David Flores Carrasco es queda sol i rep un missatge de la seua germana Rocío

 

Rocío Flores està molt afectada per les declaracions que està fent la seua mare, Rocío Carrasco, en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. És més, la ‘influencer’ tampoc pot comptar amb el suport d’Olga Moreno, la dona del seu pare, ja que ha marxat a ‘Supervivientes‘. Per este motiu, ha optat per viatjar a Madrid i quedar-se uns dies a casa de la seua tia, Gloria Camila, i aprofitar per agafar aire fresc i complir amb uns compromisos professionals.

D’altra banda, Antonio David Flores s’ha quedat a Màlaga amb el seu fill David. Els fills de l’ex guàrdia civil sempre han presumit de tenir un vincle molt fort entre ells i fins i tot Rocío Carrasco va confessar que els havia educat amb la filosofia d’estar sempre junts. És per això que, tot i la distància, Rocío Flores no s’ha oblidat del seu germà en estos dies tan durs.

Rocío Flores sovint utilitza les xarxes socials per mostrar l’amor que sent pel seu germà. Esta vegada, la neta de Rocío Jurado ha compartit un dibuix en què David li fa un petó a la galta mentre ella somriu. Per descomptat, en el peu de foto ha manifestat que «m’encanta, mil gràcies», fent referència a la persona que li ha regalat el dibuix.

Rocío mare i Rocío filla es posen d’acord

Rocío Flores ha manifestat en més d’una ocasió que el seu germà menut, David Flores, és una de les persones més importants en la seua vida. Mare i filla, Rocío Carrasco i Rocío Flores, coincideixen en el fet que David és una persona dolça amb un cor enorme. «És el meu angelet. És una persona molt especial. Tot el món que el coneix diu que transmet llum. És afectuós i té molta bondat», va afirmar Rocío Flores en unes declaracions per a la premsa.

És més, Rocío Flores va assegurar que el seu germà va animar-la a participar en l’edició de ‘Supervivientes’ del 2020. «La meua germana té a la seua mare i al seu pare, però el meu germà només té el meu pare i vull ajudar-lo», va declarar en aquell moment.

Rocío Flores només és tres anys més gran que David, però Carrasco va confessar en el documental que la seua filla s’ha fet càrrec de responsabilitats que no li corresponien per edat. Cal destacar que David Flores, conviu amb una malaltia genètica i la seua germana fa tot el possible perquè puga viure amb normalitat.

Segons fonts properes a la família Flores, el fill de l’ex col·laborador pateix la síndrome d’Angelman, un trastorn genètic que dificulta el desenvolupament, provoca problemes en el parlar, discapacitat intel·lectual i, a vegades, convulsions. És per això que Rocío Flores està molt pendent del seu germà i sent un amor infinit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.