L’atac de riure en directe d’Emma García en ‘Viva la vida’

Emma García, presentadora del programa | Telecinco

 

Pocs minuts abans d’arribar a les nou de la nit d’este diumenge, Emma García cridava per sorpresa a una espectadora de ‘Viva la vida’ que havia participat en el concurs per a guanyar diners. La dinàmica és prou senzilla. Crides al telèfon que proporciona el programa o envies un missatge de text i, si eres l’elegit, has de triar una lletra del títol del programa ‘Viva la vida’. Darrere d’estes lletres s’amaga una xifra i són els diners que t’emportes cap a casa.

 

 

Carmen, l’estrella emergent

Emma García dona pas a Carmen, l’espectadora seleccionada per a participar en el concurs. La presentadora li demana a Carmen que trie una lletra i ella, per desconcert de tot el món, diu que vol la ‘C’, Emma li respon que la lletra ‘C’ no està. És en eixe moment quan torna a explicar-li la dinàmica i la senyora respon que vol el ‘tretze’. Carmen seguix insistint i la conductora del programa ja no es pot aguantar el riure.

 

Després d’uns quants minuts d’incertesa, Emma García ha de suspendre el concurs per a donar pas als informatius. D’altra banda, la presentadora ja ha anunciat en les seues xarxes que el pròxim cap de setmana tornaran a parlar amb Carmen i solucionaran este malentés.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dijous amb cels poc nuvolosos i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dijous d'ambient estable, amb pocs núvols, una mica de boira en el litoral i un repunt de les temperatures que continuarà el divendres.

La nova Salvamar Aldebarán reforça la seguretat marítima en la costa valenciana

La nova Salvamar Aldebarán s'incorpora a la flota de Salvament Marítim amb moderns sistemes de navegació, comunicacions i busca per a reforçar la seguretat en la costa valenciana.

Detinguda una mare per agredir a una professora en una escola infantil d’Elda

Una mare d'Elda ha sigut detinguda per la Policia Nacional després de bufetejar a la professora del seu fill de quatre anys en una escola infantil, acusada d'un presumpte delicte d'atemptat contra funcionari públic.

CSIF denuncia la supressió de 200 reforços d’estiu en la justícia valenciana

CSIF alerta que la decisió de Justícia de no prorrogar més de 200 places de reforç d'estiu en la Comunitat Valenciana pot portar al col·lapse a uns jutjats ja saturats, mentres la Conselleria defén que els llocs es convertiran en places estructurals estables.

Els satèl·lits SAR es consoliden com a ferramenta vital per a gestionar inundacions com la dana

Els satèl·lits SAR de ICEYE permeten obtindre imatges quasi en temps real, la qual cosa resulta clau per a gestionar inundacions com la dana de València i coordinar emergències amb major rapidesa i precisió.

Juan Valdez s’associa amb Grup Lux per a accelerar la seua expansió del café colombià a Espanya

Juan Valdez firma una aliança estratègica amb Grup Lux per a reforçar la seua presència a Espanya, acostar el café colombià al consumidor europeu i optimitzar la seua distribució.

Marcelino es juga en San Mamés evitar la seua pitjor ratxa sense guanyar fora amb el Vila-real

Marcelino arriba a San Mamés amb tres eixides seguides sense guanyar i necessita un triomf amb el Vila-real per a no firmar la seua pitjor ratxa a domicili des del seu retorn a la banqueta.

Desarticulat de nou a Villena un clan familiar de quatre dones per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha desarticulat per segona vegada a Villena un clan familiar format per quatre dones acusat de vendre droga a la menuda i blanquejar els beneficis.