Belén Esteban s’enfada amb Paz Padilla per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín | TELECINCO

 

El binomi Jesulín de Ubrique-Belén Esteban torna a estar d’actualitat després de quasi 20 anys des de la seua separació. El tema cabreja a la col·laboradora de ‘Sálvame’ cada vegada que ix a col·lació alguna notícia o aspecte que tinga alguna relació amb Jesulín de Ubrique; la ‘princesa del poble’ es baralla amb qui siga que nomene el nom del pare de la seua filla.

 

Aquesta vegada li ha tocat a la presentadora de ‘Sálvame’ Paz Padilla, amb qui s’ha enfadat l’Esteban per un comentari que ha fet la humorista, el qual ha considerat molt desafortunat.

 

El comentari que va encendre a l’Esteban

Aquests últims dies, la ruptura de Jesulín i Belén Esteban tornava a estar d’actualitat dos dècades després. Belén Esteban intenta no pronunciar-se sobre aquest tema, ja que així li ho ha demanat la seua filla, però li està costant molt mossegar-se la llengua.

 

La vesprada de dilluns a ‘Sálvame’ començava amb l’especulació sobre l’exclusiva que podria estar a punt de concedir Jesulín sobre les causes reals de la ruptura de la relació amb Belén Esteban.

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva | TELECINCO

 

Els comentaristes del programa, entre ells Terelu i Gema López, tenien la seua teoria: «No ho fa perquè eixiria mal parat», «Ell pot explicar el que ha passat fins ara, però se la juga molt més», eren algunes de les possibilitats que estaven sobre la taula.

 

Però aleshores, Paz Padilla, presentadora del programa, va donar la seua opinió:«Potser a ell no li interessa perquè no vol, perquè és un pare responsable en aquest sentit», comentari que va fer que Belén explotara a l’instant, tota enfadada.

 

«Et demanaria Paz, per favor, que quan jo no estiga, pots dir el que vulgues; però et demane, per favor, com a companya i amiga teua que crec que sóc, això de pare responsable crec que sobra, no tinc res més a dir, reina» li va dir a la presentadora.

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Belén Esteban li recrimina a Paz Padilla que qualifique a Jesulín com un pare responsable | TELECINCO

 

Per la seua banda, Paz va voler calmar els ànims i li va explicar el seu comentari: «Jo no entraré a jutjar si és un bon o mal pare perquè no sóc ningú per a jutjar-lo, però potser com a pare no vol, pense jo». Belén, cansada ja, va voler acabar amb la controvèrsia: «Paz, de veritat, ja està, vos ho demane de veritat».

 

Paz Padilla i Belén Esteban, una guerra contínua

No és la primera vegada que les dos inicien una discussió en mig d’un programa. La presentadora ha realitzat comentaris poc afortunats cap a Belén en més d’una ocasió. 

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no asistiria a la seva boda tot i que després va rectificar

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no assistiria a la seua boda, tot i que després va rectificar | TELECINCO

 

La princesa del poble ja s’ha queixat diverses vegades de l’actitud de la presentadora, afirmant que no entén el tipus d’humor que utilitza Paz Padilla i que sempre intenta punxar-la. A causa d’aquestes contínues enganxades, Belen Esteban es va plantejar si invitar o no a la presentadora a la seua boda, i tot i que en un primer moment es va negar, posteriorment va rectificar i va afirmar que seria invitada.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.