Belén Esteban es dirigix als polítics espanyols durant el ‘Debate de verdad’

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

El dia 10 d’abril la cadena televisiva ‘Cuatro’ va presentar un debat amb l’assistència dels quatre representants dels partits polítics amb més pes del nostre país, entre ells Javier Maroto del PP, María Jesús Montero del PSOE, Toni Cantó de ‘Ciudadanos’ y Noelia Vera de ‘Podemos’.

 

Tal com ha explicat ‘La Coctelera’, el programa responsable d’organitzar el debat polític va ser ‘Todo es mentira’, presentat pel periodista Risto Mejide. El que no esperava l’audiència era la presència d’una convidada molt inesperada: Belén Esteban, col·laboradora de ‘Sálvame‘, qui no va dubtar en arremetre contra els polítics.

 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ i els polítics compartixen camerino

Abans de l’inici del ‘Debate de la verdad’, alguns dels polítics van compartir el camerino amb col·laboradors de ‘Sálvame’, i la representant del PSOE, María Jesús Montero, va expressar la seua experiència coincidint amb els tertulians.

 

«Hem coincidit a maquillatge i admire la professionalitat de tots els que treballen a ‘Sálvame’. He saludat també a Kiko Hernández i a Paz Padilla. Els he felicitat per la seua professionalitat, és un programa que entreté», responia la política al comediant Miguel Lago mentre estaven entre bastidors.

 

Belén Esteban assistix al ‘Debate de la verdad’

 

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

Als assistents del programa ‘Todo es mentira’ els va suposar tota una sorpresa veure entrar a Belén Esteban al plató i asseure’s amb ells com a representant de ‘Sálvame’. Tot seguit, es va dirigir als representants polítics: «Espere que guanye qui guanye, complisca amb tot el que prometa, perquè estem cansats de tantes promeses».

 

A continuació, va voler explicar el seu cas familiar: «La meua mare va treballar tota la vida netejant sense contracte. Per què en el moment en què va morir el meu par li van retallar la pensió de viudetat? Pensen que amb 700 euros una persona pot viure?», va comentar sense pèls a la llengua.

 

 

Montero es va afanyar a respondre la queixa de la tertuliana: «No es pot viure amb aquest salari». A més a més, va explicar les mesures del seu partit sobre aquesta problemàtica.

 

El representant del PP, Javier Maroto, va afirmar que «conec el teu testimoni perquè hi ha molta gent així. Sí a les pujades de les pensions, però no val només amb dir-ho. El PP s’ha deixat la pell pels pensionistes». Per la seua banda, Noelia Vera de ‘Podemos’ va expressar que se sentia identificada amb el relat de Belén Esteban.

Últimes notícies

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.