13.3 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Asseguren que hi ha mal rotllo entre Miguel Ángel Muñoz i Dani Rovira

 

Miguel Ángel Muñoz és un dels actors més reconeguts del panorama televisiu a Espanya gràcies a una llarga llista de projectes, alguns d’ells de molt èxit, ja que sempre ha mantingut una relació excel·lent amb els mitjans de comunicació. Així, és habitual veure’l en tota mena d’actes, presentacions, gal·les de premis i altres esdeveniments del món audiovisual, i sempre se’l veu amb un gran somriure i amb gran simpatia de cara als mitjans.

Tanmateix, sorprén conéixer que l’actor manté una «mala» relació amb un altre conegut humorista i actor espanyol: Dani Rovira. Segons ha publicat ‘El Español’, la mala relació entre els dos es va veure per primera vegada en un dels últims actes als quals havia d’acudir Muñoz, on ell és un dels intèrprets elegits per al nou ‘reality’ de ball que està preparant TVE, ‘The Dancer’, al costat de Rafa Méndez i Lola Índigo.

Com sol ser habitual davant d’un programa d’estes característiques, especialment quan es tracta d’un format nou, la cadena ja ha posat en marxa tota la seua maquinària de promoció, enviant als tres ‘capitans’ del concurs a diferents esdeveniments i programes per promocionar l’espai i cridar l’atenció de l’audiència.

Tots van acceptar els seus respectius compromisos sense cap problema, fins que va arribar el torn d’anar a ‘La Noche D’, el programa d’humor presentat per Dani Rovira. Miguel Ángel Muñoz havia d’anar al programa a promocionar el nou concurs, però es va negar davant la directiva a causa de la possible la mala relació que l’uneix a l’humorista.

La possible relació amb Ana Guerra, el motiu del ‘mal rotllo’

De fet, més que una mala relació, el problema de Miguel Ángel era que no li feia molta gràcia que Rovira l’entrevistés perquè actualment és la parella de la seua ex, la cantant Ana Guerra. I és que a l’actor no li interessava que els mitjans acabaren fent ressò d’esta entrevista, o fins i tot que Rovira li acabara preguntant per la seua situació sentimental, cosa que podia haver provocat més d’una situació incòmoda per a ell.

Per este motiu, va decidir no anar al programa, evitant passar per totes estes incomoditats, i es va prendre la resta de la tarda lliure. La resta d’artistes sí que van acudir al programa a promocionar el xou, ja que, per acabar de rematar, este programa de ‘La Noche D’ era l’últim d’esta temporada, així que van posar tota la carn a la graella.

La veritat és que la possible relació entre Dani Rovira i Ana Guerra no s’ha arribat a confirmar, però l’humorista i l’actriu Clara Lago ja no estan junts, de manera que els rumors d’esta nova relació han agafat molt de pes en les últimes setmanes.

No obstant això, les males llengües asseguren que podria haver-hi més malestar del qual aparenten darrere de les càmeres, ja que cal no oblidar que Lola Índigo, una altra de les ‘capitanes’ del nou concurs, va compartir edició d”Operación Triunfo’ amb Ana Guerra i es van fer grans amigues que encara mantenen el contacte avui dia.

Per esta raó, Miguel Ángel Muñoz no acabaria d’estar completament còmode amb ella, i això ha fet que siga molt difícil trobar fotos dels dos junts en qualsevol programa o en qualsevol esdeveniment a què hagen acudit per promocionar ‘The Dancer’.

Siga o no cert tot el que s’explica sobre Miguel Ángel Muñoz, la veritat és que sembla que la relació que va mantenir amb l”extriunfita’ el va marcar més del que aparentava. A més, tots dos van portar la seua relació de parella de la forma més íntima possible i, de fet, si hi ha un adjectiu que descriga el seu idil·li és «discret».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.