17.9 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

No és un somni d’Antonio Resines: el retorn de ‘Los Serrano’, més a prop que mai

«Tant de bo tornàrem». Estes eren les paraules que pronunciava a la Cadena SER Daniel Écija, creador de la coneguda sèrie Los Serrano. I és que ell mateix ha estat la persona que ha desitjat públicament el seu retorn. «Sabeu que Telecinco té una gran propietat dels drets de la sèrie, han de veure que és oportú. La resta de productors… Tots han de coincidir i ja veuríem».

Sèries com ‘El internado’, ‘Los hombres de Paco’ i ‘Los protegidos’ són altres formats televisius molt emblemàtics i amb un gran nombre de fans que han tornat a les pantalles recentment o que tenen previst tornar en els pròxims mesos. Amb això, són molts els fans que es pregunten si passarà el mateix amb Los Serrano. Tornarà a la televisió?

«El gran problema que tenen els milers de sèries que es produeixen i s’estrenen és com li expliques al públic la seua estrena o llançament, ja que hi ha massa títols», narra Écija. «Si ja et coneixes el producte, estàs pendent de la seua estrena».

La veritat és que, des del punt de vista del creador Daniel Écija, per tal que estes sèries triomfen en el seu retorn, la clau és «no decebre el record, la nostàlgia» i que «en alguns casos no s’està tornant amb tot l’ADN creatiu».

Només cal recordar la gran sèrie de ‘Los Serrano’ i el seu final. Un final que no va convéncer massa els seus fans, deixant-los molt poc satisfets, ja que finalment va resultar que tota la sèrie havia resultat ser un somni del seu protagonista, Diego Serrano, interpretat per Antonio Resines.

L’any 2017, una altra de les protagonistes, Belén Rueda, en una entrevista televisiva, va comentar sobre el polèmic final de la sèrie i va explicar que va ser molt complicat tancar la trama. «Què fas amb una sèrie després de més de 140 capítols? Jo ja no hi era l’últim any, no hi havia el Fran (Perea), ni la Vero (Verónica Sánchez)…», recordava l’actriu.

Antonio Resines, també en una entrevista a la televisió, va afegir que «no serà la millor idea del món, però com va acabar ‘Los Sopranos’? Que no sabies molt bé què passava? I com va acabar ‘Perdidos’? I si deixes les portes obertes, què fas?».

«Recull el guant. M’encantaria fer-la», contestava el passat febrer el creador del format, Écija. «Jo era un boig d’una sèrie de finals dels 70 que es deia Lou Grant. També em va marcar molt una pel·lícula que es deia ‘Al filo de la noticia’, amb Michael Keaton i Glenn Close. I després tenia amics periodistes que treballaven en diferents redaccions. Llavors, aquella energia que es té en una redacció i esta curiositat constant pel coneixement, em va semblar un brou de cultiu espectacular per explicar històries».

No obstant això, lligat a l’anterior, Écija també va explicar que «caldria parlar amb Mediaset Espanya. Ja saps que nosaltres som copropietaris d’estes marques, encara que en este cas és Globomedia». Precisament, esta mateixa qüestió és el mateix problema amb què es troba en estos moments si es tira endavant un possible ‘remake’ de la coneguda sèrie ‘Un paso adelante’. «Em trobe en una situació allunyada d’esta decisió perquè la meua sortida de Globomedia fa que la propietat intel·lectual es quede a Globomedia», recorda Daniel Écija.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.