6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Belén Esteban s’enfada amb Paz Padilla per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín | TELECINCO

 

El binomi Jesulín de Ubrique-Belén Esteban torna a estar d’actualitat després de quasi 20 anys des de la seua separació. El tema cabreja a la col·laboradora de ‘Sálvame’ cada vegada que ix a col·lació alguna notícia o aspecte que tinga alguna relació amb Jesulín de Ubrique; la ‘princesa del poble’ es baralla amb qui siga que nomene el nom del pare de la seua filla.

 

Aquesta vegada li ha tocat a la presentadora de ‘Sálvame’ Paz Padilla, amb qui s’ha enfadat l’Esteban per un comentari que ha fet la humorista, el qual ha considerat molt desafortunat.

 

El comentari que va encendre a l’Esteban

Aquests últims dies, la ruptura de Jesulín i Belén Esteban tornava a estar d’actualitat dos dècades després. Belén Esteban intenta no pronunciar-se sobre aquest tema, ja que així li ho ha demanat la seua filla, però li està costant molt mossegar-se la llengua.

 

La vesprada de dilluns a ‘Sálvame’ començava amb l’especulació sobre l’exclusiva que podria estar a punt de concedir Jesulín sobre les causes reals de la ruptura de la relació amb Belén Esteban.

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva | TELECINCO

 

Els comentaristes del programa, entre ells Terelu i Gema López, tenien la seua teoria: «No ho fa perquè eixiria mal parat», «Ell pot explicar el que ha passat fins ara, però se la juga molt més», eren algunes de les possibilitats que estaven sobre la taula.

 

Però aleshores, Paz Padilla, presentadora del programa, va donar la seua opinió:«Potser a ell no li interessa perquè no vol, perquè és un pare responsable en aquest sentit», comentari que va fer que Belén explotara a l’instant, tota enfadada.

 

«Et demanaria Paz, per favor, que quan jo no estiga, pots dir el que vulgues; però et demane, per favor, com a companya i amiga teua que crec que sóc, això de pare responsable crec que sobra, no tinc res més a dir, reina» li va dir a la presentadora.

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Belén Esteban li recrimina a Paz Padilla que qualifique a Jesulín com un pare responsable | TELECINCO

 

Per la seua banda, Paz va voler calmar els ànims i li va explicar el seu comentari: «Jo no entraré a jutjar si és un bon o mal pare perquè no sóc ningú per a jutjar-lo, però potser com a pare no vol, pense jo». Belén, cansada ja, va voler acabar amb la controvèrsia: «Paz, de veritat, ja està, vos ho demane de veritat».

 

Paz Padilla i Belén Esteban, una guerra contínua

No és la primera vegada que les dos inicien una discussió en mig d’un programa. La presentadora ha realitzat comentaris poc afortunats cap a Belén en més d’una ocasió. 

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no asistiria a la seva boda tot i que després va rectificar

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no assistiria a la seua boda, tot i que després va rectificar | TELECINCO

 

La princesa del poble ja s’ha queixat diverses vegades de l’actitud de la presentadora, afirmant que no entén el tipus d’humor que utilitza Paz Padilla i que sempre intenta punxar-la. A causa d’aquestes contínues enganxades, Belen Esteban es va plantejar si invitar o no a la presentadora a la seua boda, i tot i que en un primer moment es va negar, posteriorment va rectificar i va afirmar que seria invitada.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.