Carlota Corredera la culpable de l’enfonsament de ‘Sálvame’?

Telecinco pateix una crisi històrica, després de liderar la quota de pantalla durant 35 mesos seguits i mantindre’s en el podi global des de fa dècades tanca el mes d’agost amb dades preocupants.

Es confirma el sorpasso d’Antena 3 en quota de pantalla, conseqüència directa del desgast de l’audiència davant les maniobres d’impacte infructuoses a les quals van recórrer alguns programes del canal de Televisió.

Els espectadors i alguns mitjans de comunicació culpen a Carlota Corredera, per «l’enfossament» de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera sembla patir les conseqüències del seu rotund posicionament a favor de Rocío Carrasco, després de l’emissió de la docuserie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’. 

“El que porta passant ací des de fa mesos a tots ens passa factura. A uns més i a uns altres menys. Este estiu l’estic vivint com el pitjor en ‘Sálvame‘’’, reconeixia en directe a Jorge Javier Vázquez, qui li mostrava el seu total suport.

La postura de la gallega, durant l’emissió de la polèmica docuserie, ha sigut criticada per anar més enllà del seu paper de mera moderadora del programa. Des del principi es va posicionar del costat de la filla de Rocío Jurado i en contra d’Antonio David Flores.

“Quan et va malament també és notícia, cal entendre-ho, i ara t’estan donant hòsties sense parar, però fins que troben a una altra”, intentava animar-la Jorge Javier.

 

#CarlotaHundeSálvame

Ahir, l’etiqueta #CarlotaHundeSálvame és una de les més comentades en les xarxes socials. Tots els detractors de la presentadora la culpen de la baixa audiència del programa de Mediaset, inundant Twitter amb missatges acusadors cap a ella i els seus caps per tancar files amb Rocío Carrasco.

 

Un posicionament que també ha sigut criticat per col·laboradors de ‘Sálvame’ com Kiko Matamoros. “El problema no és el que ha comptat Rocío Carrasco, sinó com s’ha tractat ací. Hi ha gent que ens ha girat l’esquena per com ho hem abordat. Crec que el dia que es va traure del plató a Antonio Montero ens havíem d’haver anat tots. No tinc cap problema a parlar-ho amb Carlota Corredera”, apuntava el col·laborador dirigint-se a la gallega.

L’assenyalen com a culpable del cansament de l’audiència per posicionar-se de manera tan vehement a favor de Rocío Carrasco, la sèrie documental de la qual es va convertir en el fenomen televisiu de l’any.

Les seues conseqüències van transcendir les barreres de l’entreteniment i van tindre repercussions socials: segons les dades llançades pel Ministeri d’Igualtat, arran de l’emissió del programa van augmentar en un 43% les denúncies al 016, el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.