Perd el coneixement en directe en el programa ‘Got talent’

Edurne emocionada en 'Got Talent'

Edurne, jurat de ‘Got Talent’ | Mediaset

 

Telecinco emetia divendres una de les semifinals de ‘Got talent’, que com és habitual, s’emet en directe per poder comptar amb el suport dels espectadors que participen via missatges. Això implica que tot el que passe en plató es veu en temps real pels televisors, sense tindre opció a eliminar els errors o incidents que puguen patir els concursants durant el seu número. Este fet va provocar que divendres un dels semifinalistes del programa visquera un dels seus pitjors moments de la seua trajectòria professional.

 

El jurat de 'Got talent'

El jurat i el presentador del programa van patir molt durant l’accident | GTRES

 

L’il·lusionista Pedro Volta volia sorprendre el jurat del programa fent un número d’escapisme. Este consistia en submergir-se en una banyera d’aigua, tapada amb dos cadenats. Ell, amb una camisa de força, havia d’alliberar-se de l’aigua i eixir, no sense abans obrir els dos cadenats que el custodiaven.

 

 

L’intent fallit

Quan feia un minut i mig que estava dins de l’aigua, Volta perdia el coneixement i havia de ser rescatat pels servicis mèdics del programa. Després, el mateix concursant admetia que no tornaria a fer un número d’estes característiques. Cal recordar que fa menys de dos anys va patir un accident similar mentres feia un espectacle a peu de carrer.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.