Dani Martínez diu adeu a ‘Got Talent’

La taula del jurat de ‘Got Talent’ patirà canvis de cara a la seua pròxima edició en Telecinco. Dani Martínez ha comunicat aquest dimecres que no seguirà com a jutge del format presentat per Santi Millán a través d’una publicació pujada al seu compte oficial d’Instagram.

«Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua, valorant que la meua etapa de jurat en ‘Got Talent’ havia arribat a la seua final per a emprendre nous reptes. En aquesta decisió, he comptat amb la comprensió tant de la productora com de la cadena. Agraïsc el seu afecte a tots dos durant aquestes 4 temporades», va assegurar el còmic en aquest post.

Els seus nous objectius

Seguidament, Martínez ha agraït a tots els integrants que conformen aquest programa el tracte i afecte rebut en el seu periple per Got Talent. “Gràcies a tot l’equip del programa, de la primera a l’última persona, perquè el vostre treball ha fet millor el meu. Gràcies als espectadors per l’afecte que m’heu mostrat. Ha sigut un plaer intentar portar una mica d’alegria i diversió a les vostres cases amb aquest gran format”.

Després d’aquest adeu, el mateix comunicador ha assegurat que centrarà els seus esforços al màxim en el seu programa ‘Martínez y Hermanos’, de Movistar, com també en altres projectes, que pròximament arribaran. “Ara, 100% centrat i il·lusionat en el meu programa de Movistar, Martínez i Germans, i segur que en altres projectes que vindran. A continuar divertint-nos junts!”, ha finalitzat.

El compte oficial de Got Talent ha impregnat el seu comentari en la publicació del presentador per a agrair-li la seua labor exercida en el programa. “Moltes gràcies per tots aquests anys de riures i emoció! Et trobarem a faltar, herrrrmano!”.

Cal recordar que Martínez es va incorporar a la taula del jurat de ‘Got Talent’ en la seua cinquena edició, emesa per Telecinco l’any 2019. Al llarg d’aquestes quatre edicions, l’humorista ha valorat les actuacions dels participants al costat de, respectivament, Risto Mejide, Edurne, Paz Padilla (sisena temporada) i Paula Echevarría (huitena temporada).

Últimes notícies

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.