Mr. Big estarà en la seqüela de ‘Sexo en Nueva York’

Fa uns mesos es va revelar que Sarah Jessica Parker, Kristin Davis i Cynthia Nixon anaven a tornar a interpretar a Carrie Bradshaw, Miranda Hobbes i Charlotte York Goldenblatt en una seqüela de ‘Sexo en Nueva York’.

Una sèrie de 10 episodis de 30 minuts que està preparant HBO Max i que començaran a rodar este pròxim estiu. Però, al llarg d’este temps, es va especular que un dels actors més importants de la sèrie no anava a tornar a ‘And Just Like That…’, que és com es diu la sèrie.

Es tractava de Mr. Big qui va ser interpretat per Chris Noth en la ficció i les pel·lícules consecutives. Però ara, el productor executiu Michael Patrick King ha confirmat que sí que estarà l’actor en un comunicat que han llançat: «Estic encantat de tornar a treballar amb Chris en ‘And Just Like That…’. Com podríem fer un nou capítol de la història de ‘Sexo en Nueva York’ sense el nostre Mr. Big?».

En esta nova ‘Sexo en Nueva York’ seguirà a Carrie (Sarah Jessica Parker), Miranda (Cynthia Nixon) i Charlotte (Kristin Davis) mentre «naveguen pel viatge des de la complicada realitat de la vida i l’amistat en els seus 30 fins a una realitat més complicada de la vida i l’amistat als 50«. A qui no tornarem a veure és a Kim Cattrall qui va encarnar a la genial Samantha Jones i es va negar a tornar a la sèrie.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.