14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Carlota Corredera la culpable de l’enfonsament de ‘Sálvame’?

Telecinco pateix una crisi històrica, després de liderar la quota de pantalla durant 35 mesos seguits i mantindre’s en el podi global des de fa dècades tanca el mes d’agost amb dades preocupants.

Es confirma el sorpasso d’Antena 3 en quota de pantalla, conseqüència directa del desgast de l’audiència davant les maniobres d’impacte infructuoses a les quals van recórrer alguns programes del canal de Televisió.

Els espectadors i alguns mitjans de comunicació culpen a Carlota Corredera, per “l’enfossament” de ‘Sálvame’.

Carlota Corredera sembla patir les conseqüències del seu rotund posicionament a favor de Rocío Carrasco, després de l’emissió de la docuserie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’. 

“El que porta passant ací des de fa mesos a tots ens passa factura. A uns més i a uns altres menys. Este estiu l’estic vivint com el pitjor en ‘Sálvame‘’’, reconeixia en directe a Jorge Javier Vázquez, qui li mostrava el seu total suport.

La postura de la gallega, durant l’emissió de la polèmica docuserie, ha sigut criticada per anar més enllà del seu paper de mera moderadora del programa. Des del principi es va posicionar del costat de la filla de Rocío Jurado i en contra d’Antonio David Flores.

“Quan et va malament també és notícia, cal entendre-ho, i ara t’estan donant hòsties sense parar, però fins que troben a una altra”, intentava animar-la Jorge Javier.

 

#CarlotaHundeSálvame

Ahir, l’etiqueta #CarlotaHundeSálvame és una de les més comentades en les xarxes socials. Tots els detractors de la presentadora la culpen de la baixa audiència del programa de Mediaset, inundant Twitter amb missatges acusadors cap a ella i els seus caps per tancar files amb Rocío Carrasco.

 

Un posicionament que també ha sigut criticat per col·laboradors de ‘Sálvame’ com Kiko Matamoros. “El problema no és el que ha comptat Rocío Carrasco, sinó com s’ha tractat ací. Hi ha gent que ens ha girat l’esquena per com ho hem abordat. Crec que el dia que es va traure del plató a Antonio Montero ens havíem d’haver anat tots. No tinc cap problema a parlar-ho amb Carlota Corredera”, apuntava el col·laborador dirigint-se a la gallega.

L’assenyalen com a culpable del cansament de l’audiència per posicionar-se de manera tan vehement a favor de Rocío Carrasco, la sèrie documental de la qual es va convertir en el fenomen televisiu de l’any.

Les seues conseqüències van transcendir les barreres de l’entreteniment i van tindre repercussions socials: segons les dades llançades pel Ministeri d’Igualtat, arran de l’emissió del programa van augmentar en un 43% les denúncies al 016, el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.