Un col·laborador de ‘Viva la vida’ fa tocaments fora de lloc a un convidat en el descans per a publicitat

Emma García zanjaba de forma tajante el tema

Emma García acostuma a ser molt dura amb este col·laborador | Telecinco

El programa dels caps de setmana de Telecinco, ‘Viva la vida’, es descriu com un programa blanc en el que es tracten els temes d’una manera molt tranquil·la i molt cuidada. A pesar d’això, en alguns casos, es produïxen situacions que evidencien algunes de les reaccions i actituds dels seus col·laboradors.

  

Este cap de setmana, ha sigut la mateixa Emma García, presentadora del programa, qui ha hagut de cridar l’atenció a un dels seus tertulians, que ha tingut una actitud fora de lloc amb un dels convidats del format.

 

Els fets han passat durant una publicitat, quan José Antonio Avilés, col·laborador del programa, hauria fet uns tocaments fora de lloc a Pol Badía, convidat aquella vesprada del programa. Una volta tornaven de la pausa publicitària, Pol Badía explicava el que havia passat i els altres col·laboradors no donaven crèdit als fets.

 

El col·laborador ha sigut renyit

Carmen Borrego ha sigut la primera en preguntar-li al col·laborador si no li feia vergonya el que havia fet. Seguidament, Emma García ha recordat que no feia gens de gràcia i ha afegit que a ella no li agradaria que algú li tocara una mamella sense el seu consentiment. Per la seua banda, el col·laborador ha intentat traure ferro als fets, sense èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.