18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Dani Martínez diu adeu a ‘Got Talent’

La taula del jurat de ‘Got Talent’ patirà canvis de cara a la seua pròxima edició en Telecinco. Dani Martínez ha comunicat aquest dimecres que no seguirà com a jutge del format presentat per Santi Millán a través d’una publicació pujada al seu compte oficial d’Instagram.

“Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua, valorant que la meua etapa de jurat en ‘Got Talent’ havia arribat a la seua final per a emprendre nous reptes. En aquesta decisió, he comptat amb la comprensió tant de la productora com de la cadena. Agraïsc el seu afecte a tots dos durant aquestes 4 temporades”, va assegurar el còmic en aquest post.

Els seus nous objectius

Seguidament, Martínez ha agraït a tots els integrants que conformen aquest programa el tracte i afecte rebut en el seu periple per Got Talent. “Gràcies a tot l’equip del programa, de la primera a l’última persona, perquè el vostre treball ha fet millor el meu. Gràcies als espectadors per l’afecte que m’heu mostrat. Ha sigut un plaer intentar portar una mica d’alegria i diversió a les vostres cases amb aquest gran format”.

Després d’aquest adeu, el mateix comunicador ha assegurat que centrarà els seus esforços al màxim en el seu programa ‘Martínez y Hermanos’, de Movistar, com també en altres projectes, que pròximament arribaran. “Ara, 100% centrat i il·lusionat en el meu programa de Movistar, Martínez i Germans, i segur que en altres projectes que vindran. A continuar divertint-nos junts!”, ha finalitzat.

El compte oficial de Got Talent ha impregnat el seu comentari en la publicació del presentador per a agrair-li la seua labor exercida en el programa. “Moltes gràcies per tots aquests anys de riures i emoció! Et trobarem a faltar, herrrrmano!”.

Cal recordar que Martínez es va incorporar a la taula del jurat de ‘Got Talent’ en la seua cinquena edició, emesa per Telecinco l’any 2019. Al llarg d’aquestes quatre edicions, l’humorista ha valorat les actuacions dels participants al costat de, respectivament, Risto Mejide, Edurne, Paz Padilla (sisena temporada) i Paula Echevarría (huitena temporada).

Últimes notícies

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.

Guido Rodríguez: hauria firmat més de sis mesos, però hi ha temps per a tot

El migcampista argentí, presentat com a nou jugador del València, va explicar que l'acord per sis mesos va respondre a la falta de temps en el mercat i va deixar oberta la seua continuïtat. Va assegurar ambició per a ajudar a mirar cap amunt en la classificació.