Belén Esteban es dirigix als polítics espanyols durant el ‘Debate de verdad’

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

El dia 10 d’abril la cadena televisiva ‘Cuatro’ va presentar un debat amb l’assistència dels quatre representants dels partits polítics amb més pes del nostre país, entre ells Javier Maroto del PP, María Jesús Montero del PSOE, Toni Cantó de ‘Ciudadanos’ y Noelia Vera de ‘Podemos’.

 

Tal com ha explicat ‘La Coctelera’, el programa responsable d’organitzar el debat polític va ser ‘Todo es mentira’, presentat pel periodista Risto Mejide. El que no esperava l’audiència era la presència d’una convidada molt inesperada: Belén Esteban, col·laboradora de ‘Sálvame‘, qui no va dubtar en arremetre contra els polítics.

 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ i els polítics compartixen camerino

Abans de l’inici del ‘Debate de la verdad’, alguns dels polítics van compartir el camerino amb col·laboradors de ‘Sálvame’, i la representant del PSOE, María Jesús Montero, va expressar la seua experiència coincidint amb els tertulians.

 

«Hem coincidit a maquillatge i admire la professionalitat de tots els que treballen a ‘Sálvame’. He saludat també a Kiko Hernández i a Paz Padilla. Els he felicitat per la seua professionalitat, és un programa que entreté», responia la política al comediant Miguel Lago mentre estaven entre bastidors.

 

Belén Esteban assistix al ‘Debate de la verdad’

 

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

Als assistents del programa ‘Todo es mentira’ els va suposar tota una sorpresa veure entrar a Belén Esteban al plató i asseure’s amb ells com a representant de ‘Sálvame’. Tot seguit, es va dirigir als representants polítics: «Espere que guanye qui guanye, complisca amb tot el que prometa, perquè estem cansats de tantes promeses».

 

A continuació, va voler explicar el seu cas familiar: «La meua mare va treballar tota la vida netejant sense contracte. Per què en el moment en què va morir el meu par li van retallar la pensió de viudetat? Pensen que amb 700 euros una persona pot viure?», va comentar sense pèls a la llengua.

 

 

Montero es va afanyar a respondre la queixa de la tertuliana: «No es pot viure amb aquest salari». A més a més, va explicar les mesures del seu partit sobre aquesta problemàtica.

 

El representant del PP, Javier Maroto, va afirmar que «conec el teu testimoni perquè hi ha molta gent així. Sí a les pujades de les pensions, però no val només amb dir-ho. El PP s’ha deixat la pell pels pensionistes». Per la seua banda, Noelia Vera de ‘Podemos’ va expressar que se sentia identificada amb el relat de Belén Esteban.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.