13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

No és un somni d’Antonio Resines: el retorn de ‘Los Serrano’, més a prop que mai

«Tant de bo tornàrem». Estes eren les paraules que pronunciava a la Cadena SER Daniel Écija, creador de la coneguda sèrie Los Serrano. I és que ell mateix ha estat la persona que ha desitjat públicament el seu retorn. «Sabeu que Telecinco té una gran propietat dels drets de la sèrie, han de veure que és oportú. La resta de productors… Tots han de coincidir i ja veuríem».

Sèries com ‘El internado’, ‘Los hombres de Paco’ i ‘Los protegidos’ són altres formats televisius molt emblemàtics i amb un gran nombre de fans que han tornat a les pantalles recentment o que tenen previst tornar en els pròxims mesos. Amb això, són molts els fans que es pregunten si passarà el mateix amb Los Serrano. Tornarà a la televisió?

«El gran problema que tenen els milers de sèries que es produeixen i s’estrenen és com li expliques al públic la seua estrena o llançament, ja que hi ha massa títols», narra Écija. «Si ja et coneixes el producte, estàs pendent de la seua estrena».

La veritat és que, des del punt de vista del creador Daniel Écija, per tal que estes sèries triomfen en el seu retorn, la clau és «no decebre el record, la nostàlgia» i que «en alguns casos no s’està tornant amb tot l’ADN creatiu».

Només cal recordar la gran sèrie de ‘Los Serrano’ i el seu final. Un final que no va convéncer massa els seus fans, deixant-los molt poc satisfets, ja que finalment va resultar que tota la sèrie havia resultat ser un somni del seu protagonista, Diego Serrano, interpretat per Antonio Resines.

L’any 2017, una altra de les protagonistes, Belén Rueda, en una entrevista televisiva, va comentar sobre el polèmic final de la sèrie i va explicar que va ser molt complicat tancar la trama. «Què fas amb una sèrie després de més de 140 capítols? Jo ja no hi era l’últim any, no hi havia el Fran (Perea), ni la Vero (Verónica Sánchez)…», recordava l’actriu.

Antonio Resines, també en una entrevista a la televisió, va afegir que «no serà la millor idea del món, però com va acabar ‘Los Sopranos’? Que no sabies molt bé què passava? I com va acabar ‘Perdidos’? I si deixes les portes obertes, què fas?».

«Recull el guant. M’encantaria fer-la», contestava el passat febrer el creador del format, Écija. «Jo era un boig d’una sèrie de finals dels 70 que es deia Lou Grant. També em va marcar molt una pel·lícula que es deia ‘Al filo de la noticia’, amb Michael Keaton i Glenn Close. I després tenia amics periodistes que treballaven en diferents redaccions. Llavors, aquella energia que es té en una redacció i esta curiositat constant pel coneixement, em va semblar un brou de cultiu espectacular per explicar històries».

No obstant això, lligat a l’anterior, Écija també va explicar que «caldria parlar amb Mediaset Espanya. Ja saps que nosaltres som copropietaris d’estes marques, encara que en este cas és Globomedia». Precisament, esta mateixa qüestió és el mateix problema amb què es troba en estos moments si es tira endavant un possible ‘remake’ de la coneguda sèrie ‘Un paso adelante’. «Em trobe en una situació allunyada d’esta decisió perquè la meua sortida de Globomedia fa que la propietat intel·lectual es quede a Globomedia», recorda Daniel Écija.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.