14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

David Flores Carrasco es queda sol i rep un missatge de la seua germana Rocío

 

Rocío Flores està molt afectada per les declaracions que està fent la seua mare, Rocío Carrasco, en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. És més, la ‘influencer’ tampoc pot comptar amb el suport d’Olga Moreno, la dona del seu pare, ja que ha marxat a ‘Supervivientes‘. Per este motiu, ha optat per viatjar a Madrid i quedar-se uns dies a casa de la seua tia, Gloria Camila, i aprofitar per agafar aire fresc i complir amb uns compromisos professionals.

D’altra banda, Antonio David Flores s’ha quedat a Màlaga amb el seu fill David. Els fills de l’ex guàrdia civil sempre han presumit de tenir un vincle molt fort entre ells i fins i tot Rocío Carrasco va confessar que els havia educat amb la filosofia d’estar sempre junts. És per això que, tot i la distància, Rocío Flores no s’ha oblidat del seu germà en estos dies tan durs.

Rocío Flores sovint utilitza les xarxes socials per mostrar l’amor que sent pel seu germà. Esta vegada, la neta de Rocío Jurado ha compartit un dibuix en què David li fa un petó a la galta mentre ella somriu. Per descomptat, en el peu de foto ha manifestat que «m’encanta, mil gràcies», fent referència a la persona que li ha regalat el dibuix.

Rocío mare i Rocío filla es posen d’acord

Rocío Flores ha manifestat en més d’una ocasió que el seu germà menut, David Flores, és una de les persones més importants en la seua vida. Mare i filla, Rocío Carrasco i Rocío Flores, coincideixen en el fet que David és una persona dolça amb un cor enorme. «És el meu angelet. És una persona molt especial. Tot el món que el coneix diu que transmet llum. És afectuós i té molta bondat», va afirmar Rocío Flores en unes declaracions per a la premsa.

És més, Rocío Flores va assegurar que el seu germà va animar-la a participar en l’edició de ‘Supervivientes’ del 2020. «La meua germana té a la seua mare i al seu pare, però el meu germà només té el meu pare i vull ajudar-lo», va declarar en aquell moment.

Rocío Flores només és tres anys més gran que David, però Carrasco va confessar en el documental que la seua filla s’ha fet càrrec de responsabilitats que no li corresponien per edat. Cal destacar que David Flores, conviu amb una malaltia genètica i la seua germana fa tot el possible perquè puga viure amb normalitat.

Segons fonts properes a la família Flores, el fill de l’ex col·laborador pateix la síndrome d’Angelman, un trastorn genètic que dificulta el desenvolupament, provoca problemes en el parlar, discapacitat intel·lectual i, a vegades, convulsions. És per això que Rocío Flores està molt pendent del seu germà i sent un amor infinit.

Últimes notícies

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.