Belén Esteban perd els papers i tanca les portes de ‘Sálvame’ a una antiga col·laboradora

 

Belén Esteban, que sempre ha disfrutat de tindre una bona amistat amb les Campos, pareix que ara ha decidit canviar d’opinió i podria passar a tindre-les a totes en contra. La col·laboradora ha volgut opinar sobre la hipotètica tornada que ha plantejat Carmen Borrego en la revista ‘Lecturas’ al plató de ‘Sálvame’, un plató en el que segons ella mateixa ha arribat a sentir por.

 

Belén Esteban ha volgut traure la cara pel seu programa i ha dit que Carmen Borrego és molt incoherent, perquè ningú vol tornar a un lloc a on te l’han fet passar tan malament.
 

Belén Esteban contra Carmen Borrego

Belén Esteban s’ha convertit en la defensora de les injustícies i considera també que Carmen està faltant al respecte al programa en el que treballa, ‘Viva la vida’. Això ho justifica afirmant que en la seua entrevista en la revista, Carmen diu que solament anant un dia a la setmana al programa que presenta Emma García no li val per a arribar a fi de mes.

 

Amb això, deixa en evidència al seu programa i obri les portes a ser fitxada per altres programes de la cadena, en els que ja ha treballat i ha eixit per potes després de no entendre’s amb els seus companys de plató.

 

Encara que en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ va arribar a arrastrar una cadira fins al centre del plató, amenaçant de tornar a treballar com a col·laboradora, esta volta no s’ha produït. Segons ella, per la incompetència de contracte que té amb el programa que dirigix el seu bon amic Raúl Prieto.

 

Carmen Borrego arremet contra la seua pròpia família

La col·laboradora de Telecinco no n’ha tingut prou amb arremetre contra els seus companys de treball i també ha disparat contra la seua pròpia família. Segons ella, considera que la seua filla és la Campos que tindrà millor projecció professional.

 

D’esta manera, menysprea la trajectòria de la seua germana Terelu i fins i tot la de la seua pròpia mare, María Teresa Campos, una de les presentadores més influents del país i de la que acaben depenent totes les filles pel seu treball en televisió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benidorm pagarà 350 milions per la sentència de Serra Gelada amb un primer abonament de 60

El ple ha aprovat per àmplia majoria el pla per a executar la sentència de l'APR7 de Serra Gelada: 350 milions als propietaris i un primer pagament de 60 abans de cap d'any. Hi haurà carència fins a 2030, possibilitat de pagar amb sòl municipal i un préstec de 55 milions.

El regidor d’Altea denunciat per bufetejar a la seua parella renúncia a l’acta

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís a Altea, ha renunciat a la seua acta després de la seua detenció per presumpta agressió a la seua parella. El cas es tramitarà per juí ràpid a Benidorm i no es va dictar orde de protecció.

El PSPV ha concedit el seu premi Picota a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la seua sàtira amb Bernabé i l’UME

El PSPV de València ha premiat a la falla Arquebisbe Olaechea-Sant Marcelino per la millor escena de crítica local, amb un ninot que mostra a Pilar Bernabé al comandament d'un tanc de la UME. L'edició ha batut el seu rècord de participació amb 33 comissions.

El SOM Festival Castelló confirma a Iván Ferreiro per a l’1 d’agost

El festival confirma l'actuació d'Iván Ferreiro l'1 d'agost dins del seu cicle estiuenc. És la segona confirmació després de Sergio Dalma.

Renúncia a l’acta el regidor d’Altea de Compromís denunciat per bufetejar a la seua parella

Rafael Ramón Mompó ha renunciat este dimarts a la seua acta després de ser detingut el diumenge per bufetejar a la seua parella i causar-li lesions lleus. L'alcalde ha acceptat la dimissió i el govern local ha expressat una condemna rotunda de la violència contra les dones.

Rècord de cries i restauració d’aiguamolls impulsen el futur de la rosseta

L'espècie més amenaçada d'Europa mostra un horitzó 'esperançador' després de la recuperació d'aiguamolls mediterranis i el rècord recent de parelles i cries. El projecte LIFE ha restaurat 3.600 hectàrees i alliberat més de 3.700 exemplars, encara que el risc d'extinció persistix.

Bragarnik admet que l’Elx ‘camina perdut’ i demana no donar-ho per mort

Christian Bragarnik ha publicat un missatge en Instagram en el qual admet la mala ratxa de l'Elx i reclama unió. L'equip va entrar en descens després d'onze jornades sense guanyar en 2026 i busca reaccionar davant el Mallorca a casa.

Les obres del pont de la A-7 a Paterna podrien durar entre 6 i 12 mesos

Les reparacions del pont de la A-7 a Paterna, danyat per l'incendi d'un camió, podrien estendre's de sis mesos a un any. Es mantenen corts de carril i es preveuen retencions.