Belén Esteban es dirigix als polítics espanyols durant el ‘Debate de verdad’

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

El dia 10 d’abril la cadena televisiva ‘Cuatro’ va presentar un debat amb l’assistència dels quatre representants dels partits polítics amb més pes del nostre país, entre ells Javier Maroto del PP, María Jesús Montero del PSOE, Toni Cantó de ‘Ciudadanos’ y Noelia Vera de ‘Podemos’.

 

Tal com ha explicat ‘La Coctelera’, el programa responsable d’organitzar el debat polític va ser ‘Todo es mentira’, presentat pel periodista Risto Mejide. El que no esperava l’audiència era la presència d’una convidada molt inesperada: Belén Esteban, col·laboradora de ‘Sálvame‘, qui no va dubtar en arremetre contra els polítics.

 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ i els polítics compartixen camerino

Abans de l’inici del ‘Debate de la verdad’, alguns dels polítics van compartir el camerino amb col·laboradors de ‘Sálvame’, i la representant del PSOE, María Jesús Montero, va expressar la seua experiència coincidint amb els tertulians.

 

«Hem coincidit a maquillatge i admire la professionalitat de tots els que treballen a ‘Sálvame’. He saludat també a Kiko Hernández i a Paz Padilla. Els he felicitat per la seua professionalitat, és un programa que entreté», responia la política al comediant Miguel Lago mentre estaven entre bastidors.

 

Belén Esteban assistix al ‘Debate de la verdad’

 

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

Als assistents del programa ‘Todo es mentira’ els va suposar tota una sorpresa veure entrar a Belén Esteban al plató i asseure’s amb ells com a representant de ‘Sálvame’. Tot seguit, es va dirigir als representants polítics: «Espere que guanye qui guanye, complisca amb tot el que prometa, perquè estem cansats de tantes promeses».

 

A continuació, va voler explicar el seu cas familiar: «La meua mare va treballar tota la vida netejant sense contracte. Per què en el moment en què va morir el meu par li van retallar la pensió de viudetat? Pensen que amb 700 euros una persona pot viure?», va comentar sense pèls a la llengua.

 

 

Montero es va afanyar a respondre la queixa de la tertuliana: «No es pot viure amb aquest salari». A més a més, va explicar les mesures del seu partit sobre aquesta problemàtica.

 

El representant del PP, Javier Maroto, va afirmar que «conec el teu testimoni perquè hi ha molta gent així. Sí a les pujades de les pensions, però no val només amb dir-ho. El PP s’ha deixat la pell pels pensionistes». Per la seua banda, Noelia Vera de ‘Podemos’ va expressar que se sentia identificada amb el relat de Belén Esteban.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.