Concha Velasco confessa els seus problemes econòmics durant la pandèmia

 

Als seus 81 anys, Concha Velasco continua incombustible. L’actriu val·lisoletana es troba de gira representant l’obra ‘La habitación de María‘ on repeteix a les ordres del seu fill després de l’èxit de ‘El funeral’.

 

En la presentació de la seua obra de teatre, l’artista ha confessat que acaba de sotmetre’s a una intervenció quirúrgica: «Fa tres dies que m’han donat l’alta, m’han operat d’una peritonitis que em va envair la pleura; això m’ha deixat seqüeles, però jo li deia al metge: a Bilbao vaig com siga!», ha explicat l’actriu val·lisoletana que estarà des d’aquest dijous fins al diumenge en el teatre Arriaga amb aquest monòleg.

 

Amb aquesta obra, la mítica ‘xica Yeyé‘ torna als escenaris, amb un personatge del qual assegura: «No té res a veure amb mi, ni tinc agorafòbia ni els problemes que té Isabel Chacón». En l’obra, l’actriu encarna a una escriptora agorafòbica que s’enfronta a la decisió més important de la seua vida, en la qual es mostren les pors, fantasmes i traumes que li han portat a la difícil situació en la qual es troba.

 

«Al públic no se li poden comptar tristeses, encara que l’obra siga dramàtica; cal conquistar a la gent perquè vinga al teatre», assegura l’actriu. Concha Velasco ha confessat també el que faria si li tocara la loteria: «Si em tocara la loteria, convidaria a la gent a vindre al teatre».

 

«He viscut molt mal la pandèmia»

L’actriu ha revelat als mitjans com de dur que ha sigut la pandèmia per a ella: «He viscut molt mal la pandèmia. Soc una persona que està acostumada a besar i abraçar a la gent i a dormir amb el meu nét, i la soledat l’he portada malament», ha lamentat l’actriu, al que ha afegit que s’ha vist també amb problemes econòmics. «A causa de no poder fer rodatges, no hi ha diners, i he hagut de vendre coses de casa», ha exclamat Concha.

 

Tal ha sigut la gravetat de la seua situació econòmica, que Velasco ha venut coses de la seua casa durant la pandèmia: «No m’importa dir-ho, he hagut de vendre tot el que tenia a la meua casa perquè quan no es cobra, fa falta fer-ho. Jo feliç, ja que tenia coses per a vendre. Fa uns dies els vaig dir al meu fill: Hi ha una coberteria allí, ven-la. I li van donar 50 euros per a anar a la farmàcia.

 

Davant aquestes declaracions, els periodistes li han preguntat com ha pogut arribar a aqueixa situació amb la seua gran trajectòria, en la qual ha arribat a fer set pel·lícules a l’any, innombrables sèries, obres de teatre i presentar durant una dècada ‘Cine de barrio’ en TVE. «He invertit en espectacles tot el que tenia en l’època de Paco i no tots han sigut rendibles. Per exemple, Hello Dolly em va costar tants diners que fins i tot encara m’arriben factures dels focus, del decorat… En el teatre he sigut un poc malgastadora, però en la meua vida privada mai. Han sigut muntatges molt cars. Les ruïnes econòmiques sempre m’han vingut pels espectacles, perquè mai m’hauràs vist en un casino. Mai m’hauràs vist en festes a Marbella perquè sempre he estat treballant». 

 

Concha Velasco: «Paco i la meua família són intocables»

En múltiples ocasions, Concha Velasco ha culpat a Paco Marsó –el seu exmarit- d’haver sigut el responsable dels seus deutes econòmics, no obstant això, aquesta vegada s’ha negat a parlar del seu ja mort marit. «Paco està mort i dels morts no es parla més, és intocable. Ara sé que em queda poc temps d’estar en aquest món i em vaig a dedicar a demanar perdó a totes les persones a les quals he fet mal, concretament a tres he pogut demanar-los perdó en vida. I Paco i la meua família són intocables»:

 

Malgrat la seua difícil situació econòmica, la protagonista de la sèrie ‘Herederos de Televisió Espanyola‘ està plena de projectes: «Els meus fills no volen que treballe, ni tan sols Manuel, que és l’autor d’aquesta obra. Fins li he demanat que m’escriga altra i m’ha dit que no. La veritat és que no vull fer més gires, de moment, tinc signat un contracte fins a febrer amb «La habitación de María». Després m’han proposat tornar a fer «Reina Juana», que ja la vaig representar en el  teatre Abadia, un text meravellós d’Ernesto Caballero.

 

 

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.