Asraf Beno esclata contra Kiko Rivera i destapa una de les seues mentides

Sembla que en Cantora no hi ha pau, sempre passa alguna cosa. El pas de Kiko Rivera este dissabte pel programa de Telecinco ‘Sábado Deluxe’ i les seues declaracions han fet que Asraf Bueno i Isa Pi li planten cara. I es que el fill de Isabel Pantoja, va revelar en el ‘Deluxe‘ que la reconciliació amb la seua mare Isabel Pantoja es troba en estand by, perquè tornen a estar distanciats. A més, no dubta a carregar contra la seua germana, Isa Pantoja, a qui va anomenar gelosa i egoista.

Asraf Beno respon a Kiko en ‘Viva la vida’

Com era d’esperar la germana de Kiko Rivera, Isa Pantoja, no ha reaccionat gens ve davant les paraules del Dj, però ha sigut el seu nòvio, Asraf Bueno, el que ha entrat en directe en el programa de Emma Garcia ‘Viva la vida’, en el que ha explicat com es troben tant ella com ell després de sofrir els atacs de Kiko: «Em produeix molt empipament, molta frustració, sobretot com nomena Kiko a Isa», ens compta.

El que més li ha enfadat a Asraf de les paraules de Kiko Rivera

A Asraf, la qual cosa més li ha molestat és que Kiko parlara dels suposats «problemes domèstics» que hi ha entre ell i Isa. Compta Kiko que la seua germana li ha cridat per telèfon en moltes ocasions per a advertir-li dels problemes que té amb Asraf i perquè anés a buscar-la perquè estava discutint amb el seu xicot, però Asraf vol matisar:

«Sempre, com diu ell, no ha estat. Va ser només esta vegada i dic una cosa, ell no va anar a recollir a la seua germana a les tantes del matí, no va anar així. Que utilitze això per a fer mal a la seua germana i a mi…«. A més, Asraf revela la conversa que va mantenir amb Kiko en la qual ell li va negar ser qui anava comptant este capítol als periodistes.

«Volia llevar-me el dubte, em va dir que no havia dit res. Però ahir en el Deluxe va dir que tenim problemes domèstics, estàs dient el mateix que va dir Kiko Hernández. Menys exagerat, però és el mateix. Igual que a ell no li agrada que es fiquen amb Irene Rosales, per què es fiquen amb mi?«, es pregunta Asraf.

Com està Isa Pantoja?

La presentadora de ‘Viva la vida’ Emma García, li pregunta al convidat com es troba Isa Pantoja després del succeït: «Està frustrada, igual que jo, no seu creu. Li han molestat diverses coses, una d’elles que diga que ella es fa la víctima, però no és així. Ell mateix ha dit que utilitzaven paraules xenòfobes cap a ella. Així que, per la qual cosa va dir ell, en la família se li tracta malament«.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.