L’atac de riure en directe d’Emma García en ‘Viva la vida’

Emma García, presentadora del programa | Telecinco

 

Pocs minuts abans d’arribar a les nou de la nit d’este diumenge, Emma García cridava per sorpresa a una espectadora de ‘Viva la vida’ que havia participat en el concurs per a guanyar diners. La dinàmica és prou senzilla. Crides al telèfon que proporciona el programa o envies un missatge de text i, si eres l’elegit, has de triar una lletra del títol del programa ‘Viva la vida’. Darrere d’estes lletres s’amaga una xifra i són els diners que t’emportes cap a casa.

 

 

Carmen, l’estrella emergent

Emma García dona pas a Carmen, l’espectadora seleccionada per a participar en el concurs. La presentadora li demana a Carmen que trie una lletra i ella, per desconcert de tot el món, diu que vol la ‘C’, Emma li respon que la lletra ‘C’ no està. És en eixe moment quan torna a explicar-li la dinàmica i la senyora respon que vol el ‘tretze’. Carmen seguix insistint i la conductora del programa ja no es pot aguantar el riure.

 

Després d’uns quants minuts d’incertesa, Emma García ha de suspendre el concurs per a donar pas als informatius. D’altra banda, la presentadora ja ha anunciat en les seues xarxes que el pròxim cap de setmana tornaran a parlar amb Carmen i solucionaran este malentés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.