Una coneguda revista revela per sorpresa qui guanyarà ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes 2020‘ va començar amb 17 concursants, però només 4 d’ells han arribat a la final. Jorge Pérez, Hugo Sierra, Ana María Aldon i Rocío Flores s’enfrontaran per a conseguir alçar-se amb l’anhelat maletí. Han estat pràcticament tres mesos en Hondures passant fam i tota classe de calamitats, però per fi han arribat a Espanya com a finalistes.

 

D’entre tots, destaca sense dubte la figura de Rocío Flores. La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco es va endinsar en l’aventura de la seua vida enmig de la polèmica per la inexistent relació amb sa mare i va conseguir captivar a l’audiència amb els seus missatges de reconciliació.

 

Ser la menuda del grup li va dur a fer-se amb l’afecte i la tendresa dels seus companys que van evitar nominar-la durant el reality. D’esta manera, la neta de Rocío Jurado va esquivar les nominacions i poc a poc va conseguir entrar en la final. «He superat la meua pròpia ment», opinava Rocío a la seua arribada a Espanya, orgullosa d’haver pogut aguantar tot este temps en l’illa superant els conflictes amb alguns dels seus companys com Yiya o José Antonio Avilés.

 

S’ha enfrontat a les seues pors

El fet d’haver-se enfrontat a les seues pors i complexos han fet que la revista ‘Pronto’ la situe com la guanyadora de ‘Supervivientes’. Gràcies als continus missatges a sa mare i les llàgrimes en pensar que no estiguera seguint el seu concurs, va conseguir commoure a l’audiència de Telecinco i hui somriu feliç estant en la final.

 

Cal destacar que a Rocío Flores tot just l’hem vist pescar o participar activament en les activitats amb els seus companys, a pesar de què alguns d’ells l’han criticat per estar contínuament estirada i sense fer res, però els moments televisius que ha donat amb el seu drama familiar han sigut suficients per a arribar fins a la final i, qui sap, si també a convertir-se en la guanyadora de ‘Supervivientes 2020’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.