17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Forta discussió en directe entre Ylenia i Emma García

Durant el transcurs de la primera part del programa ‘Viva la vida’ del diumenge de vesprada, comentaven en el set de sofàs l’entrevista de Gianmarco Onestini en el ‘Deluxe’ d’ahir. Seguidament, han emés un vídeo a on el concursant de ‘Gran Hermano VIP’ explicava que una col·laboradora rosa de Telecinco li havia tirat la canya.

 

Gianmarco, sostingut per Belén Esteban, confirmava que es tractava d’Ylenia Padilla, que diumenge es trobava com a col·laboradora del programa d’Emma García. Ylenia ha intentat explicar que no li va tirar la canya i que simplement va bromejar amb el xic, però sense cap intenció de res més.

  

Després, Emma prosseguia dient que s’ha de saber acceptar quan et donen carabasses i que si això passava no s’acabava el món. 

 

No firmen la pau

Una volta fet el comentari, se n’han anat a publicitat i, a la tornada, Emma ha intentat parlar amb Ylenia per a disculpar-se, però Padilla, lluny de voler signar la pau s’ha reafirmat en el seu desacord amb el comentari, afegint que s’havia sentit humiliada pels comentaris dels altres col·laboradors, inclosos els de la presentadora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.