Carlota Corredera la culpable de l’enfonsament de ‘Sálvame’?

Telecinco pateix una crisi històrica, després de liderar la quota de pantalla durant 35 mesos seguits i mantindre’s en el podi global des de fa dècades tanca el mes d’agost amb dades preocupants.

Es confirma el sorpasso d’Antena 3 en quota de pantalla, conseqüència directa del desgast de l’audiència davant les maniobres d’impacte infructuoses a les quals van recórrer alguns programes del canal de Televisió.

Els espectadors i alguns mitjans de comunicació culpen a Carlota Corredera, per “l’enfossament” de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera sembla patir les conseqüències del seu rotund posicionament a favor de Rocío Carrasco, després de l’emissió de la docuserie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’. 

“El que porta passant ací des de fa mesos a tots ens passa factura. A uns més i a uns altres menys. Este estiu l’estic vivint com el pitjor en ‘Sálvame‘’’, reconeixia en directe a Jorge Javier Vázquez, qui li mostrava el seu total suport.

La postura de la gallega, durant l’emissió de la polèmica docuserie, ha sigut criticada per anar més enllà del seu paper de mera moderadora del programa. Des del principi es va posicionar del costat de la filla de Rocío Jurado i en contra d’Antonio David Flores.

“Quan et va malament també és notícia, cal entendre-ho, i ara t’estan donant hòsties sense parar, però fins que troben a una altra”, intentava animar-la Jorge Javier.

 

#CarlotaHundeSálvame

Ahir, l’etiqueta #CarlotaHundeSálvame és una de les més comentades en les xarxes socials. Tots els detractors de la presentadora la culpen de la baixa audiència del programa de Mediaset, inundant Twitter amb missatges acusadors cap a ella i els seus caps per tancar files amb Rocío Carrasco.

 

Un posicionament que també ha sigut criticat per col·laboradors de ‘Sálvame’ com Kiko Matamoros. “El problema no és el que ha comptat Rocío Carrasco, sinó com s’ha tractat ací. Hi ha gent que ens ha girat l’esquena per com ho hem abordat. Crec que el dia que es va traure del plató a Antonio Montero ens havíem d’haver anat tots. No tinc cap problema a parlar-ho amb Carlota Corredera”, apuntava el col·laborador dirigint-se a la gallega.

L’assenyalen com a culpable del cansament de l’audiència per posicionar-se de manera tan vehement a favor de Rocío Carrasco, la sèrie documental de la qual es va convertir en el fenomen televisiu de l’any.

Les seues conseqüències van transcendir les barreres de l’entreteniment i van tindre repercussions socials: segons les dades llançades pel Ministeri d’Igualtat, arran de l’emissió del programa van augmentar en un 43% les denúncies al 016, el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.