de ‘Sálvame’ després de la fi del documental.
Des que començara a emetre’s la docuserie, el marit d’Olga Moreno roman amagat en el seu domicili, limitant les seues eixides el màxim possible.

Així, li hem pogut veure en comptades ocasions, sobretot en companyia dels seus fills. L’última vegada que es va pronunciar de manera pública va ser el dia que va haver de declarar contra la seua exmuller en els jutjats de Madrid.

Matamoros ha pogut parlar amb un íntim amic d’Antonio David Flores i est li ha assegurat que l’exguàrdia civil està «triturat, afonat i confós».

«Comença a dubtar de si mateix, de com ha fet les coses i si podria haver-les fet millor per a no fer mal als seus fills», ha comptat el col·laborador.

I, segons ha revelat Matamoros en ‘Viva la vida’, este temps de reflexió li hauria servit a Antonio David per a fer autocrítica dels seus actes. A més, fins i tot els hauria demanat perdó als seus fills pel mal causat en els últims anys.

Del que no hi ha dubte, és que tant Rocío com David Flores s’han convertit en les principals víctimes de la guerra mediàtica dels seus pares. Ha recapacitat el que fora col·laborador de ‘Sálvame’?

 

Antonio David reflexiona sobre els seus errors

 

Segons Kiko, si bé en un primer moment el seu amic es trobava desbordat per tot el que estava ocorrent, veure la seua vida reflectida li ha servit per a pensar en els seus errors i fer balanç.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills», ha explicat Kiko Matamoros, que ha assegurat que Antonio David creu que «ha fet les coses malament».

«Comença a dubtar de si mateix, sobre si podria haver evitat determinats danys als seus fills», li hauria confessat en privat.

«Li ha demanat perdó als seus fills, i ells li han dit que és possible que no haja fet les coses del tot bé», ha compartit el tertulià.

Encara que, Kiko ha deixat molt clar que tant Rocío com David, «li perdonen i volen estar al seu costat».
Alguna cosa, que ja va avançar en el seu moment Rocío Flores en ‘El programa deAna Rosa’: «Estic sent una persona bastant objectiva. Quan jo he vist quan el meu pare ha fet alguna cosa que no m’ha agradat, m’he assegut amb ell i li ho he dit. Però, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

Matamoros ha volgut deixar molt clar que esta informació li arriba no del mateix Antonio David, sinó d’una persona molt pròxima a ell.

«No soc l’enviat de ningú, el que sé és perquè ahir vaig estar una hora parlant amb un íntim amic seu i m’ha comptat moltes més confidències», ha insistit.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills, que és el que més li fa mal. Sé que la seua filla li ha acceptat el perdó i li ha dit que no es preocupe».

I, ha recalcat que el marit d’Olga Moreno «està ple de dubtes de tot el que ha fet en estos anys».

Una estratègia per a aconseguir recuperar terreny? Recordem que la seua filla, Rocío Flores, també està plantejant-se respondre a la seua mare mitjançant el seu propi documental.

La jove amenaça amb contar el que va viure a casa de Carrasco, i sobretot la forma en la qual tractaven al seu germà David. Alguna cosa, que molts esperen amb ànsia.

En el plató de ‘Viva la vida’ no donaven crèdit després de conéixer les noves notícies sobre Antonio David, i molts dels col·laboradors fins i tot han valorat aqueix canvi d’actitud.

«Em sembla bé si ell realment ha arribat a la conclusió que els xiquets han sigut víctimes», ha assenyalat Carmen Borrego.

Últimes notícies

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.

L’aeroport de Castelló bat rècord d’operacions fins juliol amb una pujada del 14 %

L’aeroport de Castelló ha registrat 8.535 operacions entre gener i juliol, un 14 % més que fa un any, i marca també xifres rècord de passatgers.

Segona rèplica de l’incendi de la Vall d’Uixó obliga a mobilitzar mitjans a Tales

Mitjans aeris i terrestres s’han desplegat a Tales per una possible reproducció de l’incendi originat en la Vall d’Uixó en juliol, que ja va arrasar més de 9.500 hectàrees i va obligar a desallotjar 15.000 persones.

València tanca parcs i jardins per l’avís taronja per pluges i tempestes

L’Ajuntament de València ha activat el Cecopal, tanca parcs i jardins des de les 12 hores i reforça la vigilància al litoral per l’avís taronja per pluges i tempestes.