Belén Esteban perd els papers i tanca les portes de ‘Sálvame’ a una antiga col·laboradora

 

Belén Esteban, que sempre ha disfrutat de tindre una bona amistat amb les Campos, pareix que ara ha decidit canviar d’opinió i podria passar a tindre-les a totes en contra. La col·laboradora ha volgut opinar sobre la hipotètica tornada que ha plantejat Carmen Borrego en la revista ‘Lecturas’ al plató de ‘Sálvame’, un plató en el que segons ella mateixa ha arribat a sentir por.

 

Belén Esteban ha volgut traure la cara pel seu programa i ha dit que Carmen Borrego és molt incoherent, perquè ningú vol tornar a un lloc a on te l’han fet passar tan malament.
 

Belén Esteban contra Carmen Borrego

Belén Esteban s’ha convertit en la defensora de les injustícies i considera també que Carmen està faltant al respecte al programa en el que treballa, ‘Viva la vida’. Això ho justifica afirmant que en la seua entrevista en la revista, Carmen diu que solament anant un dia a la setmana al programa que presenta Emma García no li val per a arribar a fi de mes.

 

Amb això, deixa en evidència al seu programa i obri les portes a ser fitxada per altres programes de la cadena, en els que ja ha treballat i ha eixit per potes després de no entendre’s amb els seus companys de plató.

 

Encara que en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ va arribar a arrastrar una cadira fins al centre del plató, amenaçant de tornar a treballar com a col·laboradora, esta volta no s’ha produït. Segons ella, per la incompetència de contracte que té amb el programa que dirigix el seu bon amic Raúl Prieto.

 

Carmen Borrego arremet contra la seua pròpia família

La col·laboradora de Telecinco no n’ha tingut prou amb arremetre contra els seus companys de treball i també ha disparat contra la seua pròpia família. Segons ella, considera que la seua filla és la Campos que tindrà millor projecció professional.

 

D’esta manera, menysprea la trajectòria de la seua germana Terelu i fins i tot la de la seua pròpia mare, María Teresa Campos, una de les presentadores més influents del país i de la que acaben depenent totes les filles pel seu treball en televisió.

Últimes notícies

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.