Benidorm Fest celebra la seua final per a triar al representant en Eurovisió 2022

Durant tota la setmana el Benidorm Fest i catorze cançons preseleccionades per a Eurovisió han sigut les protagonistes. Després de les dues semifinals celebrades el dimecres i el dijous, hui el Benidorm Fest celebra la final on eixirà el representant d’Espanya per a Eurovisió 2022.

La final serà retransmesa en Televisió Espanyola a les 22.05 d’aquest 29 de gener, amb una duració prevista de 90 minuts. La gala final estarà dirigida per Màxim Horta, Alaska i Inés Hernand en el Palau l’Illa.

La final es disputa entre els huit classificats de les semifinals: Rayden, Tanxugueiras, Varry Brava, Chanel, Rigoberta Bandini, Xeinn, Gonzalo Hermida i Blanca Paloma. Els artistes actuaran en aquest ordre després de ser triat per sorteig.

Per a amenitzar la gala acudiran artistes nacionals com a Pastora Soler, Blas Cantó o Mocedades, tots ells representants d’Eurovisió en edicions anteriors.

El guanyador del Benidorm Fest serà triat entre un jurat professional i el vot popular. Tots dos comptaran amb un percentatge de votació del 50%.

Últimes notícies

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.