Mr. Big estarà en la seqüela de ‘Sexo en Nueva York’

Fa uns mesos es va revelar que Sarah Jessica Parker, Kristin Davis i Cynthia Nixon anaven a tornar a interpretar a Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York Goldenblatt en una seqüela de ‘Sexo en Nueva York’.

Una sèrie de 10 episodis de 30 minuts que està preparant HBO Max i que començaran a rodar este pròxim estiu. Però, al llarg d’este temps, es va especular que un dels actors més importants de la sèrie no anava a tornar a ‘And Just Like That…’, que és com es diu la sèrie.

Es tractava de Mr. Big qui va ser interpretat per Chris Noth en la ficció i les pel·lícules consecutives. Però ara, el productor executiu Michael Patrick King ha confirmat que sí que estarà l’actor en un comunicat que han llançat: «Estic encantat de tornar a treballar amb Chris en ‘And Just Like That…’. Com podríem fer un nou capítol de la història de ‘Sexo en Nueva York’ sense el nostre Mr. Big?».

En esta nova ‘Sexo en Nueva York’ seguirà a Carrie (Sarah Jessica Parker), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) mentre «naveguen pel viatge des de la complicada realitat de la vida i l’amistat en els seus 30 fins a una realitat més complicada de la vida i l’amistat als 50«. A qui no tornarem a veure és a Kim Cattrall qui va encarnar a la genial Samantha Jones i es va negar a tornar a la sèrie.

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.