Un col·laborador de ‘Viva la vida’ fa tocaments fora de lloc a un convidat en el descans per a publicitat

Emma García zanjaba de forma tajante el tema

Emma García acostuma a ser molt dura amb este col·laborador | Telecinco

El programa dels caps de setmana de Telecinco, ‘Viva la vida’, es descriu com un programa blanc en el que es tracten els temes d’una manera molt tranquil·la i molt cuidada. A pesar d’això, en alguns casos, es produïxen situacions que evidencien algunes de les reaccions i actituds dels seus col·laboradors.

  

Este cap de setmana, ha sigut la mateixa Emma García, presentadora del programa, qui ha hagut de cridar l’atenció a un dels seus tertulians, que ha tingut una actitud fora de lloc amb un dels convidats del format.

 

Els fets han passat durant una publicitat, quan José Antonio Avilés, col·laborador del programa, hauria fet uns tocaments fora de lloc a Pol Badía, convidat aquella vesprada del programa. Una volta tornaven de la pausa publicitària, Pol Badía explicava el que havia passat i els altres col·laboradors no donaven crèdit als fets.

 

El col·laborador ha sigut renyit

Carmen Borrego ha sigut la primera en preguntar-li al col·laborador si no li feia vergonya el que havia fet. Seguidament, Emma García ha recordat que no feia gens de gràcia i ha afegit que a ella no li agradaria que algú li tocara una mamella sense el seu consentiment. Per la seua banda, el col·laborador ha intentat traure ferro als fets, sense èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.