14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

David Flores Carrasco es queda sol i rep un missatge de la seua germana Rocío

 

Rocío Flores està molt afectada per les declaracions que està fent la seua mare, Rocío Carrasco, en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. És més, la ‘influencer’ tampoc pot comptar amb el suport d’Olga Moreno, la dona del seu pare, ja que ha marxat a ‘Supervivientes‘. Per este motiu, ha optat per viatjar a Madrid i quedar-se uns dies a casa de la seua tia, Gloria Camila, i aprofitar per agafar aire fresc i complir amb uns compromisos professionals.

D’altra banda, Antonio David Flores s’ha quedat a Màlaga amb el seu fill David. Els fills de l’ex guàrdia civil sempre han presumit de tenir un vincle molt fort entre ells i fins i tot Rocío Carrasco va confessar que els havia educat amb la filosofia d’estar sempre junts. És per això que, tot i la distància, Rocío Flores no s’ha oblidat del seu germà en estos dies tan durs.

Rocío Flores sovint utilitza les xarxes socials per mostrar l’amor que sent pel seu germà. Esta vegada, la neta de Rocío Jurado ha compartit un dibuix en què David li fa un petó a la galta mentre ella somriu. Per descomptat, en el peu de foto ha manifestat que «m’encanta, mil gràcies», fent referència a la persona que li ha regalat el dibuix.

Rocío mare i Rocío filla es posen d’acord

Rocío Flores ha manifestat en més d’una ocasió que el seu germà menut, David Flores, és una de les persones més importants en la seua vida. Mare i filla, Rocío Carrasco i Rocío Flores, coincideixen en el fet que David és una persona dolça amb un cor enorme. «És el meu angelet. És una persona molt especial. Tot el món que el coneix diu que transmet llum. És afectuós i té molta bondat», va afirmar Rocío Flores en unes declaracions per a la premsa.

És més, Rocío Flores va assegurar que el seu germà va animar-la a participar en l’edició de ‘Supervivientes’ del 2020. «La meua germana té a la seua mare i al seu pare, però el meu germà només té el meu pare i vull ajudar-lo», va declarar en aquell moment.

Rocío Flores només és tres anys més gran que David, però Carrasco va confessar en el documental que la seua filla s’ha fet càrrec de responsabilitats que no li corresponien per edat. Cal destacar que David Flores, conviu amb una malaltia genètica i la seua germana fa tot el possible perquè puga viure amb normalitat.

Segons fonts properes a la família Flores, el fill de l’ex col·laborador pateix la síndrome d’Angelman, un trastorn genètic que dificulta el desenvolupament, provoca problemes en el parlar, discapacitat intel·lectual i, a vegades, convulsions. És per això que Rocío Flores està molt pendent del seu germà i sent un amor infinit.

Últimes notícies

El València envia molta força a Lubo Penev, ingressat en estat greu per càncer de renyó

El València CF va traslladar un missatge d'ànim al seu exdelantero Lubo Penev, ingressat en un centre oncològic d'Alemanya per un càncer de renyó. La família ha demanat ajuda per a afrontar un tractament de 150.000 euros al mes.

La Comunitat Valenciana suma 62 ofegaments dels 441 a Espanya fins a novembre

Espanya ha sumat 441 morts per ofegament fins a novembre, 62 en la Comunitat Valenciana, després de 13 morts en el mes. 2025 es convertirà en el segon pitjor any de la dècada per darrere de 2024 si desembre supera 2017.

La Va unir convoca una tractorada a València per a denunciar la inacció amb el camp

La Va unir Llauradora i Ramadera ha convocat una tractorada el dijous 18 de desembre a València per a denunciar la inacció de la UE, el Govern i la Generalitat. La marxa partirà del Palau de la Generalitat i acabarà en la Delegació del Govern.

Compromís urgix intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d’una cèl·lula neonazi

Compromís ha instat el Govern a intensificar la lluita contra el terrorisme feixista després de la desarticulació d'una cèl·lula de 'The Base' a Castelló. Alberto Ibáñez ha registrat preguntes per a conéixer els objectius dels detinguts i les mesures enfront d'esta amenaça.

Pérez Llorca dissenyarà un Govern que es pose a treballar com més prompte millor

El nou president ha assenyalat que, després de la presa de possessió, perfilarà un Executiu operatiu des de l'inici. No ha avançat noms i ha demanat mesurar els temps.

Torrevieja, Gandia i Benidorm lideren el creixement de població en 2024

Espanya va aconseguir 49,1 milions a 1 de gener de 2025, amb augments en totes les comunitats excepte Extremadura. Torrevieja, Gandia i Benidorm van ser les que més van créixer.

Detingut per robatoris en autocaravanes en l’Albufera després d’infringir el veto als cámpines

Un home ha sigut detingut per una sèrie de robatoris i furts en autocaravanes i cámpines de l'entorn de l'Albufera. Va incomplir una orde d'allunyament vigent.

Quatre investigats per furts de perfums de luxe amb bossa de Faraday a Calp

La Guàrdia Civil ha investigat a quatre persones per cinc furts de cosmètica i perfumeria de luxe a Calp mitjançant la bossa de Faraday. S'han recuperat productes valorats en uns 2.000 euros i els sospitosos han quedat en llibertat a l'espera de juí ràpid.