David Flores Carrasco es queda sol i rep un missatge de la seua germana Rocío

 

Rocío Flores està molt afectada per les declaracions que està fent la seua mare, Rocío Carrasco, en el documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’. És més, la ‘influencer’ tampoc pot comptar amb el suport d’Olga Moreno, la dona del seu pare, ja que ha marxat a ‘Supervivientes‘. Per este motiu, ha optat per viatjar a Madrid i quedar-se uns dies a casa de la seua tia, Gloria Camila, i aprofitar per agafar aire fresc i complir amb uns compromisos professionals.

D’altra banda, Antonio David Flores s’ha quedat a Màlaga amb el seu fill David. Els fills de l’ex guàrdia civil sempre han presumit de tenir un vincle molt fort entre ells i fins i tot Rocío Carrasco va confessar que els havia educat amb la filosofia d’estar sempre junts. És per això que, tot i la distància, Rocío Flores no s’ha oblidat del seu germà en estos dies tan durs.

Rocío Flores sovint utilitza les xarxes socials per mostrar l’amor que sent pel seu germà. Esta vegada, la neta de Rocío Jurado ha compartit un dibuix en què David li fa un petó a la galta mentre ella somriu. Per descomptat, en el peu de foto ha manifestat que «m’encanta, mil gràcies», fent referència a la persona que li ha regalat el dibuix.

Rocío mare i Rocío filla es posen d’acord

Rocío Flores ha manifestat en més d’una ocasió que el seu germà menut, David Flores, és una de les persones més importants en la seua vida. Mare i filla, Rocío Carrasco i Rocío Flores, coincideixen en el fet que David és una persona dolça amb un cor enorme. «És el meu angelet. És una persona molt especial. Tot el món que el coneix diu que transmet llum. És afectuós i té molta bondat», va afirmar Rocío Flores en unes declaracions per a la premsa.

És més, Rocío Flores va assegurar que el seu germà va animar-la a participar en l’edició de ‘Supervivientes’ del 2020. «La meua germana té a la seua mare i al seu pare, però el meu germà només té el meu pare i vull ajudar-lo», va declarar en aquell moment.

Rocío Flores només és tres anys més gran que David, però Carrasco va confessar en el documental que la seua filla s’ha fet càrrec de responsabilitats que no li corresponien per edat. Cal destacar que David Flores, conviu amb una malaltia genètica i la seua germana fa tot el possible perquè puga viure amb normalitat.

Segons fonts properes a la família Flores, el fill de l’ex col·laborador pateix la síndrome d’Angelman, un trastorn genètic que dificulta el desenvolupament, provoca problemes en el parlar, discapacitat intel·lectual i, a vegades, convulsions. És per això que Rocío Flores està molt pendent del seu germà i sent un amor infinit.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.