13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà»

Carmen Machi rep una mala notícia per part de la justícia

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN

 

‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista de l’spin-off de Siete Vidas, i assegura que «és el millor personatge que he fet mai, és una genialitat, un puto regal». Però representar el paper d’Aída i tornar-se una de les cares més conegudes també té efectes negatius, tal com explica Machi en ‘El Mundo’.

 

Després de huit anys en la pell d’Aída, quatre en Siete Vidas i cinc en la mateixa sèrie, l’actriu va decidir abandonar el paper i enfrontar-se a projectes nous. En aquell moment, no es van revelar els motius, però este dijous, en una entrevista, ha explicat que «vaig gestionar fatal la fama, però és que és molt difícil conviure amb què tot el món conega la teua cara». «Vaig patir ansietat i fòbia al ser humà diagnosticades, em quedava tancada en el portal, no podia entrar en un restaurant», explica afegint que «era asfixiant».

 

I és que, tal com relata l’actriu amb ironia «tot el món et reconeix per la cara, per la veu o pel cul» i arriba el «moment en què et dones compte que, encara que penses que ho estàs fent bé, és mentira». Quan va ser conscient del problema que suposava «vaig prendre les mesures necessàries per a afrontar-lo i tornar a alçar el cap», mesura que, com explica, va ser anar-se’n de la sèrie.

 

Aída

L’actriu encarnava el personatge d’Aída, que donava nom a la sèrie | Cedida

 

No va ser fins que va abandonar Aída, que es va continuar emetent durant cinc temporades més, que va poder deixar arrere els problemes i començar altres projectes. Des del 2008 fins a hui en dia, Carmen Machi ha participat en pel·lícules com ‘Los abrazos rotos’, ‘Que se mueran los feos’ o ‘Ocho apellidos vascos’, entre moltes d’altres.

 

Ha continuat, sobretot, fent comèdia que considera «una cosa molt seriosa, que s’ha de respectar» i reflexiona sobre els papers que ha encarnat: «No sé per què, però m’he especialitzat en personatges que tenen un drama enorme però que el mostren a través de la comèdia».

 

Tot i això, quan li pregunten si odia el personatge d’Aída, Carmen Machi respon amb claredat que «de cap manera». «Fer el paper durant deu anys va ser una meravella, no t’imagines el que he aprés del personatge, com l’estimen i el que simbolitza socialment. El que em va passar és un dany col·lateral de fer un personatge tan brillant, però estar en contra d’ell seria ser injusta, desagraïda i subnormal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.