David Flores Carrasco es queda sol i rep un missatge de la seua germana Rocío

 

Rocío Flores està molt afectada per les declaracions que està fent la seua mare, Rocío Carrasco, en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. És més, la ‘influencer’ tampoc pot comptar amb el suport d’Olga Moreno, la dona del seu pare, ja que ha marxat a ‘Supervivientes‘. Per este motiu, ha optat per viatjar a Madrid i quedar-se uns dies a casa de la seua tia, Gloria Camila, i aprofitar per agafar aire fresc i complir amb uns compromisos professionals.

D’altra banda, Antonio David Flores s’ha quedat a Màlaga amb el seu fill David. Els fills de l’ex guàrdia civil sempre han presumit de tenir un vincle molt fort entre ells i fins i tot Rocío Carrasco va confessar que els havia educat amb la filosofia d’estar sempre junts. És per això que, tot i la distància, Rocío Flores no s’ha oblidat del seu germà en estos dies tan durs.

Rocío Flores sovint utilitza les xarxes socials per mostrar l’amor que sent pel seu germà. Esta vegada, la neta de Rocío Jurado ha compartit un dibuix en què David li fa un petó a la galta mentre ella somriu. Per descomptat, en el peu de foto ha manifestat que «m’encanta, mil gràcies», fent referència a la persona que li ha regalat el dibuix.

Rocío mare i Rocío filla es posen d’acord

Rocío Flores ha manifestat en més d’una ocasió que el seu germà menut, David Flores, és una de les persones més importants en la seua vida. Mare i filla, Rocío Carrasco i Rocío Flores, coincideixen en el fet que David és una persona dolça amb un cor enorme. «És el meu angelet. És una persona molt especial. Tot el món que el coneix diu que transmet llum. És afectuós i té molta bondat», va afirmar Rocío Flores en unes declaracions per a la premsa.

És més, Rocío Flores va assegurar que el seu germà va animar-la a participar en l’edició de ‘Supervivientes’ del 2020. «La meua germana té a la seua mare i al seu pare, però el meu germà només té el meu pare i vull ajudar-lo», va declarar en aquell moment.

Rocío Flores només és tres anys més gran que David, però Carrasco va confessar en el documental que la seua filla s’ha fet càrrec de responsabilitats que no li corresponien per edat. Cal destacar que David Flores, conviu amb una malaltia genètica i la seua germana fa tot el possible perquè puga viure amb normalitat.

Segons fonts properes a la família Flores, el fill de l’ex col·laborador pateix la síndrome d’Angelman, un trastorn genètic que dificulta el desenvolupament, provoca problemes en el parlar, discapacitat intel·lectual i, a vegades, convulsions. És per això que Rocío Flores està molt pendent del seu germà i sent un amor infinit.

Últimes notícies

CSIF reclama més professors en Educació i qualifica d’insuficient l’augment de 5.000 places

CSIF ha considerat insuficient la proposta de la Conselleria d’Educació d’incrementar 5.000 places en quatre cursos i ha reclamat més docents i la seua incorporació més ràpida per a reduir ràtios i millorar l’atenció educativa.

Quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat: així està la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana és la quarta autonomia amb més autònoms en pluriactivitat, amb 29.085 treballadors que compatibilitzen el seu negoci amb una faena assalariada, segons UPTA.

Les màximes freguen els 40 °C a Xixona en l’inici de la tercera ona de calor

La tercera ona de calor de l’estiu ha deixat quasi 40 °C a Xixona i ha activat l’avís taronja per al migdia a l’interior de València i Alacant.

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.