Benidorm Fest celebra la seua final per a triar al representant en Eurovisió 2022

Durant tota la setmana el Benidorm Fest i catorze cançons preseleccionades per a Eurovisió han sigut les protagonistes. Després de les dues semifinals celebrades el dimecres i el dijous, hui el Benidorm Fest celebra la final on eixirà el representant d’Espanya per a Eurovisió 2022.

La final serà retransmesa en Televisió Espanyola a les 22.05 d’aquest 29 de gener, amb una duració prevista de 90 minuts. La gala final estarà dirigida per Màxim Horta, Alaska i Inés Hernand en el Palau l’Illa.

La final es disputa entre els huit classificats de les semifinals: Rayden, Tanxugueiras, Varry Brava, Chanel, Rigoberta Bandini, Xeinn, Gonzalo Hermida i Blanca Paloma. Els artistes actuaran en aquest ordre després de ser triat per sorteig.

Per a amenitzar la gala acudiran artistes nacionals com a Pastora Soler, Blas Cantó o Mocedades, tots ells representants d’Eurovisió en edicions anteriors.

El guanyador del Benidorm Fest serà triat entre un jurat professional i el vot popular. Tots dos comptaran amb un percentatge de votació del 50%.

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.