Belén Esteban es dirigix als polítics espanyols durant el ‘Debate de verdad’

Belén Esteban ha sorprès a l'audiència a 'Debate de verdad'

Belén Esteban ha sorprés l’audiència a ‘Debate de verdad’ | TELECINCO

 

El dia 10 d’abril la cadena televisiva ‘Cuatro’ va presentar un debat amb l’assistència dels quatre representants dels partits polítics amb més pes del nostre país, entre ells Javier Maroto del PP, María Jesús Montero del PSOE, Toni Cantó de ‘Ciudadanos’ y Noelia Vera de ‘Podemos’.

 

Tal com ha explicat ‘La Coctelera’, el programa responsable d’organitzar el debat polític va ser ‘Todo es mentira’, presentat pel periodista Risto Mejide. El que no esperava l’audiència era la presència d’una convidada molt inesperada: Belén Esteban, col·laboradora de ‘Sálvame‘, qui no va dubtar en arremetre contra els polítics.

 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ i els polítics compartixen camerino

Abans de l’inici del ‘Debate de la verdad’, alguns dels polítics van compartir el camerino amb col·laboradors de ‘Sálvame’, i la representant del PSOE, María Jesús Montero, va expressar la seua experiència coincidint amb els tertulians.

 

«Hem coincidit a maquillatge i admire la professionalitat de tots els que treballen a ‘Sálvame’. He saludat també a Kiko Hernández i a Paz Padilla. Els he felicitat per la seua professionalitat, és un programa que entreté», responia la política al comediant Miguel Lago mentre estaven entre bastidors.

 

Belén Esteban assistix al ‘Debate de la verdad’

 

La col·laboradora de 'Sálvame' s'ha dirigit directament als representants polítics

La col·laboradora de ‘Sálvame’ s’ha dirigit directament als representants polítics | TELECINCO

 

Als assistents del programa ‘Todo es mentira’ els va suposar tota una sorpresa veure entrar a Belén Esteban al plató i asseure’s amb ells com a representant de ‘Sálvame’. Tot seguit, es va dirigir als representants polítics: «Espere que guanye qui guanye, complisca amb tot el que prometa, perquè estem cansats de tantes promeses».

 

A continuació, va voler explicar el seu cas familiar: «La meua mare va treballar tota la vida netejant sense contracte. Per què en el moment en què va morir el meu par li van retallar la pensió de viudetat? Pensen que amb 700 euros una persona pot viure?», va comentar sense pèls a la llengua.

 

 

Montero es va afanyar a respondre la queixa de la tertuliana: «No es pot viure amb aquest salari». A més a més, va explicar les mesures del seu partit sobre aquesta problemàtica.

 

El representant del PP, Javier Maroto, va afirmar que «conec el teu testimoni perquè hi ha molta gent així. Sí a les pujades de les pensions, però no val només amb dir-ho. El PP s’ha deixat la pell pels pensionistes». Per la seua banda, Noelia Vera de ‘Podemos’ va expressar que se sentia identificada amb el relat de Belén Esteban.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.

El València Basket es juga davant Olympiacos assegurar el play in de l’Eurolliga

El València Basket rep a Olympiacos en el Roig Arena amb l'opció de tallar la seua mala ratxa i deixar pràcticament tancat el play in, i fins i tot continuar aspirant a la passada directa a quarts.

Igualtat advertix a la confraria de Sagunt: el Govern intervindrà si s’impedix processionar a les dones

El Ministeri d'Igualtat anuncia que actuarà després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones participen en les processons de Setmana Santa.

Ampli dispositiu de busca per a localitzar a un home desaparegut a Requena

Emergències manté actiu un ampli operatiu terrestre i aeri per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, en el terme municipal de Requena.

La Confraria de Sagunt torna a vetar a les dones en la Setmana Santa malgrat el risc per a la festa

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha tornat a rebutjar l'entrada de dones després d'una votació interna, una decisió que pot posar en perill la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional i que reobri el conflicte per la igualtat en la Setmana Santa del municipi.

Igualtat eleva a 14 els feminicidis de 2026 i confirma tres víctimes de violència vicària

Igualtat confirma 14 feminicidis en el que va de 2026 i tres víctimes mortals de violència vicària, i crida a redoblar la resposta institucional i social enfront de la violència masclista.