5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

L’atac de riure en directe d’Emma García en ‘Viva la vida’

Emma García, presentadora del programa | Telecinco

 

Pocs minuts abans d’arribar a les nou de la nit d’este diumenge, Emma García cridava per sorpresa a una espectadora de ‘Viva la vida’ que havia participat en el concurs per a guanyar diners. La dinàmica és prou senzilla. Crides al telèfon que proporciona el programa o envies un missatge de text i, si eres l’elegit, has de triar una lletra del títol del programa ‘Viva la vida’. Darrere d’estes lletres s’amaga una xifra i són els diners que t’emportes cap a casa.

 

 

Carmen, l’estrella emergent

Emma García dona pas a Carmen, l’espectadora seleccionada per a participar en el concurs. La presentadora li demana a Carmen que trie una lletra i ella, per desconcert de tot el món, diu que vol la ‘C’, Emma li respon que la lletra ‘C’ no està. És en eixe moment quan torna a explicar-li la dinàmica i la senyora respon que vol el ‘tretze’. Carmen seguix insistint i la conductora del programa ja no es pot aguantar el riure.

 

Després d’uns quants minuts d’incertesa, Emma García ha de suspendre el concurs per a donar pas als informatius. D’altra banda, la presentadora ja ha anunciat en les seues xarxes que el pròxim cap de setmana tornaran a parlar amb Carmen i solucionaran este malentés.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.