Una coneguda revista revela per sorpresa qui guanyarà ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes 2020‘ va començar amb 17 concursants, però només 4 d’ells han arribat a la final. Jorge Pérez, Hugo Sierra, Ana María Aldon i Rocío Flores s’enfrontaran per a conseguir alçar-se amb l’anhelat maletí. Han estat pràcticament tres mesos en Hondures passant fam i tota classe de calamitats, però per fi han arribat a Espanya com a finalistes.

 

D’entre tots, destaca sense dubte la figura de Rocío Flores. La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco es va endinsar en l’aventura de la seua vida enmig de la polèmica per la inexistent relació amb sa mare i va conseguir captivar a l’audiència amb els seus missatges de reconciliació.

 

Ser la menuda del grup li va dur a fer-se amb l’afecte i la tendresa dels seus companys que van evitar nominar-la durant el reality. D’esta manera, la neta de Rocío Jurado va esquivar les nominacions i poc a poc va conseguir entrar en la final. «He superat la meua pròpia ment», opinava Rocío a la seua arribada a Espanya, orgullosa d’haver pogut aguantar tot este temps en l’illa superant els conflictes amb alguns dels seus companys com Yiya o José Antonio Avilés.

 

S’ha enfrontat a les seues pors

El fet d’haver-se enfrontat a les seues pors i complexos han fet que la revista ‘Pronto’ la situe com la guanyadora de ‘Supervivientes’. Gràcies als continus missatges a sa mare i les llàgrimes en pensar que no estiguera seguint el seu concurs, va conseguir commoure a l’audiència de Telecinco i hui somriu feliç estant en la final.

 

Cal destacar que a Rocío Flores tot just l’hem vist pescar o participar activament en les activitats amb els seus companys, a pesar de què alguns d’ells l’han criticat per estar contínuament estirada i sense fer res, però els moments televisius que ha donat amb el seu drama familiar han sigut suficients per a arribar fins a la final i, qui sap, si també a convertir-se en la guanyadora de ‘Supervivientes 2020’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.