14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Carmen Alcayde s’estrena com a nova col·laboradora de Sálvame

 

Aquest dilluns 30 d’agost, Sálvame ha presentat a una nova col·laboradora, en substitució d’Antonio Canales. Carmen Alcayde s’ha convertit en el nou fitxatge del programa vespertí de Telecinco i les xarxes socials han celebrat la seua incorporació.

 

Kiko Hernández va ser l’encarregat de rebre a la periodista valenciana al principi de la vesprada. “Hui tenim una nova col·laboradora, Carmen Alcayde. No sé si estem en Sálvame o en Las bodas de Sálvame“, va comentar ell fent l’ullet al format que els dos havien conduït junts en 2013. “O en Sálvame Tomate o en el que siga, jo estic encantada”, va respondre la presentadora.

 

A la valenciana no li va costar participar en el programa i començar a donar joc. Durant la seua intervenció, Alcayde va dir que li agradaria que Lydia Lozano i Kiko Hernández arribaren a la final de ‘La última cena‘: “A ella no li abelleix res tornar a cuinar i tu la faràs plorar. Lydia plorant està meravellosa”.

 

D’altra banda, l’expresentadora de ‘Aquí hay tomate’ també es va pronunciar sobre la possible marxa de Kiko Matamoros de ‘Sálvame’: “Té ja edat de prejubilar-se, eh. Ja es pot jubilar”, va soltar la nova tertuliana sense tallar-se.

 

En un altre moment, la valenciana li va llançar un dard a Anabel Pantoja: “Convidaràs a Amador Mohedano a les teues noces? Que ell és molt ecologista”. D’aquesta manera va fer al·lusió a les imatges del germà de Rocío Jurado quan havia sigut enxampat defecant a la platja. El presentador va agregar: “Carmen Alcayde ha vingut per a donar una miqueta d’humor al programa, està la cosa molt dramàtica i ha volgut fer l’acudit de la vesprada”.

 

 

Celebració en les Xarxes

El fitxatge de Carmen Alcayde ha sigut rebut amb gran ovació pels espectadors. “Ja era hora! Una col·laboradora nova competent i una incorporació que tots estàvem esperant”, va comentar un d’ells en Twitter. “Ja era hora de contractar a algú assenyada, coherent i divertida”, va opinar un altre. “Tirar a Canales i fitxar a Carmen Alcayde és el millor que ha fet Sálvame aquest estiu”, va escriure un tercer.

 

Les seues anteriors aparicions

Carmen Alcayde ja havia participat en Sálvame en altres ocasions. El 3 de març de 2020, la presentadora valenciana es va retrobar amb Jorge Javier Vázquez en el lliurament especial de ‘Sálvame Tomate’, amb la qual van homenatjar a ‘Aquí hay tomate’, el magazine que tots dos van presentar durant cinc anys.

 

A principis d’agost havia visitat el programa per a promocionar una obra de teatre. Aqueix dia va estar en el plató durant més temps del previst i no va dubtar a compartir la seua opinió sobre diversos temes d’actualitat. Alcayde va acabar proposant entre bromes la possibilitat de quedar-se en ‘Sálvame’.

 

La seua intervenció en el format de Telecinco va propiciar que alguns espectadors deixaren clar en les xarxes socials que volien a Carmen Alcayde en ‘Sálvame’. Finalment, ‘La Fàbrica de la Tele’, productora del programa ha escoltat l’audiència.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.