Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà»

Carmen Machi rep una mala notícia per part de la justícia

Carmen Machi confessa que va deixar ‘Aída’ per «ansietat i fòbia al ser humà» | ACN

 

‘Aída’ i ‘Siete vidas’ són dos de les sèries de comèdia més populars de la televisió espanyola, ja que, a banda de ser un planter d’actors, van atraure molta audiència. Carmen Machi encarnava el paper d’Aída, la protagonista de l’spin-off de Siete Vidas, i assegura que «és el millor personatge que he fet mai, és una genialitat, un puto regal». Però representar el paper d’Aída i tornar-se una de les cares més conegudes també té efectes negatius, tal com explica Machi en ‘El Mundo’.

 

Després de huit anys en la pell d’Aída, quatre en Siete Vidas i cinc en la mateixa sèrie, l’actriu va decidir abandonar el paper i enfrontar-se a projectes nous. En aquell moment, no es van revelar els motius, però este dijous, en una entrevista, ha explicat que «vaig gestionar fatal la fama, però és que és molt difícil conviure amb què tot el món conega la teua cara». «Vaig patir ansietat i fòbia al ser humà diagnosticades, em quedava tancada en el portal, no podia entrar en un restaurant», explica afegint que «era asfixiant».

 

I és que, tal com relata l’actriu amb ironia «tot el món et reconeix per la cara, per la veu o pel cul» i arriba el «moment en què et dones compte que, encara que penses que ho estàs fent bé, és mentira». Quan va ser conscient del problema que suposava «vaig prendre les mesures necessàries per a afrontar-lo i tornar a alçar el cap», mesura que, com explica, va ser anar-se’n de la sèrie.

 

Aída

L’actriu encarnava el personatge d’Aída, que donava nom a la sèrie | Cedida

 

No va ser fins que va abandonar Aída, que es va continuar emetent durant cinc temporades més, que va poder deixar arrere els problemes i començar altres projectes. Des del 2008 fins a hui en dia, Carmen Machi ha participat en pel·lícules com ‘Los abrazos rotos’, ‘Que se mueran los feos’ o ‘Ocho apellidos vascos’, entre moltes d’altres.

 

Ha continuat, sobretot, fent comèdia que considera «una cosa molt seriosa, que s’ha de respectar» i reflexiona sobre els papers que ha encarnat: «No sé per què, però m’he especialitzat en personatges que tenen un drama enorme però que el mostren a través de la comèdia».

 

Tot i això, quan li pregunten si odia el personatge d’Aída, Carmen Machi respon amb claredat que «de cap manera». «Fer el paper durant deu anys va ser una meravella, no t’imagines el que he aprés del personatge, com l’estimen i el que simbolitza socialment. El que em va passar és un dany col·lateral de fer un personatge tan brillant, però estar en contra d’ell seria ser injusta, desagraïda i subnormal».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.