10.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Asseguren que hi ha mal rotllo entre Miguel Ángel Muñoz i Dani Rovira

 

Miguel Ángel Muñoz és un dels actors més reconeguts del panorama televisiu a Espanya gràcies a una llarga llista de projectes, alguns d’ells de molt èxit, ja que sempre ha mantingut una relació excel·lent amb els mitjans de comunicació. Així, és habitual veure’l en tota mena d’actes, presentacions, gal·les de premis i altres esdeveniments del món audiovisual, i sempre se’l veu amb un gran somriure i amb gran simpatia de cara als mitjans.

Tanmateix, sorprén conéixer que l’actor manté una «mala» relació amb un altre conegut humorista i actor espanyol: Dani Rovira. Segons ha publicat ‘El Español’, la mala relació entre els dos es va veure per primera vegada en un dels últims actes als quals havia d’acudir Muñoz, on ell és un dels intèrprets elegits per al nou ‘reality’ de ball que està preparant TVE, ‘The Dancer’, al costat de Rafa Méndez i Lola Índigo.

Com sol ser habitual davant d’un programa d’estes característiques, especialment quan es tracta d’un format nou, la cadena ja ha posat en marxa tota la seua maquinària de promoció, enviant als tres ‘capitans’ del concurs a diferents esdeveniments i programes per promocionar l’espai i cridar l’atenció de l’audiència.

Tots van acceptar els seus respectius compromisos sense cap problema, fins que va arribar el torn d’anar a ‘La Noche D’, el programa d’humor presentat per Dani Rovira. Miguel Ángel Muñoz havia d’anar al programa a promocionar el nou concurs, però es va negar davant la directiva a causa de la possible la mala relació que l’uneix a l’humorista.

La possible relació amb Ana Guerra, el motiu del ‘mal rotllo’

De fet, més que una mala relació, el problema de Miguel Ángel era que no li feia molta gràcia que Rovira l’entrevistés perquè actualment és la parella de la seua ex, la cantant Ana Guerra. I és que a l’actor no li interessava que els mitjans acabaren fent ressò d’esta entrevista, o fins i tot que Rovira li acabara preguntant per la seua situació sentimental, cosa que podia haver provocat més d’una situació incòmoda per a ell.

Per este motiu, va decidir no anar al programa, evitant passar per totes estes incomoditats, i es va prendre la resta de la tarda lliure. La resta d’artistes sí que van acudir al programa a promocionar el xou, ja que, per acabar de rematar, este programa de ‘La Noche D’ era l’últim d’esta temporada, així que van posar tota la carn a la graella.

La veritat és que la possible relació entre Dani Rovira i Ana Guerra no s’ha arribat a confirmar, però l’humorista i l’actriu Clara Lago ja no estan junts, de manera que els rumors d’esta nova relació han agafat molt de pes en les últimes setmanes.

No obstant això, les males llengües asseguren que podria haver-hi més malestar del qual aparenten darrere de les càmeres, ja que cal no oblidar que Lola Índigo, una altra de les ‘capitanes’ del nou concurs, va compartir edició d”Operación Triunfo’ amb Ana Guerra i es van fer grans amigues que encara mantenen el contacte avui dia.

Per esta raó, Miguel Ángel Muñoz no acabaria d’estar completament còmode amb ella, i això ha fet que siga molt difícil trobar fotos dels dos junts en qualsevol programa o en qualsevol esdeveniment a què hagen acudit per promocionar ‘The Dancer’.

Siga o no cert tot el que s’explica sobre Miguel Ángel Muñoz, la veritat és que sembla que la relació que va mantenir amb l”extriunfita’ el va marcar més del que aparentava. A més, tots dos van portar la seua relació de parella de la forma més íntima possible i, de fet, si hi ha un adjectiu que descriga el seu idil·li és «discret».

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs