13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Asseguren que hi ha mal rotllo entre Miguel Ángel Muñoz i Dani Rovira

 

Miguel Ángel Muñoz és un dels actors més reconeguts del panorama televisiu a Espanya gràcies a una llarga llista de projectes, alguns d’ells de molt èxit, ja que sempre ha mantingut una relació excel·lent amb els mitjans de comunicació. Així, és habitual veure’l en tota mena d’actes, presentacions, gal·les de premis i altres esdeveniments del món audiovisual, i sempre se’l veu amb un gran somriure i amb gran simpatia de cara als mitjans.

Tanmateix, sorprén conéixer que l’actor manté una «mala» relació amb un altre conegut humorista i actor espanyol: Dani Rovira. Segons ha publicat ‘El Español’, la mala relació entre els dos es va veure per primera vegada en un dels últims actes als quals havia d’acudir Muñoz, on ell és un dels intèrprets elegits per al nou ‘reality’ de ball que està preparant TVE, ‘The Dancer’, al costat de Rafa Méndez i Lola Índigo.

Com sol ser habitual davant d’un programa d’estes característiques, especialment quan es tracta d’un format nou, la cadena ja ha posat en marxa tota la seua maquinària de promoció, enviant als tres ‘capitans’ del concurs a diferents esdeveniments i programes per promocionar l’espai i cridar l’atenció de l’audiència.

Tots van acceptar els seus respectius compromisos sense cap problema, fins que va arribar el torn d’anar a ‘La Noche D’, el programa d’humor presentat per Dani Rovira. Miguel Ángel Muñoz havia d’anar al programa a promocionar el nou concurs, però es va negar davant la directiva a causa de la possible la mala relació que l’uneix a l’humorista.

La possible relació amb Ana Guerra, el motiu del ‘mal rotllo’

De fet, més que una mala relació, el problema de Miguel Ángel era que no li feia molta gràcia que Rovira l’entrevistés perquè actualment és la parella de la seua ex, la cantant Ana Guerra. I és que a l’actor no li interessava que els mitjans acabaren fent ressò d’esta entrevista, o fins i tot que Rovira li acabara preguntant per la seua situació sentimental, cosa que podia haver provocat més d’una situació incòmoda per a ell.

Per este motiu, va decidir no anar al programa, evitant passar per totes estes incomoditats, i es va prendre la resta de la tarda lliure. La resta d’artistes sí que van acudir al programa a promocionar el xou, ja que, per acabar de rematar, este programa de ‘La Noche D’ era l’últim d’esta temporada, així que van posar tota la carn a la graella.

La veritat és que la possible relació entre Dani Rovira i Ana Guerra no s’ha arribat a confirmar, però l’humorista i l’actriu Clara Lago ja no estan junts, de manera que els rumors d’esta nova relació han agafat molt de pes en les últimes setmanes.

No obstant això, les males llengües asseguren que podria haver-hi més malestar del qual aparenten darrere de les càmeres, ja que cal no oblidar que Lola Índigo, una altra de les ‘capitanes’ del nou concurs, va compartir edició d”Operación Triunfo’ amb Ana Guerra i es van fer grans amigues que encara mantenen el contacte avui dia.

Per esta raó, Miguel Ángel Muñoz no acabaria d’estar completament còmode amb ella, i això ha fet que siga molt difícil trobar fotos dels dos junts en qualsevol programa o en qualsevol esdeveniment a què hagen acudit per promocionar ‘The Dancer’.

Siga o no cert tot el que s’explica sobre Miguel Ángel Muñoz, la veritat és que sembla que la relació que va mantenir amb l”extriunfita’ el va marcar més del que aparentava. A més, tots dos van portar la seua relació de parella de la forma més íntima possible i, de fet, si hi ha un adjectiu que descriga el seu idil·li és «discret».

 

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.