Anuncios

No és un somni d’Antonio Resines: el retorn de ‘Los Serrano’, més a prop que mai

«Tant de bo tornàrem». Estes eren les paraules que pronunciava a la Cadena SER Daniel Écija, creador de la coneguda sèrie Los Serrano. I és que ell mateix ha estat la persona que ha desitjat públicament el seu retorn. «Sabeu que Telecinco té una gran propietat dels drets de la sèrie, han de veure que és oportú. La resta de productors… Tots han de coincidir i ja veuríem».

Sèries com ‘El internado’, ‘Los hombres de Paco’ i ‘Los protegidos’ són altres formats televisius molt emblemàtics i amb un gran nombre de fans que han tornat a les pantalles recentment o que tenen previst tornar en els pròxims mesos. Amb això, són molts els fans que es pregunten si passarà el mateix amb Los Serrano. Tornarà a la televisió?

Anuncios

«El gran problema que tenen els milers de sèries que es produeixen i s’estrenen és com li expliques al públic la seua estrena o llançament, ja que hi ha massa títols», narra Écija. «Si ja et coneixes el producte, estàs pendent de la seua estrena».

La veritat és que, des del punt de vista del creador Daniel Écija, per tal que estes sèries triomfen en el seu retorn, la clau és «no decebre el record, la nostàlgia» i que «en alguns casos no s’està tornant amb tot l’ADN creatiu».

Només cal recordar la gran sèrie de ‘Los Serrano’ i el seu final. Un final que no va convéncer massa els seus fans, deixant-los molt poc satisfets, ja que finalment va resultar que tota la sèrie havia resultat ser un somni del seu protagonista, Diego Serrano, interpretat per Antonio Resines.

L’any 2017, una altra de les protagonistes, Belén Rueda, en una entrevista televisiva, va comentar sobre el polèmic final de la sèrie i va explicar que va ser molt complicat tancar la trama. «Què fas amb una sèrie després de més de 140 capítols? Jo ja no hi era l’últim any, no hi havia el Fran (Perea), ni la Vero (Verónica Sánchez)…», recordava l’actriu.

Antonio Resines, també en una entrevista a la televisió, va afegir que «no serà la millor idea del món, però com va acabar ‘Los Sopranos’? Que no sabies molt bé què passava? I com va acabar ‘Perdidos’? I si deixes les portes obertes, què fas?».

«Recull el guant. M’encantaria fer-la», contestava el passat febrer el creador del format, Écija. «Jo era un boig d’una sèrie de finals dels 70 que es deia Lou Grant. També em va marcar molt una pel·lícula que es deia ‘Al filo de la noticia’, amb Michael Keaton i Glenn Close. I després tenia amics periodistes que treballaven en diferents redaccions. Llavors, aquella energia que es té en una redacció i esta curiositat constant pel coneixement, em va semblar un brou de cultiu espectacular per explicar històries».

No obstant això, lligat a l’anterior, Écija també va explicar que «caldria parlar amb Mediaset Espanya. Ja saps que nosaltres som copropietaris d’estes marques, encara que en este cas és Globomedia». Precisament, esta mateixa qüestió és el mateix problema amb què es troba en estos moments si es tira endavant un possible ‘remake’ de la coneguda sèrie ‘Un paso adelante’. «Em trobe en una situació allunyada d’esta decisió perquè la meua sortida de Globomedia fa que la propietat intel·lectual es quede a Globomedia», recorda Daniel Écija.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Anuncios