Bertín Osborne confirma el seu romanç amb Ana Obregón i com la va secundar durant el seu càncer

 

Si per alguna cosa coneixem a Ana Obregón és per l’empatia que sent i té pels seus. Tots la vol, quasi tothom té anècdotes amb Ana. Ahir a la nit, en el programa de Bertín es van vindre moltes emocions, una muntanya russa amb diverses pujades i baixades, però una muntanya russa molt compensada, on els espectadors i els protagonistes van plorar i van riure. Igual que l’actriu, Bertín Osborne sempre ha comptat amb una vida social de pel·lícula i quasi tothom ha coincidit amb ell d’alguna manera.

De fet, tant l’entrevistada com l’entrevistador van traure a la llum una exclusiva que ningú esperava i és que van tindre un romanç clandestí que ningú va saber fins ahir a la nit.

La prova que la seua amistat va perdurar és que després d’això Bertín es va convertir en un suport per a ella, especialment durant un dels moments més durs de la seua vida: el càncer que va patir als 28 anys, un any més dels que tenia el seu fill quan va morir.

En el seu cas va ser en l’úter, i el que va estar al seu costat en aqueixos difícils moments va ser Osborne: “Després d’això vaig tindre un tema d’un càncer que em van operar en l’úter i el que va estar al peu del canó va ser aquest senyor”, va confessar la biòloga.

 

Un romanç breu però intens

 

Entre tots dos hi ha molta química i els riures van abundar en el programa pese al dur relat que desgraciadament era el protagonista. Especialment còmplices i divertits van estar a recordar alguns detalls del seu breu festeig, que va comptar amb un accident de cotxe i fins i tot amb una visita sorpresa a Roma.

En el primer cas, va ser Bertín el que va destrossar un cotxe d’Ana. Per al segon, va anar Obregón la que es va desplaçar a Roma per a donar-li una sorpresa a un Bertín que es trobava a Itàlia treballant.
Jo arribe de gravar i la cridava a Madrid. Li vaig dir: ‘Grosseta, com estàs?’. I sentia a l’habitació un soroll… Mirava a tots costats i després sent que és per la finestra”, va recordar Bertín entre riures.

Me la trobe en l’escala de caragol. No et vull explicar com estava”, va continuar. Ana Obregón aportava llavors que lluïa “una minifaldilla i un gran taló” i que després d’estar tanta estona al balcó, es va emportar “l’ovació de tota la gent que estava mirant” la romàntica escena. “Són coses tan gracioses. És que hem rigut moltíssim”.

Que hàgem tingut un affaire i que ens continuem volent és un regal”, confessava Bertín, que va destacar que durant el seu breu festeig eren “dos xiquets” de només “vint-i-tants anys”. El presentador, al llarg del programa, va destacar moltes coses que li agradaven d’Ana, però en una va insistir en més d’una ocasió: “Em matava el que em reia amb ella”.

Els dos han perdut un fill

 

No obstant això, no és l’únic episodi que tenen en comú. Ahir tothom va poder empatitzar amb Ana d’una certa manera i vam aprendre des del minut un de l’exemple de superació i de ganes de viure i seguir avant malgrat els obstacles

No obstant això, va haver-hi una lliçó que segurament no haja quedat indiferent i que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials. «Temps i amor» són dos paraules que Álex Lequio va tindre molt present durant els seus dos últims anys de vida i que la seua mare tracta d’ensenyar. El testimoniatge d’Ana enfront de Bertín va fer que el presentador s’esfondrara per complet, no solament per les paraules d’Ana, que també, sinó perquè els dos han perdut a un fill.

I és que Bertín va perdre al seu primer fill amb Sandra Domecq quinze dies després de nàixer. «Va nàixer amb un problema del fetge i va morir als meus braços a La Paz de Madrid«, va dir. «Això dic mirant a cambra. Els que esteu veient aquest programa que teniu pares i mares, que sapieu el que un pare i una mare vol a un fill. A mi se’m va morir un fill en braços i tinc un meravellós, gràcies a Déu, que ha de viure a través nostre. Al final dius per què?», li va confessar Bertín a Ana que no dubte a dedicar-li unes paraules al seu amic.

 

&nb

sp;

 

 

«El dolor d’un fill és el doble que si et passara a tu. Per què ha de passar-li a un xiquet, a un xic. Bé, afecte, si tu ho tens a la teua casa. És duríssim», li va dir Ana.

«Érem molt joves. Allò va ser un pal tremend. Ho portem molt mal els dos. Sandra estava desconsolada i jo també, evidentment. Va ser un impacte i una impressió tremends. Però bo, a l’any es va quedar embarassada d’Alejandra. Allò va ser ‘heavy’, però ho passem de seguida», va confessar Bertín a Toñi Moreno el mes de desembre passat.

 

 

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.