12.3 C
València
Dimecres, 12 novembre, 2025

‘Antonio David comença a dubtar de si mateix i els ha demanat perdó als seus fills’

El documental de Rocío Carrasco ha tingut un gran impacte. Tant, que fins i tot el mateix Antonio David Flores, al qual s’ha titllat de maltractador i d’haver manipulat als seus fills, comença a replantejar-se la seua versió.

Ha sigut Kiko Matamoros l’encarregat de transmetre l’estat del seu amic i company de ‘Sálvame’ després de la fi del documental.
Des que començara a emetre’s la docuserie, el marit d’Olga Moreno roman amagat en el seu domicili, limitant les seues eixides el màxim possible.

Així, li hem pogut veure en comptades ocasions, sobretot en companyia dels seus fills. L’última vegada que es va pronunciar de manera pública va ser el dia que va haver de declarar contra la seua exmuller en els jutjats de Madrid.

Matamoros ha pogut parlar amb un íntim amic d’Antonio David Flores i est li ha assegurat que l’exguàrdia civil està “triturat, afonat i confós”.

“Comença a dubtar de si mateix, de com ha fet les coses i si podria haver-les fet millor per a no fer mal als seus fills”, ha comptat el col·laborador.

I, segons ha revelat Matamoros en ‘Viva la vida’, este temps de reflexió li hauria servit a Antonio David per a fer autocrítica dels seus actes. A més, fins i tot els hauria demanat perdó als seus fills pel mal causat en els últims anys.

Del que no hi ha dubte, és que tant Rocío com David Flores s’han convertit en les principals víctimes de la guerra mediàtica dels seus pares. Ha recapacitat el que fora col·laborador de ‘Sálvame’?

 

Antonio David reflexiona sobre els seus errors

 

Segons Kiko, si bé en un primer moment el seu amic es trobava desbordat per tot el que estava ocorrent, veure la seua vida reflectida li ha servit per a pensar en els seus errors i fer balanç.

“Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills”, ha explicat Kiko Matamoros, que ha assegurat que Antonio David creu que “ha fet les coses malament”.

“Comença a dubtar de si mateix, sobre si podria haver evitat determinats danys als seus fills”, li hauria confessat en privat.

“Li ha demanat perdó als seus fills, i ells li han dit que és possible que no haja fet les coses del tot bé”, ha compartit el tertulià.

Encara que, Kiko ha deixat molt clar que tant Rocío com David, “li perdonen i volen estar al seu costat”.
Alguna cosa, que ja va avançar en el seu moment Rocío Flores en ‘El programa deAna Rosa’: “Estic sent una persona bastant objectiva. Quan jo he vist quan el meu pare ha fet alguna cosa que no m’ha agradat, m’he assegut amb ell i li ho he dit. Però, que s’arribe a qüestionar el paper de pare, no”.

Matamoros ha volgut deixar molt clar que esta informació li arriba no del mateix Antonio David, sinó d’una persona molt pròxima a ell.

“No soc l’enviat de ningú, el que sé és perquè ahir vaig estar una hora parlant amb un íntim amic seu i m’ha comptat moltes més confidències”, ha insistit.

“Ha fet una revisió del que ha dit, concretament amb els seus fills, que és el que més li fa mal. Sé que la seua filla li ha acceptat el perdó i li ha dit que no es preocupe”.

I, ha recalcat que el marit d’Olga Moreno “està ple de dubtes de tot el que ha fet en estos anys”.

Una estratègia per a aconseguir recuperar terreny? Recordem que la seua filla, Rocío Flores, també està plantejant-se respondre a la seua mare mitjançant el seu propi documental.

La jove amenaça amb contar el que va viure a casa de Carrasco, i sobretot la forma en la qual tractaven al seu germà David. Alguna cosa, que molts esperen amb ànsia.

En el plató de ‘Viva la vida’ no donaven crèdit després de conéixer les noves notícies sobre Antonio David, i molts dels col·laboradors fins i tot han valorat aqueix canvi d’actitud.

“Em sembla bé si ell realment ha arribat a la conclusió que els xiquets han sigut víctimes”, ha assenyalat Carmen Borrego.

Últimes notícies

El Reial Madrid va firmar l’acta sota protesta però no va precisar els motius

El club blanc va firmar l'acta del partit davant València Basket sota protesta, però no va deixar per escrit la raó. Scariolo va assenyalar un temps mort no concedit.

El València imposa la llei del triple: 89-76 al Reial Madrid

El València va derrotar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga amb 16 triples i un 39% d'encert per 7 i un 23% del seu rival. El tir exterior i les faltes de Tavares van marcar el dol.

89-76. València tomba al Reial Madrid a colp de triple

València Basket es va imposar 89-76 al Reial Madrid en l'Eurolliga gràcies a 16 triples i un 39% exterior. L'encert perimetral va neutralitzar el domini blanc del rebot.

Mazón defén que ningú ha donat més explicacions ni assumit més responsabilitats per la dana

En Les Corts, el president en funcions ha reivindicat que porta un any donant explicacions i que va arribar a dimitir després de la dana del 29 d'octubre de 2024, amb 229 morts. Ha demanat centrar-se en causes i solucions i ha retret la falta d'explicacions del Govern.

L’activitat de Coca-Cola aporta 692 milions a l’economia valenciana i 11.011 ocupacions

Un estudi xifra en 692 milions el valor afegit de l'activitat de Coca-Cola en la Comunitat Valenciana, el 0,47% del PIB en 2024. La companyia sosté 11.011 ocupacions gràcies a la seua cadena de valor i a una planta clau a Quart de Poblet.

PSPV i Compromís han retret a Mazón ‘victimisme’ i haver desatés l’emergència de la DANA

PSPV i Compromís han acusat a Carlos Mazón de presentar-se com a víctima i de no liderar la resposta a la DANA del 29 d'octubre. Han denunciat que no va respondre a preguntes clau i que va incórrer en mentides.

PP i Vox enaltixen que Mazón compareix per la DANA i enlletgixen l’absència del Govern

PP i Vox han subratllat que Carlos Mazón ha donat explicacions en la comissió d'investigació sobre la DANA en Les Corts, mentres el Govern no ha acudit. La sessió ha derivat en retrets per la gestió, les alertes i les obres pendents.

PP i Vox destaquen que Mazón ha comparegut per la DANA i que el Govern no ha donat la cara

PP i Vox han subratllat la compareixença de Carlos Mazón davant la comissió de la DANA i han retret l'absència del Govern. Han posat el focus en les cadires buides i en la gestió de la tragèdia que va deixar 229 morts.