Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà»

Carmen Machi rep una mala notícia per part de la justícia

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN

 

‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista de l’spin-off de Siete Vidas, i assegura que «és el millor personatge que he fet mai, és una genialitat, un puto regal». Però representar el paper d’Aída i tornar-se una de les cares més conegudes també té efectes negatius, tal com explica Machi en ‘El Mundo’.

 

Després de huit anys en la pell d’Aída, quatre en Siete Vidas i cinc en la mateixa sèrie, l’actriu va decidir abandonar el paper i enfrontar-se a projectes nous. En aquell moment, no es van revelar els motius, però este dijous, en una entrevista, ha explicat que «vaig gestionar fatal la fama, però és que és molt difícil conviure amb què tot el món conega la teua cara». «Vaig patir ansietat i fòbia al ser humà diagnosticades, em quedava tancada en el portal, no podia entrar en un restaurant», explica afegint que «era asfixiant».

 

I és que, tal com relata l’actriu amb ironia «tot el món et reconeix per la cara, per la veu o pel cul» i arriba el «moment en què et dones compte que, encara que penses que ho estàs fent bé, és mentira». Quan va ser conscient del problema que suposava «vaig prendre les mesures necessàries per a afrontar-lo i tornar a alçar el cap», mesura que, com explica, va ser anar-se’n de la sèrie.

 

Aída

L’actriu encarnava el personatge d’Aída, que donava nom a la sèrie | Cedida

 

No va ser fins que va abandonar Aída, que es va continuar emetent durant cinc temporades més, que va poder deixar arrere els problemes i començar altres projectes. Des del 2008 fins a hui en dia, Carmen Machi ha participat en pel·lícules com ‘Los abrazos rotos’, ‘Que se mueran los feos’ o ‘Ocho apellidos vascos’, entre moltes d’altres.

 

Ha continuat, sobretot, fent comèdia que considera «una cosa molt seriosa, que s’ha de respectar» i reflexiona sobre els papers que ha encarnat: «No sé per què, però m’he especialitzat en personatges que tenen un drama enorme però que el mostren a través de la comèdia».

 

Tot i això, quan li pregunten si odia el personatge d’Aída, Carmen Machi respon amb claredat que «de cap manera». «Fer el paper durant deu anys va ser una meravella, no t’imagines el que he aprés del personatge, com l’estimen i el que simbolitza socialment. El que em va passar és un dany col·lateral de fer un personatge tan brillant, però estar en contra d’ell seria ser injusta, desagraïda i subnormal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.