David Pastor, el valencià de 13 anys que ha conquistat ‘Got Talent’ amb les seues coreografies

David Pastor en Got Talent

David Pastor, el ballarí valencià, en Got Talent | Telecinco

David Pastor té 13 anys i és valencià. Concretament, d’Alacant. El menut ha participat en el ‘talent show’ de Telecinco, ‘Got Talent España’. Ja en les audicions, va conseguir deixar al jurat i al públic amb la boca oberta. Els allà presents, només acabar l’actuació, van demanar el ‘pas d’or’.

 

Tot i això, Risto Mejide li va donar un ‘no’ per a que se superara en la següent fase. Davant d’este ‘no’, el valencià va reaccionar molt bé i d’una forma molt madura: «Els ‘no’ de Risto ajuden a millorar i això espere fer». «Li done un ‘no’, perquè sé que David va a fer alguna cosa bona amb eixe ‘no’», afegia Risto.

 

I d’eixa manera va ser. En la semifinal del programa, el menut va tornar a deixar a tots sorpresos amb la seua coreografia, perquè les fa ell a soles, no l’ajuda ningú. Després d’esta actuació, Paz Padilla el va animar dient-li que «no et conformes amb Got Talent, perquè vas a conquistar grans escenaris».

 

«Si el seu ‘no’ ha servit per a que faces una actuació com la d’esta nit, m’alegre de què et donara el ‘no’, perquè hui ha sigut increïble», ha dit Edurne, en referència al ‘no’ de Risto, qui va afegir que estava molt d’acord amb tot el que havien dit els seus companys del jurat del programa. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.