David Pastor, el valencià de 13 anys que ha conquistat ‘Got Talent’ amb les seues coreografies

David Pastor en Got Talent

David Pastor, el ballarí valencià, en Got Talent | Telecinco

David Pastor té 13 anys i és valencià. Concretament, d’Alacant. El menut ha participat en el ‘talent show’ de Telecinco, ‘Got Talent España’. Ja en les audicions, va conseguir deixar al jurat i al públic amb la boca oberta. Els allà presents, només acabar l’actuació, van demanar el ‘pas d’or’.

 

Tot i això, Risto Mejide li va donar un ‘no’ per a que se superara en la següent fase. Davant d’este ‘no’, el valencià va reaccionar molt bé i d’una forma molt madura: «Els ‘no’ de Risto ajuden a millorar i això espere fer». «Li done un ‘no’, perquè sé que David va a fer alguna cosa bona amb eixe ‘no’», afegia Risto.

 

I d’eixa manera va ser. En la semifinal del programa, el menut va tornar a deixar a tots sorpresos amb la seua coreografia, perquè les fa ell a soles, no l’ajuda ningú. Després d’esta actuació, Paz Padilla el va animar dient-li que «no et conformes amb Got Talent, perquè vas a conquistar grans escenaris».

 

«Si el seu ‘no’ ha servit per a que faces una actuació com la d’esta nit, m’alegre de què et donara el ‘no’, perquè hui ha sigut increïble», ha dit Edurne, en referència al ‘no’ de Risto, qui va afegir que estava molt d’acord amb tot el que havien dit els seus companys del jurat del programa. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.