14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

L’apassionat bes que han protagonitzat dos concursants de ‘Supervivientes’

Albert Barranco a 'MYHYV'

Els concursants implicats han reaccionat als rumors | Cuatro

 

Supervivientes‘ continua en joc i s’ha viscut pràcticament de tot, però este diumenge, gràcies a un dels jocs del programa, s’ha descobert la gran tensió sexual que existix entre dos concursants del programa. La prova consistia en menjar sushi sobre els cossos dels seus companys, que feien de taula. 

 

Ana Maria Aldon aprofitava l’ocasió per a recrear-se en les llepades sobre el pectoral d’Albert Barranco, però la veritable passió eixia entre l’ex del programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ i una altra supervivent.

 

Tensió en Hondures

L’edició del ‘reality’ començava amb un amor precipitat entre Ivana Icardi i Hugo Sierra, ara ja més que passat. Tant, que la itailiana ha protagonitzat un apassionat bes amb Barranco en llevar-li un tros de pastís. En fregar-se els llavis, han saltat les alarmes entre els concursants.

 

El mateix José Antonio Avilés s’ha encarregat de traure el tema i demanar opinió a les dones de l’illa i s’ha obert el debat en Hondures sobre si hi ha tensió sexual no resolta entre els dos protagonistes.

 

 

Parlen els protagonistes

Després d’una pluja d’idees entre companys, Avilés ha volgut preguntar directament als protagonistes de la història, que s’han pres el seu comentari amb humor. I és que Albert Barranco té qui l’espera en Espanya, ja que va entrar amb parella al concurs. Ivana, en canvi, està sola, després de la seua ruptura televisada amb Hugo Sierra

 

Ara els rumors corren entre Barranco i la italiana, després de què ell també fora objecte de comentaris sobre una suposada relació clandestina amb Rocío Flores, que mai s’ha acabat confirmant.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.