David Pastor, el valencià de 13 anys que ha conquistat ‘Got Talent’ amb les seues coreografies

David Pastor en Got Talent

David Pastor, el ballarí valencià, en Got Talent | Telecinco

David Pastor té 13 anys i és valencià. Concretament, d’Alacant. El menut ha participat en el ‘talent show’ de Telecinco, ‘Got Talent España’. Ja en les audicions, va conseguir deixar al jurat i al públic amb la boca oberta. Els allà presents, només acabar l’actuació, van demanar el ‘pas d’or’.

 

Tot i això, Risto Mejide li va donar un ‘no’ per a que se superara en la següent fase. Davant d’este ‘no’, el valencià va reaccionar molt bé i d’una forma molt madura: «Els ‘no’ de Risto ajuden a millorar i això espere fer». «Li done un ‘no’, perquè sé que David va a fer alguna cosa bona amb eixe ‘no’», afegia Risto.

 

I d’eixa manera va ser. En la semifinal del programa, el menut va tornar a deixar a tots sorpresos amb la seua coreografia, perquè les fa ell a soles, no l’ajuda ningú. Després d’esta actuació, Paz Padilla el va animar dient-li que «no et conformes amb Got Talent, perquè vas a conquistar grans escenaris».

 

«Si el seu ‘no’ ha servit per a que faces una actuació com la d’esta nit, m’alegre de què et donara el ‘no’, perquè hui ha sigut increïble», ha dit Edurne, en referència al ‘no’ de Risto, qui va afegir que estava molt d’acord amb tot el que havien dit els seus companys del jurat del programa. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.