Carmen Alcayde s’estrena com a nova col·laboradora de Sálvame

 

Aquest dilluns 30 d’agost, Sálvame ha presentat a una nova col·laboradora, en substitució d’Antonio Canales. Carmen Alcayde s’ha convertit en el nou fitxatge del programa vespertí de Telecinco i les xarxes socials han celebrat la seua incorporació.

 

Kiko Hernández va ser l’encarregat de rebre a la periodista valenciana al principi de la vesprada. «Hui tenim una nova col·laboradora, Carmen Alcayde. No sé si estem en Sálvame o en Las bodas de Sálvame«, va comentar ell fent l’ullet al format que els dos havien conduït junts en 2013. «O en Sálvame Tomate o en el que siga, jo estic encantada», va respondre la presentadora.

 

A la valenciana no li va costar participar en el programa i començar a donar joc. Durant la seua intervenció, Alcayde va dir que li agradaria que Lydia Lozano i Kiko Hernández arribaren a la final de ‘La última cena‘: «A ella no li abelleix res tornar a cuinar i tu la faràs plorar. Lydia plorant està meravellosa».

 

D’altra banda, l’expresentadora de ‘Aquí hay tomate’ també es va pronunciar sobre la possible marxa de Kiko Matamoros de ‘Sálvame’: «Té ja edat de prejubilar-se, eh. Ja es pot jubilar», va soltar la nova tertuliana sense tallar-se.

 

En un altre moment, la valenciana li va llançar un dard a Anabel Pantoja: «Convidaràs a Amador Mohedano a les teues noces? Que ell és molt ecologista». D’aquesta manera va fer al·lusió a les imatges del germà de Rocío Jurado quan havia sigut enxampat defecant a la platja. El presentador va agregar: «Carmen Alcayde ha vingut per a donar una miqueta d’humor al programa, està la cosa molt dramàtica i ha volgut fer l’acudit de la vesprada».

 

 

Celebració en les Xarxes

El fitxatge de Carmen Alcayde ha sigut rebut amb gran ovació pels espectadors. «Ja era hora! Una col·laboradora nova competent i una incorporació que tots estàvem esperant», va comentar un d’ells en Twitter. «Ja era hora de contractar a algú assenyada, coherent i divertida», va opinar un altre. «Tirar a Canales i fitxar a Carmen Alcayde és el millor que ha fet Sálvame aquest estiu», va escriure un tercer.

 

Les seues anteriors aparicions

Carmen Alcayde ja havia participat en Sálvame en altres ocasions. El 3 de març de 2020, la presentadora valenciana es va retrobar amb Jorge Javier Vázquez en el lliurament especial de ‘Sálvame Tomate’, amb la qual van homenatjar a ‘Aquí hay tomate’, el magazine que tots dos van presentar durant cinc anys.

 

A principis d’agost havia visitat el programa per a promocionar una obra de teatre. Aqueix dia va estar en el plató durant més temps del previst i no va dubtar a compartir la seua opinió sobre diversos temes d’actualitat. Alcayde va acabar proposant entre bromes la possibilitat de quedar-se en ‘Sálvame’.

 

La seua intervenció en el format de Telecinco va propiciar que alguns espectadors deixaren clar en les xarxes socials que volien a Carmen Alcayde en ‘Sálvame’. Finalment, ‘La Fàbrica de la Tele’, productora del programa ha escoltat l’audiència.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU