Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà»

Ejemplo de shortcode con estilo
Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN   ‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista […]
Carmen Machi rep una mala notícia per part de la justícia

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN

 

‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista de l’spin-off de Siete Vidas, i assegura que «és el millor personatge que he fet mai, és una genialitat, un puto regal». Però representar el paper d’Aída i tornar-se una de les cares més conegudes també té efectes negatius, tal com explica Machi en ‘El Mundo’.

 

Després de huit anys en la pell d’Aída, quatre en Siete Vidas i cinc en la mateixa sèrie, l’actriu va decidir abandonar el paper i enfrontar-se a projectes nous. En aquell moment, no es van revelar els motius, però este dijous, en una entrevista, ha explicat que «vaig gestionar fatal la fama, però és que és molt difícil conviure amb què tot el món conega la teua cara». «Vaig patir ansietat i fòbia al ser humà diagnosticades, em quedava tancada en el portal, no podia entrar en un restaurant», explica afegint que «era asfixiant».

 

I és que, tal com relata l’actriu amb ironia «tot el món et reconeix per la cara, per la veu o pel cul» i arriba el «moment en què et dones compte que, encara que penses que ho estàs fent bé, és mentira». Quan va ser conscient del problema que suposava «vaig prendre les mesures necessàries per a afrontar-lo i tornar a alçar el cap», mesura que, com explica, va ser anar-se’n de la sèrie.

 

Aída

L’actriu encarnava el personatge d’Aída, que donava nom a la sèrie | Cedida

 

No va ser fins que va abandonar Aída, que es va continuar emetent durant cinc temporades més, que va poder deixar arrere els problemes i començar altres projectes. Des del 2008 fins a hui en dia, Carmen Machi ha participat en pel·lícules com ‘Los abrazos rotos’, ‘Que se mueran los feos’ o ‘Ocho apellidos vascos’, entre moltes d’altres.

 

Ha continuat, sobretot, fent comèdia que considera «una cosa molt seriosa, que s’ha de respectar» i reflexiona sobre els papers que ha encarnat: «No sé per què, però m’he especialitzat en personatges que tenen un drama enorme però que el mostren a través de la comèdia».

 

Tot i això, quan li pregunten si odia el personatge d’Aída, Carmen Machi respon amb claredat que «de cap manera». «Fer el paper durant deu anys va ser una meravella, no t’imagines el que he aprés del personatge, com l’estimen i el que simbolitza socialment. El que em va passar és un dany col·lateral de fer un personatge tan brillant, però estar en contra d’ell seria ser injusta, desagraïda i subnormal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Sánchez torna a València per a un míting del PSOE abans del 29-N

Pedro Sánchez reprendrà divendres els actes de precampanya del PSOE a València, després de la pausa provocada per l’accident ferroviari d’Urda.

El Villarreal necessita millorar a casa per a plantar cara al líder, el PSG

El Villarreal rep dimarts el PSG en la quarta jornada europea i necessita millorar a casa. El conjunt francés arriba com a líder, amb catorze gols a favor en tres partits.

La Generalitat activa la compra de dos vivendes públiques de Les Naus

La Generalitat ha iniciat el procediment per a comprar les dos vivendes públiques de Les Naus, a la platja de Sant Joan, que els beneficiaris havien posat en venda.

Comerços de València calculen pèrdues de fins a 10.000 euros per les amenaces de ‘Blocus’

Les mesures de protecció i els tancaments pel risc de disturbis han reduït un 70 % el negoci hostaler i han generat despeses de fins a 10.000 euros en comerços.

Sis detinguts per vendre heroïna i cocaïna a les Casitas Rosas

La Policía Nacional ha desarticulat un punt de venda d’heroïna i cocaïna a les Casitas Rosas de València i ha detingut sis persones, de 23 a 56 anys.

El Valencia Basket encadena tres victòries i només el supera el Real Madrid

El Valencia Basket ha sumat tres victòries consecutives i presenta la millor ratxa de l’ACB després del Real Madrid, que continua invicte.

El Valencia Basket busca a Istanbul el primer triomf davant del Fenerbahce

El Valencia Basket visita el Fenerbahce en la quarta jornada de la Euroliga després de sumar la primera victòria. L’equip vol trencar una ratxa de deu derrotes davant del conjunt turc.

Adela Cortina ja té mural al CEIP El Castell d’Albalat dels Sorells

La filòsofa Adela Cortina protagonitza el mural número 52 de Dones de Ciència, pintat al CEIP El Castell d’Albalat dels Sorells per Agus Rúcula.