Una coneguda revista revela per sorpresa qui guanyarà ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes 2020‘ va començar amb 17 concursants, però només 4 d’ells han arribat a la final. Jorge Pérez, Hugo Sierra, Ana María Aldon i Rocío Flores s’enfrontaran per a conseguir alçar-se amb l’anhelat maletí. Han estat pràcticament tres mesos en Hondures passant fam i tota classe de calamitats, però per fi han arribat a Espanya com a finalistes.

 

D’entre tots, destaca sense dubte la figura de Rocío Flores. La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco es va endinsar en l’aventura de la seua vida enmig de la polèmica per la inexistent relació amb sa mare i va conseguir captivar a l’audiència amb els seus missatges de reconciliació.

 

Ser la menuda del grup li va dur a fer-se amb l’afecte i la tendresa dels seus companys que van evitar nominar-la durant el reality. D’esta manera, la neta de Rocío Jurado va esquivar les nominacions i poc a poc va conseguir entrar en la final. «He superat la meua pròpia ment», opinava Rocío a la seua arribada a Espanya, orgullosa d’haver pogut aguantar tot este temps en l’illa superant els conflictes amb alguns dels seus companys com Yiya o José Antonio Avilés.

 

S’ha enfrontat a les seues pors

El fet d’haver-se enfrontat a les seues pors i complexos han fet que la revista ‘Pronto’ la situe com la guanyadora de ‘Supervivientes’. Gràcies als continus missatges a sa mare i les llàgrimes en pensar que no estiguera seguint el seu concurs, va conseguir commoure a l’audiència de Telecinco i hui somriu feliç estant en la final.

 

Cal destacar que a Rocío Flores tot just l’hem vist pescar o participar activament en les activitats amb els seus companys, a pesar de què alguns d’ells l’han criticat per estar contínuament estirada i sense fer res, però els moments televisius que ha donat amb el seu drama familiar han sigut suficients per a arribar fins a la final i, qui sap, si també a convertir-se en la guanyadora de ‘Supervivientes 2020’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.