Carlota Corredera la culpable de l’enfonsament de ‘Sálvame’?

Telecinco pateix una crisi històrica, després de liderar la quota de pantalla durant 35 mesos seguits i mantindre’s en el podi global des de fa dècades tanca el mes d’agost amb dades preocupants.

Es confirma el sorpasso d’Antena 3 en quota de pantalla, conseqüència directa del desgast de l’audiència davant les maniobres d’impacte infructuoses a les quals van recórrer alguns programes del canal de Televisió.

Els espectadors i alguns mitjans de comunicació culpen a Carlota Corredera, per «l’enfossament» de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera sembla patir les conseqüències del seu rotund posicionament a favor de Rocío Carrasco, després de l’emissió de la docuserie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’. 

“El que porta passant ací des de fa mesos a tots ens passa factura. A uns més i a uns altres menys. Este estiu l’estic vivint com el pitjor en ‘Sálvame‘’’, reconeixia en directe a Jorge Javier Vázquez, qui li mostrava el seu total suport.

La postura de la gallega, durant l’emissió de la polèmica docuserie, ha sigut criticada per anar més enllà del seu paper de mera moderadora del programa. Des del principi es va posicionar del costat de la filla de Rocío Jurado i en contra d’Antonio David Flores.

“Quan et va malament també és notícia, cal entendre-ho, i ara t’estan donant hòsties sense parar, però fins que troben a una altra”, intentava animar-la Jorge Javier.

 

#CarlotaHundeSálvame

Ahir, l’etiqueta #CarlotaHundeSálvame és una de les més comentades en les xarxes socials. Tots els detractors de la presentadora la culpen de la baixa audiència del programa de Mediaset, inundant Twitter amb missatges acusadors cap a ella i els seus caps per tancar files amb Rocío Carrasco.

 

Un posicionament que també ha sigut criticat per col·laboradors de ‘Sálvame’ com Kiko Matamoros. “El problema no és el que ha comptat Rocío Carrasco, sinó com s’ha tractat ací. Hi ha gent que ens ha girat l’esquena per com ho hem abordat. Crec que el dia que es va traure del plató a Antonio Montero ens havíem d’haver anat tots. No tinc cap problema a parlar-ho amb Carlota Corredera”, apuntava el col·laborador dirigint-se a la gallega.

L’assenyalen com a culpable del cansament de l’audiència per posicionar-se de manera tan vehement a favor de Rocío Carrasco, la sèrie documental de la qual es va convertir en el fenomen televisiu de l’any.

Les seues conseqüències van transcendir les barreres de l’entreteniment i van tindre repercussions socials: segons les dades llançades pel Ministeri d’Igualtat, arran de l’emissió del programa van augmentar en un 43% les denúncies al 016, el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.