Continua l’enfrontament entre les Campos: Terelu, molt molesta amb la seua germana

 

La cosa està que crema en la família Campos. L’aparent enemistat que regna entre Carmen Borrego  i Alejandra Rubio, ha acabat per dinamitar les relacions en un dels clans més mediàtics de la televisió estatal. La bona sintonia entre les filles de la Campos s’ha esfumat i el que és pitjor, cap d’elles ho amaga.

L’encreuament de dards enverinats entre tia i neboda del passat cap de setmana ha passat factura a la nova col·laboradora de ‘Sálvame’. De fet, ahir, va ser la mateixa Carmen, qui des del programa, ha reconegut que la seua germana estava molesta amb ella.

 

Terelu, distanciada de la seua germana

 

Pel que sembla, a Terelu no li va agradar en absolut les pulletes que es llançaven entre la seua filla i la seua germana i farta d’això, s’ha enfadat amb les dos.

La concursant de MasterChef va veure un esquer en la frase on Borrego assegurava que potser Alejandra  estava més desballestada que ella mateixa.

Lluny de deixar-ho ací, a la filla de María Teresa Campos tampoc li va asseure res bé que fora la seua germana qui intentara deixar “d’aprofitada” a la seua filla. En este sentit, Carmen ha donat a conéixer que ella en cap moment va pronunciar aqueixes paraules amb intencionalitat nociva i demana perdó per elles.

Carmen demana disculpes

 

Borrego i Alejandra Rubio. Tia i neboda intercanvien declaracions i la col·laboradora va respondre des del ‘Deluxe’ dient: “Potser ella està més desballestada que jo”, unes paraules que li han deixat factura.

Terelu Campos va veure un esquer en el qual escoltava esta frase de la seua germana i també una altra en la qual semblava qualificar a la seua filla “d’aprofitada”. “Si jo veig l’esquer, estaria igual de fotuda”, replicava Carmen en ‘Sálvame’ i confirmava que la seua germana està molesta amb ella.

“Està enfadada, si li ha molestat, li demane disculpes, però no ho he fet amb aqueixa intenció”, apuntava Carmen, afegint que les seues paraules tenien un context i en cap cas van ser pronunciades amb “maldat”.

“Mai assumeixes les teues paraules!”, li retreia María Patiño mentre Gema López apuntava que la seua cara era pitjor que les seues paraules: “Porte un any sense dir res de la meua neboda, no sigueu injustos”, es defensava Carmen.

Últimes notícies

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.