‘Antonio David comença a dubtar de si mateix i els ha demanat perdó als seus fills’

El documental de Rocío Carrasco ha tingut un gran impacte. Tant, que fins i tot el mateix Antonio David Flores, al qual s’ha titllat de maltractador i d’haver manipulat als seus fills, comença a replantejar-se la seua versió.

Ha sigut Kiko Matamoros l’encarregat de transmetre l’estat del seu amic i company de ‘Sálvame’ després de la fi del documental.
Des que començara a emetre’s la docuserie, el marit d’Olga Moreno roman amagat en el seu domicili, limitant les seues eixides el màxim possible.

Així, li hem pogut veure en comptades ocasions, sobretot en companyia dels seus fills. L’última vegada que es va pronunciar de manera pública va ser el dia que va haver de declarar contra la seua exmuller en els jutjats de Madrid.

Matamoros ha pogut parlar amb un íntim amic d’Antonio David Flores i est li ha assegurat que l’exguàrdia civil està «triturat, afonat i confós».

«Comença a dubtar de si mateix, de com ha fet les coses i si podria haver-les fet millor per a no fer mal als seus fills», ha comptat el col·laborador.

I, segons ha revelat Matamoros en ‘Viva la vida’, este temps de reflexió li hauria servit a Antonio David per a fer autocrítica dels seus actes. A més, fins i tot els hauria demanat perdó als seus fills pel mal causat en els últims anys.

Del que no hi ha dubte, és que tant Rocío com David Flores s’han convertit en les principals víctimes de la guerra mediàtica dels seus pares. Ha recapacitat el que fora col·laborador de ‘Sálvame’?

 

Antonio David reflexiona sobre els seus errors

 

Segons Kiko, si bé en un primer moment el seu amic es trobava desbordat per tot el que estava ocorrent, veure la seua vida reflectida li ha servit per a pensar en els seus errors i fer balanç.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills», ha explicat Kiko Matamoros, que ha assegurat que Antonio David creu que «ha fet les coses malament».

«Comença a dubtar de si mateix, sobre si podria haver evitat determinats danys als seus fills», li hauria confessat en privat.

«Li ha demanat perdó als seus fills, i ells li han dit que és possible que no haja fet les coses del tot bé», ha compartit el tertulià.

Encara que, Kiko ha deixat molt clar que tant Rocío com David, «li perdonen i volen estar al seu costat».
Alguna cosa, que ja va avançar en el seu moment Rocío Flores en ‘El programa deAna Rosa’: «Estic sent una persona bastant objectiva. Quan jo he vist quan el meu pare ha fet alguna cosa que no m’ha agradat, m’he assegut amb ell i li ho he dit. Però, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no».

Matamoros ha volgut deixar molt clar que esta informació li arriba no del mateix Antonio David, sinó d’una persona molt pròxima a ell.

«No soc l’enviat de ningú, el que sé és perquè ahir vaig estar una hora parlant amb un íntim amic seu i m’ha comptat moltes més confidències», ha insistit.

«Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills, que és el que més li fa mal. Sé que la seua filla li ha acceptat el perdó i li ha dit que no es preocupe».

I, ha recalcat que el marit d’Olga Moreno «està ple de dubtes de tot el que ha fet en estos anys».

Una estratègia per a aconseguir recuperar terreny? Recordem que la seua filla, Rocío Flores, també està plantejant-se respondre a la seua mare mitjançant el seu propi documental.

La jove amenaça amb contar el que va viure a casa de Carrasco, i sobretot la forma en la qual tractaven al seu germà David. Alguna cosa, que molts esperen amb ànsia.

En el plató de ‘Viva la vida’ no donaven crèdit després de conéixer les noves notícies sobre Antonio David, i molts dels col·laboradors fins i tot han valorat aqueix canvi d’actitud.

«Em sembla bé si ell realment ha arribat a la conclusió que els xiquets han sigut víctimes», ha assenyalat Carmen Borrego.

Últimes notícies

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.

Edició de rècord del Trofeu SM la Reina amb 130 vaixells en aigües de València

El Trofeu SM la Reina 2026 reunirà 130 vaixells i uns 1.200 regatistes en aigües de València, la xifra més alta des de la Copa Amèrica de 2007, i consolidarà la ciutat com a referent internacional de la vela de creuer.

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.