Continua l’enfrontament entre les Campos: Terelu, molt molesta amb la seua germana

 

La cosa està que crema en la família Campos. L’aparent enemistat que regna entre Carmen Borrego  i Alejandra Rubio, ha acabat per dinamitar les relacions en un dels clans més mediàtics de la televisió estatal. La bona sintonia entre les filles de la Campos s’ha esfumat i el que és pitjor, cap d’elles ho amaga.

L’encreuament de dards enverinats entre tia i neboda del passat cap de setmana ha passat factura a la nova col·laboradora de ‘Sálvame’. De fet, ahir, va ser la mateixa Carmen, qui des del programa, ha reconegut que la seua germana estava molesta amb ella.

 

Terelu, distanciada de la seua germana

 

Pel que sembla, a Terelu no li va agradar en absolut les pulletes que es llançaven entre la seua filla i la seua germana i farta d’això, s’ha enfadat amb les dos.

La concursant de MasterChef va veure un esquer en la frase on Borrego assegurava que potser Alejandra  estava més desballestada que ella mateixa.

Lluny de deixar-ho ací, a la filla de María Teresa Campos tampoc li va asseure res bé que fora la seua germana qui intentara deixar “d’aprofitada” a la seua filla. En este sentit, Carmen ha donat a conéixer que ella en cap moment va pronunciar aqueixes paraules amb intencionalitat nociva i demana perdó per elles.

Carmen demana disculpes

 

Borrego i Alejandra Rubio. Tia i neboda intercanvien declaracions i la col·laboradora va respondre des del ‘Deluxe’ dient: “Potser ella està més desballestada que jo”, unes paraules que li han deixat factura.

Terelu Campos va veure un esquer en el qual escoltava esta frase de la seua germana i també una altra en la qual semblava qualificar a la seua filla “d’aprofitada”. “Si jo veig l’esquer, estaria igual de fotuda”, replicava Carmen en ‘Sálvame’ i confirmava que la seua germana està molesta amb ella.

“Està enfadada, si li ha molestat, li demane disculpes, però no ho he fet amb aqueixa intenció”, apuntava Carmen, afegint que les seues paraules tenien un context i en cap cas van ser pronunciades amb “maldat”.

“Mai assumeixes les teues paraules!”, li retreia María Patiño mentre Gema López apuntava que la seua cara era pitjor que les seues paraules: “Porte un any sense dir res de la meua neboda, no sigueu injustos”, es defensava Carmen.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU