12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

L’apassionat bes que han protagonitzat dos concursants de ‘Supervivientes’

Albert Barranco a 'MYHYV'

Els concursants implicats han reaccionat als rumors | Cuatro

 

Supervivientes‘ continua en joc i s’ha viscut pràcticament de tot, però este diumenge, gràcies a un dels jocs del programa, s’ha descobert la gran tensió sexual que existix entre dos concursants del programa. La prova consistia en menjar sushi sobre els cossos dels seus companys, que feien de taula. 

 

Ana Maria Aldon aprofitava l’ocasió per a recrear-se en les llepades sobre el pectoral d’Albert Barranco, però la veritable passió eixia entre l’ex del programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ i una altra supervivent.

 

Tensió en Hondures

L’edició del ‘reality’ començava amb un amor precipitat entre Ivana Icardi i Hugo Sierra, ara ja més que passat. Tant, que la itailiana ha protagonitzat un apassionat bes amb Barranco en llevar-li un tros de pastís. En fregar-se els llavis, han saltat les alarmes entre els concursants.

 

El mateix José Antonio Avilés s’ha encarregat de traure el tema i demanar opinió a les dones de l’illa i s’ha obert el debat en Hondures sobre si hi ha tensió sexual no resolta entre els dos protagonistes.

 

 

Parlen els protagonistes

Després d’una pluja d’idees entre companys, Avilés ha volgut preguntar directament als protagonistes de la història, que s’han pres el seu comentari amb humor. I és que Albert Barranco té qui l’espera en Espanya, ja que va entrar amb parella al concurs. Ivana, en canvi, està sola, després de la seua ruptura televisada amb Hugo Sierra

 

Ara els rumors corren entre Barranco i la italiana, després de què ell també fora objecte de comentaris sobre una suposada relació clandestina amb Rocío Flores, que mai s’ha acabat confirmant.

Últimes notícies

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet