Un col·laborador de ‘Viva la vida’ fa tocaments fora de lloc a un convidat en el descans per a publicitat

Emma García zanjaba de forma tajante el tema

Emma García acostuma a ser molt dura amb este col·laborador | Telecinco

El programa dels caps de setmana de Telecinco, ‘Viva la vida’, es descriu com un programa blanc en el que es tracten els temes d’una manera molt tranquil·la i molt cuidada. A pesar d’això, en alguns casos, es produïxen situacions que evidencien algunes de les reaccions i actituds dels seus col·laboradors.

  

Este cap de setmana, ha sigut la mateixa Emma García, presentadora del programa, qui ha hagut de cridar l’atenció a un dels seus tertulians, que ha tingut una actitud fora de lloc amb un dels convidats del format.

 

Els fets han passat durant una publicitat, quan José Antonio Avilés, col·laborador del programa, hauria fet uns tocaments fora de lloc a Pol Badía, convidat aquella vesprada del programa. Una volta tornaven de la pausa publicitària, Pol Badía explicava el que havia passat i els altres col·laboradors no donaven crèdit als fets.

 

El col·laborador ha sigut renyit

Carmen Borrego ha sigut la primera en preguntar-li al col·laborador si no li feia vergonya el que havia fet. Seguidament, Emma García ha recordat que no feia gens de gràcia i ha afegit que a ella no li agradaria que algú li tocara una mamella sense el seu consentiment. Per la seua banda, el col·laborador ha intentat traure ferro als fets, sense èxit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU