Bertín Osborne confirma el seu romanç amb Ana Obregón i com la va secundar durant el seu càncer

 

Si per alguna cosa coneixem a Ana Obregón és per l’empatia que sent i té pels seus. Tots la vol, quasi tothom té anècdotes amb Ana. Ahir a la nit, en el programa de Bertín es van vindre moltes emocions, una muntanya russa amb diverses pujades i baixades, però una muntanya russa molt compensada, on els espectadors i els protagonistes van plorar i van riure. Igual que l’actriu, Bertín Osborne sempre ha comptat amb una vida social de pel·lícula i quasi tothom ha coincidit amb ell d’alguna manera.

De fet, tant l’entrevistada com l’entrevistador van traure a la llum una exclusiva que ningú esperava i és que van tindre un romanç clandestí que ningú va saber fins ahir a la nit.

La prova que la seua amistat va perdurar és que després d’això Bertín es va convertir en un suport per a ella, especialment durant un dels moments més durs de la seua vida: el càncer que va patir als 28 anys, un any més dels que tenia el seu fill quan va morir.

En el seu cas va ser en l’úter, i el que va estar al seu costat en aqueixos difícils moments va ser Osborne: “Després d’això vaig tindre un tema d’un càncer que em van operar en l’úter i el que va estar al peu del canó va ser aquest senyor”, va confessar la biòloga.

 

Un romanç breu però intens

 

Entre tots dos hi ha molta química i els riures van abundar en el programa pese al dur relat que desgraciadament era el protagonista. Especialment còmplices i divertits van estar a recordar alguns detalls del seu breu festeig, que va comptar amb un accident de cotxe i fins i tot amb una visita sorpresa a Roma.

En el primer cas, va ser Bertín el que va destrossar un cotxe d’Ana. Per al segon, va anar Obregón la que es va desplaçar a Roma per a donar-li una sorpresa a un Bertín que es trobava a Itàlia treballant.
Jo arribe de gravar i la cridava a Madrid. Li vaig dir: ‘Grosseta, com estàs?’. I sentia a l’habitació un soroll… Mirava a tots costats i després sent que és per la finestra”, va recordar Bertín entre riures.

Me la trobe en l’escala de caragol. No et vull explicar com estava”, va continuar. Ana Obregón aportava llavors que lluïa “una minifaldilla i un gran taló” i que després d’estar tanta estona al balcó, es va emportar “l’ovació de tota la gent que estava mirant” la romàntica escena. “Són coses tan gracioses. És que hem rigut moltíssim”.

Que hàgem tingut un affaire i que ens continuem volent és un regal”, confessava Bertín, que va destacar que durant el seu breu festeig eren “dos xiquets” de només “vint-i-tants anys”. El presentador, al llarg del programa, va destacar moltes coses que li agradaven d’Ana, però en una va insistir en més d’una ocasió: “Em matava el que em reia amb ella”.

Els dos han perdut un fill

 

No obstant això, no és l’únic episodi que tenen en comú. Ahir tothom va poder empatitzar amb Ana d’una certa manera i vam aprendre des del minut un de l’exemple de superació i de ganes de viure i seguir avant malgrat els obstacles

No obstant això, va haver-hi una lliçó que segurament no haja quedat indiferent i que ja s’ha viralitzat en les xarxes socials. «Temps i amor» són dos paraules que Álex Lequio va tindre molt present durant els seus dos últims anys de vida i que la seua mare tracta d’ensenyar. El testimoniatge d’Ana enfront de Bertín va fer que el presentador s’esfondrara per complet, no solament per les paraules d’Ana, que també, sinó perquè els dos han perdut a un fill.

I és que Bertín va perdre al seu primer fill amb Sandra Domecq quinze dies després de nàixer. «Va nàixer amb un problema del fetge i va morir als meus braços a La Paz de Madrid«, va dir. «Això dic mirant a cambra. Els que esteu veient aquest programa que teniu pares i mares, que sapieu el que un pare i una mare vol a un fill. A mi se’m va morir un fill en braços i tinc un meravellós, gràcies a Déu, que ha de viure a través nostre. Al final dius per què?», li va confessar Bertín a Ana que no dubte a dedicar-li unes paraules al seu amic.

 

&nb

sp;

 

 

«El dolor d’un fill és el doble que si et passara a tu. Per què ha de passar-li a un xiquet, a un xic. Bé, afecte, si tu ho tens a la teua casa. És duríssim», li va dir Ana.

«Érem molt joves. Allò va ser un pal tremend. Ho portem molt mal els dos. Sandra estava desconsolada i jo també, evidentment. Va ser un impacte i una impressió tremends. Però bo, a l’any es va quedar embarassada d’Alejandra. Allò va ser ‘heavy’, però ho passem de seguida», va confessar Bertín a Toñi Moreno el mes de desembre passat.

 

 

Últimes notícies

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.

Detingut un jove per extorquir a usuaris de webs de contactes amb amenaces econòmiques

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 24 anys acusat d'extorquir a usuaris de pàgines de contactes, als quals reclamava diners mitjançant amenaces i intimidacions.

Xàbia concedix la medalla de la ciutat a Gerson Andrés Rincón per la seua actuació heroica en un incendi

L'Ajuntament de Xàbia ha atorgat a títol pòstum la seua màxima distinció a Gerson Andrés Rincón Murillo, veí colombià que va morir en avisar porta a porta als seus veïns durant un incendi en el seu edifici al febrer de 2026.

Set detinguts per una xarxa que introduïa migrants en pasteres taxi entre Espanya i França

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil han desarticulat una xarxa internacional que introduïa migrants en pasteres taxi per les costes d'Alacant, Múrcia i Almeria, amb set detinguts a Espanya i França.

Les famílies exigixen explicacions per l’agressió policial a una docent enfront d’Educació

Les federacions de famílies de l'escola pública condemnen l'agressió policial patida per una professora durant una protesta enfront de la Conselleria d'Educació i reclamen una negociació ràpida per a tancar el curs amb garanties.

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.