11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà»

Carmen Machi rep una mala notícia per part de la justícia

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN

 

‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista de l’spin-off de Siete Vidas, i assegura que «és el millor personatge que he fet mai, és una genialitat, un puto regal». Però representar el paper d’Aída i tornar-se una de les cares més conegudes també té efectes negatius, tal com explica Machi en ‘El Mundo’.

 

Després de huit anys en la pell d’Aída, quatre en Siete Vidas i cinc en la mateixa sèrie, l’actriu va decidir abandonar el paper i enfrontar-se a projectes nous. En aquell moment, no es van revelar els motius, però este dijous, en una entrevista, ha explicat que «vaig gestionar fatal la fama, però és que és molt difícil conviure amb què tot el món conega la teua cara». «Vaig patir ansietat i fòbia al ser humà diagnosticades, em quedava tancada en el portal, no podia entrar en un restaurant», explica afegint que «era asfixiant».

 

I és que, tal com relata l’actriu amb ironia «tot el món et reconeix per la cara, per la veu o pel cul» i arriba el «moment en què et dones compte que, encara que penses que ho estàs fent bé, és mentira». Quan va ser conscient del problema que suposava «vaig prendre les mesures necessàries per a afrontar-lo i tornar a alçar el cap», mesura que, com explica, va ser anar-se’n de la sèrie.

 

Aída

L’actriu encarnava el personatge d’Aída, que donava nom a la sèrie | Cedida

 

No va ser fins que va abandonar Aída, que es va continuar emetent durant cinc temporades més, que va poder deixar arrere els problemes i començar altres projectes. Des del 2008 fins a hui en dia, Carmen Machi ha participat en pel·lícules com ‘Los abrazos rotos’, ‘Que se mueran los feos’ o ‘Ocho apellidos vascos’, entre moltes d’altres.

 

Ha continuat, sobretot, fent comèdia que considera «una cosa molt seriosa, que s’ha de respectar» i reflexiona sobre els papers que ha encarnat: «No sé per què, però m’he especialitzat en personatges que tenen un drama enorme però que el mostren a través de la comèdia».

 

Tot i això, quan li pregunten si odia el personatge d’Aída, Carmen Machi respon amb claredat que «de cap manera». «Fer el paper durant deu anys va ser una meravella, no t’imagines el que he aprés del personatge, com l’estimen i el que simbolitza socialment. El que em va passar és un dany col·lateral de fer un personatge tan brillant, però estar en contra d’ell seria ser injusta, desagraïda i subnormal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.