David Pastor, el valencià de 13 anys que ha conquistat ‘Got Talent’ amb les seues coreografies

David Pastor en Got Talent

David Pastor, el ballarí valencià, en Got Talent | Telecinco

David Pastor té 13 anys i és valencià. Concretament, d’Alacant. El menut ha participat en el ‘talent show’ de Telecinco, ‘Got Talent España’. Ja en les audicions, va conseguir deixar al jurat i al públic amb la boca oberta. Els allà presents, només acabar l’actuació, van demanar el ‘pas d’or’.

 

Tot i això, Risto Mejide li va donar un ‘no’ per a que se superara en la següent fase. Davant d’este ‘no’, el valencià va reaccionar molt bé i d’una forma molt madura: «Els ‘no’ de Risto ajuden a millorar i això espere fer». «Li done un ‘no’, perquè sé que David va a fer alguna cosa bona amb eixe ‘no’», afegia Risto.

 

I d’eixa manera va ser. En la semifinal del programa, el menut va tornar a deixar a tots sorpresos amb la seua coreografia, perquè les fa ell a soles, no l’ajuda ningú. Després d’esta actuació, Paz Padilla el va animar dient-li que «no et conformes amb Got Talent, perquè vas a conquistar grans escenaris».

 

«Si el seu ‘no’ ha servit per a que faces una actuació com la d’esta nit, m’alegre de què et donara el ‘no’, perquè hui ha sigut increïble», ha dit Edurne, en referència al ‘no’ de Risto, qui va afegir que estava molt d’acord amb tot el que havien dit els seus companys del jurat del programa. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.

Martínez Mus situa la logística i la modernització del transport com a eixos estratègics de la Comunitat

El Consell presenta el full de ruta de la Mesa d'Innovació en Logística Terrestre per Carretera amb sis reptes prioritaris. El pla s'alinea amb l'Estratègia de Reindustrialització 2024-2028.

Catalá esperarà a l’informe de la Generalitat per a fixar el doble topònim de la ciutat

Catalá ha avançat que decidirà el doble topònim quan reba l'informe de la Generalitat i defén que el nom vaja primer en valencià i després en castellà. En el mateix acte, ha presentat 63 nous agents de la USAP i ha destacat el descens de la delinqüència.