Dani Martínez diu adeu a ‘Got Talent’

La taula del jurat de ‘Got Talent’ patirà canvis de cara a la seua pròxima edició en Telecinco. Dani Martínez ha comunicat aquest dimecres que no seguirà com a jutge del format presentat per Santi Millán a través d’una publicació pujada al seu compte oficial d’Instagram.

«Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua, valorant que la meua etapa de jurat en ‘Got Talent’ havia arribat a la seua final per a emprendre nous reptes. En aquesta decisió, he comptat amb la comprensió tant de la productora com de la cadena. Agraïsc el seu afecte a tots dos durant aquestes 4 temporades», va assegurar el còmic en aquest post.

Els seus nous objectius

Seguidament, Martínez ha agraït a tots els integrants que conformen aquest programa el tracte i afecte rebut en el seu periple per Got Talent. “Gràcies a tot l’equip del programa, de la primera a l’última persona, perquè el vostre treball ha fet millor el meu. Gràcies als espectadors per l’afecte que m’heu mostrat. Ha sigut un plaer intentar portar una mica d’alegria i diversió a les vostres cases amb aquest gran format”.

Després d’aquest adeu, el mateix comunicador ha assegurat que centrarà els seus esforços al màxim en el seu programa ‘Martínez y Hermanos’, de Movistar, com també en altres projectes, que pròximament arribaran. “Ara, 100% centrat i il·lusionat en el meu programa de Movistar, Martínez i Germans, i segur que en altres projectes que vindran. A continuar divertint-nos junts!”, ha finalitzat.

El compte oficial de Got Talent ha impregnat el seu comentari en la publicació del presentador per a agrair-li la seua labor exercida en el programa. “Moltes gràcies per tots aquests anys de riures i emoció! Et trobarem a faltar, herrrrmano!”.

Cal recordar que Martínez es va incorporar a la taula del jurat de ‘Got Talent’ en la seua cinquena edició, emesa per Telecinco l’any 2019. Al llarg d’aquestes quatre edicions, l’humorista ha valorat les actuacions dels participants al costat de, respectivament, Risto Mejide, Edurne, Paz Padilla (sisena temporada) i Paula Echevarría (huitena temporada).

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.