Continua l’enfrontament entre les Campos: Terelu, molt molesta amb la seua germana

 

La cosa està que crema en la família Campos. L’aparent enemistat que regna entre Carmen Borrego  i Alejandra Rubio, ha acabat per dinamitar les relacions en un dels clans més mediàtics de la televisió estatal. La bona sintonia entre les filles de la Campos s’ha esfumat i el que és pitjor, cap d’elles ho amaga.

L’encreuament de dards enverinats entre tia i neboda del passat cap de setmana ha passat factura a la nova col·laboradora de ‘Sálvame’. De fet, ahir, va ser la mateixa Carmen, qui des del programa, ha reconegut que la seua germana estava molesta amb ella.

 

Terelu, distanciada de la seua germana

 

Pel que sembla, a Terelu no li va agradar en absolut les pulletes que es llançaven entre la seua filla i la seua germana i farta d’això, s’ha enfadat amb les dos.

La concursant de MasterChef va veure un esquer en la frase on Borrego assegurava que potser Alejandra  estava més desballestada que ella mateixa.

Lluny de deixar-ho ací, a la filla de María Teresa Campos tampoc li va asseure res bé que fora la seua germana qui intentara deixar “d’aprofitada” a la seua filla. En este sentit, Carmen ha donat a conéixer que ella en cap moment va pronunciar aqueixes paraules amb intencionalitat nociva i demana perdó per elles.

Carmen demana disculpes

 

Borrego i Alejandra Rubio. Tia i neboda intercanvien declaracions i la col·laboradora va respondre des del ‘Deluxe’ dient: “Potser ella està més desballestada que jo”, unes paraules que li han deixat factura.

Terelu Campos va veure un esquer en el qual escoltava esta frase de la seua germana i també una altra en la qual semblava qualificar a la seua filla “d’aprofitada”. “Si jo veig l’esquer, estaria igual de fotuda”, replicava Carmen en ‘Sálvame’ i confirmava que la seua germana està molesta amb ella.

“Està enfadada, si li ha molestat, li demane disculpes, però no ho he fet amb aqueixa intenció”, apuntava Carmen, afegint que les seues paraules tenien un context i en cap cas van ser pronunciades amb “maldat”.

“Mai assumeixes les teues paraules!”, li retreia María Patiño mentre Gema López apuntava que la seua cara era pitjor que les seues paraules: “Porte un any sense dir res de la meua neboda, no sigueu injustos”, es defensava Carmen.

Últimes notícies

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.