Continua l’enfrontament entre les Campos: Terelu, molt molesta amb la seua germana

 

La cosa està que crema en la família Campos. L’aparent enemistat que regna entre Carmen Borrego  i Alejandra Rubio, ha acabat per dinamitar les relacions en un dels clans més mediàtics de la televisió estatal. La bona sintonia entre les filles de la Campos s’ha esfumat i el que és pitjor, cap d’elles ho amaga.

L’encreuament de dards enverinats entre tia i neboda del passat cap de setmana ha passat factura a la nova col·laboradora de ‘Sálvame’. De fet, ahir, va ser la mateixa Carmen, qui des del programa, ha reconegut que la seua germana estava molesta amb ella.

 

Terelu, distanciada de la seua germana

 

Pel que sembla, a Terelu no li va agradar en absolut les pulletes que es llançaven entre la seua filla i la seua germana i farta d’això, s’ha enfadat amb les dos.

La concursant de MasterChef va veure un esquer en la frase on Borrego assegurava que potser Alejandra  estava més desballestada que ella mateixa.

Lluny de deixar-ho ací, a la filla de María Teresa Campos tampoc li va asseure res bé que fora la seua germana qui intentara deixar “d’aprofitada” a la seua filla. En este sentit, Carmen ha donat a conéixer que ella en cap moment va pronunciar aqueixes paraules amb intencionalitat nociva i demana perdó per elles.

Carmen demana disculpes

 

Borrego i Alejandra Rubio. Tia i neboda intercanvien declaracions i la col·laboradora va respondre des del ‘Deluxe’ dient: “Potser ella està més desballestada que jo”, unes paraules que li han deixat factura.

Terelu Campos va veure un esquer en el qual escoltava esta frase de la seua germana i també una altra en la qual semblava qualificar a la seua filla “d’aprofitada”. “Si jo veig l’esquer, estaria igual de fotuda”, replicava Carmen en ‘Sálvame’ i confirmava que la seua germana està molesta amb ella.

“Està enfadada, si li ha molestat, li demane disculpes, però no ho he fet amb aqueixa intenció”, apuntava Carmen, afegint que les seues paraules tenien un context i en cap cas van ser pronunciades amb “maldat”.

“Mai assumeixes les teues paraules!”, li retreia María Patiño mentre Gema López apuntava que la seua cara era pitjor que les seues paraules: “Porte un any sense dir res de la meua neboda, no sigueu injustos”, es defensava Carmen.

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.