Carlota Corredera assegura que Gloria Camila va mentir sobre el procés judicial

Ejemplo de shortcode con estilo
Gloria Camila ha parlat sobre la demanda que va interposar a Rocío Carrasco, la seua germana, perquè li fes coneixedora dels manuscrits que tindria en el seu poder de Rocío Jurado i ho fa en el nou programa en el qual col·labora en Telecinco, ‘Ya son las ocho‘, el programa de Sonsoles Ónega, on va sorprendre trencant el seu silenci. «El cas és […]

Gloria Camila ha parlat sobre la demanda que va interposar a Rocío Carrasco, la seua germana, perquè li fes coneixedora dels manuscrits que tindria en el seu poder de Rocío Jurado i ho fa en el nou programa en el qual col·labora en Telecinco, ‘Ya son las ocho‘, el programa de Sonsoles Ónega, on va sorprendre trencant el seu silenci.

«El cas és que després ella ensenya un paper que no és el que se li ha demanat, ni nosaltres ni la jutgessa. De fet ella diu: ‘Si parle d’estos documents, De què parlaré en la sèrie? No puc parlar del document que ensenya perquè està judicialitzat. Si la meua mare no va voler fer això públic en vida, no entenc per què ara s’ha de parlar d’això«, va explicar la filla d’Ortega Cano i Rocío Jurado.

Carlota Corredera defén a Rocío Carrasco davant les paraules de Gloria Camila

Una vegada més, la presentadora de ‘Sálvame‘, Carlota Corredera, defén a Rocío Carrasco assegurant que Gloria Camila no hauria comptat amb exactitud la veritat del procés judicial. «Ahir Gloria Camila va mentir en un tema que té a veure amb el document que va aportar Rocío», anunciava.

<

>

Carlota Corredera: «No enganyem la gent»

La presentadora ha insistit en «Rocío Carrasco mai va parlar d’un diari», sinó «d’uns manuscrits que va trobar després de la seua defunció». «Va dir a més que li cridava l’atenció tant de nerviosisme quan ella havia trobat altres documents pitjors«, afegia.

Després, Carlota Corredera no va dubtar a dirigir-se a Gloria Camila: «La teua germana Rocío va dir que hi havia uns documents. És un document en el qual ella escriu en vida. En estes reflexions Ortega Cano queda molt malament. No enganyem la gent dient que el que se li va demanar a la teua germana no ho va aportar, perquè si no ho hagués fet no estaria judicialitzat. Haurien dit que és un tovalló sense més«.

<

>

Últimes notícies

Quatre detinguts després d’un intent de desallotjament en un habitatge de Benimaclet (València)

La Policia Nacional ha detingut tres treballadors d’una empresa de desallotjament d’habitatges i una altra persona en un pis de Benimaclet. Els fets han ocorregut al carrer Vicente Zaragozá.

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.