11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

No és un somni d’Antonio Resines: el retorn de ‘Los Serrano’, més a prop que mai

«Tant de bo tornàrem». Estes eren les paraules que pronunciava a la Cadena SER Daniel Écija, creador de la coneguda sèrie Los Serrano. I és que ell mateix ha estat la persona que ha desitjat públicament el seu retorn. «Sabeu que Telecinco té una gran propietat dels drets de la sèrie, han de veure que és oportú. La resta de productors… Tots han de coincidir i ja veuríem».

Sèries com ‘El internado’, ‘Los hombres de Paco’ i ‘Los protegidos’ són altres formats televisius molt emblemàtics i amb un gran nombre de fans que han tornat a les pantalles recentment o que tenen previst tornar en els pròxims mesos. Amb això, són molts els fans que es pregunten si passarà el mateix amb Los Serrano. Tornarà a la televisió?

«El gran problema que tenen els milers de sèries que es produeixen i s’estrenen és com li expliques al públic la seua estrena o llançament, ja que hi ha massa títols», narra Écija. «Si ja et coneixes el producte, estàs pendent de la seua estrena».

La veritat és que, des del punt de vista del creador Daniel Écija, per tal que estes sèries triomfen en el seu retorn, la clau és «no decebre el record, la nostàlgia» i que «en alguns casos no s’està tornant amb tot l’ADN creatiu».

Només cal recordar la gran sèrie de ‘Los Serrano’ i el seu final. Un final que no va convéncer massa els seus fans, deixant-los molt poc satisfets, ja que finalment va resultar que tota la sèrie havia resultat ser un somni del seu protagonista, Diego Serrano, interpretat per Antonio Resines.

L’any 2017, una altra de les protagonistes, Belén Rueda, en una entrevista televisiva, va comentar sobre el polèmic final de la sèrie i va explicar que va ser molt complicat tancar la trama. «Què fas amb una sèrie després de més de 140 capítols? Jo ja no hi era l’últim any, no hi havia el Fran (Perea), ni la Vero (Verónica Sánchez)…», recordava l’actriu.

Antonio Resines, també en una entrevista a la televisió, va afegir que «no serà la millor idea del món, però com va acabar ‘Los Sopranos’? Que no sabies molt bé què passava? I com va acabar ‘Perdidos’? I si deixes les portes obertes, què fas?».

«Recull el guant. M’encantaria fer-la», contestava el passat febrer el creador del format, Écija. «Jo era un boig d’una sèrie de finals dels 70 que es deia Lou Grant. També em va marcar molt una pel·lícula que es deia ‘Al filo de la noticia’, amb Michael Keaton i Glenn Close. I després tenia amics periodistes que treballaven en diferents redaccions. Llavors, aquella energia que es té en una redacció i esta curiositat constant pel coneixement, em va semblar un brou de cultiu espectacular per explicar històries».

No obstant això, lligat a l’anterior, Écija també va explicar que «caldria parlar amb Mediaset Espanya. Ja saps que nosaltres som copropietaris d’estes marques, encara que en este cas és Globomedia». Precisament, esta mateixa qüestió és el mateix problema amb què es troba en estos moments si es tira endavant un possible ‘remake’ de la coneguda sèrie ‘Un paso adelante’. «Em trobe en una situació allunyada d’esta decisió perquè la meua sortida de Globomedia fa que la propietat intel·lectual es quede a Globomedia», recorda Daniel Écija.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.