Dani Martínez diu adeu a ‘Got Talent’

La taula del jurat de ‘Got Talent’ patirà canvis de cara a la seua pròxima edició en Telecinco. Dani Martínez ha comunicat aquest dimecres que no seguirà com a jutge del format presentat per Santi Millán a través d’una publicació pujada al seu compte oficial d’Instagram.

«Ha sigut una decisió personal i exclusivament meua, valorant que la meua etapa de jurat en ‘Got Talent’ havia arribat a la seua final per a emprendre nous reptes. En aquesta decisió, he comptat amb la comprensió tant de la productora com de la cadena. Agraïsc el seu afecte a tots dos durant aquestes 4 temporades», va assegurar el còmic en aquest post.

Els seus nous objectius

Seguidament, Martínez ha agraït a tots els integrants que conformen aquest programa el tracte i afecte rebut en el seu periple per Got Talent. “Gràcies a tot l’equip del programa, de la primera a l’última persona, perquè el vostre treball ha fet millor el meu. Gràcies als espectadors per l’afecte que m’heu mostrat. Ha sigut un plaer intentar portar una mica d’alegria i diversió a les vostres cases amb aquest gran format”.

Després d’aquest adeu, el mateix comunicador ha assegurat que centrarà els seus esforços al màxim en el seu programa ‘Martínez y Hermanos’, de Movistar, com també en altres projectes, que pròximament arribaran. “Ara, 100% centrat i il·lusionat en el meu programa de Movistar, Martínez i Germans, i segur que en altres projectes que vindran. A continuar divertint-nos junts!”, ha finalitzat.

El compte oficial de Got Talent ha impregnat el seu comentari en la publicació del presentador per a agrair-li la seua labor exercida en el programa. “Moltes gràcies per tots aquests anys de riures i emoció! Et trobarem a faltar, herrrrmano!”.

Cal recordar que Martínez es va incorporar a la taula del jurat de ‘Got Talent’ en la seua cinquena edició, emesa per Telecinco l’any 2019. Al llarg d’aquestes quatre edicions, l’humorista ha valorat les actuacions dels participants al costat de, respectivament, Risto Mejide, Edurne, Paz Padilla (sisena temporada) i Paula Echevarría (huitena temporada).

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.