11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Bárbara Rey no haurà de declarar al Senat si va cobrar pel seu silenci sobre el rei Juan Carlos

Bárbara Rey de jove

Bárbara Rey torna a ser el personatge més buscat de la setmana i a estar en boca de tots. La suposada relació que va mantenir amb el rei emèrit Juan Carlos I i els presumptes pagaments que va rebre per a guardar silenci, estan acaparant titulars novament, màximament des que el Senat va acceptar una petició perquè comparegués i expliqués si, en efecte, l’Estat l’havia subornat.

El tema ha anat agafant cos en els últims dies

Esta setmana, més concretament este dijous eixia a la llum que Bárbara Rey podria comparéixer al Senat per a explicar les informacions que apunten al fet que va rebre diners públics de fons reservats perquè no fes públiques les seues suposades relacions amb el rei emèrit.

La vedette, Jenny Llada, exconcursant de Passaport a l’illa i Supervivientes

El programa de Telecinco Sálvame‘ ha aprofitat este tema per a convidar a plató a una de les persones que millor la coneix, la seua veïna Jenny Llada. La intervenció de la vedette, que ha acudit per a parlar de les suposades trobades de la seua amiga amb l’emèrit, no li ha fet gens de gràcia a la protagonista de tota esta història.

La vedette, exconcursante de Pasaporte a l’illa i Supervivientes, va assegurar que va ser testimoni de les trobades entre Bárbara Rey i qui en aquells dies era cap de l’Estat. I fins i tot va relatar una anècdota personal que li va ocórrer perquè, a més d’amigues, Bàrbara i ella eren veïnes: “Ho he vist entrant a la meua casa perquè es va confondre. Estava el garatge obert i es va equivocar perquè estaven molt a prop. No sé si portava escorta. Jo només vaig veure un cotxe. Va dir una mica com: ‘Aquí va, esta no és la rossa!‘. O una cosa així”, va rememorar Llada.

Janny Llada

Sense proves

Encara que també va defensar que “no hi ha cap prova” que acredite els pagaments de l’Estat a Bárbara Rei, i que “tot són rumors“, el simple fet que confirmés la relació entre ella i el monarca va enfadar moltíssim a la qual ha estat la seua amiga durant “més de 40 anys“.

La trucada de Bàrbara Rey

Bárbara Rey ha agafat el telèfon per a cridar en directe a Lydia Lozano, que ha posat l’altaveu perquè Jenny escoltés tot el que havia de dir-li. Visiblement enfadada, ha començat a arremetre contra la convidada: “Tot el que estàs dient és mentida. Tu no saps absolutament res de cap mena de relació. Crec que el que estàs fent és molt baix i molt rèptil“.

<

>

Lydia Lozano cridant a Bárbara Rey

Per molt que vulgues dissimular dient que soc la teua amiga i que estàs parlant de mi, aprofites qualsevol oportunitat per a estar en els mitjans”, ha assegurat Rei, molt molesta per les declaracions de Jenny: “El que has de fer és marxar-te d’aquí, o si no, parla de la teua vida i de la vida de la teua família. Et sembla bé?“.

Ets una falsa i una mentidera. No sé com no et cau la cara de vergonya per aprofitar-te d’una amistat, en cas que saberes alguna cosa, per a anar contínuament a les televisions“, ha afegit abans d’exclamar: “Falsa, falsa, falsa i mala persona!”. D’esta manera ha tallat la crida, sense donar opció al fet que els col·laboradors li feren preguntes.

Bárbara Rey

La seua amiga no donava crèdit

Llada es va quedar “de pedra” perquè, segons va dir, l’havia anomenat en les últimes hores, tant a ella com a la seua filla Sofía Crist, per a comentar-los que anava a ser entrevistada en Sálvame perquè ja no pot “negar l’evident”. “No em va agafar el telèfon, però m’ha anomenat ara estant jo en plató. Jo no vull dir res que no és veritat, no he vingut aquí a mentir. Jo el que he vist i sé és així. Jo mantinc el que he dit aquí”, es va defensar la vedette, que es va reafirmar en tot el que s’ha dit.

 

Últimes notícies

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.