Carlota Corredera la culpable de l’enfonsament de ‘Sálvame’?

Telecinco pateix una crisi històrica, després de liderar la quota de pantalla durant 35 mesos seguits i mantindre’s en el podi global des de fa dècades tanca el mes d’agost amb dades preocupants.

Es confirma el sorpasso d’Antena 3 en quota de pantalla, conseqüència directa del desgast de l’audiència davant les maniobres d’impacte infructuoses a les quals van recórrer alguns programes del canal de Televisió.

Els espectadors i alguns mitjans de comunicació culpen a Carlota Corredera, per «l’enfossament» de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera sembla patir les conseqüències del seu rotund posicionament a favor de Rocío Carrasco, després de l’emissió de la docuserie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’. 

“El que porta passant ací des de fa mesos a tots ens passa factura. A uns més i a uns altres menys. Este estiu l’estic vivint com el pitjor en ‘Sálvame‘’’, reconeixia en directe a Jorge Javier Vázquez, qui li mostrava el seu total suport.

La postura de la gallega, durant l’emissió de la polèmica docuserie, ha sigut criticada per anar més enllà del seu paper de mera moderadora del programa. Des del principi es va posicionar del costat de la filla de Rocío Jurado i en contra d’Antonio David Flores.

“Quan et va malament també és notícia, cal entendre-ho, i ara t’estan donant hòsties sense parar, però fins que troben a una altra”, intentava animar-la Jorge Javier.

 

#CarlotaHundeSálvame

Ahir, l’etiqueta #CarlotaHundeSálvame és una de les més comentades en les xarxes socials. Tots els detractors de la presentadora la culpen de la baixa audiència del programa de Mediaset, inundant Twitter amb missatges acusadors cap a ella i els seus caps per tancar files amb Rocío Carrasco.

 

Un posicionament que també ha sigut criticat per col·laboradors de ‘Sálvame’ com Kiko Matamoros. “El problema no és el que ha comptat Rocío Carrasco, sinó com s’ha tractat ací. Hi ha gent que ens ha girat l’esquena per com ho hem abordat. Crec que el dia que es va traure del plató a Antonio Montero ens havíem d’haver anat tots. No tinc cap problema a parlar-ho amb Carlota Corredera”, apuntava el col·laborador dirigint-se a la gallega.

L’assenyalen com a culpable del cansament de l’audiència per posicionar-se de manera tan vehement a favor de Rocío Carrasco, la sèrie documental de la qual es va convertir en el fenomen televisiu de l’any.

Les seues conseqüències van transcendir les barreres de l’entreteniment i van tindre repercussions socials: segons les dades llançades pel Ministeri d’Igualtat, arran de l’emissió del programa van augmentar en un 43% les denúncies al 016, el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere.

Últimes notícies

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.