Belén Esteban s’enfada amb Paz Padilla per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín

Belén Esteban i Paz Padilla discuteixen per un comentari sobre Jesulín | TELECINCO

 

El binomi Jesulín de Ubrique-Belén Esteban torna a estar d’actualitat després de quasi 20 anys des de la seua separació. El tema cabreja a la col·laboradora de ‘Sálvame’ cada vegada que ix a col·lació alguna notícia o aspecte que tinga alguna relació amb Jesulín de Ubrique; la ‘princesa del poble’ es baralla amb qui siga que nomene el nom del pare de la seua filla.

 

Aquesta vegada li ha tocat a la presentadora de ‘Sálvame’ Paz Padilla, amb qui s’ha enfadat l’Esteban per un comentari que ha fet la humorista, el qual ha considerat molt desafortunat.

 

El comentari que va encendre a l’Esteban

Aquests últims dies, la ruptura de Jesulín i Belén Esteban tornava a estar d’actualitat dos dècades després. Belén Esteban intenta no pronunciar-se sobre aquest tema, ja que així li ho ha demanat la seua filla, però li està costant molt mossegar-se la llengua.

 

La vesprada de dilluns a ‘Sálvame’ començava amb l’especulació sobre l’exclusiva que podria estar a punt de concedir Jesulín sobre les causes reals de la ruptura de la relació amb Belén Esteban.

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva

Els col·laboradors es preguntaven si Jesulín pensava concedir una exclusiva | TELECINCO

 

Els comentaristes del programa, entre ells Terelu i Gema López, tenien la seua teoria: «No ho fa perquè eixiria mal parat», «Ell pot explicar el que ha passat fins ara, però se la juga molt més», eren algunes de les possibilitats que estaven sobre la taula.

 

Però aleshores, Paz Padilla, presentadora del programa, va donar la seua opinió:«Potser a ell no li interessa perquè no vol, perquè és un pare responsable en aquest sentit», comentari que va fer que Belén explotara a l’instant, tota enfadada.

 

«Et demanaria Paz, per favor, que quan jo no estiga, pots dir el que vulgues; però et demane, per favor, com a companya i amiga teua que crec que sóc, això de pare responsable crec que sobra, no tinc res més a dir, reina» li va dir a la presentadora.

Belén Esteban recrimina a Paz Padilla que califiqui a Jesulín com un pare responsable

Belén Esteban li recrimina a Paz Padilla que qualifique a Jesulín com un pare responsable | TELECINCO

 

Per la seua banda, Paz va voler calmar els ànims i li va explicar el seu comentari: «Jo no entraré a jutjar si és un bon o mal pare perquè no sóc ningú per a jutjar-lo, però potser com a pare no vol, pense jo». Belén, cansada ja, va voler acabar amb la controvèrsia: «Paz, de veritat, ja està, vos ho demane de veritat».

 

Paz Padilla i Belén Esteban, una guerra contínua

No és la primera vegada que les dos inicien una discussió en mig d’un programa. La presentadora ha realitzat comentaris poc afortunats cap a Belén en més d’una ocasió. 

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no asistiria a la seva boda tot i que després va rectificar

Belén Esteban va afirmar que Paz Padilla no assistiria a la seua boda, tot i que després va rectificar | TELECINCO

 

La princesa del poble ja s’ha queixat diverses vegades de l’actitud de la presentadora, afirmant que no entén el tipus d’humor que utilitza Paz Padilla i que sempre intenta punxar-la. A causa d’aquestes contínues enganxades, Belen Esteban es va plantejar si invitar o no a la presentadora a la seua boda, i tot i que en un primer moment es va negar, posteriorment va rectificar i va afirmar que seria invitada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.