L’apassionat bes que han protagonitzat dos concursants de ‘Supervivientes’

Albert Barranco a 'MYHYV'

Els concursants implicats han reaccionat als rumors | Cuatro

 

Supervivientes‘ continua en joc i s’ha viscut pràcticament de tot, però este diumenge, gràcies a un dels jocs del programa, s’ha descobert la gran tensió sexual que existix entre dos concursants del programa. La prova consistia en menjar sushi sobre els cossos dels seus companys, que feien de taula. 

 

Ana Maria Aldon aprofitava l’ocasió per a recrear-se en les llepades sobre el pectoral d’Albert Barranco, però la veritable passió eixia entre l’ex del programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ i una altra supervivent.

 

Tensió en Hondures

L’edició del ‘reality’ començava amb un amor precipitat entre Ivana Icardi i Hugo Sierra, ara ja més que passat. Tant, que la itailiana ha protagonitzat un apassionat bes amb Barranco en llevar-li un tros de pastís. En fregar-se els llavis, han saltat les alarmes entre els concursants.

 

El mateix José Antonio Avilés s’ha encarregat de traure el tema i demanar opinió a les dones de l’illa i s’ha obert el debat en Hondures sobre si hi ha tensió sexual no resolta entre els dos protagonistes.

 

 

Parlen els protagonistes

Després d’una pluja d’idees entre companys, Avilés ha volgut preguntar directament als protagonistes de la història, que s’han pres el seu comentari amb humor. I és que Albert Barranco té qui l’espera en Espanya, ja que va entrar amb parella al concurs. Ivana, en canvi, està sola, després de la seua ruptura televisada amb Hugo Sierra

 

Ara els rumors corren entre Barranco i la italiana, després de què ell també fora objecte de comentaris sobre una suposada relació clandestina amb Rocío Flores, que mai s’ha acabat confirmant.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.