Asraf Beno esclata contra Kiko Rivera i destapa una de les seues mentides

Sembla que en Cantora no hi ha pau, sempre passa alguna cosa. El pas de Kiko Rivera este dissabte pel programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ i les seues declaracions han fet que Asraf Bueno i Isa Pi li planten cara. I es que el fill de Isabel Pantoja, va revelar en el ‘Deluxe‘ que la reconciliació amb la seua mare Isabel Pantoja es troba en estand by, perquè tornen a estar distanciats. A més, no dubta a carregar contra la seua germana, Isa Pantoja, a qui va anomenar gelosa i egoista.

Asraf Beno respon a Kiko en ‘Viva la vida’

Com era d’esperar la germana de Kiko Rivera, Isa Pantoja, no ha reaccionat gens ve davant les paraules del Dj, però ha sigut el seu nòvio, Asraf Bueno, el que ha entrat en directe en el programa de Emma Garcia ‘Viva la vida’, en el que ha explicat com es troben tant ella com ell després de sofrir els atacs de Kiko: “Em produeix molt empipament, molta frustració, sobretot com nomena Kiko a Isa”, ens compta.

El que més li ha enfadat a Asraf de les paraules de Kiko Rivera

A Asraf, la qual cosa més li ha molestat és que Kiko parlara dels suposats “problemes domèstics” que hi ha entre ell i Isa. Compta Kiko que la seua germana li ha cridat per telèfon en moltes ocasions per a advertir-li dels problemes que té amb Asraf i perquè anés a buscar-la perquè estava discutint amb el seu xicot, però Asraf vol matisar:

Sempre, com diu ell, no ha estat. Va ser només esta vegada i dic una cosa, ell no va anar a recollir a la seua germana a les tantes del matí, no va anar així. Que utilitze això per a fer mal a la seua germana i a mi…“. A més, Asraf revela la conversa que va mantenir amb Kiko en la qual ell li va negar ser qui anava comptant este capítol als periodistes.

Volia llevar-me el dubte, em va dir que no havia dit res. Però ahir en el Deluxe va dir que tenim problemes domèstics, estàs dient el mateix que va dir Kiko Hernández. Menys exagerat, però és el mateix. Igual que a ell no li agrada que es fiquen amb Irene Rosales, per què es fiquen amb mi?“, es pregunta Asraf.

Com està Isa Pantoja?

La presentadora de ‘Viva la vida’ Emma García, li pregunta al convidat com es troba Isa Pantoja després del succeït: “Està frustrada, igual que jo, no seu creu. Li han molestat diverses coses, una d’elles que diga que ella es fa la víctima, però no és així. Ell mateix ha dit que utilitzaven paraules xenòfobes cap a ella. Així que, per la qual cosa va dir ell, en la família se li tracta malament“.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.