L’atac de riure en directe d’Emma García en ‘Viva la vida’

Emma García, presentadora del programa | Telecinco

 

Pocs minuts abans d’arribar a les nou de la nit d’este diumenge, Emma García cridava per sorpresa a una espectadora de ‘Viva la vida’ que havia participat en el concurs per a guanyar diners. La dinàmica és prou senzilla. Crides al telèfon que proporciona el programa o envies un missatge de text i, si eres l’elegit, has de triar una lletra del títol del programa ‘Viva la vida’. Darrere d’estes lletres s’amaga una xifra i són els diners que t’emportes cap a casa.

 

 

Carmen, l’estrella emergent

Emma García dona pas a Carmen, l’espectadora seleccionada per a participar en el concurs. La presentadora li demana a Carmen que trie una lletra i ella, per desconcert de tot el món, diu que vol la ‘C’, Emma li respon que la lletra ‘C’ no està. És en eixe moment quan torna a explicar-li la dinàmica i la senyora respon que vol el ‘tretze’. Carmen seguix insistint i la conductora del programa ja no es pot aguantar el riure.

 

Després d’uns quants minuts d’incertesa, Emma García ha de suspendre el concurs per a donar pas als informatius. D’altra banda, la presentadora ja ha anunciat en les seues xarxes que el pròxim cap de setmana tornaran a parlar amb Carmen i solucionaran este malentés.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.