20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

‘Antonio David comença a dubtar de si mateix i els ha demanat perdó als seus fills’

El documental de Rocío Carrasco ha tingut un gran impacte. Tant, que fins i tot el mateix Antonio David Flores, al qual s’ha titllat de maltractador i d’haver manipulat als seus fills, comença a replantejar-se la seua versió.

Ha sigut Kiko Matamoros l’encarregat de transmetre l’estat del seu amic i company de ‘Sálvame’ després de la fi del documental.
Des que començara a emetre’s la docuserie, el marit d’Olga Moreno roman amagat en el seu domicili, limitant les seues eixides el màxim possible.

Així, li hem pogut veure en comptades ocasions, sobretot en companyia dels seus fills. L’última vegada que es va pronunciar de manera pública va ser el dia que va haver de declarar contra la seua exmuller en els jutjats de Madrid.

Matamoros ha pogut parlar amb un íntim amic d’Antonio David Flores i est li ha assegurat que l’exguàrdia civil està “triturat, afonat i confós”.

“Comença a dubtar de si mateix, de com ha fet les coses i si podria haver-les fet millor per a no fer mal als seus fills”, ha comptat el col·laborador.

I, segons ha revelat Matamoros en ‘Viva la vida’, este temps de reflexió li hauria servit a Antonio David per a fer autocrítica dels seus actes. A més, fins i tot els hauria demanat perdó als seus fills pel mal causat en els últims anys.

Del que no hi ha dubte, és que tant Rocío com David Flores s’han convertit en les principals víctimes de la guerra mediàtica dels seus pares. Ha recapacitat el que fora col·laborador de ‘Sálvame’?

 

Antonio David reflexiona sobre els seus errors

 

Segons Kiko, si bé en un primer moment el seu amic es trobava desbordat per tot el que estava ocorrent, veure la seua vida reflectida li ha servit per a pensar en els seus errors i fer balanç.

“Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills”, ha explicat Kiko Matamoros, que ha assegurat que Antonio David creu que “ha fet les coses malament”.

“Comença a dubtar de si mateix, sobre si podria haver evitat determinats danys als seus fills”, li hauria confessat en privat.

“Li ha demanat perdó als seus fills, i ells li han dit que és possible que no haja fet les coses del tot bé”, ha compartit el tertulià.

Encara que, Kiko ha deixat molt clar que tant Rocío com David, “li perdonen i volen estar al seu costat”.
Alguna cosa, que ja va avançar en el seu moment Rocío Flores en ‘El programa deAna Rosa’: “Estic sent una persona bastant objectiva. Quan jo he vist quan el meu pare ha fet alguna cosa que no m’ha agradat, m’he assegut amb ell i li ho he dit. Però, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no”.

Matamoros ha volgut deixar molt clar que esta informació li arriba no del mateix Antonio David, sinó d’una persona molt pròxima a ell.

“No soc l’enviat de ningú, el que sé és perquè ahir vaig estar una hora parlant amb un íntim amic seu i m’ha comptat moltes més confidències”, ha insistit.

“Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills, que és el que més li fa mal. Sé que la seua filla li ha acceptat el perdó i li ha dit que no es preocupe”.

I, ha recalcat que el marit d’Olga Moreno “està ple de dubtes de tot el que ha fet en estos anys”.

Una estratègia per a aconseguir recuperar terreny? Recordem que la seua filla, Rocío Flores, també està plantejant-se respondre a la seua mare mitjançant el seu propi documental.

La jove amenaça amb contar el que va viure a casa de Carrasco, i sobretot la forma en la qual tractaven al seu germà David. Alguna cosa, que molts esperen amb ànsia.

En el plató de ‘Viva la vida’ no donaven crèdit després de conéixer les noves notícies sobre Antonio David, i molts dels col·laboradors fins i tot han valorat aqueix canvi d’actitud.

“Em sembla bé si ell realment ha arribat a la conclusió que els xiquets han sigut víctimes”, ha assenyalat Carmen Borrego.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.

El canvi climàtic augmenta la freqüència i la magnitud de les precipitacions extremes

La freqüència i la intensitat de les precipitacions extremes ha augmentat amb el calfament global, encara que de manera desigual segons la geografia. A Espanya, l'orografia, el bloqueig de tempestes i la major eficiència de les pluges tardorenques i hivernals han sigut determinants en els rècords més recents.

L’exclusió voluntària de Mazón en la dana va ser decisiva en les morts, segons la jutgessa

La magistrada que instruïx la gestió de la dana a València sosté que l'exclusió voluntària de Carlos Mazón durant l'emergència va tindre un paper decisiu en els 230 morts i en les lesions del 29 d'octubre de 2024.

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.