Belén Esteban es dirigix als polítics espanyols durant el ‘Debate de verdad’

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

El dia 10 d’abril la cadena televisiva ‘Cuatro’ va presentar un debat amb l’assistència dels quatre representants dels partits polítics amb més pes del nostre país, entre ells Javier Maroto del PP, María Jesús Montero del PSOE, Toni Cantó de ‘Ciudadanos’ y Noelia Vera de ‘Podemos’.

 

Tal com ha explicat ‘La Coctelera’, el programa responsable d’organitzar el debat polític va ser ‘Todo es mentira’, presentat pel periodista Risto Mejide. El que no esperava l’audiència era la presència d’una convidada molt inesperada: Belén Esteban, col·laboradora de ‘Sálvame‘, qui no va dubtar en arremetre contra els polítics.

 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ i els polítics compartixen camerino

Abans de l’inici del ‘Debate de la verdad’, alguns dels polítics van compartir el camerino amb col·laboradors de ‘Sálvame’, i la representant del PSOE, María Jesús Montero, va expressar la seua experiència coincidint amb els tertulians.

 

«Hem coincidit a maquillatge i admire la professionalitat de tots els que treballen a ‘Sálvame’. He saludat també a Kiko Hernández i a Paz Padilla. Els he felicitat per la seua professionalitat, és un programa que entreté», responia la política al comediant Miguel Lago mentre estaven entre bastidors.

 

Belén Esteban assistix al ‘Debate de la verdad’

 

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

Als assistents del programa ‘Todo es mentira’ els va suposar tota una sorpresa veure entrar a Belén Esteban al plató i asseure’s amb ells com a representant de ‘Sálvame’. Tot seguit, es va dirigir als representants polítics: «Espere que guanye qui guanye, complisca amb tot el que prometa, perquè estem cansats de tantes promeses».

 

A continuació, va voler explicar el seu cas familiar: «La meua mare va treballar tota la vida netejant sense contracte. Per què en el moment en què va morir el meu par li van retallar la pensió de viudetat? Pensen que amb 700 euros una persona pot viure?», va comentar sense pèls a la llengua.

 

 

Montero es va afanyar a respondre la queixa de la tertuliana: «No es pot viure amb aquest salari». A més a més, va explicar les mesures del seu partit sobre aquesta problemàtica.

 

El representant del PP, Javier Maroto, va afirmar que «conec el teu testimoni perquè hi ha molta gent així. Sí a les pujades de les pensions, però no val només amb dir-ho. El PP s’ha deixat la pell pels pensionistes». Per la seua banda, Noelia Vera de ‘Podemos’ va expressar que se sentia identificada amb el relat de Belén Esteban.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.