Un col·laborador de ‘Viva la vida’ fa tocaments fora de lloc a un convidat en el descans per a publicitat

Emma García zanjaba de forma tajante el tema

Emma García acostuma a ser molt dura amb este col·laborador | Telecinco

El programa dels caps de setmana de Telecinco, ‘Viva la vida’, es descriu com un programa blanc en el que es tracten els temes d’una manera molt tranquil·la i molt cuidada. A pesar d’això, en alguns casos, es produïxen situacions que evidencien algunes de les reaccions i actituds dels seus col·laboradors.

  

Este cap de setmana, ha sigut la mateixa Emma García, presentadora del programa, qui ha hagut de cridar l’atenció a un dels seus tertulians, que ha tingut una actitud fora de lloc amb un dels convidats del format.

 

Els fets han passat durant una publicitat, quan José Antonio Avilés, col·laborador del programa, hauria fet uns tocaments fora de lloc a Pol Badía, convidat aquella vesprada del programa. Una volta tornaven de la pausa publicitària, Pol Badía explicava el que havia passat i els altres col·laboradors no donaven crèdit als fets.

 

El col·laborador ha sigut renyit

Carmen Borrego ha sigut la primera en preguntar-li al col·laborador si no li feia vergonya el que havia fet. Seguidament, Emma García ha recordat que no feia gens de gràcia i ha afegit que a ella no li agradaria que algú li tocara una mamella sense el seu consentiment. Per la seua banda, el col·laborador ha intentat traure ferro als fets, sense èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.