Belén Esteban perd els papers i tanca les portes de ‘Sálvame’ a una antiga col·laboradora

 

Belén Esteban, que sempre ha disfrutat de tindre una bona amistat amb les Campos, pareix que ara ha decidit canviar d’opinió i podria passar a tindre-les a totes en contra. La col·laboradora ha volgut opinar sobre la hipotètica tornada que ha plantejat Carmen Borrego en la revista ‘Lecturas’ al plató de ‘Sálvame’, un plató en el que segons ella mateixa ha arribat a sentir por.

 

Belén Esteban ha volgut traure la cara pel seu programa i ha dit que Carmen Borrego és molt incoherent, perquè ningú vol tornar a un lloc a on te l’han fet passar tan malament.
 

Belén Esteban contra Carmen Borrego

Belén Esteban s’ha convertit en la defensora de les injustícies i considera també que Carmen està faltant al respecte al programa en el que treballa, ‘Viva la vida’. Això ho justifica afirmant que en la seua entrevista en la revista, Carmen diu que solament anant un dia a la setmana al programa que presenta Emma García no li val per a arribar a fi de mes.

 

Amb això, deixa en evidència al seu programa i obri les portes a ser fitxada per altres programes de la cadena, en els que ja ha treballat i ha eixit per potes després de no entendre’s amb els seus companys de plató.

 

Encara que en la seua última entrevista en ‘Sábado Deluxe’ va arribar a arrastrar una cadira fins al centre del plató, amenaçant de tornar a treballar com a col·laboradora, esta volta no s’ha produït. Segons ella, per la incompetència de contracte que té amb el programa que dirigix el seu bon amic Raúl Prieto.

 

Carmen Borrego arremet contra la seua pròpia família

La col·laboradora de Telecinco no n’ha tingut prou amb arremetre contra els seus companys de treball i també ha disparat contra la seua pròpia família. Segons ella, considera que la seua filla és la Campos que tindrà millor projecció professional.

 

D’esta manera, menysprea la trajectòria de la seua germana Terelu i fins i tot la de la seua pròpia mare, María Teresa Campos, una de les presentadores més influents del país i de la que acaben depenent totes les filles pel seu treball en televisió.

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.