Una coneguda revista revela per sorpresa qui guanyarà ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes 2020‘ va començar amb 17 concursants, però només 4 d’ells han arribat a la final. Jorge Pérez, Hugo Sierra, Ana María Aldon i Rocío Flores s’enfrontaran per a conseguir alçar-se amb l’anhelat maletí. Han estat pràcticament tres mesos en Hondures passant fam i tota classe de calamitats, però per fi han arribat a Espanya com a finalistes.

 

D’entre tots, destaca sense dubte la figura de Rocío Flores. La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco es va endinsar en l’aventura de la seua vida enmig de la polèmica per la inexistent relació amb sa mare i va conseguir captivar a l’audiència amb els seus missatges de reconciliació.

 

Ser la menuda del grup li va dur a fer-se amb l’afecte i la tendresa dels seus companys que van evitar nominar-la durant el reality. D’esta manera, la neta de Rocío Jurado va esquivar les nominacions i poc a poc va conseguir entrar en la final. «He superat la meua pròpia ment», opinava Rocío a la seua arribada a Espanya, orgullosa d’haver pogut aguantar tot este temps en l’illa superant els conflictes amb alguns dels seus companys com Yiya o José Antonio Avilés.

 

S’ha enfrontat a les seues pors

El fet d’haver-se enfrontat a les seues pors i complexos han fet que la revista ‘Pronto’ la situe com la guanyadora de ‘Supervivientes’. Gràcies als continus missatges a sa mare i les llàgrimes en pensar que no estiguera seguint el seu concurs, va conseguir commoure a l’audiència de Telecinco i hui somriu feliç estant en la final.

 

Cal destacar que a Rocío Flores tot just l’hem vist pescar o participar activament en les activitats amb els seus companys, a pesar de què alguns d’ells l’han criticat per estar contínuament estirada i sense fer res, però els moments televisius que ha donat amb el seu drama familiar han sigut suficients per a arribar fins a la final i, qui sap, si també a convertir-se en la guanyadora de ‘Supervivientes 2020’.

Últimes notícies

València es convertix en escenari del rodatge de la comèdia romàntica ‘Libre’ inspirada en Nino Bravo

València, Madrid i Màlaga acolliran el rodatge de ‘Libre’, una comèdia romàntica dirigida per David Serrano i inspirada en l’univers musical de Nino Bravo, amb estrena prevista en 2027. La pel·lícula, produïda per La Terraza Films i Nadie es Perfecto, compta amb un repartiment coral i vol acostar el llegat del cantant valencià a noves generacions.

Cano alerta que la congelació de tarifes de l’Imserso posa en perill els hotels valencians

La consellera Marián Cano ha acusat el Govern central de condemnar el programa de Turisme Social de l'Imserso en mantindre congelades unes tarifes que el sector hoteler valencià considera inviables i que podrien fer caure places i hotels en la temporada 2026-27.

Diverses famílies evacuades per l’incendi d’una vivenda de tres plantes a El Campello

Un incendi en una casa unifamiliar de tres altures al barri del Poble Nou d’El Campello ha obligat a evacuar diverses famílies dels edificis pròxims. Els bombers han actuat per apagar el foc i evitar que es propagara als immobles colindants.

Aemet activa avís roig per 44 graus en el litoral de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat per a dimecres l’avís roig per calor extrema al litoral de València i al litoral nord d’Alacant, on les màximes podrien arribar als 44 graus a partir de les 13.00 hores.

El Valencia Basket estrena la segona equipació negra ‘Carácter’ per al curs 2026-27

El Valencia Basket ha presentat ‘Carácter’, la nova segona equipació per a la temporada 2026-27, que manté el negre com a color principal i adopta la identitat del 40 aniversari del club.

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.