Un col·laborador de ‘Viva la vida’ fa tocaments fora de lloc a un convidat en el descans per a publicitat

Emma García zanjaba de forma tajante el tema

Emma García acostuma a ser molt dura amb este col·laborador | Telecinco

El programa dels caps de setmana de Telecinco, ‘Viva la vida’, es descriu com un programa blanc en el que es tracten els temes d’una manera molt tranquil·la i molt cuidada. A pesar d’això, en alguns casos, es produïxen situacions que evidencien algunes de les reaccions i actituds dels seus col·laboradors.

  

Este cap de setmana, ha sigut la mateixa Emma García, presentadora del programa, qui ha hagut de cridar l’atenció a un dels seus tertulians, que ha tingut una actitud fora de lloc amb un dels convidats del format.

 

Els fets han passat durant una publicitat, quan José Antonio Avilés, col·laborador del programa, hauria fet uns tocaments fora de lloc a Pol Badía, convidat aquella vesprada del programa. Una volta tornaven de la pausa publicitària, Pol Badía explicava el que havia passat i els altres col·laboradors no donaven crèdit als fets.

 

El col·laborador ha sigut renyit

Carmen Borrego ha sigut la primera en preguntar-li al col·laborador si no li feia vergonya el que havia fet. Seguidament, Emma García ha recordat que no feia gens de gràcia i ha afegit que a ella no li agradaria que algú li tocara una mamella sense el seu consentiment. Per la seua banda, el col·laborador ha intentat traure ferro als fets, sense èxit.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.