Belén Esteban perd els papers i tanca les portes de ‘Sálvame’ a una antiga col·laboradora

 

Belén Esteban, que sempre ha disfrutat de tindre una bona amistat amb les Campos, pareix que ara ha decidit canviar d’opinió i podria passar a tindre-les a totes en contra. La col·laboradora ha volgut opinar sobre la hipotètica tornada que ha plantejat Carmen Borrego en la revista ‘Lecturas’ al plató de ‘Sálvame’, un plató en el que segons ella mateixa ha arribat a sentir por.

 

Belén Esteban ha volgut traure la cara pel seu programa i ha dit que Carmen Borrego és molt incoherent, perquè ningú vol tornar a un lloc a on te l’han fet passar tan malament.
 

Belén Esteban contra Carmen Borrego

Belén Esteban s’ha convertit en la defensora de les injustícies i considera també que Carmen està faltant al respecte al programa en el que treballa, ‘Viva la vida’. Això ho justifica afirmant que en la seua entrevista en la revista, Carmen diu que solament anant un dia a la setmana al programa que presenta Emma García no li val per a arribar a fi de mes.

 

Amb això, deixa en evidència al seu programa i obri les portes a ser fitxada per altres programes de la cadena, en els que ja ha treballat i ha eixit per potes després de no entendre’s amb els seus companys de plató.

 

Encara que en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ va arribar a arrastrar una cadira fins al centre del plató, amenaçant de tornar a treballar com a col·laboradora, esta volta no s’ha produït. Segons ella, per la incompetència de contracte que té amb el programa que dirigix el seu bon amic Raúl Prieto.

 

Carmen Borrego arremet contra la seua pròpia família

La col·laboradora de Telecinco no n’ha tingut prou amb arremetre contra els seus companys de treball i també ha disparat contra la seua pròpia família. Segons ella, considera que la seua filla és la Campos que tindrà millor projecció professional.

 

D’esta manera, menysprea la trajectòria de la seua germana Terelu i fins i tot la de la seua pròpia mare, María Teresa Campos, una de les presentadores més influents del país i de la que acaben depenent totes les filles pel seu treball en televisió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.