Una coneguda revista revela per sorpresa qui guanyarà ‘Supervivientes’

 

La nova edició de ‘Supervivientes 2020‘ va començar amb 17 concursants, però només 4 d’ells han arribat a la final. Jorge Pérez, Hugo Sierra, Ana María Aldon i Rocío Flores s’enfrontaran per a conseguir alçar-se amb l’anhelat maletí. Han estat pràcticament tres mesos en Hondures passant fam i tota classe de calamitats, però per fi han arribat a Espanya com a finalistes.

 

D’entre tots, destaca sense dubte la figura de Rocío Flores. La filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco es va endinsar en l’aventura de la seua vida enmig de la polèmica per la inexistent relació amb sa mare i va conseguir captivar a l’audiència amb els seus missatges de reconciliació.

 

Ser la menuda del grup li va dur a fer-se amb l’afecte i la tendresa dels seus companys que van evitar nominar-la durant el reality. D’esta manera, la neta de Rocío Jurado va esquivar les nominacions i poc a poc va conseguir entrar en la final. «He superat la meua pròpia ment», opinava Rocío a la seua arribada a Espanya, orgullosa d’haver pogut aguantar tot este temps en l’illa superant els conflictes amb alguns dels seus companys com Yiya o José Antonio Avilés.

 

S’ha enfrontat a les seues pors

El fet d’haver-se enfrontat a les seues pors i complexos han fet que la revista ‘Pronto’ la situe com la guanyadora de ‘Supervivientes’. Gràcies als continus missatges a sa mare i les llàgrimes en pensar que no estiguera seguint el seu concurs, va conseguir commoure a l’audiència de Telecinco i hui somriu feliç estant en la final.

 

Cal destacar que a Rocío Flores tot just l’hem vist pescar o participar activament en les activitats amb els seus companys, a pesar de què alguns d’ells l’han criticat per estar contínuament estirada i sense fer res, però els moments televisius que ha donat amb el seu drama familiar han sigut suficients per a arribar fins a la final i, qui sap, si també a convertir-se en la guanyadora de ‘Supervivientes 2020’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.