L’apassionat bes que han protagonitzat dos concursants de ‘Supervivientes’

Albert Barranco a 'MYHYV'

Els concursants implicats han reaccionat als rumors | Cuatro

 

Supervivientes‘ continua en joc i s’ha viscut pràcticament de tot, però este diumenge, gràcies a un dels jocs del programa, s’ha descobert la gran tensió sexual que existix entre dos concursants del programa. La prova consistia en menjar sushi sobre els cossos dels seus companys, que feien de taula. 

 

Ana Maria Aldon aprofitava l’ocasió per a recrear-se en les llepades sobre el pectoral d’Albert Barranco, però la veritable passió eixia entre l’ex del programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ i una altra supervivent.

 

Tensió en Hondures

L’edició del ‘reality’ començava amb un amor precipitat entre Ivana Icardi i Hugo Sierra, ara ja més que passat. Tant, que la itailiana ha protagonitzat un apassionat bes amb Barranco en llevar-li un tros de pastís. En fregar-se els llavis, han saltat les alarmes entre els concursants.

 

El mateix José Antonio Avilés s’ha encarregat de traure el tema i demanar opinió a les dones de l’illa i s’ha obert el debat en Hondures sobre si hi ha tensió sexual no resolta entre els dos protagonistes.

 

 

Parlen els protagonistes

Després d’una pluja d’idees entre companys, Avilés ha volgut preguntar directament als protagonistes de la història, que s’han pres el seu comentari amb humor. I és que Albert Barranco té qui l’espera en Espanya, ja que va entrar amb parella al concurs. Ivana, en canvi, està sola, després de la seua ruptura televisada amb Hugo Sierra

 

Ara els rumors corren entre Barranco i la italiana, després de què ell també fora objecte de comentaris sobre una suposada relació clandestina amb Rocío Flores, que mai s’ha acabat confirmant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.