No és un somni d’Antonio Resines: el retorn de ‘Los Serrano’, més a prop que mai

«Tant de bo tornàrem». Estes eren les paraules que pronunciava a la Cadena SER Daniel Écija, creador de la coneguda sèrie Los Serrano. I és que ell mateix ha estat la persona que ha desitjat públicament el seu retorn. «Sabeu que Telecinco té una gran propietat dels drets de la sèrie, han de veure que és oportú. La resta de productors… Tots han de coincidir i ja veuríem».

Sèries com ‘El internado’, ‘Los hombres de Paco’ i ‘Los protegidos’ són altres formats televisius molt emblemàtics i amb un gran nombre de fans que han tornat a les pantalles recentment o que tenen previst tornar en els pròxims mesos. Amb això, són molts els fans que es pregunten si passarà el mateix amb Los Serrano. Tornarà a la televisió?

«El gran problema que tenen els milers de sèries que es produeixen i s’estrenen és com li expliques al públic la seua estrena o llançament, ja que hi ha massa títols», narra Écija. «Si ja et coneixes el producte, estàs pendent de la seua estrena».

La veritat és que, des del punt de vista del creador Daniel Écija, per tal que estes sèries triomfen en el seu retorn, la clau és «no decebre el record, la nostàlgia» i que «en alguns casos no s’està tornant amb tot l’ADN creatiu».

Només cal recordar la gran sèrie de ‘Los Serrano’ i el seu final. Un final que no va convéncer massa els seus fans, deixant-los molt poc satisfets, ja que finalment va resultar que tota la sèrie havia resultat ser un somni del seu protagonista, Diego Serrano, interpretat per Antonio Resines.

L’any 2017, una altra de les protagonistes, Belén Rueda, en una entrevista televisiva, va comentar sobre el polèmic final de la sèrie i va explicar que va ser molt complicat tancar la trama. «Què fas amb una sèrie després de més de 140 capítols? Jo ja no hi era l’últim any, no hi havia el Fran (Perea), ni la Vero (Verónica Sánchez)…», recordava l’actriu.

Antonio Resines, també en una entrevista a la televisió, va afegir que «no serà la millor idea del món, però com va acabar ‘Los Sopranos’? Que no sabies molt bé què passava? I com va acabar ‘Perdidos’? I si deixes les portes obertes, què fas?».

«Recull el guant. M’encantaria fer-la», contestava el passat febrer el creador del format, Écija. «Jo era un boig d’una sèrie de finals dels 70 que es deia Lou Grant. També em va marcar molt una pel·lícula que es deia ‘Al filo de la noticia’, amb Michael Keaton i Glenn Close. I després tenia amics periodistes que treballaven en diferents redaccions. Llavors, aquella energia que es té en una redacció i esta curiositat constant pel coneixement, em va semblar un brou de cultiu espectacular per explicar històries».

No obstant això, lligat a l’anterior, Écija també va explicar que «caldria parlar amb Mediaset Espanya. Ja saps que nosaltres som copropietaris d’estes marques, encara que en este cas és Globomedia». Precisament, esta mateixa qüestió és el mateix problema amb què es troba en estos moments si es tira endavant un possible ‘remake’ de la coneguda sèrie ‘Un paso adelante’. «Em trobe en una situació allunyada d’esta decisió perquè la meua sortida de Globomedia fa que la propietat intel·lectual es quede a Globomedia», recorda Daniel Écija.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.