Belén Esteban perd els papers i tanca les portes de ‘Sálvame’ a una antiga col·laboradora

 

Belén Esteban, que sempre ha disfrutat de tindre una bona amistat amb les Campos, pareix que ara ha decidit canviar d’opinió i podria passar a tindre-les a totes en contra. La col·laboradora ha volgut opinar sobre la hipotètica tornada que ha plantejat Carmen Borrego en la revista ‘Lecturas’ al plató de ‘Sálvame’, un plató en el que segons ella mateixa ha arribat a sentir por.

 

Belén Esteban ha volgut traure la cara pel seu programa i ha dit que Carmen Borrego és molt incoherent, perquè ningú vol tornar a un lloc a on te l’han fet passar tan malament.
 

Belén Esteban contra Carmen Borrego

Belén Esteban s’ha convertit en la defensora de les injustícies i considera també que Carmen està faltant al respecte al programa en el que treballa, ‘Viva la vida’. Això ho justifica afirmant que en la seua entrevista en la revista, Carmen diu que solament anant un dia a la setmana al programa que presenta Emma García no li val per a arribar a fi de mes.

 

Amb això, deixa en evidència al seu programa i obri les portes a ser fitxada per altres programes de la cadena, en els que ja ha treballat i ha eixit per potes després de no entendre’s amb els seus companys de plató.

 

Encara que en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ va arribar a arrastrar una cadira fins al centre del plató, amenaçant de tornar a treballar com a col·laboradora, esta volta no s’ha produït. Segons ella, per la incompetència de contracte que té amb el programa que dirigix el seu bon amic Raúl Prieto.

 

Carmen Borrego arremet contra la seua pròpia família

La col·laboradora de Telecinco no n’ha tingut prou amb arremetre contra els seus companys de treball i també ha disparat contra la seua pròpia família. Segons ella, considera que la seua filla és la Campos que tindrà millor projecció professional.

 

D’esta manera, menysprea la trajectòria de la seua germana Terelu i fins i tot la de la seua pròpia mare, María Teresa Campos, una de les presentadores més influents del país i de la que acaben depenent totes les filles pel seu treball en televisió.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.