12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Benidorm Fest celebra la seua final per a triar al representant en Eurovisió 2022

Durant tota la setmana el Benidorm Fest i catorze cançons preseleccionades per a Eurovisió han sigut les protagonistes. Després de les dues semifinals celebrades el dimecres i el dijous, hui el Benidorm Fest celebra la final on eixirà el representant d’Espanya per a Eurovisió 2022.

La final serà retransmesa en Televisió Espanyola a les 22.05 d’aquest 29 de gener, amb una duració prevista de 90 minuts. La gala final estarà dirigida per Màxim Horta, Alaska i Inés Hernand en el Palau l’Illa.

La final es disputa entre els huit classificats de les semifinals: Rayden, Tanxugueiras, Varry Brava, Chanel, Rigoberta Bandini, Xeinn, Gonzalo Hermida i Blanca Paloma. Els artistes actuaran en aquest ordre després de ser triat per sorteig.

Per a amenitzar la gala acudiran artistes nacionals com a Pastora Soler, Blas Cantó o Mocedades, tots ells representants d’Eurovisió en edicions anteriors.

El guanyador del Benidorm Fest serà triat entre un jurat professional i el vot popular. Tots dos comptaran amb un percentatge de votació del 50%.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música