Bertín Osborne confirma el seu romanç amb Ana Obregón i com la va secundar durant el seu càncer

 

Si per alguna cosa coneixem a Ana Obregón és per l’empatia que sent i té pels seus. Tots la vol, quasi tothom té anècdotes amb Ana. Ahir a la nit, en el programa de Bertín es van vindre moltes emocions, una muntanya russa amb diverses pujades i baixades, però una muntanya russa molt compensada, on els espectadors i els protagonistes van plorar i van riure. Igual que l’actriu, Bertín Osborne sempre ha comptat amb una vida social de pel·lícula i quasi tothom ha coincidit amb ell d’alguna manera.

De fet, tant l’entrevistada com l’entrevistador van traure a la llum una exclusiva que ningú esperava i és que van tindre un romanç clandestí que ningú va saber fins ahir a la nit.

La prova que la seua amistat va perdurar és que després d’això Bertín es va convertir en un suport per a ella, especialment durant un dels moments més durs de la seua vida: el càncer que va patir als 28 anys, un any més dels que tenia el seu fill quan va morir.

En el seu cas va ser en l’úter, i el que va estar al seu costat en aqueixos difícils moments va ser Osborne: “Després d’això vaig tindre un tema d’un càncer que em van operar en l’úter i el que va estar al peu del canó va ser aquest senyor”, va confessar la biòloga.

 

Un romanç breu però intens

 

Entre tots dos hi ha molta química i els riures van abundar en el programa pese al dur relat que desgraciadament era el protagonista. Especialment còmplices i divertits van estar a recordar alguns detalls del seu breu festeig, que va comptar amb un accident de cotxe i fins i tot amb una visita sorpresa a Roma.

En el primer cas, va ser Bertín el que va destrossar un cotxe d’Ana. Per al segon, va anar Obregón la que es va desplaçar a Roma per a donar-li una sorpresa a un Bertín que es trobava a Itàlia treballant.
Jo arribe de gravar i la cridava a Madrid. Li vaig dir: ‘Grosseta, com estàs?’. I sentia a l’habitació un soroll… Mirava a tots costats i després sent que és per la finestra”, va recordar Bertín entre riures.

Me la trobe en l’escala de caragol. No et vull explicar com estava”, va continuar. Ana Obregón aportava llavors que lluïa “una minifaldilla i un gran taló” i que després d’estar tanta estona al balcó, es va emportar “l’ovació de tota la gent que estava mirant” la romàntica escena. “Són coses tan gracioses. És que hem rigut moltíssim”.

Que hàgem tingut un affaire i que ens continuem volent és un regal”, confessava Bertín, que va destacar que durant el seu breu festeig eren “dos xiquets” de només “vint-i-tants anys”. El presentador, al llarg del programa, va destacar moltes coses que li agradaven d’Ana, però en una va insistir en més d’una ocasió: “Em matava el que em reia amb ella”.

Els dos han perdut un fill

 

No obstant això, no és l’únic episodi que tenen en comú. Ahir tothom va poder empatitzar amb Ana d’una certa manera i vam aprendre des del minut un de l’exemple de superació i de ganes de viure i seguir avant malgrat els obstacles

No obstant això, va haver-hi una lliçó que segurament no haja quedat indiferent i que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials. «Temps i amor» són dos paraules que Álex Lequio va tindre molt present durant els seus dos últims anys de vida i que la seua mare tracta d’ensenyar. El testimoniatge d’Ana enfront de Bertín va fer que el presentador s’esfondrara per complet, no solament per les paraules d’Ana, que també, sinó perquè els dos han perdut a un fill.

I és que Bertín va perdre al seu primer fill amb Sandra Domecq quinze dies després de nàixer. «Va nàixer amb un problema del fetge i va morir als meus braços a La Paz de Madrid«, va dir. «Això dic mirant a cambra. Els que esteu veient aquest programa que teniu pares i mares, que sapieu el que un pare i una mare vol a un fill. A mi se’m va morir un fill en braços i tinc un meravellós, gràcies a Déu, que ha de viure a través nostre. Al final dius per què?», li va confessar Bertín a Ana que no dubte a dedicar-li unes paraules al seu amic.

 

&nb

sp;

 

 

«El dolor d’un fill és el doble que si et passara a tu. Per què ha de passar-li a un xiquet, a un xic. Bé, afecte, si tu ho tens a la teua casa. És duríssim», li va dir Ana.

«Érem molt joves. Allò va ser un pal tremend. Ho portem molt mal els dos. Sandra estava desconsolada i jo també, evidentment. Va ser un impacte i una impressió tremends. Però bo, a l’any es va quedar embarassada d’Alejandra. Allò va ser ‘heavy’, però ho passem de seguida», va confessar Bertín a Toñi Moreno el mes de desembre passat.

 

 

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.