10.7 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Mr. Big estarà en la seqüela de ‘Sexo en Nueva York’

Fa uns mesos es va revelar que Sarah Jessica Parker, Kristin Davis i Cynthia Nixon anaven a tornar a interpretar a Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York Goldenblatt en una seqüela de ‘Sexo en Nueva York’.

Una sèrie de 10 episodis de 30 minuts que està preparant HBO Max i que començaran a rodar este pròxim estiu. Però, al llarg d’este temps, es va especular que un dels actors més importants de la sèrie no anava a tornar a ‘And Just Like That…’, que és com es diu la sèrie.

Es tractava de Mr. Big qui va ser interpretat per Chris Noth en la ficció i les pel·lícules consecutives. Però ara, el productor executiu Michael Patrick King ha confirmat que sí que estarà l’actor en un comunicat que han llançat: “Estic encantat de tornar a treballar amb Chris en ‘And Just Like That…’. Com podríem fer un nou capítol de la història de ‘Sexo en Nueva York’ sense el nostre Mr. Big?”.

En esta nova ‘Sexo en Nueva York’ seguirà a Carrie (Sarah Jessica Parker), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) mentre “naveguen pel viatge des de la complicada realitat de la vida i l’amistat en els seus 30 fins a una realitat més complicada de la vida i l’amistat als 50“. A qui no tornarem a veure és a Kim Cattrall qui va encarnar a la genial Samantha Jones i es va negar a tornar a la sèrie.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.