Concha Velasco confessa els seus problemes econòmics durant la pandèmia

 

Als seus 81 anys, Concha Velasco continua incombustible. L’actriu val·lisoletana es troba de gira representant l’obra ‘La habitación de María‘ on repeteix a les ordres del seu fill després de l’èxit de ‘El funeral’.

 

En la presentació de la seua obra de teatre, l’artista ha confessat que acaba de sotmetre’s a una intervenció quirúrgica: «Fa tres dies que m’han donat l’alta, m’han operat d’una peritonitis que em va envair la pleura; això m’ha deixat seqüeles, però jo li deia al metge: a Bilbao vaig com siga!», ha explicat l’actriu val·lisoletana que estarà des d’aquest dijous fins al diumenge en el teatre Arriaga amb aquest monòleg.

 

Amb aquesta obra, la mítica ‘xica Yeyé‘ torna als escenaris, amb un personatge del qual assegura: «No té res a veure amb mi, ni tinc agorafòbia ni els problemes que té Isabel Chacón». En l’obra, l’actriu encarna a una escriptora agorafòbica que s’enfronta a la decisió més important de la seua vida, en la qual es mostren les pors, fantasmes i traumes que li han portat a la difícil situació en la qual es troba.

 

«Al públic no se li poden comptar tristeses, encara que l’obra siga dramàtica; cal conquistar a la gent perquè vinga al teatre», assegura l’actriu. Concha Velasco ha confessat també el que faria si li tocara la loteria: «Si em tocara la loteria, convidaria a la gent a vindre al teatre».

 

«He viscut molt mal la pandèmia»

L’actriu ha revelat als mitjans com de dur que ha sigut la pandèmia per a ella: «He viscut molt mal la pandèmia. Soc una persona que està acostumada a besar i abraçar a la gent i a dormir amb el meu nét, i la soledat l’he portada malament», ha lamentat l’actriu, al que ha afegit que s’ha vist també amb problemes econòmics. «A causa de no poder fer rodatges, no hi ha diners, i he hagut de vendre coses de casa», ha exclamat Concha.

 

Tal ha sigut la gravetat de la seua situació econòmica, que Velasco ha venut coses de la seua casa durant la pandèmia: «No m’importa dir-ho, he hagut de vendre tot el que tenia a la meua casa perquè quan no es cobra, fa falta fer-ho. Jo feliç, ja que tenia coses per a vendre. Fa uns dies els vaig dir al meu fill: Hi ha una coberteria allí, ven-la. I li van donar 50 euros per a anar a la farmàcia.

 

Davant aquestes declaracions, els periodistes li han preguntat com ha pogut arribar a aqueixa situació amb la seua gran trajectòria, en la qual ha arribat a fer set pel·lícules a l’any, innombrables sèries, obres de teatre i presentar durant una dècada ‘Cine de barrio’ en TVE. «He invertit en espectacles tot el que tenia en l’època de Paco i no tots han sigut rendibles. Per exemple, Hello Dolly em va costar tants diners que fins i tot encara m’arriben factures dels focus, del decorat… En el teatre he sigut un poc malgastadora, però en la meua vida privada mai. Han sigut muntatges molt cars. Les ruïnes econòmiques sempre m’han vingut pels espectacles, perquè mai m’hauràs vist en un casino. Mai m’hauràs vist en festes a Marbella perquè sempre he estat treballant». 

 

Concha Velasco: «Paco i la meua família són intocables»

En múltiples ocasions, Concha Velasco ha culpat a Paco Marsó –el seu exmarit- d’haver sigut el responsable dels seus deutes econòmics, no obstant això, aquesta vegada s’ha negat a parlar del seu ja mort marit. «Paco està mort i dels morts no es parla més, és intocable. Ara sé que em queda poc temps d’estar en aquest món i em vaig a dedicar a demanar perdó a totes les persones a les quals he fet mal, concretament a tres he pogut demanar-los perdó en vida. I Paco i la meua família són intocables»:

 

Malgrat la seua difícil situació econòmica, la protagonista de la sèrie ‘Herederos de Televisió Espanyola‘ està plena de projectes: «Els meus fills no volen que treballe, ni tan sols Manuel, que és l’autor d’aquesta obra. Fins li he demanat que m’escriga altra i m’ha dit que no. La veritat és que no vull fer més gires, de moment, tinc signat un contracte fins a febrer amb «La habitación de María». Després m’han proposat tornar a fer «Reina Juana», que ja la vaig representar en el  teatre Abadia, un text meravellós d’Ernesto Caballero.

 

 

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.