David Pastor, el valencià de 13 anys que ha conquistat ‘Got Talent’ amb les seues coreografies

David Pastor en Got Talent

David Pastor, el ballarí valencià, en Got Talent | Telecinco

David Pastor té 13 anys i és valencià. Concretament, d’Alacant. El menut ha participat en el ‘talent show’ de Telecinco, ‘Got Talent España’. Ja en les audicions, va conseguir deixar al jurat i al públic amb la boca oberta. Els allà presents, només acabar l’actuació, van demanar el ‘pas d’or’.

 

Tot i això, Risto Mejide li va donar un ‘no’ per a que se superara en la següent fase. Davant d’este ‘no’, el valencià va reaccionar molt bé i d’una forma molt madura: «Els ‘no’ de Risto ajuden a millorar i això espere fer». «Li done un ‘no’, perquè sé que David va a fer alguna cosa bona amb eixe ‘no’», afegia Risto.

 

I d’eixa manera va ser. En la semifinal del programa, el menut va tornar a deixar a tots sorpresos amb la seua coreografia, perquè les fa ell a soles, no l’ajuda ningú. Després d’esta actuació, Paz Padilla el va animar dient-li que «no et conformes amb Got Talent, perquè vas a conquistar grans escenaris».

 

«Si el seu ‘no’ ha servit per a que faces una actuació com la d’esta nit, m’alegre de què et donara el ‘no’, perquè hui ha sigut increïble», ha dit Edurne, en referència al ‘no’ de Risto, qui va afegir que estava molt d’acord amb tot el que havien dit els seus companys del jurat del programa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.