20.2 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Mr. Big estarà en la seqüela de ‘Sexo en Nueva York’

Fa uns mesos es va revelar que Sarah Jessica Parker, Kristin Davis i Cynthia Nixon anaven a tornar a interpretar a Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York Goldenblatt en una seqüela de ‘Sexo en Nueva York’.

Una sèrie de 10 episodis de 30 minuts que està preparant HBO Max i que començaran a rodar este pròxim estiu. Però, al llarg d’este temps, es va especular que un dels actors més importants de la sèrie no anava a tornar a ‘And Just Like That…’, que és com es diu la sèrie.

Es tractava de Mr. Big qui va ser interpretat per Chris Noth en la ficció i les pel·lícules consecutives. Però ara, el productor executiu Michael Patrick King ha confirmat que sí que estarà l’actor en un comunicat que han llançat: “Estic encantat de tornar a treballar amb Chris en ‘And Just Like That…’. Com podríem fer un nou capítol de la història de ‘Sexo en Nueva York’ sense el nostre Mr. Big?”.

En esta nova ‘Sexo en Nueva York’ seguirà a Carrie (Sarah Jessica Parker), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) mentre “naveguen pel viatge des de la complicada realitat de la vida i l’amistat en els seus 30 fins a una realitat més complicada de la vida i l’amistat als 50“. A qui no tornarem a veure és a Kim Cattrall qui va encarnar a la genial Samantha Jones i es va negar a tornar a la sèrie.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.

La millora de la CV-679 suma carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer a la Safor

La Diputació de València ha licitat per 9,2 milions la millora de la CV-679 entre Almoines i l'Alqueria de la Comtessa, amb carril ciclopedestre i variant a Rafelcofer. El projecte reforça seguretat viària i connectivitat entre municipis de la Safor.

Ferides una menor i una dona de 39 anys en l’incendi d’una vivenda a Orihuela

Una menor i una dona de 39 anys han resultat ferides este dijous en un incendi en una vivenda del carrer Sant Joan d'Orihuela. Han sigut ateses per inhalació de fum i traslladades a l'Hospital Vega Baixa i a la Fe, segons el Cicu.

L’oposició retrau que les víctimes de la dana seguisquen sense comparéixer en Les Corts 15 mesos després

Quinze mesos després de la dana que va causar 230 morts a la província de València, l'oposició ha censurat que les víctimes no hagen sigut escoltades encara en Les Corts. El PP ha assegurat que intentarà citar-les com més prompte millor i ha apuntat a la pròxima reunió de febrer.

La Generalitat licita més de 60 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona

La Generalitat, a través de la EVHA, ha licitat entre 60 i 70 vivendes de protecció pública a La Pobla de Vallbona dins del Pla VIU. El 10% se sumarà al parc públic i el 40% es reservarà a jóvens; el termini d'ofertes finalitza el 29 d'abril.

El PP de València defén el seu pla d’autònoms i acusa el Govern d’abandó

L'adreça provincial popular ha presentat a Alfafar el seu paquet de mesures per a alleujar càrregues i fomentar l'activitat dels autònoms, amb crítiques a l'Executiu. El pla inclou exempcions fiscals, menys tràmits i estímuls a la contractació i la conciliació.

Missatgers de la Pau impulsarà la conciliació en el centre cívic del Cabanyal

Missatgers de la Pau impulsarà el primer projecte del nou centre cívic del Cabanyal per a facilitar la conciliació a famílies vulnerables. El programa arrancarà amb dos grups de quinze dones i el 12 de febrer hi haurà una reunió amb entitats veïnals.