Dani Martínez diu adeu a ‘Got Talent’

La taula del jurat de ‘Got Talent’ patirà canvis de cara a la seua pròxima edició en Telecinco. Dani Martínez ha comunicat aquest dimecres que no seguirà com a jutge del format presentat per Santi Millán a través d’una publicació pujada al seu compte oficial d’Instagram.

“Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua, valorant que la meua etapa de jurat en ‘Got Talent’ havia arribat a la seua final per a emprendre nous reptes. En aquesta decisió, he comptat amb la comprensió tant de la productora com de la cadena. Agraïsc el seu afecte a tots dos durant aquestes 4 temporades”, va assegurar el còmic en aquest post.

Els seus nous objectius

Seguidament, Martínez ha agraït a tots els integrants que conformen aquest programa el tracte i afecte rebut en el seu periple per Got Talent. “Gràcies a tot l’equip del programa, de la primera a l’última persona, perquè el vostre treball ha fet millor el meu. Gràcies als espectadors per l’afecte que m’heu mostrat. Ha sigut un plaer intentar portar una mica d’alegria i diversió a les vostres cases amb aquest gran format”.

Després d’aquest adeu, el mateix comunicador ha assegurat que centrarà els seus esforços al màxim en el seu programa ‘Martínez y Hermanos’, de Movistar, com també en altres projectes, que pròximament arribaran. “Ara, 100% centrat i il·lusionat en el meu programa de Movistar, Martínez i Germans, i segur que en altres projectes que vindran. A continuar divertint-nos junts!”, ha finalitzat.

El compte oficial de Got Talent ha impregnat el seu comentari en la publicació del presentador per a agrair-li la seua labor exercida en el programa. “Moltes gràcies per tots aquests anys de riures i emoció! Et trobarem a faltar, herrrrmano!”.

Cal recordar que Martínez es va incorporar a la taula del jurat de ‘Got Talent’ en la seua cinquena edició, emesa per Telecinco l’any 2019. Al llarg d’aquestes quatre edicions, l’humorista ha valorat les actuacions dels participants al costat de, respectivament, Risto Mejide, Edurne, Paz Padilla (sisena temporada) i Paula Echevarría (huitena temporada).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana registra un 28,8% menys de matriculacions de turismes al febrer per l’efecte de la dana

La Comunitat Valenciana va registrar un descens del 28,8% en les matriculacions de turismes al febrer per l'efecte comparatiu després de la dana. A Espanya, el mercat va créixer un 7,5% impulsat pels electrificats i el canal del lloguer.

Impulsen una Learning Factory del calçat a Elx per a formació i innovació

Generalitat, Ajuntament d'Elx, UMH, Inescop i les patronals del sector han firmat un protocol per a llançar la Learning Factory-Escola Municipal del Calçat. El projecte aspira a reforçar la competitivitat amb formació pràctica, tecnologia i col·laboració públic-privada.

La Comunitat Valenciana va importar 47 milions de l’Iran i va exportar 6,3 milions en 2025

La Comunitat Valenciana va importar de l'Iran 47 milions d'euros en 2025 i només va exportar 6,3 milions, amb un fort pes de safrà, pistatxos i polímers. Un informe de Cambra València advertix d'efectes econòmics del conflicte en la zona.

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.