Asseguren que hi ha mal rotllo entre Miguel Ángel Muñoz i Dani Rovira

 

Miguel Ángel Muñoz és un dels actors més reconeguts del panorama televisiu a Espanya gràcies a una llarga llista de projectes, alguns d’ells de molt èxit, ja que sempre ha mantingut una relació excel·lent amb els mitjans de comunicació. Així, és habitual veure’l en tota mena d’actes, presentacions, gal·les de premis i altres esdeveniments del món audiovisual, i sempre se’l veu amb un gran somriure i amb gran simpatia de cara als mitjans.

Tanmateix, sorprén conéixer que l’actor manté una «mala» relació amb un altre conegut humorista i actor espanyol: Dani Rovira. Segons ha publicat ‘El Español’, la mala relació entre els dos es va veure per primera vegada en un dels últims actes als quals havia d’acudir Muñoz, on ell és un dels intèrprets elegits per al nou ‘reality’ de ball que està preparant TVE, ‘The Dancer’, al costat de Rafa Méndez i Lola Índigo.

Com sol ser habitual davant d’un programa d’estes característiques, especialment quan es tracta d’un format nou, la cadena ja ha posat en marxa tota la seua maquinària de promoció, enviant als tres ‘capitans’ del concurs a diferents esdeveniments i programes per promocionar l’espai i cridar l’atenció de l’audiència.

Tots van acceptar els seus respectius compromisos sense cap problema, fins que va arribar el torn d’anar a ‘La Noche D’, el programa d’humor presentat per Dani Rovira. Miguel Ángel Muñoz havia d’anar al programa a promocionar el nou concurs, però es va negar davant la directiva a causa de la possible la mala relació que l’uneix a l’humorista.

La possible relació amb Ana Guerra, el motiu del ‘mal rotllo’

De fet, més que una mala relació, el problema de Miguel Ángel era que no li feia molta gràcia que Rovira l’entrevistés perquè actualment és la parella de la seua ex, la cantant Ana Guerra. I és que a l’actor no li interessava que els mitjans acabaren fent ressò d’esta entrevista, o fins i tot que Rovira li acabara preguntant per la seua situació sentimental, cosa que podia haver provocat més d’una situació incòmoda per a ell.

Per este motiu, va decidir no anar al programa, evitant passar per totes estes incomoditats, i es va prendre la resta de la tarda lliure. La resta d’artistes sí que van acudir al programa a promocionar el xou, ja que, per acabar de rematar, este programa de ‘La Noche D’ era l’últim d’esta temporada, així que van posar tota la carn a la graella.

La veritat és que la possible relació entre Dani Rovira i Ana Guerra no s’ha arribat a confirmar, però l’humorista i l’actriu Clara Lago ja no estan junts, de manera que els rumors d’esta nova relació han agafat molt de pes en les últimes setmanes.

No obstant això, les males llengües asseguren que podria haver-hi més malestar del qual aparenten darrere de les càmeres, ja que cal no oblidar que Lola Índigo, una altra de les ‘capitanes’ del nou concurs, va compartir edició d”Operación Triunfo’ amb Ana Guerra i es van fer grans amigues que encara mantenen el contacte avui dia.

Per esta raó, Miguel Ángel Muñoz no acabaria d’estar completament còmode amb ella, i això ha fet que siga molt difícil trobar fotos dels dos junts en qualsevol programa o en qualsevol esdeveniment a què hagen acudit per promocionar ‘The Dancer’.

Siga o no cert tot el que s’explica sobre Miguel Ángel Muñoz, la veritat és que sembla que la relació que va mantenir amb l”extriunfita’ el va marcar més del que aparentava. A més, tots dos van portar la seua relació de parella de la forma més íntima possible i, de fet, si hi ha un adjectiu que descriga el seu idil·li és «discret».

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.