L’atac de riure en directe d’Emma García en ‘Viva la vida’

Emma García, presentadora del programa | Telecinco

 

Pocs minuts abans d’arribar a les nou de la nit d’este diumenge, Emma García cridava per sorpresa a una espectadora de ‘Viva la vida’ que havia participat en el concurs per a guanyar diners. La dinàmica és prou senzilla. Crides al telèfon que proporciona el programa o envies un missatge de text i, si eres l’elegit, has de triar una lletra del títol del programa ‘Viva la vida’. Darrere d’estes lletres s’amaga una xifra i són els diners que t’emportes cap a casa.

 

 

Carmen, l’estrella emergent

Emma García dona pas a Carmen, l’espectadora seleccionada per a participar en el concurs. La presentadora li demana a Carmen que trie una lletra i ella, per desconcert de tot el món, diu que vol la ‘C’, Emma li respon que la lletra ‘C’ no està. És en eixe moment quan torna a explicar-li la dinàmica i la senyora respon que vol el ‘tretze’. Carmen seguix insistint i la conductora del programa ja no es pot aguantar el riure.

 

Després d’uns quants minuts d’incertesa, Emma García ha de suspendre el concurs per a donar pas als informatius. D’altra banda, la presentadora ja ha anunciat en les seues xarxes que el pròxim cap de setmana tornaran a parlar amb Carmen i solucionaran este malentés.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.

Controlat un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de suro a València

Els bombers del Consorci Provincial de València han controlat ràpidament un incendi en una planta de reciclatge de vehicles a Sagunt i un altre en una nau de fabricació de suro a Bonrepòs i Mirambell, els dos sense propagació greu.