L’apassionat bes que han protagonitzat dos concursants de ‘Supervivientes’

Albert Barranco a 'MYHYV'

Els concursants implicats han reaccionat als rumors | Cuatro

 

Supervivientes‘ continua en joc i s’ha viscut pràcticament de tot, però este diumenge, gràcies a un dels jocs del programa, s’ha descobert la gran tensió sexual que existix entre dos concursants del programa. La prova consistia en menjar sushi sobre els cossos dels seus companys, que feien de taula. 

 

Ana Maria Aldon aprofitava l’ocasió per a recrear-se en les llepades sobre el pectoral d’Albert Barranco, però la veritable passió eixia entre l’ex del programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ i una altra supervivent.

 

Tensió en Hondures

L’edició del ‘reality’ començava amb un amor precipitat entre Ivana Icardi i Hugo Sierra, ara ja més que passat. Tant, que la itailiana ha protagonitzat un apassionat bes amb Barranco en llevar-li un tros de pastís. En fregar-se els llavis, han saltat les alarmes entre els concursants.

 

El mateix José Antonio Avilés s’ha encarregat de traure el tema i demanar opinió a les dones de l’illa i s’ha obert el debat en Hondures sobre si hi ha tensió sexual no resolta entre els dos protagonistes.

 

 

Parlen els protagonistes

Després d’una pluja d’idees entre companys, Avilés ha volgut preguntar directament als protagonistes de la història, que s’han pres el seu comentari amb humor. I és que Albert Barranco té qui l’espera en Espanya, ja que va entrar amb parella al concurs. Ivana, en canvi, està sola, després de la seua ruptura televisada amb Hugo Sierra

 

Ara els rumors corren entre Barranco i la italiana, després de què ell també fora objecte de comentaris sobre una suposada relació clandestina amb Rocío Flores, que mai s’ha acabat confirmant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.