Asraf Beno esclata contra Kiko Rivera i destapa una de les seues mentides

Sembla que en Cantora no hi ha pau, sempre passa alguna cosa. El pas de Kiko Rivera este dissabte pel programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ i les seues declaracions han fet que Asraf Bueno i Isa Pi li planten cara. I es que el fill de Isabel Pantoja, va revelar en el ‘Deluxe‘ que la reconciliació amb la seua mare Isabel Pantoja es troba en estand by, perquè tornen a estar distanciats. A més, no dubta a carregar contra la seua germana, Isa Pantoja, a qui va anomenar gelosa i egoista.

Asraf Beno respon a Kiko en ‘Viva la vida’

Com era d’esperar la germana de Kiko Rivera, Isa Pantoja, no ha reaccionat gens ve davant les paraules del Dj, però ha sigut el seu nòvio, Asraf Bueno, el que ha entrat en directe en el programa de Emma Garcia ‘Viva la vida’, en el que ha explicat com es troben tant ella com ell després de sofrir els atacs de Kiko: “Em produeix molt empipament, molta frustració, sobretot com nomena Kiko a Isa”, ens compta.

El que més li ha enfadat a Asraf de les paraules de Kiko Rivera

A Asraf, la qual cosa més li ha molestat és que Kiko parlara dels suposats “problemes domèstics” que hi ha entre ell i Isa. Compta Kiko que la seua germana li ha cridat per telèfon en moltes ocasions per a advertir-li dels problemes que té amb Asraf i perquè anés a buscar-la perquè estava discutint amb el seu xicot, però Asraf vol matisar:

Sempre, com diu ell, no ha estat. Va ser només esta vegada i dic una cosa, ell no va anar a recollir a la seua germana a les tantes del matí, no va anar així. Que utilitze això per a fer mal a la seua germana i a mi…“. A més, Asraf revela la conversa que va mantenir amb Kiko en la qual ell li va negar ser qui anava comptant este capítol als periodistes.

Volia llevar-me el dubte, em va dir que no havia dit res. Però ahir en el Deluxe va dir que tenim problemes domèstics, estàs dient el mateix que va dir Kiko Hernández. Menys exagerat, però és el mateix. Igual que a ell no li agrada que es fiquen amb Irene Rosales, per què es fiquen amb mi?“, es pregunta Asraf.

Com està Isa Pantoja?

La presentadora de ‘Viva la vida’ Emma García, li pregunta al convidat com es troba Isa Pantoja després del succeït: “Està frustrada, igual que jo, no seu creu. Li han molestat diverses coses, una d’elles que diga que ella es fa la víctima, però no és així. Ell mateix ha dit que utilitzaven paraules xenòfobes cap a ella. Així que, per la qual cosa va dir ell, en la família se li tracta malament“.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.