Asraf Beno esclata contra Kiko Rivera i destapa una de les seues mentides

Sembla que en Cantora no hi ha pau, sempre passa alguna cosa. El pas de Kiko Rivera este dissabte pel programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ i les seues declaracions han fet que Asraf Bueno i Isa Pi li planten cara. I es que el fill de Isabel Pantoja, va revelar en el ‘Deluxe‘ que la reconciliació amb la seua mare Isabel Pantoja es troba en estand by, perquè tornen a estar distanciats. A més, no dubta a carregar contra la seua germana, Isa Pantoja, a qui va anomenar gelosa i egoista.

Asraf Beno respon a Kiko en ‘Viva la vida’

Com era d’esperar la germana de Kiko Rivera, Isa Pantoja, no ha reaccionat gens ve davant les paraules del Dj, però ha sigut el seu nòvio, Asraf Bueno, el que ha entrat en directe en el programa de Emma Garcia ‘Viva la vida’, en el que ha explicat com es troben tant ella com ell després de sofrir els atacs de Kiko: «Em produeix molt empipament, molta frustració, sobretot com nomena Kiko a Isa», ens compta.

El que més li ha enfadat a Asraf de les paraules de Kiko Rivera

A Asraf, la qual cosa més li ha molestat és que Kiko parlara dels suposats «problemes domèstics» que hi ha entre ell i Isa. Compta Kiko que la seua germana li ha cridat per telèfon en moltes ocasions per a advertir-li dels problemes que té amb Asraf i perquè anés a buscar-la perquè estava discutint amb el seu xicot, però Asraf vol matisar:

«Sempre, com diu ell, no ha estat. Va ser només esta vegada i dic una cosa, ell no va anar a recollir a la seua germana a les tantes del matí, no va anar així. Que utilitze això per a fer mal a la seua germana i a mi…«. A més, Asraf revela la conversa que va mantenir amb Kiko en la qual ell li va negar ser qui anava comptant este capítol als periodistes.

«Volia llevar-me el dubte, em va dir que no havia dit res. Però ahir en el Deluxe va dir que tenim problemes domèstics, estàs dient el mateix que va dir Kiko Hernández. Menys exagerat, però és el mateix. Igual que a ell no li agrada que es fiquen amb Irene Rosales, per què es fiquen amb mi?«, es pregunta Asraf.

Com està Isa Pantoja?

La presentadora de ‘Viva la vida’ Emma García, li pregunta al convidat com es troba Isa Pantoja després del succeït: «Està frustrada, igual que jo, no seu creu. Li han molestat diverses coses, una d’elles que diga que ella es fa la víctima, però no és així. Ell mateix ha dit que utilitzaven paraules xenòfobes cap a ella. Així que, per la qual cosa va dir ell, en la família se li tracta malament«.

Últimes notícies

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.