Mr. Big estarà en la seqüela de ‘Sexo en Nueva York’

Fa uns mesos es va revelar que Sarah Jessica Parker, Kristin Davis i Cynthia Nixon anaven a tornar a interpretar a Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York Goldenblatt en una seqüela de ‘Sexo en Nueva York’.

Una sèrie de 10 episodis de 30 minuts que està preparant HBO Max i que començaran a rodar este pròxim estiu. Però, al llarg d’este temps, es va especular que un dels actors més importants de la sèrie no anava a tornar a ‘And Just Like That…’, que és com es diu la sèrie.

Es tractava de Mr. Big qui va ser interpretat per Chris Noth en la ficció i les pel·lícules consecutives. Però ara, el productor executiu Michael Patrick King ha confirmat que sí que estarà l’actor en un comunicat que han llançat: «Estic encantat de tornar a treballar amb Chris en ‘And Just Like That…’. Com podríem fer un nou capítol de la història de ‘Sexo en Nueva York’ sense el nostre Mr. Big?».

En esta nova ‘Sexo en Nueva York’ seguirà a Carrie (Sarah Jessica Parker), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) mentre «naveguen pel viatge des de la complicada realitat de la vida i l’amistat en els seus 30 fins a una realitat més complicada de la vida i l’amistat als 50«. A qui no tornarem a veure és a Kim Cattrall qui va encarnar a la genial Samantha Jones i es va negar a tornar a la sèrie.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.