Continua l’enfrontament entre les Campos: Terelu, molt molesta amb la seua germana

 

La cosa està que crema en la família Campos. L’aparent enemistat que regna entre Carmen Borrego  i Alejandra Rubio, ha acabat per dinamitar les relacions en un dels clans més mediàtics de la televisió estatal. La bona sintonia entre les filles de la Campos s’ha esfumat i el que és pitjor, cap d’elles ho amaga.

L’encreuament de dards enverinats entre tia i neboda del passat cap de setmana ha passat factura a la nova col·laboradora de ‘Sálvame’. De fet, ahir, va ser la mateixa Carmen, qui des del programa, ha reconegut que la seua germana estava molesta amb ella.

 

Terelu, distanciada de la seua germana

 

Pel que sembla, a Terelu no li va agradar en absolut les pulletes que es llançaven entre la seua filla i la seua germana i farta d’això, s’ha enfadat amb les dos.

La concursant de MasterChef va veure un esquer en la frase on Borrego assegurava que potser Alejandra  estava més desballestada que ella mateixa.

Lluny de deixar-ho ací, a la filla de María Teresa Campos tampoc li va asseure res bé que fora la seua germana qui intentara deixar “d’aprofitada” a la seua filla. En este sentit, Carmen ha donat a conéixer que ella en cap moment va pronunciar aqueixes paraules amb intencionalitat nociva i demana perdó per elles.

Carmen demana disculpes

 

Borrego i Alejandra Rubio. Tia i neboda intercanvien declaracions i la col·laboradora va respondre des del ‘Deluxe’ dient: “Potser ella està més desballestada que jo”, unes paraules que li han deixat factura.

Terelu Campos va veure un esquer en el qual escoltava esta frase de la seua germana i també una altra en la qual semblava qualificar a la seua filla “d’aprofitada”. “Si jo veig l’esquer, estaria igual de fotuda”, replicava Carmen en ‘Sálvame’ i confirmava que la seua germana està molesta amb ella.

“Està enfadada, si li ha molestat, li demane disculpes, però no ho he fet amb aqueixa intenció”, apuntava Carmen, afegint que les seues paraules tenien un context i en cap cas van ser pronunciades amb “maldat”.

“Mai assumeixes les teues paraules!”, li retreia María Patiño mentre Gema López apuntava que la seua cara era pitjor que les seues paraules: “Porte un any sense dir res de la meua neboda, no sigueu injustos”, es defensava Carmen.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.